quote:The recently retired Gabriel Batistuta is looking to get back into Italian football – but not with Roma.
The 36-year-old hung up his boots on Monday after a sparkling career and is keen to start work as a club official.
Yet his agent has revealed that is more likely to happen at Fiorentina rather than with the capital club, with whom he won a Scudetto in 2001.
"Gabriel wants to start a new career and there is already a verbal understanding with Fiorentina," stated his representative Aloisio.
"Now it is up to them to decide whether they want to maintain that promise."
Dat was één van de beste wedstrijden die ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Batigol.
Een van de mooiste goals die ik ooit heb gezien kwam van zijn voet.
Tegen (en in?) Manchester voor de CL.
Een van m'n meest favoriete spitsen ooit, al vond ik het zonde dat ie naar Qatar is gegaan.
Hier staat hij misschien tussen: http://www.gabrielbatistuta.net/goals/batigol.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand toevallig die goal nog tegen ManU?.
Die streep? Die was volgens mij in de thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Batigol.
Een van de mooiste goals die ik ooit heb gezien kwam van zijn voet.
Tegen (en in?) Manchester voor de CL.
Een van m'n meest favoriete spitsen ooit, al vond ik het zonde dat ie naar Qatar is gegaan.
Nope, die vloog over Barthez heen op Old Trafford. Prachtig doelpunt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Die streep? Die was volgens mij in de thuiswedstrijd.
Dat was idd een hele mooiequote:Op donderdag 17 maart 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
De thuiswedstrijd was die enorm harde volley in de korte hoek, vanop een redelijke afstand op volle snelheid.
Het was Bosnich. Ik dacht dat het v.d. Gouw was.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nope, die vloog over Barthez heen op Old Trafford. Prachtig doelpunt.
Mijn dank is GROOT.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier staat hij misschien tussen: http://www.gabrielbatistuta.net/goals/batigol.html
Had jij nog wat belangrijks/interessants/moois te melden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu een mooi interview met hem van 2 uur op de Argentijnse tv
Hij. Sorry was een typefout.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij of hij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |