quote:Je bedoelt Vic Kever?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:14 schreef Basic het volgende:
zal wel erg leuk zijn als vikkie weer terug komt
vooral Hugo die weer even terug in zijn Westenwind-rol was (zoals hij toen met die bijl achter Tessa aankwam)... eindelijk 'n beetje spanning en sensatie... en het einde had een prachtige zomercliff kunnen zijn!!
quote:Zeker weten, het was echt gaaf!!!
Op zondag 1 februari 2004 14:22 schreef babette21 het volgende:
Ik vond de 2000ste echtvooral Hugo die weer even terug in zijn Westenwind-rol was (zoals hij toen met die bijl achter Tessa aankwam)... eindelijk 'n beetje spanning en sensatie... en het einde had een prachtige zomercliff kunnen zijn!!
quote:Vrijdag kwam er inderdaad voor het eerst in dit seizoen lekker wat spanning. Ik dacht eerst dat Huug Niels zou kapotrijden, maar het werd dan toch nog een eerlijke strijd.
Op zondag 1 februari 2004 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb hem gemist ik ga er straks van genieten
Huug is me toch een sul van het zuiverste water. Hij weet dat zijn vrouw vreemdgankelijkgevoelig is en toch vertrouwde hij haar na de affaire met Sid Porter weer. Hoe groot is de hoer in Claire? Nou! Zo groot dus!
quote:nee snap ik ook niet, alsof 't zo'n schande is om getrouwd te zijn met iemand die (tijdelijk) in een inrichting of kliniek zit
Op zondag 1 februari 2004 17:39 schreef soapie het volgende:
Ik begrijp niet waarom Niels Claire niet heeft verteld dat hij ook getrouwd is.![]()
quote:Het zou inderdaad niets uitmaken. Claire neukte 'm toch wel ....
Ik begrijp niet waarom Niels Claire niet heeft verteld dat hij ook getrouwd is.![]()
* Wup rent stampvoetend over het forum
Claire mag niet weg, Claire mag niet weg
Ik was even vergeten hoe afschuwelijk een verliefde Aafke ook al weer was....
Ik verwacht wel een happy ending voor Aafke.
Wel lief van Frederik de Groot als hij haar de serie komt uitspelen.
En Verliefde Arthur daar is het beste nu ook wel vanaf. Wat heeft kan die een bord voor zijn kop hebben zeg.
Maar da's nog niks vergeleken bij Kim. Wat een irritant mens is dat. Arme Carlo.
Daan en Kyra had wel wat minder saai gemogen.
Ik weet niet wat dat is met die Niels maar hij lijkt eerder een geheime vennoot van Sid dan een vaag broertje van Victor. Hij liegt continue de hele wereld bij elkaar. En hij is ook al zo sneaky. Net zo een Gluiperdje als Sid.
En niet onleuk dus.
Prachtig die kop van Hugo toen hij dat telefoontje van dat hotel kreeg.
Ook geweldig gedaan van beide heren, dat gevecht op die bouwval.
Die Huugje toch, haha, ik vind hem af en toe net kabouter plop.
Ik heb wel soms moeite Niels te verstaan? Heb ik bij Arthur ook al last van dus misschien ligt het aan mij.....
Er was ook weer humor.
Ik heb echt vreselijk veel plezier gehad om Bettina in die scene met Claire [en weduwe Suzan] op haar kantoor. Ik moest daar zo om lachen. Zo is Bettina op haar best.
En Lizzy leuk cynisch tegen Joost die liep te klagen dat hij geen baantje kon vinden.
En Claire aan de balie tegen zustertje Renske[?] over collega Fredje die naar de tandarts moest.
Claire tegen Niels: "je hebt die kamer toch niet voor een uur gehuurd he?"
Niels tegen Claire: "Wat was dit dan. Een beetje verdriet wegneuken en dan daaaaaaaaaaaaag"
En Ellen op stoer: "Mama gaat vanavond stappen" Gaat ze een sjuutje drinken met Renee in de Engel.. Wat zag Ellen er trouwens goed uit.
Ik heb echt erg gelachen weer eens.
Kortom, topweek dus. Zo zie ik er graag meer, nu het nog kan ... zucht...
ik verheug me maar deels op het vervolg volgende week want dat zal wel een tegenvaller zijn. Ik begrijp dat Niels de hele week in een coma hangt dus dat schiet niet erg op.
ik vrees voor een saaier weekje, met Aafke gedoe enzo en Kyra ..... of erger nog Bram....
Het wordt wel weer eens tijd voor een gezellig Van Walsum familie dinertje binnenkort
heeft Tara ook weer eens een lollig avondje.
quote:lijkt me ook een goed plan, gegarandeerd lachuh haha
Op zondag 1 februari 2004 18:19 schreef Wup het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor een gezellig Van Walsum familie dinertje binnenkort
heeft Tara ook weer eens een lollig avondje.
quote:Ik wil Babette terug en dat ze met Carlo gaat aanpappen en dat ze flink ass kickt, net als met Olaf.
Op zondag 1 februari 2004 20:24 schreef babette21 het volgende:
lijkt me ook een goed plan, gegarandeerd lachuh haha
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 01-02-2004 20:38]
quote:mja en ondertussen wel steeds lopen zeuren over Hugo.
Hoop ook niet dat het saai gaat worden en een van Walsum onderonsje heb ik ook wel zin in,
quote:Daar hoeven ze Babette toch niet voor uit de kast te rukken (waar ik overigens alles behalve bezwaar tegen zou hebben).
Op zondag 1 februari 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wil Babette terug en dat ze met Carlo gaat aanpappen en dat ze flink ass kickt, net als met Olaf.
quote:Kim staat bij Babette in de schaduw.
Op zondag 1 februari 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
Daar hoeven ze Babette toch niet voor uit de kast te rukken (waar ik overigens alles behalve bezwaar tegen zou hebben).
Tara en Joost kunnen hem prima aan. Ik vond die scene over die uitzet van Carlo en Kim in elk geval errrug grappig.
quote:eh ja, Kim staat bij ongeveer iedereen wel in de schaduw, maar als ze Babette gaan terughalen mag ze toch wel iets leukers te doen krijgen dan haar energie aan Carlo te verdoen?
Op zondag 1 februari 2004 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kim staat bij Babette in de schaduw.
quote:Ze mag 'm eens goed vernederen. Dan weet Carlo ook weer eens naar wie hij moet luisteren. En Babetje was gewoon een lekker wijf.
Op zondag 1 februari 2004 21:59 schreef Wup het volgende:eh ja, Kim staat bij ongeveer iedereen wel in de schaduw, maar als ze Babette gaan terughalen mag ze toch wel iets leukers te doen krijgen dan haar energie aan Carlo te verdoen?
Vond Joyce trouwens weer goed vandaag. Nee, ik heb net nieuwe voetbalschoenen gekocht. hahahaha
En JP kan ook een botte boer zijn, die opmerking over Wouter. Geen wonder dat Aafke hem ontslaat.
quote:Ik snap het niet, als Niels bijkomt dan zal hij toch vertellen wat er gebeurd is en valt Hugo toch door de mand?
Op maandag 2 februari 2004 20:13 schreef soapie het volgende:
Wat is die Hugo een l*l zeg!!! Wegrennen met Niels z'n geld en pasjes als de ambulance eraan komt. Triest als je zo'n lafaard bent!!!! En dan in het Bea doen of er niks aan de hand is.Vond Joyce trouwens weer goed vandaag. Nee, ik heb net nieuwe voetbalschoenen gekocht. hahahaha
En JP kan ook een botte boer zijn, die opmerking over Wouter. Geen wonder dat Aafke hem ontslaat.
En JP heeft groot gelijk dat hij zo tegen Aafke doet! Die aftandse troela denkt ook dat ze zomaar alles kan maken tegenover haar eigen personeel.
quote:Misschien gaat er bij deze operatie ook wel toevallig wat mis of gaat Hugo ervan uit dat Niels een kasplantje wordt.
Op maandag 2 februari 2004 20:25 schreef Vaatdoek het volgende:Ik snap het niet, als Niels bijkomt dan zal hij toch vertellen wat er gebeurd is en valt Hugo toch door de mand?
![]()
quote:Arthur weet nog wel een leuke methode
Op maandag 2 februari 2004 20:30 schreef soapie het volgende:
Misschien gaat er bij deze operatie ook wel toevallig wat mis of gaat Hugo ervan uit dat Niels een kasplantje wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |