abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 14:31:01 #201
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16880408
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat is een hosti?

Dat is een mes om domme... Nou ja, laat maar.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_16880424
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:27 schreef Sickie het volgende:

[..]

Wat is google?

quote:
Google - privately owned company that was founded in 1998 and specializes in information search technology
pi_16880502
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom dat dat topic dan wel open mocht blijven, is me echt een héél groot raadsel. De openingspost is zelfs ONZ onwaardig .

Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid. Trouwens, of een topic een slotje krijgt is ook afhankelijk van de wijze waarop de discussie verloopt. In eerste instantie heb ik het topic opengelaten, in tweede instantie heb ik het gesloten met de bedoeling het op te schonen en het een tweede kans te geven, en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 14:35:03 #204
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16880549
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:33 schreef Kozzmic het volgende:
en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.
Neuh.
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:38:50 #205
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_16880686
quote:

[..]

Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid. Trouwens, of een topic een slotje krijgt is ook afhankelijk van de wijze waarop de discussie verloopt. In eerste instantie heb ik het topic opengelaten, in tweede instantie heb ik het gesloten met de bedoeling het op te schonen en het een tweede kans te geven, en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.

Slap geleuter. Bekijk de openingspost van Lord kanarie eens voor de gein. Ik neem je als mod al heel lang niet meer serieus. Als je hier een trend van wilt maken moet je vooral met dit zwakzinnige gebral op de proppen komen.
Say your prayers
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:39:16 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_16880697
quote:

[..]

Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid.

Be my guest. Als dat de kleutertjes tevreden stelt, vooral doen. Als je zo de kleutertjes stil krijgt...

Geloofwaardig ben je als mod natuurlijk niet als je een topic 7 pagina's laat doorlopen om het dan te gaan sluiten omdat een ander (er totaal niet op lijkend) topic ook gesloten is en bepaalde onopgegroeide types daar niet mee om kunnen gaan, maar mijn zegen heb je.

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_16880716
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:38 schreef Sickie het volgende:

[..]

Slap geleuter. Bekijk de openingspost van Lord kanarie eens voor de gein. Ik neem je als mod al heel lang niet meer serieus. Als je hier een trend van wilt maken moet je vooral met dit zwakzinnige gebral op de proppen komen.

Kap eens even met dat gescheld. We weten zo onderhand wel dat je niet normaal een discussie aankan.
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:40:31 #208
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16880737
quote:

[..]

Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid.

Voeg de daad bij het woord zou ik zeggen.
quote:
Trouwens, of een topic een slotje krijgt is ook afhankelijk van de wijze waarop de discussie verloopt. In eerste instantie heb ik het topic opengelaten, in tweede instantie heb ik het gesloten met de bedoeling het op te schonen en het een tweede kans te geven, en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.
Dat weet ik en ik was het dan ook niet geheel oneens met jullie onderbouwing. Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het een niet geheel onbevooroordeelde beslissing is geweest .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:41:26 #209
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16880769
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat is een hosti?

Een Katholiek 'pepermuntje' dat de kerkgangers in de mond gelegd krijgen tijdens de Eucharistie. Gezien ik geen Katholiek ben ken ik het ritueel dat erbij hoort niet en weet ik ook niet waar het precies voor staat. Misschien vervangt dit koekje het brood?

Eucharistie: De eucharistie is het onderdeel van de mis waarin de priester het brood en de wijn wijdt, oftewel heilig maakt. Hij zegt: "Dit is mijn lichaam, dit is mijn bloed. Doe dit ter mijner gedachtenis." Dit zijn de woorden van Jezus tijdens het Laatste Avondmaal. Hiermee worden brood en wijn symbolen voor het lichaam en bloed van Christus.

[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 04-02-2004 14:47]

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 14:41:31 #210
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16880771
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Kap eens even met dat gescheld. We weten zo onderhand wel dat je niet normaal een discussie aankan.

Nou nou, iemand een kanarie noemen vind ik wel meevallen hoor. Als we daar al over gaan vallen...
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:41:38 #211
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_16880777
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wees dan eens consequent. Misschien dat het je lukt als je eens heel goed je best doet.
Say your prayers
pi_16880796
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:41 schreef sjun het volgende:

[..]

Een Katholiek 'pepermuntje' dat de kerkgangers in de mond gelegd krijgen. Gezien ik geen Katholiek ben ken ik het ritueel dat erbij hoort niet en weet ik ook niet waar het precies voor staat.

Thanks. Weer een stukje geïntegreerd vandaag
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 14:43:02 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16880833
quote:

[..]

Een Katholiek 'pepermuntje' dat de kerkgangers in de mond gelegd krijgen. Gezien ik geen Katholiek ben ken ik het ritueel dat erbij hoort niet en weet ik ook niet waar het precies voor staat.

LOL, mafkees kanarie!
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:43:37 #214
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_16880854
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Be my guest. Als dat de kleutertjes tevreden stelt, vooral doen. Als je zo de kleutertjes stil krijgt...

Geloofwaardig ben je als mod natuurlijk niet als je een topic 7 pagina's laat doorlopen om het dan te gaan sluiten omdat een ander (er totaal niet op lijkend) topic ook gesloten is en bepaalde onopgegroeide types daar niet mee om kunnen gaan, maar mijn zegen heb je.

Snap je nog steeds niet dat je je in deze kwestie al volledig buitenspel hebt gezet en ongeloofwaardig hebt gemaakt? Als dit het geval is, handel er dan naar.
Say your prayers
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:44:52 #215
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16880896
quote:
Ik was ooit een katho en het staat geloof ik voor het brood dat Jezus verdeelde tijdens het laatste avondmaal, dat tevens symbool staat voor het 'lichaam' van Jezus.

But correct me if I'm totally wrong , religie heeft nooit zo m'n aandacht gehad.

pi_16880903
Waarom toch dat voortdurende gezeur over de vermeende linksheid van de mods? Het komt zo slachtofferig over. Ik denk dat Kozzmic misschien wel de meeste moeite met mij als user heeft gehad en ik sta nou niet bepaald bekend als een rechtse user

Ik ben het sowieso beu. Ik vond dat topic van gisteren niet prettig: om heel serieuze redenen die ik ook heb aangegeven. Het is de TS niet gelukt mij van zijn goede bedoelingen te overtuigen en de mods blijkbaar ook niet. Verder hoeven we er toch niet een ontzettend links-rechts ding van te maken?

woensdag 4 februari 2004 @ 14:45:25 #217
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_16880918
quote:

[..]

Say your prayers
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:46:24 #218
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_16880944
quote:

De hosti symboliseert het lichaam van Christus.Men zegt dan ook bij de uitreiking ervan; Neemt en eet hiervan gij allen, want dit is mijn lichaam dat voor u gegeven wordt.

katholiek opgevoed, nu meer filosoof/atheist

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_16880987
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:41 schreef Sickie het volgende:

[..]

Wees dan eens consequent. Misschien dat het je lukt als je eens heel goed je best doet.

Ik ben niet consequent. Een discussie of post in september kan een andere beslissing opleveren dan een discussie nu. Trouwens lees die post van 14:33 nu even, daar leg ik al uit dat het verloop van een discussie ook mee kan spelen in een beslissing.

Iets anders zou het zijn als mijn beslissingen politiek gekleurd zouden zijn. OK, jij en Aahikwordgek zijn daarvan overtuigd, maar je kan dat absoluut niet hard maken.

woensdag 4 februari 2004 @ 14:49:55 #220
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16881045
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:45 schreef SCH het volgende:
Waarom toch dat voortdurende gezeur over de vermeende linksheid van de mods? Het komt zo slachtofferig over.
Dat is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat de mods zich wellicht af en toe op een ietwat minder gezonde manier zouden kunnen laten beïnvloeden door bepaalde users. En als dat 'slachtofferig' overkomt, is dat alleen maar omdat het 'slachtofferig' is, het slachtoffer van ongelijke behandeling wel te verstaan. Overigens, dat klinkt wat dramatischer dan het is.
quote:
Ik ben het sowieso beu. Ik vond dat topic van gisteren niet prettig: om heel serieuze redenen die ik ook heb aangegeven. Het is de TS niet gelukt mij van zijn goede bedoelingen te overtuigen
Maar wat geeft jouw het idee dat jouw persoonlijke mening en gevoelens in dit geval sowieso van belang en beslissend zijn? Dat is niet lullig bedoeld, maar jij bent per slot van rekening toch geen mod

/edit ff wat r-bij
/edit2 nog ff wat erbij voor hoppe

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 04-02-2004 15:12]

pi_16881066
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:46 schreef Herostratos het volgende:

[..]

De hosti symboliseert het lichaam van Christus.Men zegt dan ook bij de uitreiking ervan; Neemt en eet hiervan gij allen, want dit is mijn lichaam dat voor u gegeven wordt.

katholiek opgevoed, nu meer filosoof/atheist

Met Schoppenhauer als ikoon verbaast me dat weinig
salva cum reverentia
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 14:50:41 #222
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16881073
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:48 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben niet consequent.
He he, gelukkig, dat is nu tenminste duidelijk en eerlijk.
quote:
Iets anders zou het zijn als mijn beslissingen politiek gekleurd zouden zijn. OK, jij en Aaahikwordgek zijn daarvan overtuigd, maar je kan dat absoluut niet hard maken.
Ja, van overtuigd en ja dat kan wel, zie je opmerking over inconsequentie!
pi_16881090
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De nogal flauwe topickick rechtvaardigde het sowieso.

Verder speelt de laatste tijd meer en meer de enorme drukte in POL en het gevaar dat discussies verpest worden door links/rechts-gebash en scheldpartijen, daar willen we als mods vanaf.

En verder gaan jullie maar even lekker door hier, ik ga weer aan het 'echte' werk.

† In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 14:52:49 #224
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16881148
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:51 schreef Kozzmic het volgende:
Verder speelt de laatste tijd meer en meer de enorme drukte in POL en het gevaar dat discussies verpest worden door links/rechts-gebash en scheldpartijen, daar willen we als mods vanaf.
Reageer dan eens op mijn concrete voorstel voor een centraal "boksbal/bash"-topic!
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:54:40 #225
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16881205
Ik vind dat je uitstekend modereert Kozzmic

Wellicht herinner je je een oud collega van hem nog, die was in mijn ogen iets meer subjectief in de moderatiemethodiek en erger, er viel niet met de man over te discussiëren.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')