abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16710610
Zie de titel, ik moet bij de brandweer zijn in Sittard (op de hoek van de Keulsebaan en de President Kennedysingel).

Ik kan met de routeplanners niks vinden
Ik kom vanaf de A2 en dan bij Born eraf zegmaar. Bovenaan linksop, voorbij het tankstation en dan bij de volgende verkeerslichten rechts.

Dan voorbij het volgende tankstation naar links (onder het spoor door) en direct naar rechts. Bij de rotonde rechtdoor.
Via die weg kom ik Sittard binnen. Kan iemand me even helpen aub?

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:28:32 #2
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_16710706
Ik heb er vroeger gewoond

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:29:39 #3
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_16710746
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb er vroeger gewoond

ik ben er nog nooit geweest

-edit-
fuck verkeerde forum

vrijdag 30 januari 2004 @ 11:30:29 #4
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_16710769
Je kunt het trouwens ook gewoon vragen... Als je ze kunt verstaan, zijn ze best vriendelijk.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_16710787
ik woon r, vanuit welke richting kom je?
*edit: lezen, Lein w8 ff hoor, even denken.

[Dit bericht is gewijzigd door N-joy op 30-01-2004 11:31]

En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:31:37 #6
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_16710799
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Je kunt het trouwens ook gewoon vragen... Als je ze kunt verstaan, zijn ze best vriendelijk.
LOL die ondertitel
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
pi_16710800
Jongens, dit topic staat in General Chat, niet in ONZ
Als je het niet weet of niks zinnigs te melden hebt, doe dat dan ook niet

Bedankt

vosss is de naam,
pi_16710817
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:30 schreef N-joy het volgende:
ik woon r, vanuit welke richting kom je?
*edit: lezen, Lein w8 ff hoor, even denken.
zie de OP
vosss is de naam,
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:33:02 #9
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_16710841
Ik weet wel waar je uitkomt als je zo rijdt, maar de brandweer in Sittard weet ik niet te vinden hoor...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_16710855
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:33 schreef R2cksson het volgende:
Ik weet wel waar je uitkomt als je zo rijdt, maar de brandweer in Sittard weet ik niet te vinden hoor...
De President Kennedysingel moet ik hebben
vosss is de naam,
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:35:00 #11
39510 R2cksson
pi_16710893
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:33 schreef vosss het volgende:

[..]

De President Kennedysingel moet ik hebben

Postcode?
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_16710899
en al die routeplanner laten me over de rijksweg rijden, dat wil ik niet/vind ik lastig

Vandaar mn vraag of iemand me eenvoudig uit kan leggen hoe ik er kom als ik via born zegmaar binnenkom

vosss is de naam,
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:36:49 #13
39510 R2cksson
pi_16710943
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:35 schreef vosss het volgende:
en al die routeplanner laten me over de rijksweg rijden, dat wil ik niet/vind ik lastig

Vandaar mn vraag of iemand me eenvoudig uit kan leggen hoe ik er kom als ik via born zegmaar binnenkom

Volgens je beschrijving hierboven rijd je ook over de rijksweg, je zal wel moeten, want afslag Sittard bestaat eigenlijk niet.

Maar de beschrijving daarboven is OK. Zo kom je in Sittard.

vrijdag 30 januari 2004 @ 11:37:24 #14
39510 R2cksson
pi_16710958
Als je nu ff een postcode geeft...
pi_16710972
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:25 schreef vosss het volgende:
Zie de titel, ik moet bij de brandweer zijn in Sittard (op de hoek van de Keulsebaan en de President Kennedysingel).

Ik kom vanaf de A2 en dan bij Born eraf zegmaar. Bovenaan linksop, voorbij het tankstation en dan bij de volgende verkeerslichten rechts.

Dan voorbij het volgende tankstation naar links (onder het spoor door) en direct naar rechts. Bij de rotonde rechtdoor.

Ik zit me ff af te vragen welke rotonde dat in godsnaam is hoor, als je onder de tunnel doorgaat...
pi_16710998
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:33 schreef R2cksson het volgende:
ik woon r praktisch tegenover
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:39:41 #17
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_16711024
ChrisJX weet dat vast wel.
For great justice!
pi_16711040
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:25 schreef vosss het volgende:

Bij de laatste rotonde rechtdoor. Blijven doorrijden tot de verkeerslichten. Als het goed is heb je aan je linkerkant het ziekenhuis. Bij die stoplichten linksaf, de Odalaan op. Deze weg volgen, stuk of tig stoplichten en ik geloof bij het vierde stoplicht linksaf, dan weer de eerste links en tadaa.

Succes.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:40:44 #19
39510 R2cksson
pi_16711056
De Pres. Kenn. Ln. is een behoorlijk lange straat...

Maar goed, na de spoorbrug ga je rechts dus. En dan blijf je rechtdoor rijden tot de eerste stoplichten, daar ga je links. Dan krijg je 3 stoplichten, als je de 3de voorbij bent dan zit je op de Pres. Kenn. Ln. (die weg draait in een bocht naar rechts.)

pi_16711064
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:35 schreef vosss het volgende:

Born, het centrum van de wereld.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16711082
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:37 schreef N-joy het volgende:

[..]

Ik zit me ff af te vragen welke rotonde dat in godsnaam is hoor, als je onder de tunnel doorgaat...

Bij afslag born eraf, linksop, stuk doorrijden dan bij verkeerslichten rechtsop, vervolgens voorbij het tankstation weer links en meteen als je onder het spoor doorbent naar rechts. Daar ligt op de hoek een gebouw van adidas ofzo (die is het niet, maar zo'n sportkleren/schoenen-merk zegmaar ), en daar ligt een rotonde. Waar vroeger het kamp was zegmaar, op die weg, richting ziekenhuis

Zo een beetje duidelijker?

vosss is de naam,
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:42:10 #22
39510 R2cksson
pi_16711098
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:37 schreef N-joy het volgende:

[..]

Die van de kringloopwinkel .
pi_16711108
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:41 schreef vosss het volgende:

Daar ligt op de hoek een gebouw van adidas ofzo (die is het niet, maar zo'n sportkleren/schoenen-merk zegmaar ), en daar ligt een rotonde. Waar vroeger het kamp was zegmaar, op die weg, richting ziekenhuis

Masita.

En de beschrijving heb ik hierboven gegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 30-01-2004 11:44]

pi_16711117
ahh, okay, dus bij de stoplichten bij het ziekenhuis naar links etc
Dankjullie wel
Ik denk dat ik het wel vind zo
vosss is de naam,
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:43:29 #25
39510 R2cksson
pi_16711141
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Bij afslag born eraf, linksop, stuk doorrijden dan bij verkeerslichten rechtsop, vervolgens voorbij het tankstation weer links en meteen als je onder het spoor doorbent naar rechts. Daar ligt op de hoek een gebouw van adidas ofzo (die is het niet, maar zo'n sportkleren/schoenen-merk zegmaar ), en daar ligt een rotonde. Waar vroeger het kamp was zegmaar, op die weg, richting ziekenhuis

Zo een beetje duidelijker?

Was vroeger Masita, de oude kledingsponsor van Roda JC.
pi_16711159
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bij de laatste rotonde rechtdoor. Blijven doorrijden tot de verkeerslichten. Als het goed is heb je aan je linkerkant het ziekenhuis. Bij die stoplichten linksaf, de Odalaan op. Deze weg volgen, stuk of tig stoplichten en ik geloof bij het vierde stoplicht linksaf, dan weer de eerste links en tadaa.

Succes.

Dan ligt het ziekenhuis toch rechts? En dan bij de stoplichten rechtdoor? Als ie vanaf de stationstunnel komt? Volgens mij bij het ziekenhuis ook rechtdoor, idd, de Odasingel op, en dan de *tel* 3e? stoplichten idd linksaf.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:51:48 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16711362
TS komt er volgens eigen woorden wel uit, kan dus wel dicht .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')