Ik kan met de routeplanners niks vinden
Ik kom vanaf de A2 en dan bij Born eraf zegmaar. Bovenaan linksop, voorbij het tankstation en dan bij de volgende verkeerslichten rechts.
Dan voorbij het volgende tankstation naar links (onder het spoor door) en direct naar rechts. Bij de rotonde rechtdoor.
Via die weg kom ik Sittard binnen. Kan iemand me even helpen aub?
quote:ik ben er nog nooit geweest
Op vrijdag 30 januari 2004 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb er vroeger gewoond![]()
-edit-
fuck verkeerde forum
[Dit bericht is gewijzigd door N-joy op 30-01-2004 11:31]
quote:LOL die ondertitel
Op vrijdag 30 januari 2004 11:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Je kunt het trouwens ook gewoon vragen... Als je ze kunt verstaan, zijn ze best vriendelijk.
Bedankt
quote:zie de OP
Op vrijdag 30 januari 2004 11:30 schreef N-joy het volgende:
ik woon r, vanuit welke richting kom je?
*edit: lezen, Leinw8 ff hoor, even denken.
quote:De President Kennedysingel moet ik hebben
Op vrijdag 30 januari 2004 11:33 schreef R2cksson het volgende:
Ik weet wel waar je uitkomt als je zo rijdt, maar de brandweer in Sittard weet ik niet te vinden hoor...
quote:Postcode?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:33 schreef vosss het volgende:[..]
De President Kennedysingel moet ik hebben
Vandaar mn vraag of iemand me eenvoudig uit kan leggen hoe ik er kom als ik via born zegmaar binnenkom
quote:Volgens je beschrijving hierboven rijd je ook over de rijksweg, je zal wel moeten, want afslag Sittard bestaat eigenlijk niet.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:35 schreef vosss het volgende:
en al die routeplanner laten me over de rijksweg rijden, dat wil ik niet/vind ik lastigVandaar mn vraag of iemand me eenvoudig uit kan leggen hoe ik er kom als ik via born zegmaar binnenkom
Maar de beschrijving daarboven is OK. Zo kom je in Sittard.
quote:Ik zit me ff af te vragen welke rotonde dat in godsnaam is hoor, als je onder de tunnel doorgaat...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:25 schreef vosss het volgende:
Zie de titel, ik moet bij de brandweer zijn in Sittard (op de hoek van de Keulsebaan en de President Kennedysingel).Ik kan met de routeplanners niks vinden
Ik kom vanaf de A2 en dan bij Born eraf zegmaar. Bovenaan linksop, voorbij het tankstation en dan bij de volgende verkeerslichten rechts.Dan voorbij het volgende tankstation naar links (onder het spoor door) en direct naar rechts. Bij de rotonde rechtdoor.
quote:ik woon r praktisch tegenover
Op vrijdag 30 januari 2004 11:33 schreef R2cksson het volgende:
Ik weet wel waar je uitkomt als je zo rijdt, maar de brandweer in Sittard weet ik niet te vinden hoor...
quote:Bij de laatste rotonde rechtdoor. Blijven doorrijden tot de verkeerslichten. Als het goed is heb je aan je linkerkant het ziekenhuis. Bij die stoplichten linksaf, de Odalaan op. Deze weg volgen, stuk of tig stoplichten en ik geloof bij het vierde stoplicht linksaf, dan weer de eerste links en tadaa.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:25 schreef vosss het volgende:
Zie de titel, ik moet bij de brandweer zijn in Sittard (op de hoek van de Keulsebaan en de President Kennedysingel).Ik kan met de routeplanners niks vinden
Ik kom vanaf de A2 en dan bij Born eraf zegmaar. Bovenaan linksop, voorbij het tankstation en dan bij de volgende verkeerslichten rechts.Dan voorbij het volgende tankstation naar links (onder het spoor door) en direct naar rechts. Bij de rotonde rechtdoor.
Succes.
Maar goed, na de spoorbrug ga je rechts dus. En dan blijf je rechtdoor rijden tot de eerste stoplichten, daar ga je links. Dan krijg je 3 stoplichten, als je de 3de voorbij bent dan zit je op de Pres. Kenn. Ln. (die weg draait in een bocht naar rechts.)
quote:Born, het centrum van de wereld.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:35 schreef vosss het volgende:
en al die routeplanner laten me over de rijksweg rijden, dat wil ik niet/vind ik lastigVandaar mn vraag of iemand me eenvoudig uit kan leggen hoe ik er kom als ik via born zegmaar binnenkom
quote:Bij afslag born eraf, linksop, stuk doorrijden dan bij verkeerslichten rechtsop, vervolgens voorbij het tankstation weer links en meteen als je onder het spoor doorbent naar rechts. Daar ligt op de hoek een gebouw van adidas ofzo (die is het niet, maar zo'n sportkleren/schoenen-merk zegmaar
Op vrijdag 30 januari 2004 11:37 schreef N-joy het volgende:[..]
Ik zit me ff af te vragen welke rotonde dat in godsnaam is hoor, als je onder de tunnel doorgaat...
Zo een beetje duidelijker?
quote:Die van de kringloopwinkel
Op vrijdag 30 januari 2004 11:37 schreef N-joy het volgende:[..]
Ik zit me ff af te vragen welke rotonde dat in godsnaam is hoor, als je onder de tunnel doorgaat...
quote:Masita.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:41 schreef vosss het volgende:Daar ligt op de hoek een gebouw van adidas ofzo (die is het niet, maar zo'n sportkleren/schoenen-merk zegmaar
), en daar ligt een rotonde. Waar vroeger het kamp was zegmaar, op die weg, richting ziekenhuis
En de beschrijving heb ik hierboven gegeven.
[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 30-01-2004 11:44]
quote:Was vroeger Masita, de oude kledingsponsor van Roda JC.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:41 schreef vosss het volgende:[..]
Bij afslag born eraf, linksop, stuk doorrijden dan bij verkeerslichten rechtsop, vervolgens voorbij het tankstation weer links en meteen als je onder het spoor doorbent naar rechts. Daar ligt op de hoek een gebouw van adidas ofzo (die is het niet, maar zo'n sportkleren/schoenen-merk zegmaar
), en daar ligt een rotonde. Waar vroeger het kamp was zegmaar, op die weg, richting ziekenhuis
Zo een beetje duidelijker?
quote:Dan ligt het ziekenhuis toch rechts? En dan bij de stoplichten rechtdoor? Als ie vanaf de stationstunnel komt? Volgens mij bij het ziekenhuis ook rechtdoor, idd, de Odasingel op, en dan de *tel* 3e? stoplichten idd linksaf.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:40 schreef zjroentje het volgende:[..]
Bij de laatste rotonde rechtdoor. Blijven doorrijden tot de verkeerslichten. Als het goed is heb je aan je linkerkant het ziekenhuis. Bij die stoplichten linksaf, de Odalaan op. Deze weg volgen, stuk of tig stoplichten en ik geloof bij het vierde stoplicht linksaf, dan weer de eerste links en tadaa.
Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |