abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 09:53:44 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16708727
Hier alweer deel 25, tijd voor een feestje!

*gebak aanrukt*

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 09:54:45 #2
78053 CheyAnya
ik is blond, maar zij is dom
pi_16708739
als er slagroomtaart is wil ik ook wel komen
En toen was het 2004... Merk jij er wat van ?????
  vrijdag 30 januari 2004 @ 09:54:56 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16708743
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Hier alweer deel 25, tijd voor een feestje!

*gebak aanrukt*

*zakken chips en nootjes meeneemt*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 09:55:26 #4
13151 crew  Rewimo
pi_16708750
Ik heb van alles wat Ga lekker zitten, neem een bakkie en eet lekker op, die slagroom
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 09:56:03 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16708758
Doe mij maar een stukje mokka
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 09:59:02 #6
43556 miss_dynastie
pi_16708810
Stelt versgebakken walnotentaart ter beschikking... teveel Kcal voor mij
  vrijdag 30 januari 2004 @ 10:01:04 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16708851
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Stelt versgebakken walnotentaart ter beschikking... teveel Kcal voor mij
dat wil ik ook wel eens proeven
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 10:09:37 #8
13151 crew  Rewimo
pi_16709029
Klinkt goed, ik ben gek op walnoten
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 10:11:05 #9
43556 miss_dynastie
pi_16709060
* noteert walnotentaart voor de eerstvolgende meeting *
pi_16709169
Zo dat klink lekker.

*Ook teveel calorien voor mij maar schijt aan heeft *

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 10:24:36 #11
43556 miss_dynastie
pi_16709338
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:16 schreef jessie het volgende:

*Ook teveel calorien voor mij maar schijt aan heeft *

*Verklappen gaat in de dieetclub *
pi_16709602

Zo, hierop neem ik even plaats, ziet er wel relax uit...
O mensen, wat is het heerlijk als je kind goed slaapt, ik kom eindelijk zelf ook een beetje tot rust...

Ow, taart!!! Jummie met een dotje slagroom...

Ik ben mijn eerste brood aan het bakken met mijn BBM om 13:00 uur is ie klaar, ik moet nog even lezen hoe dat zit maar klaar zijn...
Ben benieuwd, het is een heel simpel wit broodje, om even uit te proberen. Ben echt erg benieuwd!

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:23:38 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16710557
Zo, hebben we alweer een lustrum te pakken op ons bankje. Waar is Berney toch, de laatste tijd? Zij is toch degene die op het idee is gekomen en het eerste bankje heeft geopend. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Anouk gaat op school en met Berney zelf.

Ik ben eergisteren weer tante geworden, maar mijn broer woont in Curacao. Het is wel een gek idee dat ik er niet even naar toe kan op kraamvisite. En zij hebben Job ook nog nooit in levende lijve gezien
Mijn moeder heeft het er ook erg moeilijk mee.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_16710650
Gefeliciteerd tante Livelink!
Jammer hoor, dat jullie elkaars kinders niet kunnen zien, lijkt me ook vreslijk! Wanneer zullen jullie elkaar wel weer zien?? Of is er nog niets gepland?
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:26:52 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16710655
Livelink, gefeliciteerd!!
Lijkt me inderdaad niet zo leuk dat je niet meteen even kunt gaan kijken!
Curacoa is niet echt om de hoek
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 11:27:05 #16
13151 crew  Rewimo
pi_16710665
Gefeliciteerd Livelink! Lijkt me inderdaad best moeilijk als je niet "even" kunt gaan kijken. Gelukkig hebben we nu internet, waardoor je wel snel foto's kunt zien en elkaar op de hoogte houden Dat scheelt alweer een beetje, hè. Is het een jongen of een meisje? En hoe heet hij/zij?
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 11:34:41 #17
43556 miss_dynastie
pi_16710879
Gefeliciteerd livelink!!
Het is inderdaad een voordeel dat er internet is, mijn moeder komt uit Joegoslavië en daar is de computer nog niet zo ingeburgerd als hier (lees: mensen kunnen het niet betalen). Ik zou graag af en toe eens een fotootje toegestuurd krijgen of zelf sturen. Het nadeel is dat het per post in de helft van de gevallen niet aankomt ... desalniettemin is het natuurlijk zwaar k#t als je je nieuwe nichtje/neefje niet in real life kan bewonderen. Gaat je moeder er nog naartoe, Livelink, of is dat voorlopig niet haalbaar?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:35:43 #18
37150 livelink
pi_16710919
Het is een jongetje, Tim Daniël. Meer weet ik helaas ook nog niet en er zijn ook nog geen foto's gestuurd. Ik denk dat ze het druk hebben met bijkomen.
Ik verwacht dat zij van de zomer wel weer een paar weken naar Nederland komen. Zelf zie ik het absoluut niet zitten om met twee kleine kinderen naar Curacao te gaan, dus ik ga in ieder geval niet die kant op. Ik ben blij dat zij daar zelf anders over denken, trouwens

Ik heb een doos met cadeautjes hun kant op gestuurd, maar helaas komt niet altijd alles aan . Mijn broer raadt het dus eigenlijk iedereen af om dingen op te sturen, maar ik heb het risico toch maar genomen. Mijn ouders zullen wel gaan. Mijn moeder heeft haar vliegangst overwonnen speciaal hiervoor, maar op verzoek van mijn broer wachten ze nog even. Waarschijnlijk gaan ze eind maart/begin april pas.

vrijdag 30 januari 2004 @ 11:38:48 #19
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16711003
Gefeli Livelink, jammer dat je niet kunt gaan kijken. Het scheelt misschien wel dat er internet is, dat maakt toch makkelijker contact dan alleen post en telefoon (of hebben zij geen i-net daar?)

Ik las net trouwens dat Guusje baarmoederhalskanker had door de medicijnen die ze geslikt heeft om een miskraam/vroeggeboorte te voorkomen. Het lijken me mediaroddels, maar als het wél waar is dan is het wel dubbel zo cru... het leven van haar kindje kostte dan haar eigen leven...

pi_16711030
gisteren hadden ze het over borstkanker...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:43:20 #21
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16711135
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:39 schreef melonovy het volgende:
gisteren hadden ze het over borstkanker...
ik kan er ook nergens iets betrouwbaars over vinden (info). Logisch, gaat ons ook niks aan. Zou die sensatiezucht ook niet rond mezelf willen.
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 11:47:39 #22
43556 miss_dynastie
pi_16711262
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:38 schreef Tan het volgende:
Ik las net trouwens dat Guusje baarmoederhalskanker had door de medicijnen die ze geslikt heeft om een miskraam/vroeggeboorte te voorkomen. Het lijken me mediaroddels, maar als het wél waar is dan is het wel dubbel zo cru... het leven van haar kindje kostte dan haar eigen leven...
Zeer smerige mediaroddels om het sprookjesverhaal compleet te maken, zeg maar. Gisteren is hier op het forum de ware 'identiteit' van de kanker bekendgemaakt doordat er een misverstand was ontstaan over de zwijgplicht iemand die dat niet mocht vertellen, had dat toch gedaan. Ik zeg er verder niets over, maar ga er maar vanuit dat dit een sprookjesverhaal is.

Overigens: volgens mij wil de familie deze zaken geheim houden, kan het me ook wel voorstellen.

vrijdag 30 januari 2004 @ 12:21:33 #23
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16712029
*doneert zelfgebakken Chocolate Chip Cookies*

Ik geloof dat jullie geduim wel heeft geholpen. Thanx Volgende week het (waarschijnlijk) laatste gesprek.

Jessie, sterkte straks bij de dokter.

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 12:22:26 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_16712044
Ik heb net aan de telefoon ook al longkanker gehoord.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_16712112
He lekker Spindizzy!!!
Volgende week al. Dat gaat lekker vlot nu he!!
Kan je niet snel genoeg gaan natuurlijk.

Om 1 uur ga ik hier weg.
Bah zie er tegenop.

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:36:09 #26
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16712339
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:25 schreef jessie het volgende:

Om 1 uur ga ik hier weg.
Bah zie er tegenop.

ER gaat iemand met je mee he?
pi_16712358
Jawel Gerard gaat me gelukkig.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:39:47 #28
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16712431
Gelukkig....Knijp zijn hand dan maar helemaal fijn hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 12:48:26 #29
13151 crew  Rewimo
pi_16712645
Sterkte Jessie, ik duim voor je hoor
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:58:38 #30
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16712885
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:25 schreef jessie het volgende:
Om 1 uur ga ik hier weg.
Bah zie er tegenop.
Als je nu nog niet weg bent... sterkte!

Als je al weer terug bent eer je dit leest: hoe was het??

FOK!fossiel vrijdag 30 januari 2004 @ 12:59:34 #31
2628 Karin
pi_16712903
Sjit vast ook net te laat om sterkte te wensen. Ik hoop dat ze goed nieuws voor je hebben Jessie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 13:43:53 #32
13151 crew  Rewimo
pi_16714171
Ja hoor, wij gaan een avondje weg. Belt de crèche dat Christan ziek is. Hij zou toch al naar oma gaan, zij haalt hem nu op. Arm kind, en arme wij, nog maar even bekijken of we alsnog weg kunnen...
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 13:50:39 #33
43556 miss_dynastie
pi_16714331
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, wij gaan een avondje weg. Belt de crèche dat Christan ziek is. Hij zou toch al naar oma gaan, zij haalt hem nu op. Arm kind, en arme wij, nog maar even bekijken of we alsnog weg kunnen...
Agossie ... weer zijn oortjes?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 14:18:16 #34
13151 crew  Rewimo
pi_16715073
Vermoedelijk wel. Hij ligt nu in bed bij mijn moeder, ze vond niet dat hij een zieke indruk maakte, maar volgens het KDV had hij wel koorts (38.8). We gaan toch op pad, als het echt niet gaat gaan we gewoon weer naar huis. Oma is gewapend met penicilline en sinaspril, dus vooruit maar... Telefoon mee, dan kan ik af en toe even checken en ze kan ons bereiken als het moet.
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 14:25:07 #35
43556 miss_dynastie
pi_16715275
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Vermoedelijk wel. Hij ligt nu in bed bij mijn moeder, ze vond niet dat hij een zieke indruk maakte, maar volgens het KDV had hij wel koorts (38.8). We gaan toch op pad, als het echt niet gaat gaan we gewoon weer naar huis. Oma is gewapend met penicilline en sinaspril, dus vooruit maar... Telefoon mee, dan kan ik af en toe even checken en ze kan ons bereiken als het moet.
* Nieuwsgierig is* waar gaan jullie naar toe?
pi_16715616
Jessie, ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan bij de neuroloog. Ik hoop echt dat hij goed nieuws heeft voor je!

Rewimo, ik wens je een gezellige avond toe, wat ga je doen?? Christan zal wel lekker verwend worden door oma. Ik hoop dat ie niet zo ziek is, dat jullie opgetrommeld moeten worden, van jullie uitje.

Mijn eerste broodje is gelukt, het was het allersimpelste brood wat je kan verzinnen, maar daar moet je mee beginnen.
Foto? Oke, komt ie:

Nu nog leren nette plakken te zagen...

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 15:48:18 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_16717590
Nou, ik heb het weer voor elkaar hoor

Ik had al een kutdag door wat er op school gebeurd was. Alle eerste klassen zouden voor 14 euro naar Thialf mogen om daar te gaan schaatsen. Dus met de bus daarheen en dan schaatsen. Nu, schaatsen doe ik sowieso niet met mijn nek, en voordat ik in een bus stap mag je me zowat drogeren. maarja, mijn PSL helemaal boos want ik was een spelbreker, niet begrijpend waarom ik niet mee wilde. Ik vind schaatsen gewoon hartstikke leuk, dan ga ik toch niet mezelf zitten kwellen om te kijken hoe anderen dat doen?

Nou, toen kreeg ik te horen dat ons klassefeestje dus ook dingen inhoudt die ik niet kan doen met mijn nek. Leuk dat ik daar zelf naar moet vragen en dat ze niet even bij mij vragen of ik het erg vind dat ik niet mee kan doen. Maarja, ik zal wel weer lichtzinnig zijn ofzo.

En dan kom je thuis en bel je de ibgroep waarop je nog geen studiefinanciering hebt ontvangen, en dan blijkt dat er WEER iets misgegaan is. In september had ik dus stufi gehad terwijl ik het toen nog niet wilde. Teruggestuurd toen. Hebben ze dus toen opgeschreven dat ik gestopt was met mijn opleiding. Mijn wijzigingsformulier hebben ze dus nooit in behandeling genomen omdat er geen studie meer bij mijn naam stond en ik krijg dus pas over een flinke tijd stufi...

Ik heb nog 10 euro over van mijn loon nadat ik de gemeentelijke belasting had betaald enzo en mag daar dus tot eind februari mee leven... En bedankt groningen! Anders had ik dus meer geld gehad en had ik ook gewoon mijn huur kunnen betalen enzo. Ik baal hier gewoon van. Het lijkt wel alsof iedereen me moet hebben vandaag.

Normaal vertrek ik rond vier uur richting Bert, kom ik daar om kwart over vijf, half 6 aan. Hoef ik dus ook vandaag niet te doen want dan is er nog niemand thuis. Maar dan moet ik dus wel door de spits en ik hou niet echt van spitsrijden, omdat dat gewoon veel meer stress oplevert en ik mijn nek vaker moet draaien.

Oja, en door al die stress heb ik knallende koppijn omdat ik niet wilde janken, waardoor het ik dus allemaal maar weer opkrop.

Soms kan ik mezelf wel wat aandoen. Wanneer mag ik nou eens een leventje leiden waarin alles een keertje goed gaat

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 januari 2004 @ 15:56:15 #38
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16717842
Klinkt niet gezellig Troel Veel sterkte en verwen jezelf ff lekker of laat je verwennen In ieder geval sterkte!!
pi_16718772
Nou daar ben ik weer
En met minder nieuws vind ik zelf
Eerst het positieve maar.
Mijn bezinking gaat omlaag en dat klopt bij het beeld dat de ontstekingen minder worden.
De uitslag van de bloedtest in amsterdam was goed. Oftwel niks gevonden wat de uitslag besnier boeck kon bevestigen. Alle bloeduitslagen die besnier boekck kunnen bevestigen doen dat niet. Maar dat is het hem juist, dan nog kun je het dus wel hebben. Bij 1 op de 4 mensen is er dan wel wat te zien aan bv de calcium waarde, bij mij dus niet. Dus jammer genoeg geen bevestigend nieuws.

Het mindere nieuws is.
Ik had ook op me schildklier laten prikken omdat ik het idee heb dat het gewoon niet goed zit na mijn zwangerschap. Ze hebben nu op me hypofyse geprikt en dat was verlaagd. Nu gaan ze dat weer verder onderzoeken en dan op mijn schildklier en dan kan dus blijken dat ik een snel werkende schildklier heb (ook zo gek dan is net als bij besnier boekck een symptoom afvallen en dat gebeurt dus echt niet...jammer genoeg ) Dit hoeft dus neit zo te zijn, maar dat blijkt dan weer uit het vervolgonderzoek.
Ook een stuk minder goed is, is dat mijn leverfunctie niet goed is!! En daar schrok zelf nogal van. Ze gaat nu overleg plegen met haar collega's (was een assisten internist wel heel aardig) want het is heel moeilijk om een goed beeld te krijgen van mijn ziekte. Eigenlijk wil ze toch een biopsie van de lever doen om kanker uit te sluiten. Nou toen schoot ik dus wel even vol he. Ik moest me verder niet ongerust maken en er waren nog geen aanwaijzingenvoor. Maar die vergrote lymfeklieren in me longen en alvleesklier en een vermidnerde leverfunctie kan er wel op wijzen. Ook al hoeft dat dus helemaal niet. Er was nog geen reden tot paniek. Eerlijk gezegd is er niet veel meer doorgedrongen na wat ze later allemaal zei.

Concreet.
Ik moet over 6 weken weer terug
Voor die tijd moet er bloed geprikt worden op van alles en nog wat
Mijn ontlasting word onderzocht (is diarree nu steeds en slijmerig en wat bloed, wat mi door een aambei komt, maar ze willen ook een baceterie uitsluiten)
En ik moet naar de oogarts, omdat bij besnier boekc het ook vaak in de ogen kan zitten en als het daar dan zit is het een bevestiging van dat ik eht heb.
Er word dus wel goed onderzocht

Uiteindelijk ben ik nu natuurlijk niet veel wijzer (ok de ontstekingen worden minder, en o ja, ik mag de med zolang het gaat wat afbouwen) Maar ik ben nu nog ongeruster als dat ik al was. De engste dingen spelen door me hoofd. Die biopsie wil ik niet vind ik doodeng en ik ben gewoon zo bang dat het allemaa foute boel is bah. En dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

en nu las ik net op de bijsluiter van de diclogenac dat als je leverfuncties niet goed zijn je er mee uit moet kijken. Wat moet ik daar nu weer mee?

En sorry ik reageer straks echt nog op de rest, moet zo alles nog even goed doorlezen, maar moest dit echt even kwijt.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16718851
Een kus voor Troel

Mooi broodje hoor Melonovy!!!!

En Rewimo, zouden het nu nog zijn oortjes zijn?
Wat zit Chrissie in de lappenmand he

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16718940
he jessie, griezelig hoor, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. hopelijk valt 't allemaal reuze mee, succes met wachten maar weer.
pi_16719306
Pfew lezen jullie maar lekker over mijn spelfouten heen hoor, het zijn er zoveel zie ik dat ik geen zin meer heb om ze te verbeteren

Thx bixister.

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:44:44 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_16719372
voor Jessie...

Hopenlijk valt het allemaal mee, alhoewel geen van de ziektes die je noemde echt lekker zijn natuurlijk...

Hou je taai!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:48:47 #44
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16719493
Wat eng Jessie... En weer wachten he Sterkte
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 16:59:13 #45
43556 miss_dynastie
pi_16719741
Jeetje Jessie... je schrikt je rot als je het woord 'kanker' voorbij hoort en ziet komen ... niets dan afwachten dus ... Sterkte
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 17:00:05 #46
43556 miss_dynastie
pi_16719758
voor Troel... het lijkt soms of ellende allemaal tegelijk komt

Lekker broodje, Melonovy? Ik heb vandaag kroketbroodjes voor mister_d gebakken, hij vond ze erg

vrijdag 30 januari 2004 @ 17:17:08 #47
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16720145
He jessie, daar heb je ook weer niks aan he? Nog geen duidelijkheid, alleen maar meer vraagtekens. Hele dikke knuffel, veel meer weet ik even niet te zeggen
pi_16720931
Jessie, gatsie, nog steeds geen duidelijkheid en tuurlijk schrik je!! Dikke voor jou!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 18:04:58 #49
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16721106
Wat vervelend Jessie... Schiet niet echt op zo! Hopelijk weten ze straks meer en heb je alleen nog maar goed nieuws!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 18:50:42 #50
37150 livelink
pi_16722068
Oh, Jessie, wat een vervelend nieuws allemaal. En dan nu weer een periode van onzekerheid en enge testen. Bah, ik weet gewoon niet wat te zeggen, behalve maar weer eens een keer heel veel sterkte
  vrijdag 30 januari 2004 @ 18:55:24 #51
37150 livelink
pi_16722170
Troel, ook voor jou veel sterkte. Ik heb even gemist wat je aan je nek hebt, maar klinkt als whiplash. Klopt dat?

Melonovy, ik had ook al gemist dat jij tot de broodbakclub bent gaan behoren. Mijn vriend wil ook graag een bbm, maar ik blijf hem maar voorhouden dat je misschien twee weken zelf brood bakt en daarna niet meer. Dat idee heb ik namelijk. Toch heb ik het idee dat jullie het aardig volhouden. Het ziet er ook wel erg lekker uit, moet ik zeggen.

vrijdag 30 januari 2004 @ 18:57:46 #52
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16722218
zo te lezen kunnen Jessie en Troel weer een gebruiken. Bij deze!

Sterkte!

patat ftw :)
  Jubileum moderator vrijdag 30 januari 2004 @ 19:11:17 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16722470
Ow Jessie, wat een hoop onzekerheid......
Ik kan je ook alleen maar heel veel sterkte wensen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16722545
Jessie, wat een vervelend nieuws zeg en dan weer zo lang in onzekerheid. Sterkte
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 30 januari 2004 @ 19:20:37 #55
37150 livelink
pi_16722679
Spindizzy, ik las helemaal over jouw goede gesprek heen. Fijn dat het goed ging. Vrienden van ons staan nu al meer dan een jaar 'ingeschreven" (ik weet niet hoe je het anders moet zeggen) voor één of meer kindjes uit Brazilie. Hebben jullie er al over nagedacht over hoe oud het kindje mag zijn en of jullie er eventueel meer dan één tegelijk willen?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 19:30:22 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16722900
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:20 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie er al over nagedacht over hoe oud het kindje mag zijn en of jullie er eventueel meer dan één tegelijk willen?
We gaan voor een kindje vanaf 2 jaar en we vonden dat 1 kind tegelijk waarschijnlijk al ingewikkeld zat is. In ieder geval bij de eerste
pi_16724557
Jessie, jemig hé, wat een schrik moet je verwerken. Ik kan me voorstellen dat het allemaal best een hele hoop gepieker oplevert.
Getsie, heb je eerst al geen zekerheid over de Besnier Boeck, beginnen ze nu over kanker, daar zou ik het echt heel moeilijk mee hebben als ik dat te horen zou krijgen. Ze willen het eerst allemaal gaan onderzoeken, maar dat ze die richting op denken, zou me vreselijk lijken! Ik vind het heel erg voor je!!
O echt, ik hoop zo dat je heel snel duidelijkheid hebt over wat er nu met je aan de hand is, dan kun je er weer verder mee en het behandelen...

Ik wens je het allerbeste toe, veel sterkte!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16724807
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 18:55 schreef livelink het volgende:
Melonovy, ik had ook al gemist dat jij tot de broodbakclub bent gaan behoren.
Ik hoor niet zo graag ergens bij ...
Ik heb voor kerst een BBM gekregen, echter 2 weken geleden kwam ie binnen en gister ontving ik de gebruiksaanwijzing er bij, het gaat dus lekker vlot allemaal.
Vandaag voor het eerst dan een broodje gebakken, ik vond het niet zo'n lekker brood eigenlijk, het was dan ook heel simpel alleen met bloem en de basis. Maar het apparaat werkt dus...

Even een kopietje uit Broodbakmachine :
Vanmiddag diverse pakken meel gehaald bij een boederijtje in de middle of nowhere. Die pakken van Soezie, all in the mix ofzo. Leek me wel makkelijk om mee te beginnen.
Ik had eigenlijk verwacht dat die pakken iets goedkoper waren, ¤4,80 voor een pak waar je 5 broden uit haalt vind ik nog wel redelijk aan de prijs. Ik had eens gelezen dat 7 broden kunt bakken tegen de prijs van 1 brood bij de wakker weg. Die broden waren dus niet gebakken met de pakken van Soezie ...
Nou en nu maar experimenteren...

Verder schrijf ik daar mijn volgende ervaringen op hoor.

Ik weet ook niet of ik een trouwe bakker ben, als het me heerlijk bevalt wel, maar we eten altijd het dageraad-brood van super de boer en die vins ik zelf ook prima, vooral met die heerlijk knapperige korsten. We zien wel even.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16724876
Troel, jeetje, dat ziet er allemaal niet zo fleurig en vrolijk uit. Wat een gezeik van zo'n studiebegeleider, je kan toch als volwassen mensen met elkaar overleggen en ieders (on)mogelijkheden accepteren. Ik vind het maar lullig voor je!
Hopelijk heb je een lekker en goed weekend voor de boeg!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16724902
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:30 schreef Spindizzy het volgende:
We gaan voor een kindje vanaf 2 jaar.
Mag ik uit nieuwsgierigheid vragen hoe je op dat besluit komt?
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:19:11 #61
37150 livelink
pi_16725695
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:30 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

We gaan voor een kindje vanaf 2 jaar en we vonden dat 1 kind tegelijk waarschijnlijk al ingewikkeld zat is. In ieder geval bij de eerste

Ja, ik kan me dat heel goed voorstellen. Mijn vrienden gaan ook voor een kind vanaf 2 jaar. Eerlijk gezegd zal het voor ons ook wennen zijn om hen ineens als ouders te zien van al wat oudere kinderen. Ik begin zelf zo langzamerhand ook heel nieuwsgierig te worden.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:28:39 #62
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_16725894
Jee Jessie, wat zullen jullie geschrokken zijn. Laat je goed voorlichten hoor! Sterkte meid...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 21:54:34 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16726470
jeetje jessie, ik schrok van je bericht. ik kan me voorstellen dat jij er ook niet vrolijk van wordt. eng allemaal hoor.
hoe is het met bo? (of moet ik dat in het pokketopic vragen?)

een dikke knuf voor zieke christan

en troel..... je hebt van die dagen die je het liefst zou overslaan.
sterkte voor jou.

vrijdag 30 januari 2004 @ 21:55:10 #64
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_16726487
goh jessie heel veel sterkte hoor
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 22:08:49 #65
43556 miss_dynastie
pi_16726781
Rewimo, alles goed met Christan??
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:20:59 #66
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16727069
hier bij mij heeft dus alles van chello er even uitgelegen... telefoon, tv en internet. Zat ik net praatjesmakers te kijken... en het was juist zo leuk! stomme storingen! Naja nu doet alles het gelukkig weer!
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 22:26:32 #67
43556 miss_dynastie
pi_16727198
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:20 schreef daniman het volgende:
Zat ik net praatjesmakers te kijken... en het was juist zo leuk!
En hij staat ook niet op uitzendinggemist.nl, ik heb net ff voor je gekeken. Zonde
pi_16727233
Thx meiden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16727410
jeetje Jessie je zal wel helemaal op je tandvlees lopen nu! (en je hubie vast ook) Ik weet ff niet over wat voor ziekte je het hebt, maar aan je klachten te lezen is het geen lievertje. En dan is het dus ook nog niet eens zeker dat je het hebt. Soms is het beter om wel iets te hebben dan dat men niet weet wat er is! Die onzekerheid is niet goed voor je lijf en dan smijten ze ook nog eens heel tactvol het woordje kanker in de strijd, maar niets is zeker bah bah bah
En dan ook nog eens zieke Bo en hoe slaapt Janneke als Bo zoveel huilt 's nachts, vast ook niet denderend. Ik kan niets anders doen dan je veel sterkte wensen thuis!!!! helaas

En dan te bedenken dat ik me hier heel zielig zit te voelen met mijn keelontsteking en griep.

† In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 22:36:14 #70
43556 miss_dynastie
pi_16727455
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:34 schreef danosa het volgende:
En dan te bedenken dat ik me hier heel zielig zit te voelen met mijn keelontsteking en griep.
Beterschap
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 22:43:16 #71
43556 miss_dynastie
pi_16727634
mister_d zit hier, na een avondje gourmetten, twee taartpunten walnotentaart op te kanen (1100 Kcal)
Als hij zoveel eet, waarom was ik dan 100 kilo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:57:43 #72
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16728008
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En hij staat ook niet op uitzendinggemist.nl, ik heb net ff voor je gekeken. Zonde

jammer...
  vrijdag 30 januari 2004 @ 23:53:48 #73
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16729278
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:45 schreef melonovy het volgende:

[..]

Mag ik uit nieuwsgierigheid vragen hoe je op dat besluit komt?

Adoptiekinderen onder de 2 jaar zijn vrij zeldzaam (in de meeste landen) en als je aangeeft toch liever een jonger kind te willen sta je natuurlijk ook gelijk weer veel langer op de wachtlijst.
Jonger kindje is natuurlijk van harte welkom maar ik ga er niet vanuit dat we er eentje krijgen.

Miss D: ik kwam net een Tip tegen met alleen maar slanke recepten. Interesse?

pi_16729793
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:57 schreef daniman het volgende:

[..]
jammer...

nou, zooooveel heb je ook niet gemist hoor. ik heb toevallig weer es gekeken, maar jakkes wat is die jochem toch een drol, en hij maak op mij totaal niet de indruk dat hij echt geïnteresseerd is in die kinderen, hij wil ze alleen graag gekke uitspraken ontlokken. bleh, zijn gesprekjes van niks. en dan al die duizenden ouders die hun kind daarvoor aanbieden. snap ik echt niks van.

wat ik altijd wel fascinerend vind (maar ook niet echt grappig) is hoe ze dat kind dat zo wijs uit de hoek moet komen zo snel al die slimme vragen influisteren, en dat dat kind die ook nog vrij naturel nazegt.

spindizzy, fijn dat 't gesprek goed verliep. wat is nu het vervolgtraject? (ik bedoel: heb je een idee van hoe lang het nog ongeveer zal duren?) een ex-collega van me was op een gegeven moment ook in adoptieprocedures verwikkeld en sprak van een soort 'olifantendracht', omdat je zoveel langer in 'blijde afwachting' bent.

zaterdag 31 januari 2004 @ 00:16:40 #75
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16729901
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:12 schreef bixister het volgende:

spindizzy, fijn dat 't gesprek goed verliep. wat is nu het vervolgtraject? (ik bedoel: heb je een idee van hoe lang het nog ongeveer zal duren?)

Als het goed is krijgen we binnen een paar weken te horen of we onze beginseltoestemming krijgen. Zo ja dan komen we binnenkort op de definitieve wachtlijst. Geloof dat die voor suriname anderhalf/twee jaar is ongeveer. Is nog vrij snel voor adoptiebegrippen

Edit: aanvulling van de website van Meiling:

Centrale Wachtlijst eerste kinderen (CW 1)
Deze wachtlijst wordt gehanteerd voor ouders die nog geen kinderen hebben, of die de adoptie procedure zijn opgestart terwijl er al biologische kinderen zijn.
Op deze wachtlijst wordt voor alle landen de volgorde op BKA-nummer aangehouden.
De nummering kan maandelijks wijzigen, doordat er ouders tussen geplaatst kunnen worden die tijdens hun procedure langer hebben moeten wachten, en hierdoor een ouder BKA-nummer hebben.

Suriname : Centrale wachtlijst 1-3 jaar. Na de landenintake en het klaarmaken van de papieren duurt het gemiddeld 1 jaar voordat ouders op de landenwachtlijst een voorstel krijgen. Doordat het voorstellen afhankelijk is van de kinderen die worden aangeboden, zijn er helaas ook ouders die langer moeten wachten.
Afreizen gemiddeld 3 maanden na het voorstel. Verblijf in Suriname ongeveer 3 weken.

Vertaling: ergens tussen de 2 en 4 jaar dus.

† In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 00:20:31 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16734386
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:26 schreef jessie het volgende:

en nu las ik net op de bijsluiter van de diclogenac dat als je leverfuncties niet goed zijn je er mee uit moet kijken. Wat moet ik daar nu weer mee?

Wat een vervelend nieuws Jessie! En maar weer alle onderzoeken afwachten. Ik breek even in vanwege dat over je lever. Dat staat zowat op iedere bijsluiter. Het gaat erom dat je arts weet welke medicatie je slikt, je mag het echt wel blijven slikken hoor. Ik heb zelf leverproblemen en slik 6 verschillende medicijnen waar dat ook allemaal op staat.... het is gewoon maar dat je dat wel meldt aan je arts mocht je ineens met een ander te maken krijgen. Niet ongerust over maken.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 09:00:10 #78
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16734770
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:42 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ik hoor niet zo graag ergens bij ...
Ik heb voor kerst een BBM gekregen, echter 2 weken geleden kwam ie binnen en gister ontving ik de gebruiksaanwijzing er bij, het gaat dus lekker vlot allemaal.

Heerlijk, dat zelfgebakken brood. Ik zag een hele mooie broodbakmachine in de nieuwste VTwonen, en ik denk dat ik daar maar voor ga sparen.
De bezuiniging van kosten vallen wel wat tegen als ik het zo lees, maar misschien is er goedkoper meel te vinden
pi_16734772
ok thx Sanseveria
Wat heb jij aan je lever? Of wil je dat liever niet kwijt?
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 09:04:07 #80
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16734786
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 23:53 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Adoptiekinderen onder de 2 jaar zijn vrij zeldzaam (in de meeste landen) en als je aangeeft toch liever een jonger kind te willen sta je natuurlijk ook gelijk weer veel langer op de wachtlijst.
Jonger kindje is natuurlijk van harte welkom maar ik ga er niet vanuit dat we er eentje krijgen.

Dat wist ik helemaal niet. Een vriendin van mij staat nu op de wachtlijst voor een tweede adoptiekindje en het is bij haar vrij snel gegaan. Haar eerste was ook een baby en nu haar tweede wordt wederom een baby. Het zijn wel kindjes uit Nederland, misschien dat dit sneller gaat? Of hebben zij gewoon geluk?

Wel spannend allemaal voor jullie zeg!

pi_16734970
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 09:00 schreef jessie het volgende:
ok thx Sanseveria
Wat heb jij aan je lever? Of wil je dat liever niet kwijt?
Heb een chronische leverontsteking door het Hepatitis C Virus. Vorig jaar een zware behandeling gehad (17 kilo afgevallen) om er van af te komen. Helaas niet gelukt. Maar ik ga er dit jaar nog een keer voor. Is een toch wat te listig virus om mee rond te blijven lopen, vandaar ook dat ik telkens mijn kinderwens moet uitstellen. (zie voorsteltopic) Overigens is die medicatie pijnmedicatie, heb een zwaar autoongeluk gehad 3 1/2 jaar geleden, gewoon dikke vette pech de laatste jaren.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 10:08:03 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16735230
Jeetje Jessie, wat zul jij geschrokken zijn! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.
pi_16735756
quote:

[..]

O, op die manier, ik ben helemaal niet thuis met adaopteren, maar begrijp nu je keuze!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16735804
jeetje jessie.....
(weet ff niks anders, sorry0
pi_16735987
Oei Sanseveria , dat klinkt ook allemaal erg akelig...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 11:34:38 #86
43556 miss_dynastie
pi_16736385
quote:

Miss D: ik kwam net een Tip tegen met alleen maar slanke recepten. Interesse?

In de tip van deze maand staat niet EEN slank recept
pi_16736393
Ach jezus Jessie... wat een nieuws nou...... jeetje.... ik duim me kapot voor je dat het gewoon niets is en zeker geen kanker. Ik vind het een beetje stom dat ze dat nu al zeggen dat het dat zou kunnen zijn want ze weten nog helemaal niets.
Dus je zit nu extra in de stress. voor je hoor!!!!

Sansveria (ben niet zo goed in namen...) dat klinkt ook beroerd zeg.... ook erg dat je nu alles in een keer krijgt!!!!

Mijn auto is als het goed is vanmiddag klaar. Ik moet zo rond half vier bellen en dan kan ik em ophalen.... hoe weet ik nog niet want mijn ouders zijn er niet en ik heb verder niemand die een auto heeft... openbaar vervoer is ook niet allees daarheen aangezien het in een nogal afgelegen industrieterrein is en het nu dus weekend is.
Maar daar regel ik wel wat voor

zaterdag 31 januari 2004 @ 12:33:26 #88
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16737431
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In de tip van deze maand staat niet EEN slank recept

Mail je adres maar dan gooi ik hem straks op de post:
spindizzy_73 (at) yahoo.com
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 12:46:51 #89
43556 miss_dynastie
pi_16737736
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:33 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Mail je adres maar dan gooi ik hem straks op de post:
spindizzy_73 (at) yahoo.com

Mail is verstuurd
  zaterdag 31 januari 2004 @ 12:58:42 #90
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16737986
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mail is verstuurd

Mailtje dat ik terug heb gestuurd klopt al niet meer. Postkantoor is dicht, zegt mijn man. Dus je krijgt het pas dinsdag op zijn vroegst
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 13:02:29 #91
43556 miss_dynastie
pi_16738067
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:58 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Mailtje dat ik terug heb gestuurd klopt al niet meer. Postkantoor is dicht, zegt mijn man. Dus je krijgt het pas dinsdag op zijn vroegst

Is ook goed hoor, vind het sowieso al hardstikke tof van je
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 13:04:25 #92
13151 crew  Rewimo
pi_16738120
Goh Jessie, wat een rotbericht zeg Kan me voorstellen dat je daar vreselijk van schrikt! Ik vind het wel heel eerlijk dat ze zeggen dat het onder andere (hou dat nou goed in de gaten) ook kanker kan zijn. Maar dat had misschien wel wat tactischer gekund allemaal.

Dat je leverfunctie niet goed is, kan van alles betekenen. Bij mij was dat vorig jaar ook het geval. Na een poosje zag het er allemaal wat beter uit, zoiets is een momentopname en je bent sowieso al niet in orde natuurlijk nu. Door al die medicijnen moet je lever hard werken, dat kan ook best meespelen.

Vergeet niet dat ze die biopsie juist willen doen om kanker uit te sluiten en niet om het aan te tonen. Ze moeten alle opties langs en afstrepen wat het niet is. Kanker hoort kennelijk ook bij de opties, en daar schrik je dan het hardst van.

Die biopsie... tja als ik in jouw schoenen stond zou ik daar ook heel erg tegenop zien, maar die het liefst zo snel mogelijk laten doen. Dan ben je er maar vanaf, en dan weet je ook meteen waar je aan toe bent. Hou in de gaten dat de kans dat het fout zit een stuk kleiner is dan de kans dat het geen kanker is.

Je bent vast helemaal in de war nu, van al dat nare nieuws. Gaat het vandaag weer een beetje, heb je kunnen slapen? Ik wens jullie heel veel sterkte, en je weet me te vinden hè?

FOK!fossiel zaterdag 31 januari 2004 @ 15:10:44 #93
2628 Karin
pi_16741262
Jeetje Jessie wat een kutbericht! En dat je dan ook weer 6 weken moet wachten, eigenlijk veels te lang!

Hoe was je avondje weg Rewimo? Of ben je niet geweest?

De oma van Peet is 80 geworden en viert dat morgen. De hele familie is uitgenodigd en eigenlijk zien we die haast nooit dus ik had er wel zin in, leuk alle neven en nichten nu eindelijk eens tijdens iets leuks eens spreken. Maarja dat gaat nu niet met Bram natuurlijk. Mijn ouders hebben al aangeboden om op te passen, even kijken hoe het met Bram gaat en misschien houden we ze er wel aan.

Ik word 10 februari weer tante Mijn schoonzusje krijgt dan een keizersnee. Het kindje ligt in een stuit, vandaar. Spannende tijd is dit toch.
Helaas heeft zij nooit de waterpokken gehad dus ik hoop dat Bram dan niet meer besmettelijk is (zal wel niet hoor) want anders kunnen we niet eens gaan kijken.

pi_16741994
Sanseveria dat is ook pittig zeg!!! Kan me voorstellen dat je van die leverontsteking af wil!!! Is daar nog wel goede hoop op? En dan ook nog eens een auto ongeluk.

Spannend Karin. Je weet in eider geval precies wanneer je weer tante word

Ze denk niet dat het kanker is he bij me. Ze willen het alleen uitsluiten! Dit omdat ik het wel zou kunnen hebben. De ass internist was juist wel heel fijn. Wel recht voor zijn raap. Maar wel duidelijk. En ze liet ook ruimte voor me eigen ideeen. Daarom word er over 6 weken pas gekeken of we wel of geen biopsie doen. Ik vind het namelijk echt dood maar dan ook doodeng. Ik vind boedprikken al eng laat staan dit. En je bent gewoon helemaal bij met zoiets. Ze ging het eerst nog met collega's overleggen en dan hoor ik over 6 weken hoe die er over denken. Maar als ik het niet wil is dat natuurlijk mijn eigen beslissing. Ik wil ook eerst weten wat er allemaal uit de volgende uitslagen komt. En wie weet zijn die wel verbeterd of komt er wat uit de oogtest of wat dan ook. Want ik wil niet dat er zomaar in een gezond orgaan (ok me leverfuncties zijn niet ok, maar ik heb geen gezwellen ofzo op me lever, anders hadden ze dat denk ik met die scan ook wel gezien)word gesneden. En persoonlijk vind ik dat een internist al snel snijd doet enz. En ik wil alles behalve een proefpersoon zijn op wie van alles te ontdekken valt
En die schildklier zit me ook niet lekker, hopelijk is dat othc niet erg, maar dat me tsh waarde dan laag is klopt dan ook niet denk ik dan, maar daar zal ik de volgende keer nog wel uitleg om vragen. Maar die schildklier staat weer een beetje los van de besnier boeck enzo. Eigenlijk weet ik het ook allemaal niet zo en heb dan ook k*t geslapen vanacht.
Toch ben ik blij met die 6 weken zodat ik er zelf van alles over op kan zoeken.
Ik heb in ieder geval al 1 diclofenac afgebouwt gisteren. (als dat lukte moest ik dat proberen) En ik had wel wat meer pijn gisteren, maar het ging net.

Ik ga maandag de indicatiecomissie bellen om nog 2 weken thuiszorg te krijgen. Ik heb er nu 4 opgemaakt en heb er nog 2 staan. Alleen ebtaal ik voor die 2 weken netzoveel als voor 4 dus hopelijk krijg ik die er gewoon nog bij. Buiten dat zou het me alleen echt nog niet lukken. Ben heel snel buiten adem en moe moe en nog eens moe. En over de dag genomen is de pijn te doen, maar dan word er veel uit handen genomen nu. Doe ik zelf wat meer dan heb ik gelijk weer last.

Ik hoop echt snel weer eens wat positiefs te kunnen tikken want geestelijk ga ik me ook niet echt lekker voelen zo.

Jullie zijn lief

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16743960
jessie, wat is een biopsie precies?
pi_16744099
Dan halen ze een stukje weg door middel van een soort naald met een grijpertje. Ze verdoven je buik dan wel eerst. En gaan dan dus door je buik naar je lever. Getver moet er niet aan denken.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 17:02:39 #97
13151 crew  Rewimo
pi_16744216
Jessie, ik denk dat het net zoiets is als een vruchtwaterpunctie, dat gaat ook met een holle (dikke ) naald. Ik kan je vertellen dat ik daar ook heel erg zenuwachtig voor was, maar dat het me 100% mee is gevallen. Natuurlijk is het geen fijn gevoel maar ook niet extreem pijnlijk en het is met 10-15 seconden voorbij. Laat je goed voorlichten over wat het exact inhoudt en vooral hoe lang het duurt, de tijdsduur valt vast erg mee en dan kun je het misschien beter overzien.
pi_16744297
Ja je word ook verdoofd enzo. Maar het idee alleen al. En ze benadrukte ook de complicaties. Nou ja ik ben gewoon geen held in die dingen. Dan liever nog maar een scan, echo, foto of wat dan ook. Maar niet iets met naalden en grijpertjes hoor!!!! En als het niet echt nodig is dan liever niet. Ik ga dus nu voor het niet doen van die biopsie, maar ik moet natuurlijk ook wel reeel zijn en de bloeduitslagen afwachten. Als die heel erg negatief zijn zal er wel iets moeten gebeuren natuurlijk. En ik heb nog 6 weken om uit te zoeken of dat iets anders kan zijn als een biopsie
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 17:07:43 #99
13151 crew  Rewimo
pi_16744345
Oja ons avondje uit Het was heel gezellig, er was een feest van Franks Mixfreaks mailinglist, dat is eens per jaar. Voor wie het iets zegt: Ben Liebrand heeft daar live gemixt Die mailinglist is eigenlijk naar aanleiding van zijn werk opgezet.

We hebben eerst lekker gegeten en daarna begon het feest. Het duurde alleen wel tot 2 uur en dat ben ik niet echt gewend, als ouwe sok We lagen om half 4 in bed, en we moesten Christan een beetje bijtijds oppikken bij oma dus echt een flinke ruk slapen was er niet bij.

Christan is ook nog niet zichzelf, hij huilt al als je boe zegt en dat is niks voor hem. Maar op zich ging het goed gisteren bij oma, ik heb natuurlijk een paar keer gebeld

pi_16744451
Oud wijf
Lekker hoor even er helemaal tussenuit zonder kind. Wel balen dat je dan niet lekker uit kan slapen he.
Hopelijk word hij snel beter en krijg je snel je rust weer!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 17:15:15 #101
13151 crew  Rewimo
pi_16744492
Ja, ik ben behoorlijk moe hoor, niet zozeer vanwege dat feest, maar vanwege het geren naar het ziekenhuis, Christans oren en alles wat daar nog aan gewone klusjes tussendoor komt
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 17:19:43 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16744583
Ow jessie toch... dat wachten duurt zo lang
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 31 januari 2004 @ 17:35:29 #103
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16744974
jessie....ik hoop voor je dat een biopsie niet nodig is. En als het wel nodig is hoop ik dat ze kanker helemaal uit kunnen sluiten.

En het lijkt me moeilijk hoor, om zolang in onzekerheid te zitten of je nou wel of niet moet, en er dan steeds meer tegen op gaan zien.
Ik hoop dat je het toch een klein beetje kan vergeten en van je meisjes genieten enzo...

imagination is more important than knowledge
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:53:44 #104
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16749850
DANG! Hoor ik net dat een hele goede vriend en vriendin die dus samen wat hadden dat die vriendin het met hem heeft uitgemaakt dat had ik dus echt niet verwacht...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 21:01:29 #105
13151 crew  Rewimo
pi_16750087
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:53 schreef daniman het volgende:
DANG! Hoor ik net dat een hele goede vriend en vriendin die dus samen wat hadden dat die vriendin het met hem heeft uitgemaakt dat had ik dus echt niet verwacht...
Ai, dat is niet leuk, Daniman...
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:03:13 #106
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16750134
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ai, dat is niet leuk, Daniman...

nee... nou ja voor hem dus niet. Ik weet nog niet hoe en wat want ik heb hen zelf niet gesproken, maar ik vind het erg rot voor hem en hoop dat het weer goed komt want het was een leuk stel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2004 @ 21:05:06 #107
13151 crew  Rewimo
pi_16750180
Voor haar ook niet hoor... Je maakt het niet zomaar uit. En voor jou ook niet leuk, als ze allebei goede vrienden van je zijn.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:07:16 #108
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16750229
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Voor haar ook niet hoor... Je maakt het niet zomaar uit. En voor jou ook niet leuk, als ze allebei goede vrienden van je zijn.
inderdaad!! Voor haar natuurlijk ook... maar in zijn geval komt het misschien harder aan (maar ja dat ligt eraan of zij het in een ruzie heeft uitgemaakt of dat ze al wat langer twijfelde). In ieder geval weet ik te weinig van de situatie om daarover iets te kunnen zeggen. Ik durf iig niet te bellen want stel dat ze met elkaar aan het praten zijn...
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:49:32 #109
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16753246
Jessie, het zit je momenteel ook niet echt mee, zeg!
Heel veel sterkte met het wachten op de uitslagen en hopelijk vallen ze positief uit.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_16754145
Kent en/of gebruikt iemand van jullie ook baby gebarentaal?

Recensie op www.ouders.nl:

quote:
Baby-gebaren: wat zijn dat?
Als je zou stilstaan bij de manier waarop je zelf tegen en met een kind praat in de zogenaamde "voor-talige periode", dan zou je zien dat je onbewust al veel gebaren gebruikt. (...)
Als je al deze gebaren voor je baby heel bewust zou maken, ze een beetje vertraagt en uitvergroot, ze frequent en consequent zou gebruiken, dan zijn dat de baby-gebaren waar het om gaat.
(...)
De volgende stap is dat je let op de gebaren die je eigen kind gaat maken. Elk kind doet dat uit zichzelf al, zo beweren de auteurs van Baby Signs. Probeer erop te letten en de gebaren te herhalen, zodat je kind begrijpt dat het zin heeft om ze nog bewuster te gaan gebruiken. Stap voor stap kun je het repertoire bijna eindeloos uitbreiden. Totdat je kind gaat praten: daarna houdt het vanzelf op. En dat moet ook, zo leggen de auteurs uit. De baby-gebaren verliezen hun functie naarmate de verbale ontwikkeling vordert.
  zondag 1 februari 2004 @ 00:42:11 #111
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16760489
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:53 schreef daniman het volgende:
tis al weer goed gekomen wat ik ook al gehoopt had
  zondag 1 februari 2004 @ 05:21:36 #112
2165 Sanseveria
Op de uitkijk
pi_16766338
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:57 schreef jessie het volgende:
Dan halen ze een stukje weg door middel van een soort naald met een grijpertje. Ze verdoven je buik dan wel eerst. En gaan dan dus door je buik naar je lever. Getver moet er niet aan denken.
Heb ik dus ook gehad en het valt dus echt heel erg mee. Ze verdoven eerst je huid, want je lever zelf is gevoelloos, die kunnen ze niet verdoven. Dan gaan ze ze tussen je onderste twee rechterribben door met een lange naald je lever in. Een grijpertje komt er niet aan te pas hoor, het is een holle naald die in je lever gaat en zo krijgen ze een 'sample' van je lever. Het enige wat je voelt is een soort kapje wat aan de bovenkant van je lever zit, wat ze ook niet kunnen verdoven. En floeps, het is alweer gebeurd. Echt, het stelt niet veel voor.

Blijven ontspannen en ik klets gewoon door met de zuster (ik 'ken' je alleen maar van hier, maar dat moet lukken ).
Het enige is dat een lever nogal kan bloeden. Dus als je stollingstoestanden in je bloed niet goed zijn kunnen er altijd complicaties optreden en die kunnen dan ook gelijk heel heftig zijn (operatie). Daarom meten ze je stollingsfactor nog direct voor de punctie.

Na de punctie moet je nog een anderhalf tot twee uur op je rechterzij liggen op een zandzakje zodat dat punctiewondje goed dichtgedrukt wordt. (dat was in mijn geval het allervervelendste omdat ik 3 weken ervooor aan die rechterschouder geopereerd ben, toen werd die HCV ook ontdekt).

Vraag maar als je nog dingen wilt weten, je kunt me ook mailen hoor, maakt ook niet uit. Heb bijvoorbeeld ook heel goede sites gevonden over bloedanalyses, kun je zelf kijken wat e.e.a. betekent en wat ze nu precies nakijken en/of bedoelen. Ik vraag ook altijd kopietjes, de dokter maakt ze al standaard voor me .

Overigens klopt het helemaal wat Rewimo zegt; leverwaarden wijken al snel af als er iets in je lijf aan de hand is, zo wordt ook mijn schildklier van tijd tot tijd gecheckt, dus ik kan me voorstellen dat e.e.a. met elkaar in verband staat.

Dank verder voor jullie lieve woorden. Ja, soms snap ik zelf ook niet waar het allemaal vandaan komt, maar het is niet anders. Doodsimpel. Maar wel zwaar k*t, daar niet van.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanseveria op 01-02-2004 05:44]

pi_16768509
Thx Sanseveria voor je duidelijke uitleg. Ik ga je zeker ven mailen vanavond!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16769989
Lieve Jessie,

Het zit je ook niet echt mee he. Ik wilde je veel sterkte wensen de komende tijd, ik weet (helaas) uit ervaring hoe zo'n periode een enorme impact kan hebben op je hele leven.

Je schreef dat je ook naar de oogarts moet, heb je daar al een afspraak voor, zodat je in die 6 weken tijd al uitslagen kan krijgen, dan kunnen ze ten minste de volgende keer weer een stapje verder.

Hoop voor je dat de leverpunctie niet door gaat, maar als het nodig is dan kan het niet anders. Gelukkig kan Sanseveria je hier al wat van vertellen. Maar haar tip van praten met de verpleegkundigen is erg goed. Wat ook helpt is goed duidelijk te maken dat je het eng vind, dan is er een verpleegster die dan bijvoorbeeld je hand pakt en je gerust stelt (dat was bij mij zo toen ik een nierbioptie moest krijgen, het hele team heeft me er echt doorheen geholpen en de laatste keer is het me gelukkig heel erg meegevallen)

Sterkte iig

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_16770842
Jessie wat een narigheid voor jullie. Ik schrik best een beetje van je berichtjes, hopelijk valt het allemaal erg mee.

wat klinkt alles dan cliche en dooddoenerig, dan gewoon maar een dikke

Zolang er was is, is er leven.
pi_16787587
Mariposa,
Alle afspraken kunnen gelukkig voor die 6 weken gemaakt worden zodat ze dan de uitslagen hebben. Dat was ook een vereistte. En dat kwam goed uit want de wachttijd voor de oogarts was 6 maanden!!!! Maar doordat de internist het wilde weten kreeg ik voorrang.
Wat heb jij aan je nier dan als ik vragen mag. En je schrijft de laatste keer viel de punctie mee, de keren ervoor niet? Getver wat een enge dingen kan een mens toch hebben he!!
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zondag 1 februari 2004 @ 20:09:50 #117
2628 Karin
pi_16788887
Peet heeft een stuk taart voor me meegenomen van zijn oma's verjaardag
Ga ik straks even uitgebreid voor zitten

Heb net mijn baas gebeld, gelukkig kan ik morgen gewoon vrij nemen. Peet heeft morgen wat afspraken staan dus bij hem ging dat wat moeilijker maar eigenlijk wil ik ook zelf bij mijn mannetje blijven. Hij heeft ook heel sterk zijn moeder nodig, hij zit toch het liefst bij mij nu. Gelukkig had ik donderdag ook al vrij staan want dan kan hij vast ook nog niet naar het kdv en vrijdag passen mijn schoonouders op. Ik hoop maar dat hij tegen die tijd alweer lekker opgeknapt is.

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 februari 2004 @ 20:11:33 #118
13151 crew  Rewimo
pi_16788952
Dat heb je gelukkig allemaal goed kunnen regelen, Karin. Kan me goed voorstellen dat je nu gewoon lekker bij Bram wilt zijn hoor
  zondag 1 februari 2004 @ 20:15:32 #119
16245 CarOnline
met lange O
pi_16789093
Jeetje Jessie wat een gedoe
Kan me indenken dat je je te pletter schrikt.
Sterkte met afwachten, dat lijkt me vooral ontzettend vervelend.
Hopelijk valt het strax allemaal mee en hoef je ook geen biopsie
Screw them.
We're going home.
pi_16789483
Thx Caronline. Dat wachten vind ik niet zo erg hoor
Kan me voorstellen dat je lekker bij Bram wilt zijn nu hoor Karin!!! Fijn dat het kan.

Hoe zou het met Gaoxing zijn? Hoort iemand nog wel eens wat van haar. Ze postte hier toch ook met regelmaat maar ik zie haar bijna nooit meer verschijnen hier. En ze moet al bijna bevallen. (ik kijk ook niet altijd in alle topics hoor dat moet ik erbij zeggen dus mischien lees ik eroverheen) Ben wel benieuwd hoe het maar haar is enzo.

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 februari 2004 @ 20:43:42 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16790436
* Brighteyes pakt pot drop erbij en gaat zitten wachten.
  FOK!fossiel zondag 1 februari 2004 @ 20:47:44 #122
2628 Karin
pi_16790603
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes pakt pot drop erbij en gaat zitten wachten.
Waarop?
  zondag 1 februari 2004 @ 20:50:48 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16790715
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:47 schreef Karin het volgende:

[..]

Waarop?

Wat denk je? check je mail Moet toch ergens gaan zitten nagelbijten zei ze luchtig.
  Jubileum moderator zondag 1 februari 2004 @ 20:52:03 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16790765
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat denk je? check je mail Moet toch ergens gaan zitten nagelbijten zei ze luchtig.

*droppie snaait*

Brighteyes

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 februari 2004 @ 20:52:22 #125
13151 crew  Rewimo
pi_16790773
quote:

[..]

Zeg nu word ik wel erg nieuwsgierig!

*dropje meedoet*

zondag 1 februari 2004 @ 20:54:20 #126
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16790858
* daniman pakt ook een dropje mee

* daniman ook nieuwsgierig is

zondag 1 februari 2004 @ 20:54:51 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16790880
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zeg nu word ik wel erg nieuwsgierig!

*dropje meedoet*

Wegens verhoogd meelurk gevaar van evt. lijdend voorwerp kan ik hier niet zo heel veel uit de doeken doen helaas. Sorry, maar als de tijd rijp is dan komen jullie het vanzelf te weten.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 20:58:38 #128
43556 miss_dynastie
pi_16791063
Is het wel iets leuks???
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 21:00:48 #129
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16791169
allemaal
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!fossiel zondag 1 februari 2004 @ 21:02:58 #130
2628 Karin
pi_16791317
quote:

[..]

ik heb nog wat last van nicknaam/echte naam verwarring

De taart was heerlijk! Kan vast nog wel een droppie achteraan, met het dieet gaat het toch al niet geweldig de laatste week.

† In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 21:03:47 #131
43556 miss_dynastie
pi_16791350
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:00 schreef just me het volgende:
allemaal
Alles goed??

Ik ga even naar een verjaardag, dus ik ook even naar iedereen... als ik thuiskom van die verjaardag staat er een lekkere versgebakken zelfgemaakte pizza op me te wachten

Is Spindizzy er wel? Heb haar volgens mij de hele dag nog niet gezien. Even zwaaien , doei allemaal

zondag 1 februari 2004 @ 21:05:39 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16791477
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het wel iets leuks???
Ja, zeker wel.
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:02 schreef Karin het volgende:
Wil je dat svp nooit meer doen.

En nu hou ik op, want er is niets irritanter dan te lezen dat sommige mensen wel weten waar het over gaat en jij niet.
Excuus!

quote:
De taart was heerlijk! Kan vast nog wel een droppie achteraan, met het dieet gaat het toch al niet geweldig de laatste week.
* Brighteyes zet pot drop weer weg. *mompelt iets over 15 kilo afvallen in 2 weken.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 21:06:11 #133
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16791515
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:02 schreef Karin het volgende:

[..]

jij niet alleen hoor
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 21:12:50 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16791878
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:05 schreef Brighteyes het volgende:

* Brighteyes zet pot drop weer weg. *mompelt iets over 15 kilo afvallen in 2 weken.

Mmm ik heb net het huis afgestruind naar een lekker koekje; vond ik in een blik koekjes die niet te (vr)eten waren
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 1 februari 2004 @ 21:16:03 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16792044
Weet er iemand hier iets over het inzetten van kragen? Ben bezig met een proefmodel voor een jasje wat ik wil gaan maken, maar ik begrijp geen moer van het kraag-gedeelte.
pi_16792877
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Weet er iemand hier iets over het inzetten van kragen? Ben bezig met een proefmodel voor een jasje wat ik wil gaan maken, maar ik begrijp geen moer van het kraag-gedeelte.
Nu het toch over naaien gaat ik kan ook wel een tip gebruiken. Ik heb een kuitspijkerbroek van me gesloopt, nou ja, de naden aan de binnenkant van het been helemaal losgetornd. Ik wil er namelijk een rok van maken, net zoals Moussy geloof ik ooit eens gedaan heeft voor René.

Maar ja, de naden zijn nu los, maar hoe nu verder?? Achter zit het raar, ik moet nog een stuk kontnaad losmaken volgens mij. En dan moet er dus een stuk stof tussengefrut. Dus....tips tips tips!!

En ondertussen duim ik me al de hele tijd suf voor Jessie, wat een rotdingen allemaal zeg !!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_16793022
Hebben jullie deze week ook het nieuws over die bijna-dijkdoorbraak gezien?? Dat was dus bij mij in het dorp. Echt zooooo typisch dat dan blijkt dat het "maar" een kapotte waterleiding was.

Hele durrep op z'n kop, ik heb het gemeentehuis op alle zenders gezien, hahahha, echt wel stom. Normaal zie ik dat alleen als ik zelf een gemeenteraadsvergadering moet filmen.

"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 1 februari 2004 @ 21:36:49 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16793255
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nu het toch over naaien gaat ik kan ook wel een tip gebruiken. Ik heb een kuitspijkerbroek van me gesloopt, nou ja, de naden aan de binnenkant van het been helemaal losgetornd. Ik wil er namelijk een rok van maken, net zoals Moussy geloof ik ooit eens gedaan heeft voor René.

Maar ja, de naden zijn nu los, maar hoe nu verder?? Achter zit het raar, ik moet nog een stuk kontnaad losmaken volgens mij. En dan moet er dus een stuk stof tussengefrut. Dus....tips tips tips!!

En ondertussen duim ik me al de hele tijd suf voor Jessie, wat een rotdingen allemaal zeg !!

Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij moet je de kontnaad vanuit het kruis loshalen totdat je de bocht door bent. (snap je?) en dan sla je de ene helft over de andere. Dan heb je die punt die bij dat soort rokken op de kont zit. En als je hem dan plat legt heb zie je het basis model. En dan moet je dus nog een stuk er tussen zetten langs de oorspronkelijke beennaden.

Geen idee of ik mezelf zo duidelijk maak maar goed.
Probeer het model voor jezelf eens te tekenen. Dan is het misschien duidelijker. Niet de losse delen, maar gewoon hoe het er vanachteren uit hoort te zien.

zondag 1 februari 2004 @ 21:38:05 #139
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16793339
naai-vraagstukken... geef mij maar vogels
pi_16793349
syrena; bedoel je dit ??

bijbehorende werkbeschrijving:
http://www.sew.husqvarna.se/holland/pdf_files/emma_kjol.pdf

zondag 1 februari 2004 @ 21:40:17 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16793444
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:33 schreef Syrena het volgende:
Hebben jullie deze week ook het nieuws over die bijna-dijkdoorbraak gezien?? Dat was dus bij mij in het dorp. Echt zooooo typisch dat dan blijkt dat het "maar" een kapotte waterleiding was.

Hele durrep op z'n kop, ik heb het gemeentehuis op alle zenders gezien, hahahha, echt wel stom. Normaal zie ik dat alleen als ik zelf een gemeenteraadsvergadering moet filmen.

Hebben wij het nieuws gezien? Je kon er bijna niet om heen. Stein was even het middelpunt van de wereld!
  zondag 1 februari 2004 @ 21:42:37 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16793538
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:38 schreef Knorretje het volgende:
syrena; bedoel je dit ??

[afbeelding]

Oei wat een lelijk voorbeeld, maar ik denk wel dat dat is wat ze bedoeld. Wel een handige werkbeschrijving. Beter dan mijn 'gedachtenwerk'.
pi_16793645
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oei wat een lelijk voorbeeld, maar ik denk wel dat dat is wat ze bedoeld. Wel een handige werkbeschrijving. Beter dan mijn 'gedachtenwerk'.

ja sorry, ben er ook niet van gecharmeerd, maar was de enige die ik zo snel kon vinden.

is voor jullie die mailinglijst niks van yahoo

pi_16793842
ff linkje gezocht

http://groups.yahoo.com/group/zelf-kleding-maken/ dit is die van de mailinglist war beginners en gevorderden door elkaar heen beppen en elkaar helpen.

en deze is misschien ook wel handig
http://www.sancho.nl/index.pl/home
op het forum staan ook zo nu en dn patronen en tips etc

zondag 1 februari 2004 @ 21:51:21 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16793953
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:49 schreef Knorretje het volgende:
ff linkje gezocht

http://groups.yahoo.com/group/zelf-kleding-maken/ dit is die van de mailinglist war beginners en gevorderden door elkaar heen beppen en elkaar helpen.

en deze is misschien ook wel handig
http://www.sancho.nl/index.pl/home
op het forum staan ook zo nu en dn patronen en tips etc

Hey thanks! Idd handig. Zal me er eens gaan aanmelden.
pi_16794766
quote:
Op zondag 1 februari 2004 19:37 schreef jessie het volgende:
Mariposa,
Alle afspraken kunnen gelukkig voor die 6 weken gemaakt worden zodat ze dan de uitslagen hebben. Dat was ook een vereistte. En dat kwam goed uit want de wachttijd voor de oogarts was 6 maanden!!!! Maar doordat de internist het wilde weten kreeg ik voorrang.
Wat heb jij aan je nier dan als ik vragen mag. En je schrijft de laatste keer viel de punctie mee, de keren ervoor niet? Getver wat een enge dingen kan een mens toch hebben he!!
Om maar met het laatste te beginnen, JA!!! een mens kan enge/rare en heel onverwachte dingen hebben.

Wat mooi trouwens dat ze alles in voor die afspraak doen, dat getuigt ten minste van een beetje inzicht. Het kan ook heel anders, maar dat weet je zelf ook wel, stomme artsen toch ook;)

Ik heb meerdere nieronstekingen gehad als gevolg van een auto-immuun ziekte maar over het wat en hoe is na 5 jaar nog altijd weinig bekend. Ze veronderstellen alleen maar dingen. Omdat ik dus die ontstekingen gehad had, moesten ze weten in hoeverre mijn nieren beschadigd waren. Hoe meer littekens ze in het biopt vinden, hoe erger je nier verpest is, om het maar ff kort zo te zeggen.

Ik ben in totaal 2 keer geprikt. Helaas was de eerste keer niet zo denderend pas bij de 3e keer prikken lukte ze het om een voldoende groot stukje weefsel mee te nemen. Het lag ook erg aan mij moet ik zeggen, ik was nogal paniekerig en luisterde wel naar hun aanwijzingen, maar het lukte niet zo, daarbij kwam dat de nier van deze kant nogal lastig te vinden was ook was ik toen echt ziek koorts enzo en al opgenomen in het ziekenhuis, dus denk dat dat ook een rol speelde.
De 2e keer ging alles een stuk makkelijker en beter. Ik werd voor een dag opgenomen. Ik had vantevoren heel goed aangeven dat ik eik doodsbenauwd was, vanwege dat het de vorige keer niet zo goed ging. Ze hebben me er heel goed doorheen geholpen en omdat ze de andere kant namen, ging het een stuk makkelijker om die nier te vinden. Er was dus ook een zuster die de hele tijd mijn hand vast hield en een beetje met me sprak. Door deze goeie ervaring, ben ik nu ook niet meer bang voor de volgende keer, hopelijk komt die er niet, maar je weet maar nooit.

Aangezien Sanseveria ook goeie ervaringen had, dnek ik dat je er niet al te druk om moet maken. Maar vertel op voorhand wel, dat je het niet zo ziet zitten en dat je het eng vind. Laat je ook goed voorlichten over wat ze precies gaan doen. En luister vooral tijdens de biopt goed naar wat ze zeggen. Dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn. Ik weet zeker dat je je er doorheen zult slaan, al hoop ik echt dat het niet nodig is.

Liefs Mariposa

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_16794978
Jeetje Mariposa jij bent dus al 5 jaar aan het dokteren en kom ook niet verder. Hoe is het nu met de ontstekingen? En welke auto imuun ziekte heb je?
Ik kan me die paniektoestand helemaal voorstellen (had ik in het zikenhuis al toen ik door de scan moest en ze me niet van te voren verteld hadden dat ik dan een infuus ingebracht zou krijgen met een soort lichtgeven spul waardoor alles beter te zien was)
Bedankt he voor je uitleg
Sanseveria je hebt mail
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 februari 2004 @ 23:32:02 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_16798982
Nou, ik ben weer een beetje opgeknapt...

Allemaal bedankt voor jullie lieve woordjes! Dat doet me echt goed, hoe gek het ook klinkt...

Net terug van Bert en ik kijk nu al weer uit naar vrijdag

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16807316
Mijn koelkast heeft het gisteravond begeven

Zit ik naar 1 tegen 100 te kijken (der was natuurlijk weer niets op tv...) en ineens zaten we in het donker.
Aardlek deruit.... dus weer aanzetten en meteen weer pats!!!!
Dus alle apparatuur stekkers deruit en hup weer de aardlek aan... toe bleef ie aan... een voor een alle stekkers er weer in gedaan en zo kwamen we er dus achter dat de koelkast dus nu stuk is

Zat er wel aan te komen want dat ding is al ruim 25 jaar oud!!!! maar ja je baalt wel....
Nu nog voor een voordelig prijsje een koelkast vinden die meteen geleverd kan worden.....

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 07:04:31 #150
13151 crew  Rewimo
pi_16807324
Hè Angel, wat een pech joh Hopelijk kun je met de nieuwe weer 25 jaar vooruit

Hoe is het trouwens met je auto afgelopen?

pi_16807385
Die krijg ik vanmiddag pas terug .... hij moest nog een onderdeel hebben en monteren en dat lukte dus niet meer zaterdag...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 07:25:13 #152
13151 crew  Rewimo
pi_16807388
Maar heeft ie nou eindelijk gesnapt dat het de koppakking was?
pi_16807424
geen flauw idee of het is doorgekomen. Ik heb het ook tegen zijn werknemers gezegd toen ik de auto heenbracht want ik moest wachten op mijn ritje naar huis en toen heb ik het gewoon aan iedereen verteld in die garage die het maar horen wilde (en niet ) .
Ik hoor en zie het strax wel... ik ga hem gewoon tegen een uur of tien weer bellen om te horen van hoe of wat ....
  maandag 2 februari 2004 @ 10:25:33 #154
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16808806
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:

Is Spindizzy er wel? Heb haar volgens mij de hele dag nog niet gezien. Even zwaaien

Ben er vandaag wel....We hadden gister een gezellig tuttebeldagje met zijn tweetjes. Beetje uitgebreid badderen, beetje filmpjes kijken, beetje eten, beetje naar de bios, beetje nog meer filmpjes kijken.

Angel: als jullie een kringloopwinkel hebben zou ik eerst daar eens kijken voor een koelkast. De kringloopwinkel hier heeft er altijd wel een of twee staan.
Balen he, dat dingen altijd tegelijk kapotgaan Lijkt wel of ze onderling afspreken dat als de een de geest geeft dat ze er dan stuk voor stuk allemaal mee op houden.

pi_16808902
We hebben hier een kringloopwinkel zitten maar die verkoopt geen witgoed.... balen dus....

Vanaf 1300 uur kan ik voor een koelkast gaan kijken want op inet staan geen prijzen en kan ik me dus niet orienteren... erg balen

Ik baal nog meer dat de KPN storing heeft weten te krijgen in het gebied waar mijn garage zit!!!:( en ik ze dus niet kan bellen!!!!
Go&*^&^%#()#(*&@%#@!^&)+_))(#(*@(*^*&^r.....

Ik heb denkik nog nooit zo'n baaldag gehad als nu zeg!!! Hubbie is trouwens ook niet lekker omdat hij vannacht bijna niet geslapen heeftt omdat ik zo lig te hoesten in mijn slaap(ik ga zo dus oordopjes voor hem halen....) en tegen het hoesten werkt weer eens helemaal niets dus ik loop ondertussen ook alweer op mijn tandvlees. Duncan heeft een zere kont vanwege de tandjes en heeft nu al vanaf zeven uur 5 spuitluiers gehad en dat terwijl ik de was mand net leeg had
Damien loopt al de hele tijd te zeuren om snoep en koek en dan op zo'n huil/zeurtoontje en die is niet ver verwijderd van zijn bed op dit moment want hier kan ik niet veel langer meer tegen.

Maar dit lucht wel op!!!!!

maandag 2 februari 2004 @ 10:41:06 #156
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16809085
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:31 schreef Angel22 het volgende:

Maar dit lucht wel op!!!!!

En de dag is pas net begonnen
pi_16809092
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:38 schreef Knorretje het volgende:
syrena; bedoel je dit ??

[afbeelding]

Jaaaaa !!! Dank voor de links, ik ga ze meteen nalezen !!
pi_16809123
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hebben wij het nieuws gezien? Je kon er bijna niet om heen. Stein was even het middelpunt van de wereld!

Hahahhaha. Ja echt HEEL erg. En dan is het maar een waterleidinkie.
En die Steindenaren maar zeuren etc. We zijn echt een zeur-dorp wat dat betreft.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 10:44:03 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16809142
hier nog een die niet zo denderend geslapen heeft.
ik hoest me al twee weken het ape(n)zuur
en niets dat helpt.......
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 10:45:43 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16809174
ook iemand een fisherman's friend?
  maandag 2 februari 2004 @ 10:52:21 #161
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16809283
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
hier nog een die niet zo denderend geslapen heeft.
ik hoest me al twee weken het ape(n)zuur
en niets dat helpt.......
Wordt het wel zo langzamerhand minder?
  maandag 2 februari 2004 @ 10:53:02 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16809300
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hahahhaha. Ja echt HEEL erg. En dan is het maar een waterleidinkie.
En die Steindenaren maar zeuren etc. We zijn echt een zeur-dorp wat dat betreft.

Nou, ik zag idd iemand op TV die liep te klagen over het feit dat ze hun huizen uit moesten en dat het allemaal zo lang duurde.
Maar je kan er donder op zeggen dat die man/vrouw moord en brand had geschreeuwd als die evacuatie niet was gebeurd en het was misgegaan.
Ik vond dat zo vreemd. Wees blij dat er zo adequaat gereageerd werd zeg!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 11:05:51 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16809538
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:52 schreef Spindizzy het volgende:

Wordt het wel zo langzamerhand minder?

ik vind van wel (ik ben altijd optimistisch) vriendje vindt van niet
  maandag 2 februari 2004 @ 11:20:26 #164
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16809840
Pssst, Rewimo, gefeliciteerd:

De winnaars van De Skibox 2004 zijn echter geworden:

Rewimo
Hips hips hips, ik zit hier in het gips

† In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 11:22:18 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16809885
ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of in het tweede streepjes topic, maar ik doe het liever hier omdat ik me in het andere niet zo thuis voel. ik wil gewoon effe wat kwijt.

we zijn vanmorgen naar de uroloog geweest (vriendje en ik) het zit namelijk zo dat we erover dachten dat het toch wel leuk zou zijn om samen nog een kindje te krijgen. het probleem is echter dat vriendlief zich al heel wat jaren geleden heeft laten steriliseren. via de huisarts (die overigens niet zo negatief was over de slagingskansen) kwam hij bij een uroloog terecht (die het ook nog wel positief inzag) en nu moesten we met zijn tweeen op gesprek bij de volgende uroloog.
daar kregen we dus te horen dat de kans op zwangerschap weliswaar groter dan nihil is, maar minder dat 10%.
dat kwam een beetje hard aan, zo vroeg op de morgen. we hadden er wel rekening mee gehouden dat er een kans was dat het niet zou lukken, maar dat we naar huis gestuurd zouden worden met een opmerking in de trant van: u heeft beide toch al kinderen, dus waar heeft u het nog over?
nu moeten we over 14 dagen terugkomen en in die tijd beslissen of we wel of niet de boel weer in elkaar willen laten zetten......

maandag 2 februari 2004 @ 11:25:41 #166
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16809973
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
u heeft beide toch al kinderen, dus waar heeft u het nog over?
Leuk he, die meelevende artsen

Zou die "minder dan 10% " wel wat meer kunnen worden met wat hulp van een arts? Ik weet niet of daar nog wat mogelijkheden in zijn?

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 11:28:33 #167
13151 crew  Rewimo
pi_16810045
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:20 schreef pluisje het volgende:
Pssst, Rewimo, gefeliciteerd:

De winnaars van De Skibox 2004 zijn echter geworden:

Rewimo
Hips hips hips, ik zit hier in het gips

Hm... als er nou een prijsvraag was die ik niet wilde winnen was het deze wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 11:31:44 #168
13151 crew  Rewimo
pi_16810114
Lady-wrb, het hangt toch ook heel erg af van de methode die gebruikt is? Tja, wat je nu moet doen... moeilijk hoor. Je verwacht eigenlijk niet dat je zoiets te horen krijgt hè Sterkte in elk geval
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 11:39:07 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16810309
nou het schijnt niet zozeer de manier waarop het gedaan is te zijn. het aan elkaar maken van de doorgeknipte onderdelen is niet het grootste probleem. het is meer dat de zaadproduktie weer op gang moet komen en hoe langer de ingreep geleden is hoe kleiner de kans is dat dat lukt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 11:43:04 #170
13151 crew  Rewimo
pi_16810430
Ah, op die manier, maar dan is dat toch heel erg individueel? Elk lichaam is anders. Het kan best zijn dat je man snel herstelt. Gemiddelden zijn niet meer dan gemiddelden, hij kan best een uitschieter zijn. Ik denk niet dat ik me door zoiets zou laten tegenhouden dan.

Ik was met 36 jaar in 1x zwanger, ga eens naar de statistieken kijken...

† In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 11:50:33 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16810617
mijn vriend was er vanmorgen vrij zeker van dat hij de ingreep toch wil laten doen. hij wil zich er in geen geval zomaar bij neerleggen.
ikzelf ben er vrij lakoniek onder: wat niet kan, kan niet.
maar goed, we kunnen er nog 14 dagen over nadenken........
  maandag 2 februari 2004 @ 11:57:42 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16810804
Ik vraag me of of je er uberhaupt over na wil denken. Jullie hebben al besloten dat jullie samen een kindje zouden willen. Dus waarom dan 14 dagen bedenk tijd? 10% kans is 10% kans denk ik dan maar.
  maandag 2 februari 2004 @ 12:01:05 #173
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_16810928
Die 14 dagen zal wel wachttijd zijn voor afspraak en zo ...
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  maandag 2 februari 2004 @ 12:19:33 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16811501
laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 02-02-2004 12:47]

pi_16812030
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
mijn vriend was er vanmorgen vrij zeker van dat hij de ingreep toch wil laten doen. hij wil zich er in geen geval zomaar bij neerleggen.
ikzelf ben er vrij lakoniek onder: wat niet kan, kan niet.
maar goed, we kunnen er nog 14 dagen over nadenken........
Ik weet niet of je dicht bij België woont, maar laatst was bij "Het leven zoals het begint" een Nederlands stel dat ook de sterilisatie bij de man ongedaan liet maken. Tijdens de operatie hadden ze alvast wat zaadcellen uit zijn testikels (of bijballen?) gehaald. Mocht de hersteloperatie niet lukken, dan konden ze zo nog IVF doen.

Helaas was het bij hem niet gelukt, ik weet niet meer of ze nu met IVF verder zijn gegaan. In NL halen ze geen zaadcellen weg (hoewel ze in Maastricht zijn begonnen met PESA, maar ik geloof niet dat dat hetzelfde is, dat in België was volgens mij TESA).

*hijg* wat een tekst

† In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 13:22:05 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16813070
dank je wel voor je reaktie.
ik heb het programma niet gezien maar ik heb wel over die behandeling gehoord. ik vind het prachtig dat ze dat kunnen doen hoor, maar of we tot zoiets zouden overgaan.... ik vind dat nogal wat.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 15:10:59 #177
43556 miss_dynastie
pi_16816296
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:25 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ben er vandaag wel....We hadden gister een gezellig tuttebeldagje met zijn tweetjes. Beetje uitgebreid badderen, beetje filmpjes kijken, beetje eten, beetje naar de bios, beetje nog meer filmpjes kijken.

Gezellig ... wij hebben ook min of meer zo'n dagje gehad, alleen mister_d moest tussendoor nog werken , dus ik had wel tijd voor Fok!
  maandag 2 februari 2004 @ 15:39:58 #178
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16817271
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gezellig ... wij hebben ook min of meer zo'n dagje gehad, alleen mister_d moest tussendoor nog werken , dus ik had wel tijd voor Fok!

De mijne kreeg tussendoor nog wel een aanval van opruimwoede maar die duurde gelukkig niet zo heel lang

Oh, je pakje is weg hoor

† In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 15:43:47 #179
43556 miss_dynastie
pi_16817398
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:39 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

De mijne kreeg tussendoor nog wel een aanval van opruimwoede maar die duurde gelukkig niet zo heel lang

Die van mij zit te zeuren dat ik aan de afwas moet en hij heeft nog gelijk ook
quote:
Oh, je pakje is weg hoor
Je bent een schat
  maandag 2 februari 2004 @ 15:48:03 #180
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16817542
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die van mij zit te zeuren dat ik aan de afwas moet en hij heeft nog gelijk ook

Afwassen doe ik al een jaar of 6 niet meer. Daar heb ik zo de schurft aan. Op een dag was ik het zo zat dat ik gezworen heb nooit meer een kopje af te wassen. En sindsdien doet mijn man het
Heeeeeel af en toe als het mooi weer is wil ik nog wel 's de tuindeuren opengooien en een piepklein afwasje doen. Maar daar schrik ik dan weer zo hard van (en mijn man ook) dat ik het vervolgens weer een goed half jaar uit mijn hoofd laat.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 15:53:40 #181
43556 miss_dynastie
pi_16817737
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:48 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Afwassen doe ik al een jaar of 6 niet meer. Daar heb ik zo de schurft aan. Op een dag was ik het zo zat dat ik gezworen heb nooit meer een kopje af te wassen. En sindsdien doet mijn man het
Heeeeeel af en toe als het mooi weer is wil ik nog wel 's de tuindeuren opengooien en een piepklein afwasje doen. Maar daar schrik ik dan weer zo hard van (en mijn man ook) dat ik het vervolgens weer een goed half jaar uit mijn hoofd laat.

Het nare is dat het nooit ophoudt
Heb ik net alles afgewassen, wil de kat weer eten hebben (bakje afwassen), vriendje drinken, ikzelf wat fruit en ik ben zo weer tien dingen verder
Ik ga nu boven strijken, en dat ga ik echt niet doen omdat ik dan ook mooi Sabrina even mee kan pikken. Echt niet hoor
  maandag 2 februari 2004 @ 15:55:39 #182
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16817804
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik ga nu boven strijken, en dat ga ik echt niet doen omdat ik dan ook mooi Sabrina even mee kan pikken. Echt niet hoor

Oeh, bijna As The World Turns tijd! Jaaaa, het werk van een huisvrouw is nooit gedaan he

Tip voor je verjaardag: vraag een tv-kaartje. Dan kun je forummen en tv kijken tegelijk

† In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 17:41:07 #183
43556 miss_dynastie
pi_16821237
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:55 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Tip voor je verjaardag: vraag een tv-kaartje. Dan kun je forummen en tv kijken tegelijk

Ten eerste ben ik pas in september jarig , en ten tweede doe ik dat expres niet. Ik ben opgevoed met veel te veel televisie en volgde ongeveer elke serie die er was (mijn moeder was niet echt een actieve moeder, die parkeerde me altijd voor de tv en ik had een tv op mijn kamer, dus keek echt alles). Toen ik het huis uitging ben ik er expres en accuut mee gestopt en het bevalt me prima. Nu kijk ik nog een paar dingen die ik écht leuk vind, en de rest kan me gestolen worden. Ik ben alleen bang dat als ik zo'n kaartje heb, uit macht der gewoonte weer de hele tijd ga zitten kijken en dat vind ik zonde van mijn tijd
  maandag 2 februari 2004 @ 17:44:59 #184
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16821358
Dan zou je het heel slecht hebben (of goed, tis maar hoe je het bekijkt) in mijn huis. Ik heb in zo'n beetje elke veelgebruikte kamer een tv staan Zelfs in de keuken

* Spindizzy is ook een tv-junk

pi_16825432
Ladywbr. Wat een kutopmerking van zo'n arts zeg!!!
Ik kan me voorstellendat het heel rot voelt. Beslis je samen nog een kindje te willen en dan is de kans zo klein.
Wel fijn dat je jezelf er zo bij neer kan leggen. Als jullie er voor gaan hoop ik natuurlijk dat jullie bij die 10 procent horen

Angel hoe is het nu met die auto?

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 19:58:13 #186
13151 crew  Rewimo
pi_16825480
Jessie, gaat het met jou weer wat beter vandaag? Het was toch best een spannende dag met Bo voor het eerst naar Slokje Drinken
pi_16825891
Met mij gaat het juist weer wat minder
Maar ja. Maar ja morgen mischien weer een betere dag.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 20:09:21 #188
13151 crew  Rewimo
pi_16825932
Dat hoop ik ook voor je
pi_16827343
quote:
Op zondag 1 februari 2004 22:13 schreef jessie het volgende:
Jeetje Mariposa jij bent dus al 5 jaar aan het dokteren en kom ook niet verder. Hoe is het nu met de ontstekingen? En welke auto imuun ziekte heb je?
Ik kan me die paniektoestand helemaal voorstellen (had ik in het zikenhuis al toen ik door de scan moest en ze me niet van te voren verteld hadden dat ik dan een infuus ingebracht zou krijgen met een soort lichtgeven spul waardoor alles beter te zien was)
Bedankt he voor je uitleg
Sanseveria je hebt mail
Nou gelukkig wordt het dokteren steeds minder, ik hoef maar 1x in de 15 maanden naar de internist en 2 x per jaar naar de nefroloog, maar ja veel gedokter. Ik heb ruim 2 kwartetten aan artsen aan mijn bed gehad

Nu zijn de ontstekingen er nauwelijks, maar ik slik ook dagelijks een ontstekingsremmer (en bloeddrukverlagende middelen)
De auto-immuunziekte heeft Hypersensitivity vasculitis (overgevoeligheid mbt vaatontstekingen, vrij vertaald) Eerst dachten ze dat ik SLE had een andere, naar mijn mening, veel ergere auto-immuunziekte. Hoe ik hieraan gekomen ben, daar kunnen ze nooit meer achter komen, waarschijnlijk gaat het naar verloop van tijd wel weer over, maar het kan volgens mij altijd weer geactiveerd worden door het een of ander.

Maar goed, met mij gaat alles een stuk beter, voel me nu ook goed, voor het eerst sinds jaren. Hoop dat dat voor jou ook snel zo is.

Hmm ik lees net dat het wat minder met je gaat Beterschap Hoe is het inmiddels met Bo? Het kan zijn dat je daar al op geantwoord heb, maar ik moet nog van vandaag en gisteren lezen

pi_16827581
Wat zijn er toch veel ziektes waarvan we het bestaan niet eens weten he (en gelukkig maar ) Je hebt best een rottijd gehad zo te lezen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat

Met Bo gaat het goed ze is naar de peuterspeelzaal geweest (zie dreumessentopic) Ze is wel strontverkouden, maar goed dat jeukt tenminste niet

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 22:10:09 #191
43556 miss_dynastie
pi_16830889
Ik heb net vriendlief een groot plezier gedaan, per ongeluk
Zijn vader gaat trouwen, dus heb ik hem voorgesteld het cadeautje zelf te maken... ze hebben alles al, dus je kan niet aankomen met borden en zo en een plant is zo afgezaagd... dus gaan we zelf een borduurwerkje maken (ik dan ), mijn schoonvader is daar dus dol op !!

Het wordt dit werkje:

Zijn vriendin is namelijk helemaal gek van duiven. Zoooo, dat probleem ook weer opgelost

pi_16831182
Nou een passend kadoo dan toch. Dat je daar het geduld voor heb. Ik word echt gek van priegelwerkjes, terwijl het voor andere ontspannend kan zijn. Iets persoonlijk is altijd wel leuk.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 februari 2004 @ 22:18:47 #193
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16831276
Leuk Miss_D. Is het groot of valt het wel mee?
pi_16831997
Karin, jij wilde toch ook nog steeds die ballenbaan van Playskool kopen.
Ik kreeg vanavond ineens een ingeving en heb hem via de website van Bart Smit besteld, daar stond hij op Nu nog afwachten of hij geleverd word natuurlijk
  FOK!fossiel maandag 2 februari 2004 @ 22:37:22 #195
2628 Karin
pi_16832194
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:33 schreef easy-going het volgende:
Karin, jij wilde toch ook nog steeds die ballenbaan van Playskool kopen.
Ik kreeg vanavond ineens een ingeving en heb hem via de website van Bart Smit besteld, daar stond hij op Nu nog afwachten of hij geleverd word natuurlijk
Oe oe oe oe!!!! Ga hem ook meteen bestellen!
Bram is er echt helemaal gek van, we hebben hem even tijdelijk geleend van Eva (zo handig een grote nicht die onwijs veel leuk speelgoed heeft). Hij pakt de hele tijd ballen eruit als ze langs de onderkant rollen zeg maar en stopt ze dan bovenin er weer in Ook moeten de ballen van het grote ballending er ook in (die passen net niet) en ik heb er van de week ook al een stuk koek en een blokje uit gehaald
Geweldig dat je dit even doorgegeven hebt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 22:52:42 #196
13151 crew  Rewimo
pi_16832853
Deze dus

† In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 23:01:02 #197
43556 miss_dynastie
pi_16833150
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:16 schreef jessie het volgende:
Nou een passend kadoo dan toch. Dat je daar het geduld voor heb. Ik word echt gek van priegelwerkjes, terwijl het voor andere ontspannend kan zijn. Iets persoonlijk is altijd wel leuk.
Geduld is het probleem niet, het is meestal het gebrek aan tijd dat me nekt Maar ik vind het errug leuk, ja!! Zou ook graag een keer een naaimachine aanschaffen en lekker mijn eigen kleding priegelen. Maar daar heb ik écht geen tijd voor
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:18 schreef Spindizzy het volgende:
Leuk Miss_D. Is het groot of valt het wel mee?
Twintig bij twintig centimeter, dus dat valt me reuze mee. En weet je wat nou zo leuk was? Ik heb hem gevonden op internet, en toen ik tussen de pakketjes zat te 'neuzen', kwam ik ook het geborduurde schilderijtje tegen dat mijn ouders van mijn nichtje hebben gehad, eenentwintig jaar geleden Zo leuk, zit te twijfelen of ik hem voor mezelf zal bestellen... aan de ene kant vind ik het wel leuk, aan de andere kant hadden we toch iets moderners in gedachten Nee, niemand die het voor ons kan maken, wij trouwen in het geheim en sturen later wel een kaartje rond
pi_16839718
De auto is weer thuis!!!!
Hij heeft er van alles aangedaan en hij rijd goed.... Ik moet vrijdag of zaterdag even langskomen en dan kijkt hij hem nog even vluchtig na of alles nog steeds goed zit. Maar ik heb hem niet over de koppakking gehoord....
Hij rookt wel een stuk minder de auto dus misschien dat hij toch wel gelijk had, maar eerst maar even de ontwikkelingen in mijn koelvloeistoftankje afwachten...

Hubbie heeft vannacht eindelijk weer goed geslapen... ik had oorpluggen voor em gehaad zodat ik naar hartelust kon hoesten zoner hem wakker te houden.... we hadden nu nl al een aantal nachten gescheiden geslapen... dus ik hoesten, hij werd het zat... ik eruit... Damey uit bed en bij pappa slapen en ik in Damey zijn bed.
Maar dat slaapt echt niet zo goed (deed ik toch al niet) als gewoon in je eigen bedje. Damey slaapt gelukkig overal dus die vond het prima om naast pappa te slapen.

Vanmiddag ka ik ook mijn fiets weer ophalen bij de fietsenmaker vandaan kan ik einfdelijk weer fietsen.
Ik pak gewoon voor alle kleine stukkies de auto, soms zelfs zo klein dat dat ding niet eens de kans krijgt om warm te worden en ik vind dat dat nou maar moet gaan veranderen.
Duncan mag nu ook op de fiets want die zit nu gewoon echt heel stevig dus die zal dat ook wel leuk vinden.
Dat wordt oefenen met twee kinderen.... Ik heb nl nog nooit met twee kinderen gefietst, wel met een. (duh)

LAdywbr- wat een eikel zeg die dokter!!!!
Ik bedoel dat hij zegt dat de kansen klein zijn ok maar met de intonatie van wees blij dat je kinders hebt..... ik vind dat ie dat niet kan maken!!!

Jessie ik hoop dat je je wat beter voelt nu na een nacht slapen hoor!!!

Rewimo veel succes bij de dokter vandaag!!! Gaat ie snijden???? sorry echt veel sterkte en laat christan ook maar even goed nakijken.

Spindizzy.... hoe doe je dat ? je kerel zo africhten dat hij de afwas gaat doen?
Mij lukt dat nog steeds niet terwijl ik ook een gruwelijke hekel heb aan afwassen.... tis dak geen ruimte heb anders kwam er hier een afwasmachine in huis!!!!
Maar eerst een nieuwe koelkast!!!

Miss-Dynasty!!! wat een leuk borduurwerk zeg!!! Tis jammer dat ik daar geen geduld voor heb maar ik vind het ook altijd wel mooi om te zien!!!

pi_16840347
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Deze dus

[afbeelding]

quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, niemand die het voor ons kan maken, wij trouwen in het geheim en sturen later wel een kaartje rond
wanneer?????????

Rewimo, succes bij de dokter!

Angel, fijn dat je je autootje weer hebt

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 09:20:01 #200
13151 crew  Rewimo
pi_16840509
't Is maar een kleinigheidje hoor meiden (hoop ik ) maar bedankt voor jullie goede wensen Jullie horen straks alle bloederige details wel
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:21:16 #201
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16840519
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Jullie horen straks alle bloederige details wel
fotooos willen we
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 09:22:07 #202
13151 crew  Rewimo
pi_16840532
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

fotooos willen we

Ik vrees dat dat niet gaat lukken, ik zou niet weten hoe ik mijn eigen rug in beeld moet krijgen
pi_16840548
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:20 schreef Rewimo het volgende:
't Is maar een kleinigheidje hoor meiden (hoop ik ) maar bedankt voor jullie goede wensen Jullie horen straks alle bloederige details wel
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:21 schreef LadyS het volgende:
fotooos willen we
webcam????
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:24:07 #204
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16840561
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet gaat lukken, ik zou niet weten hoe ik mijn eigen rug in beeld moet krijgen

Dat word wel wat lastig ja kan je niet de assistente vragen?

"Wilt u misschien wat fotoos nemen, want de mensen van het Speeltuinbankje willen graag alles details zien"

Waarschijnlijk krijg je dan ook meteen een doorverwijzing naar de psychiater

dinsdag 3 februari 2004 @ 09:24:36 #205
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16840566
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:23 schreef easy-going het volgende:

[..]

[..]

webcam????

oe dat kan ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 09:24:44 #206
13151 crew  Rewimo
pi_16840567
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:23 schreef easy-going het volgende:

[..]

[..]

webcam????

Hebbiknie Bovendien ga ik straks door naar mijn werk, kan me daar moeilijk even ontkleden tussen al die mannen (zouden ze wel willen). Dus ik vrees dat jullie het met je eigen fantasie en mijn beeldende beschrijvingen moeten doen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 09:25:24 #207
13151 crew  Rewimo
pi_16840574
Hm... nou we gaan maar denk ik Tot later!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:26:39 #208
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16840587
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Hm... nou we gaan maar denk ik Tot later!
Succes!!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:29:15 #209
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16840614
Succes Rewimo!

Mogguh meiden

pi_16840802
Succes he Rewimo!!!!!!
Ik duim voor je om 10 uur!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:09:38 #211
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16841220
Even laten weten dat ik aan je denk Rewimo. Sterkte he!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 11:04:22 #212
13151 crew  Rewimo
pi_16842455
Ik leef nog hoor En mijn moeder ook Bedankt voor jullie lieve wensen!

Het viel allemaal wel mee. De plekjes zijn met stikstof behandeld en daardoor verdwijnen ze op den duur. Het voelt nu aan alsof ik een brandwondje heb op mijn been en op mijn rug. Met een week moet alles helemaal weg zijn. Mijn moeder zag er erg tegenop, bleek dat mijn stiefvader haar had wijsgemaakt dat zoiets vreselijk zeer doet

Christan is ook nog even nagekeken, zijn oortjes zijn aan het genezen, naar zijn neusholtes moet de KNO-arts volgende week even kijken, en we gaan nog eens bloedprikken (hoera ) omdat hij zo wit ziet en maar zo langzaam opknapt.

† In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 12:47:58 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16844913
ach laat die dokter maar schuiven. ik ga er maar vanuit dat hij het goed bedoelt, maar dat het wat rot zijn strot uitkomt.

angel, ik hoop dat je auto nu goed is en dat je weer heel lang onbezorgd kan rijden. wat ben je onthand zonder he?

erg he dat hoesten? hier nog zo'n mexicaanse blafhond.
vriendlief is vannacht ook zijn bed uitgegaan en op de bank gaan liggen omdat hij niet meer kon slapen van mijn gehoest
vroeger gebruikte ik altijd darolan capsules tegen hoesten. ik ga zo eens kijken of ze dat nog verkopen, want die hielpen bij mij altijd heel goed.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 13:11:33 #214
13151 crew  Rewimo
pi_16845532
Darolan helpt goed, maar gebruik het alleen bij kriebelhoest, niet als je een vastzittende hoest hebt. Ik heb gemerkt dat ik er oppervlakkiger van ga ademhalen waardoor ik het alleen maar benauwder krijg. Een alternatief dat bij mij wel goed werkt is Heltussis hoestsiroop van Bloem.

Zei blaffende zeehond nummer drie

dinsdag 3 februari 2004 @ 13:23:13 #215
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_16845866
*uit lurk*

Hier als blaffende hond ook ff reageren.......zweert bij het gebruik van Castanea Honingcomplex.........lost slijm op, tegen kriebelhoest en hou der ook niet zo 'n droge strot aan over plus daarbij kom ik er een hele nacht mee door.
Tis ook nog eens homeopatisch dus wie weet een tip.

*in lurk*

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 13:24:43 #216
13151 crew  Rewimo
pi_16845912
Waar kun je dat kopen, Rottdog? Ik heb er nog nooit van gehoord laat staan ergens gezien. Heltussis is trouwens ook homeopatisch.
pi_16846116
He je bent er gelukkig vanaf Rewimo. Ach Christan bloedprikken. Wel goed dat ze eht eve nakijken, maar voor zo'n ukkie wel zielig he.

op de brandplekjes

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 13:40:52 #218
13151 crew  Rewimo
pi_16846345
Tnx Jessie Ik voel er nu al niks meer van. Het plekje op mijn been is nu hard, als het goed is wordt het een soort korstje en valt het er binnen een week af.

Ja, zielig dat bloedprikken, ik zie er wel tegenop. Maar ja, wat moet dat moet

† In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 13:44:55 #219
43556 miss_dynastie
pi_16846483
Angel, heerlijk dat je auto weer terug is. Al is fietsen natuurlijk ook gezond

Easy-going, wanneer we gaan trouwen ??? Eh.... als de tijd daar is... of op 29 februari 2005 mijn nieuwsgierige schoonmoeder ging die datum dus alvast in haar agenda parkeren

Rewimo, fijn dat het goed is gegaan! En gelukkig zijn Christans oortjes al wat beter, al is bloedprikken voor zo'n ukkie niet fijn

lady-wrb, het kwam inderdaad behoorlijk lullig zijn strot uit , jullie zitten toch niet te wachten op zijn persoonlijke visie Ik duim voor je dat jullie wens in vervulling gaat

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 13:47:35 #220
13151 crew  Rewimo
pi_16846563
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Easy-going, wanneer we gaan trouwen ??? Eh.... als de tijd daar is... of op 29 februari 2005 mijn nieuwsgierige schoonmoeder ging die datum dus alvast in haar agenda parkeren
pi_16846597
Ik heb hier nogal een droge vastzittende hoest dus zit nu aan de fluimucil bruistabletten
Ik merk dat het heel erg loskomt daarvan en als resultaat ga ik nog meer hoesten, maar komt het wel los.
Dus ik hoop nu maar dat het gewoon overgaat nu en modder nog wel ff aan... is het volgende week nog niet minder dan ga ik wel weer eens na oompje dokter.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2004 @ 14:53:55 #222
13151 crew  Rewimo
pi_16848479
Hopeloos hè Angel. Ik was er net vanaf, maar ik merk dat ik alweer opnieuw begin met hoesten. Binnenkort dus weer bronchitis vrees ik...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:27:57 #223
37150 livelink
pi_16849648
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, niemand die het voor ons kan maken, wij trouwen in het geheim en sturen later wel een kaartje rond

Tripje naar Las Vegas gepland, Miss_Dynastie? Ik hou je vakantieplannen voorlopig in de gaten. Als ik Amerika hoor, ga ik alvast borduren
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:01:37 #224
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16860657
*** Zit iedereen nu de verloskundigenpraktijk te kijken?? ***

tis zo rustig hiero...

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 21:06:24 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16860796
nee hoor, ik ben er! met koffie en koek. ook wat?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:08:00 #226
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16860850
ik zit aan de rooibosthee. Ik lust er wel wat lekkers bij ja...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 21:14:38 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16861114
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:01 schreef melonovy het volgende:

tis zo rustig hiero...

Weer gemist, zijn het eik nieuwe afleveringen of weer herhalingen?
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 21:24:14 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_16861400
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:17 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Weer gemist, zijn het eik nieuwe afleveringen of weer herhalingen?

het zijn herhalingen
na mijn bevalling "vrat" ik die bevallingsprogramma's, maar mijn interesse begint weer af te nemen
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 21:30:39 #231
43556 miss_dynastie
pi_16861542
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:01 schreef melonovy het volgende:

tis zo rustig hiero...

Ikke wel
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:31:38 #232
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16861576
appelkoek is lekker!

Die bevallingsprogramma's kijk ik alleen als ik geen zin heb om te puteren en er niets leukers op is...

[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 03-02-2004 21:32]

Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:32:53 #233
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_16861612
Ik zie geen perzikkleurtje jammergenoeg, Melonovy
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:33:27 #234
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_16861628
Oh, 't is alweer weg
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:35:54 #235
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_16861693
Over dat bevallingsprogramma: ik heb net even het eruit werken van het kind gezien, voor de rest heb ik het gemist. Dat soort programma's kijk ik alleen als ik zwanger ben, nu is de interesse helemaal weg eigenlijk.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:50:25 #236
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16862172
spuuglokje ... test weer gewist...

ik zag net ergens die mogelijkheid om je texten in een leuk kleurtje te plaatsen, maar het lukte niet... hoe kan dat nou??

Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:57:58 #237
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16862483
Een van de verloskundigen van vanavond had heeeeeeel veel weg van knorretje vond ik .. Alsof het een zusje was!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 21:59:48 #238
43556 miss_dynastie
pi_16862550
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:57 schreef E.T. het volgende:
Een van de verloskundigen van vanavond had heeeeeeel veel weg van knorretje vond ik .. Alsof het een zusje was!
Die met die Italiaanse vader bedoel je? Nou je het zegt...
pi_16862652
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:57 schreef E.T. het volgende:

Zover is mijn zussie niet, ze hoopt dit jaar ingeloot te worden, is dat het geval gaat ze de as bevalling uiteraard wel mede assisteren, wat ze dan officieel mag Nu hopen dat ik niet voortijdig beval en zij niet wordt uitgeloot

pi_16862903
O dat is wel heel speciaal knorretje!!!
Ik heb ook weer zitten kijken en volgens mij kom ik nooiiiiiiiiiiiit meer van die programma's af. Heerlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16863065
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:10 schreef jessie het volgende:
O dat is wel heel speciaal knorretje!!!
nu nog hopen dat het daadwerkelijk ook gebeurt natuurlijk. Bij alicia kwam z vlak voorhet persen an en werd ze ne zo snel weer de kamer uitgestuurd door de verpleegkundige (was klein foutje) dus dat heeft ze gemist, dus nu herkansing. En ipv alleen maar kijken ook iniscuul mogen begeleiden is natuurlijk nog veel spannender
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:18:28 #242
3011 E.T.
pi_16863187
Oe! dat lijkt me wel heel speciaal dan..
Je eigen zusje bij je bevalling
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16863302
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
Oe! dat lijkt me wel heel speciaal dan..
Je eigen zusje bij je bevalling
ze vind het idee nu nog voornamelijk eng, maar ik overviel haar behoorlijkmet de vraag of ze het een leuk idee vond en er een goed gevoel bij ou kunnen krijgen, nu ze wat meer aan het idee gewent is dat ik weer wanger ben wordt ze ook weer wat zekerder, zo klonk ze vanaaf tenminste ook weer aan de foon over de zwangerschap en bevalling. Heb ook het idee dat ze met deze zwangerschap veel meer meeleeft, ze smst nu vaker hoe het gaat enzo, net of ze mee aan het aftellen is
pi_16863340
ow en ja mijn toesenbord is brak,mis wat toetsen en sommigen hebben wat stotter probs, sorry.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:36:42 #245
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16863845
Als ik die programma's kijk (waar ik mezelf toe dwing ) denk ik alleen maar: "Auw, dat ziet er helemaal niet leuk uit " en kan ik me echt niet voorstellen dat ik over een maand of 5 ook zo lig.
Of misschien wil ik het me gewoon niet voorstellen
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:41:17 #246
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16864013
één goede avond! Ik zie al weer vanalles langskomen tijdens het bijlezen... blaffende honden , rooibosthee met appelkoek
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:41:55 #247
3011 E.T.
pi_16864047
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:36 schreef pluisje het volgende:
Als ik die programma's kijk (waar ik mezelf toe dwing ) denk ik alleen maar: "Auw, dat ziet er helemaal niet leuk uit " en kan ik me echt niet voorstellen dat ik over een maand of 5 ook zo lig.
Of misschien wil ik het me gewoon niet voorstellen
dat heb ik nog steeds
ik heb nog steeds 't idee dat ik straks gewoon een keer wakker wordt en dan ineens de kleine er
De bevalling sla ik in mijn gemijmer gewoon over .. (terwijl dat toch echt binnen nu en vijf weken op stapel staat)
pi_16864276
Nou ik vind als ik er nu op terug kijk de bevallingen op tv simpeler uitzien als in het echt. Alles binnen 10 minuten gefilmd lijkt natuurlijk heeeeeeeeeeel anders dan dat het in werkelijkheid is.
Ik had van te voren vaak dat ik dacht, zo wil ik het ook (en soms ook zo niet )
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:56:16 #249
256 Bert
0x0100 - 0400 - 256
pi_16866491
Hoi..

Troel vroeg of ik even een berichtje wilde plaatsen, om iedereen mijn nieuwe icoontje te laten zien.

(Als iemand met profiel nummer 256 wordt het toch wel eens tijd om een tweede post te doen en een icoontje te uploaden ;-)

Groeten,
Bert

--
0x0100 - VMoo, The Universe at Your Desktop
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:59:31 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_16866613
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:56 schreef Bert het volgende:
Hoi..

Troel vroeg of ik even een berichtje wilde plaatsen, om iedereen mijn nieuwe icoontje te laten zien.

(Als iemand met profiel nummer 256 wordt het toch wel eens tijd om een tweede post te doen en een icoontje te uploaden ;-)

Groeten,
Bert

Ja hallo

Je smiley is fout!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:01:36 #251
256 Bert
0x0100 - 0400 - 256
pi_16866695
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja hallo

Je smiley is fout!

O

Dan heb ik nu een 3e 'nutteloos' bericht met meer smileys

--
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:02:41 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_16866728
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:01 schreef Bert het volgende:

[..]

O

Je leert het wel!

?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:04:14 #253
256 Bert
0x0100 - 0400 - 256
pi_16866778
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:01 schreef Bert het volgende:
Dat betekend dus dat ik nu binnen een half uur al drie keer zoveel heb gepost in de afgelopen 3 en een half jaar op fok bij elkaar
--
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:05:26 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_16866823
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:04 schreef Bert het volgende:

[..]

Dat betekend dus dat ik nu binnen een half uur al drie keer zoveel heb gepost in de afgelopen 3 en een half jaar op fok bij elkaar

Da's best triest...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:05:44 #255
256 Bert
0x0100 - 0400 - 256
pi_16866836
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:02 schreef Troel het volgende:

?

!