*gebak aanrukt*
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Hier alweer deel 25, tijd voor een feestje!*gebak aanrukt*
quote:dat wil ik ook wel eens proeven
Op vrijdag 30 januari 2004 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Stelt versgebakken walnotentaart ter beschikking... teveel Kcal voor mij
*Ook teveel calorien voor mij maar schijt aan heeft *
quote:*Verklappen gaat in de dieetclub
Op vrijdag 30 januari 2004 10:16 schreef jessie het volgende:*Ook teveel calorien voor mij maar schijt aan heeft
*
Zo, hierop neem ik even plaats, ziet er wel relax uit...
O mensen, wat is het heerlijk als je kind goed slaapt, ik kom eindelijk zelf ook een beetje tot rust...
Ow, taart!!! Jummie met een dotje slagroom...
Ik ben mijn eerste brood aan het bakken met mijn BBM om 13:00 uur is ie klaar, ik moet nog even lezen hoe dat zit maar klaar zijn...
Ben benieuwd, het is een heel simpel wit broodje, om even uit te proberen. Ben echt erg benieuwd!
Ik ben eergisteren weer tante geworden, maar mijn broer woont in Curacao. Het is wel een gek idee dat ik er niet even naar toe kan op kraamvisite. En zij hebben Job ook nog nooit in levende lijve gezien
Mijn moeder heeft het er ook erg moeilijk mee.
Ik heb een doos met cadeautjes hun kant op gestuurd, maar helaas komt niet altijd alles aan . Mijn broer raadt het dus eigenlijk iedereen af om dingen op te sturen, maar ik heb het risico toch maar genomen. Mijn ouders zullen wel gaan. Mijn moeder heeft haar vliegangst overwonnen speciaal hiervoor, maar op verzoek van mijn broer wachten ze nog even. Waarschijnlijk gaan ze eind maart/begin april pas.
Ik las net trouwens dat Guusje baarmoederhalskanker had door de medicijnen die ze geslikt heeft om een miskraam/vroeggeboorte te voorkomen. Het lijken me mediaroddels, maar als het wél waar is dan is het wel dubbel zo cru... het leven van haar kindje kostte dan haar eigen leven...
quote:ik kan er ook nergens iets betrouwbaars over vinden (info). Logisch, gaat ons ook niks aan. Zou die sensatiezucht ook niet rond mezelf willen.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:39 schreef melonovy het volgende:
gisteren hadden ze het over borstkanker...
quote:Zeer smerige mediaroddels om het sprookjesverhaal compleet te maken, zeg maar. Gisteren is hier op het forum de ware 'identiteit' van de kanker bekendgemaakt doordat er een misverstand was ontstaan over de zwijgplicht iemand die dat niet mocht vertellen, had dat toch gedaan. Ik zeg er verder niets over, maar ga er maar vanuit dat dit een sprookjesverhaal is.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:38 schreef Tan het volgende:
Ik las net trouwens dat Guusje baarmoederhalskanker had door de medicijnen die ze geslikt heeft om een miskraam/vroeggeboorte te voorkomen. Het lijken me mediaroddels, maar als het wél waar is dan is het wel dubbel zo cru... het leven van haar kindje kostte dan haar eigen leven...
Overigens: volgens mij wil de familie deze zaken geheim houden, kan het me ook wel voorstellen.
Ik geloof dat jullie geduim wel heeft geholpen. Thanx Volgende week het (waarschijnlijk) laatste gesprek.
Jessie, sterkte straks bij de dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |