quote:Een break van een jaar... fat chance dat ze daarna nog bij elkaar komen, dunkt me.
ATOMIC EXPLOSION
Atomic Kitten have split for good, according to reports in today's papers. Although an official statement from the girls' record label said the group were only taking a 12-month break so Natasha could spend more time with her baby rumours suggest the vacation might last a little longer than that. "All three of the girls get paid the same money and it just wasn't fair that Natasha did so much less work," reveals a source. "It led to tensions between all three of them, and then outright rows." However, this won't be the last we see of the threesome. "Jenny and Liz are looking at various options, including solo singles, collaborations and numerous TV and media offers," said their publicist. Despite the split the group will still take part in their 17-date tour, scheduled to begin next month, and will release a greatest hits album in March. (30 January, 2004, 8:30AM) SOURCE: DAILY STAR
Eigenlijk hoopte ik dat ze levend zouden verbranden ofzo, maar dit is een stap in de goede richting!
[edit]
oh nee..ik dacht ff dat het de sugerbabes waren ..in dat geval: boeiend
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door jpg97 op 30-01-2004 11:16]
[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 30-01-2004 11:17]
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:13 schreef Copycat het volgende:
Bron: Glamour.com
[..]
Good riddance.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:14 schreef Twiggy het volgende:
werd tijd.... ze hebben nu wel genoeg covers gemaakt.
quote:Yep:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:18 schreef Sjaakman het volgende:
Ow fuk...
Dan gaan die drie mutsen natuurlijk aan de solo-carriere, en dan krijgen we dus drie keer zoveel van die bagger...
quote:
However, this won't be the last we see of the threesome. "Jenny and Liz are looking at various options, including solo singles, collaborations and numerous TV and media offers," said their publicist.
quote:smaken verschillen duidelijk..
Op vrijdag 30 januari 2004 11:19 schreef sbronsge het volgende:
die meiden zijn superlekker, wat een mafkees om zulke reacties te maken zeg
oh mijn god... wat nu!?
WAT NU!!??
quote:wie weet...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:[..]
Zaten ze in elkaar dan?
quote:http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004042565,00.htmlBRITAIN'S biggest girl band Atomic Kitten are splitting. Natasha Hamilton, Liz McClarnon and Jenny Frost, who had three No1 hits, will break up after a tour next month.
NATASHA last night blamed the stress of trying to combine motherhood with pop stardom for the break-up.
Yesterday the singer announced she was leaving the trio after their next tour and bandmates JENNY FROST and LIZ McCLARNON decided to call it a day rather than look for a replacement.
quote:
Atomic Kitten niet uit elkaar.De meidengroep Atomic Kitten ontkent de geruchten dat zij definitief uit elkaar zouden gaan. Wel heeft de groep bevestigd dat ze er tussenuit gaan om weer even op adem te komen.
Aanleiding voor de tijdelijke 'break-up' is de aankondiging van Atomic Kitten Natasha Hamilton dat ze een time-out nodig heeft om even bij te komen van alle hectiek die het beroemd zijn met zich meebrengt. Ook wil ze meer tijd doorbrengen met haar zoontje Josh die in augustus 2002 werd geboren.
"Sinds Josh is geboren, heb ik geen fatsoenlijk moment met hem kunnen doorbrengen. Ik ben tot nu toe te druk geweest met de releases van twee albums, zes singles en de wereldwijde promotie daarvan", verklaart de jonge moeder.
De andere Atomic Kittens steunen Natasha en staan achter de beslissing van hun collega.
staat daar nou echt dat er een 'greatest hits album' aankomt ?
moet toch niet veel gekker worden...
quote:nu alleen nog ff op de cover van playboy
Op vrijdag 30 januari 2004 11:14 schreef Twiggy het volgende:
werd tijd.... ze hebben nu wel genoeg covers gemaakt.
quote:doe das nie... het zijn lieve meisjes
Op vrijdag 30 januari 2004 15:18 schreef BVO het volgende:
Van mij mogen zeVind het drie domme geiten.
Ten tweede.. als je iets tegen hun hebt zeg et dan op een normale manier wil je.. en niet et zijn een stelletje sletten of dozen of kut muziek of weet ik veel wat...
Atomic Kitten For life...
fan
quote:Levend verbranden? Nou, dat hoeft van mij nou ook weer niet. Ze zijn niet lelijk, zeg maar. Ik zou ze zeg maar ook niet mijn bed uitschoppen.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:14 schreef RedDevil085 het volgende:
YES!!! De goden zijn me eindelijk gunstig gezind!!!Eigenlijk hoopte ik dat ze levend zouden verbranden ofzo, maar dit is een stap in de goede richting!
Zolang ze maar niet zingen dan.
quote:Je kunt nou eenmaal niet een forum vol met Atomic Kitten fans hebben als de leeftijd tusen 17-25 ligt
Op zaterdag 31 januari 2004 00:50 schreef NaRu- het volgende:
quote:Zeeeer zeker niet. De nieuwe clip bij TOTP (top of the pops voor de niet-wetenden)... haleluja
Op zaterdag 31 januari 2004 00:49 schreef Ferdo het volgende:[..]
Nou, dat hoeft van mij nou ook weer niet. Ze zijn niet lelijk, zeg maar. Ik zou ze zeg maar ook niet mijn bed uitschoppen.
Doe je dat wel dan krijg je toch dat stempel enigzins opgedrukt.
quote:Madonna is ook serieus, die ging met d'r blote boezem op de film.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:54 schreef Ferdo het volgende:
EN wat dat sletten en dozen betreft: als serieus te nemen zangeres ga je niet in je ondergoed voor de camera staan. Althans, lijkt mij...Doe je dat wel dan krijg je toch dat stempel enigzins opgedrukt.
quote:whahaha jij zult de muziek industrie nooit begrijpen
En wat dat sletten en dozen betreft: als serieus te nemen zangeres ga je niet in je ondergoed voor de camera staan. Althans, lijkt mij...Doe je dat wel dan krijg je toch dat stempel enigzins opgedrukt.
quote:JIJ AL HELEMAAL NIET
Op zaterdag 31 januari 2004 00:55 schreef NaRu- het volgende:[..]
whahaha jij zult de muziek industrie nooit begrijpen
quote:Ik wil ze wel serieus nemen hoor
En wat dat sletten en dozen betreft: als serieus te nemen zangeres ga je niet in je ondergoed voor de camera staan. Althans, lijkt mij...
quote:Ja, maar vooral van
Op vrijdag 30 januari 2004 22:58 schreef RichardQuest het volgende:
Waren die niet van die Blondie-cover?
quote:Ja.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:53 schreef wx het volgende:
het zijn lieve meisjes
quote:hihihhihihihih wat voor muziek vind jij dan leuk....?
Op zaterdag 31 januari 2004 00:56 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
JIJ AL HELEMAAL NIET
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:53 schreef NaRu- het volgende:
ik ben 18? wel zielig dat je er zo over denkt maarja....
Maar blijf vooral luisteren naar Atomic Kitten, kan mij het wat schelen
quote:Corry en de rekels.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:59 schreef NaRu- het volgende:[..]
hihihhihihihih wat voor muziek vind jij dan leuk....?
quote:Nou, dan bouw je respect op als zangeres.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Madonna is ook serieus, die ging met d'r blote boezem op de film.
Maar goed, Madonna kon zich zoiets wel veroorloven. Die had al genoeg bereikt om niet als gevolg van die film in de eerste plaats de geschiedenis in te gaan als die meid die miljoenen kerels ruwe handen en/of een tennisarm bezorgde.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Corry en de rekels.
die sjit heeft nog echt bestaan ook
quote:idd... das de bedoeling... tis alleen slecht dat iedereen hun afkraakt hiero... ik ga ook niet iemands smaak liggen belachelijk maken... maarja ...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:00 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ik denk er niet over, het is zo. Dit forum laat zich niet bepaald positief uit over Atomic Kitten. Misschien zie je dat zelf niet (
) maar je had het in ieder geval kunnen verwachten
![]()
Maar blijf vooral luisteren naar Atomic Kitten, kan mij het wat schelen
tuurlijk mogen ze hun niet leuk vinden maar er komt nogal aardig wat verkeerde woorden hier op dit forum...
quote:aan de ene kant is de kritiek terecht.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:11 schreef NaRu- het volgende:[..]
idd... das de bedoeling... tis alleen slecht dat iedereen hun afkraakt hiero... ik ga ook niet iemands smaak liggen belachelijk maken... maarja ...
tuurlijk mogen ze hun niet leuk vinden maar er komt nogal aardig wat verkeerde woorden hier op dit forum...
quote:Ben jij echt een Atomic Kitten fan? Muhahahaaha!!
idd... das de bedoeling... tis alleen slecht dat iedereen hun afkraakt hiero... ik ga ook niet iemands smaak liggen belachelijk maken... maarja ...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-01-2004 03:07]
quote:Over bijna elke artiest komen dat soort woorden op dit forum, kijk maar eens rond....
Bij Atomic Kitten wat meer dan bij anderen, meer mensen houden er gewoon niet van.
Je kunt je er gewoon niets van aantrekken, lijkt mij het beste. Maar toch wil ik je meegeven dat interesse in nieuwe muziek helemaal niet verkeerd is. Kijk een rond op dit forum en download wat spul dat je nog niet kent, een wereld zal voor je open gaan.
Kan iemand daar geen topic over openen ofzo?
quote:Sterker nog: ze zijn nog altijd houder van het record langst genoteerde Top40-single. Huilen Is Voor Jou Te Laat stond er veertig weken in.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:09 schreef Famas het volgende:[..]
die sjit heeft nog echt bestaan ook
quote:gelezen... dat zijn roddels.. ik weet echt wel wanneer ze playbacken of niet en met TOTP heb ik ze altijd live zien zingen...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:13 schreef Famas het volgende:[..]
aan de ene kant is de kritiek terecht.
Ik heb een aantal maanden geleden gelezen dat één lid van AK nooit iets heeft gezongen, alleen maar playbacken enzo.
Dan heb ik iets van, flikker toch een eind op...playbacken kan iedereen wel.
quote:ja...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:14 schreef BB-King het volgende:[..]
Ben jij echt een Atomic Kitten fan? Muhahahaaha!!
quote:Super goedkoop man, playbacken!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:18 schreef NaRu- het volgende:[..]
gelezen... dat zijn roddels.. ik weet echt wel wanneer ze playbacken of niet en met TOTP heb ik ze altijd live zien zingen...
Heb jij Corry en de rekels wel eens zien playbacken? Dát is pas muziek man.
quote:Corry en de Rekels - Natte Poes
Op zaterdag 31 januari 2004 01:15 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Over bijna elke artiest komen dat soort woorden op dit forum, kijk maar eens rond....
Bij Atomic Kitten wat meer dan bij anderen, meer mensen houden er gewoon niet van.
Je kunt je er gewoon niets van aantrekken, lijkt mij het beste. Maar toch wil ik je meegeven dat interesse in nieuwe muziek helemaal niet verkeerd is. Kijk een rond op dit forum en download wat spul dat je nog niet kent, een wereld zal voor je open gaan.
quote:whahaha wees orgineel kerel... en let op je woorden...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Mooi dat ze uit elkaar gaan, ik vond het een stel slettebakken van de ergste soort! Vooral dat vervelende songfestivalachtige liedje 'you can stuff my hole again' irriteerde me mateloos..
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 31-01-2004 01:22]
quote:De laatste keer dat ze dat deden was ik nog zaadcel, geloof ik. En ik zit boven die groep 17-25-jarigen. Kun je nagaan...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:19 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Heb jij Corry en de rekels wel eens zien playbacken? Dát is pas muziek man.
quote:zoals ik al eerder in dit topic aangaf, ze coveren de sabattical (zpelling??) van shitney
Op zaterdag 31 januari 2004 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat nou uit elkaar?
Atomic Kitten gaat er gewoon een jaartje tussenuit, that's all
Wat een nutteloos topicWaarom reageer ik hier?
quote:boeie
Op zaterdag 31 januari 2004 01:21 schreef NaRu- het volgende:[..]
whahaha wees orgineel kerel... en let op je woorden...
quote:Bah, daar zit ik echt niet op te wachten
Op vrijdag 30 januari 2004 11:18 schreef Sjaakman het volgende:
Ow fuk...
Dan gaan die drie mutsen natuurlijk aan de solo-carriere, en dan krijgen we dus drie keer zoveel van die bagger...
quote:Moeten ze het naar niet closen!!!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:35 schreef NaRu- het volgende:[..]
lol en dan nog een keer laten closen
quote:Weer een variant. Ik heb nu:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Mooi dat ze uit elkaar gaan, ik vond het een stel slettebakken van de ergste soort! Vooral dat vervelende songfestivalachtige liedje 'you can stuff my hole again' irriteerde me mateloos..
Let Me Be Your Whore Again
You Can Fill My Hole Again
F*ck Me In My Hole Again
You Can Stuff My Hole Again
En dan is alleen Whole Again als basis gebruikt.
quote:You can stretch her hole again
Op zaterdag 31 januari 2004 01:40 schreef Ferdo het volgende:[..]
Weer een variant. Ik heb nu:
F*ck Me In My Hole Again
You Can Stuff My Hole AgainEn dan is alleen Whole Again als basis gebruikt.
quote:jezus wees orgineel man...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:40 schreef Ferdo het volgende:[..]
Weer een variant. Ik heb nu:
F*ck Me In My Hole Again
You Can Stuff My Hole AgainEn dan is alleen Whole Again als basis gebruikt.
quote:Uit de mond van een Atomic Kitten fan.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:42 schreef NaRu- het volgende:[..]
jezus wees orgineel man...
De ironie.
quote:Je mag uiteraard zelf ook suggesties aandragen. Ook voor andere AK-nummers.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:42 schreef NaRu- het volgende:[..]
jezus wees orgineel man...
quote:jongen als je nou es nadenkt over wat ik bedoel...??? Dit heb ik natuurlijk vaker gehoord... zijn er nog nieuwe dingen die zogenaamd leuk zijn? zucht..
Op zaterdag 31 januari 2004 01:43 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Uit de mond van een Atomic Kitten fan.
De ironie.
denk na! ffs
quote:ik ben ak fan?
Op zaterdag 31 januari 2004 01:43 schreef Ferdo het volgende:[..]
Je mag uiteraard zelf ook suggesties aandragen. Ook voor andere AK-nummers.
quote:..tonight is ladies night... when this feeling's right.. oh what a night :-)
Op zaterdag 31 januari 2004 01:49 schreef NaRu- het volgende:[..]
jongen als je nou es nadenkt over wat ik bedoel...??? Dit heb ik natuurlijk vaker gehoord... zijn er nog nieuwe dingen die zogenaamd leuk zijn? zucht..
denk na! ffs
quote:zo gek je kent et nummer uit je hoofd hey.... wat goed van je!!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:49 schreef Harry_Sack het volgende:[..]
..tonight is ladies night... when this feeling's right.. oh what a night :-)
quote:Atomic Kitten.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:49 schreef NaRu- het volgende:[..]
ik ben ak fan?
Ook een inspirerende naam trouwens:
Atomic Shitten
Atomic Clitten
Atomic Titten
quote:Iedereen kent dat nummer van Kool & The Gang toch?
Op zaterdag 31 januari 2004 01:53 schreef NaRu- het volgende:[..]
zo gek je kent et nummer uit je hoofd hey.... wat goed van je!!
quote:ja en vertel me dan wat er dan mis mee is?
Op zaterdag 31 januari 2004 01:53 schreef Ferdo het volgende:
Iedereen kent dat nummer van Kool & The Gang toch?
quote:Nou, helemaal niets. Het is alleen laatst gruwelijk verkr...ach, laat maar.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:57 schreef NaRu- het volgende:[..]
ja en vertel me dan wat er dan mis mee is?
Hoop shit verwijderd van Richardquest en Harry_Sack in ieder geval en af en toe nog wat andere troep.
Heeej, dit is gewoon mijn eigen edit
[Dit bericht is gewijzigd door Harry_Sack op 31-01-2004 03:18]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |