quote:Dat is een mes om domme... Nou ja, laat maar.
Op woensdag 4 februari 2004 14:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wat is een hosti?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:27 schreef Sickie het volgende:[..]
Wat is google?
quote:
Google - privately owned company that was founded in 1998 and specializes in information search technology
quote:Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid. Trouwens, of een topic een slotje krijgt is ook afhankelijk van de wijze waarop de discussie verloopt. In eerste instantie heb ik het topic opengelaten, in tweede instantie heb ik het gesloten met de bedoeling het op te schonen en het een tweede kans te geven, en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.
Op woensdag 4 februari 2004 14:14 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Waarom dat dat topic dan wel open mocht blijven, is me echt een héél groot raadsel. De openingspost is zelfs ONZ onwaardig
.
quote:Neuh.
Op woensdag 4 februari 2004 14:33 schreef Kozzmic het volgende:
en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.
quote:Slap geleuter. Bekijk de openingspost van Lord kanarie eens voor de gein. Ik neem je als mod al heel lang niet meer serieus. Als je hier een trend van wilt maken moet je vooral met dit zwakzinnige gebral op de proppen komen.
Op woensdag 4 februari 2004 14:33 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid. Trouwens, of een topic een slotje krijgt is ook afhankelijk van de wijze waarop de discussie verloopt. In eerste instantie heb ik het topic opengelaten, in tweede instantie heb ik het gesloten met de bedoeling het op te schonen en het een tweede kans te geven, en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.
quote:Be my guest. Als dat de kleutertjes tevreden stelt, vooral doen. Als je zo de kleutertjes stil krijgt...
Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid.
Geloofwaardig ben je als mod natuurlijk niet als je een topic 7 pagina's laat doorlopen om het dan te gaan sluiten omdat een ander (er totaal niet op lijkend) topic ook gesloten is en bepaalde onopgegroeide types daar niet mee om kunnen gaan, maar mijn zegen heb je.
quote:Kap eens even met dat gescheld. We weten zo onderhand wel dat je niet normaal een discussie aankan.
Op woensdag 4 februari 2004 14:38 schreef Sickie het volgende:[..]
Slap geleuter. Bekijk de openingspost van Lord kanarie eens voor de gein. Ik neem je als mod al heel lang niet meer serieus. Als je hier een trend van wilt maken moet je vooral met dit zwakzinnige gebral op de proppen komen.
quote:Voeg de daad bij het woord zou ik zeggen.
Voortschrijdend inzicht misschien? Waarschijnlijk zou ik een dergelijk topic vandaag dicht hebben gegooid.
quote:Dat weet ik en ik was het dan ook niet geheel oneens met jullie onderbouwing. Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het een niet geheel onbevooroordeelde beslissing is geweest
Trouwens, of een topic een slotje krijgt is ook afhankelijk van de wijze waarop de discussie verloopt. In eerste instantie heb ik het topic opengelaten, in tweede instantie heb ik het gesloten met de bedoeling het op te schonen en het een tweede kans te geven, en uiteindelijk hebben we (de mods) na overleg met elkaar besloten het topic dicht te laten. Het ligt allemaal niet zo zwart/wit.
quote:Een Katholiek 'pepermuntje' dat de kerkgangers in de mond gelegd krijgen tijdens de Eucharistie. Gezien ik geen Katholiek ben ken ik het ritueel dat erbij hoort niet en weet ik ook niet waar het precies voor staat. Misschien vervangt dit koekje het brood?
Op woensdag 4 februari 2004 14:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wat is een hosti?
Eucharistie: De eucharistie is het onderdeel van de mis waarin de priester het brood en de wijn wijdt, oftewel heilig maakt. Hij zegt: "Dit is mijn lichaam, dit is mijn bloed. Doe dit ter mijner gedachtenis." Dit zijn de woorden van Jezus tijdens het Laatste Avondmaal. Hiermee worden brood en wijn symbolen voor het lichaam en bloed van Christus.
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 04-02-2004 14:47]
quote:Nou nou, iemand een kanarie noemen vind ik wel meevallen hoor. Als we daar al over gaan vallen...
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Kap eens even met dat gescheld. We weten zo onderhand wel dat je niet normaal een discussie aankan.
quote:Wees dan eens consequent. Misschien dat het je lukt als je eens heel goed je best doet.
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Kap eens even met dat gescheld. We weten zo onderhand wel dat je niet normaal een discussie aankan.
quote:Thanks. Weer een stukje geïntegreerd vandaag
Op woensdag 4 februari 2004 14:41 schreef sjun het volgende:[..]
Een Katholiek 'pepermuntje' dat de kerkgangers in de mond gelegd krijgen. Gezien ik geen Katholiek ben ken ik het ritueel dat erbij hoort niet en weet ik ook niet waar het precies voor staat.
quote:LOL, mafkees kanarie!
Een Katholiek 'pepermuntje' dat de kerkgangers in de mond gelegd krijgen. Gezien ik geen Katholiek ben ken ik het ritueel dat erbij hoort niet en weet ik ook niet waar het precies voor staat.
quote:Snap je nog steeds niet dat je je in deze kwestie al volledig buitenspel hebt gezet en ongeloofwaardig hebt gemaakt? Als dit het geval is, handel er dan naar.
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Be my guest. Als dat de kleutertjes tevreden stelt, vooral doen. Als je zo de kleutertjes stil krijgt...
Geloofwaardig ben je als mod natuurlijk niet als je een topic 7 pagina's laat doorlopen om het dan te gaan sluiten omdat een ander (er totaal niet op lijkend) topic ook gesloten is en bepaalde onopgegroeide types daar niet mee om kunnen gaan, maar mijn zegen heb je.
quote:Ik was ooit een katho en het staat geloof ik voor het brood dat Jezus verdeelde tijdens het laatste avondmaal, dat tevens symbool staat voor het 'lichaam' van Jezus.
Op woensdag 4 februari 2004 14:41 schreef sjun het volgende:
But correct me if I'm totally wrong , religie heeft nooit zo m'n aandacht gehad.
Ik ben het sowieso beu. Ik vond dat topic van gisteren niet prettig: om heel serieuze redenen die ik ook heb aangegeven. Het is de TS niet gelukt mij van zijn goede bedoelingen te overtuigen en de mods blijkbaar ook niet. Verder hoeven we er toch niet een ontzettend links-rechts ding van te maken?
quote:
quote:De hosti symboliseert het lichaam van Christus.Men zegt dan ook bij de uitreiking ervan; Neemt en eet hiervan gij allen, want dit is mijn lichaam dat voor u gegeven wordt.
Op woensdag 4 februari 2004 14:41 schreef sjun het volgende:Een Katholiek 'pepermuntje' dat de kerkgangers in de mond gelegd krijgen. Gezien ik geen Katholiek ben ken ik het ritueel dat erbij hoort niet en weet ik ook niet waar het precies voor staat.
katholiek opgevoed, nu meer filosoof/atheist
quote:Ik ben niet consequent. Een discussie of post in september kan een andere beslissing opleveren dan een discussie nu. Trouwens lees die post van 14:33 nu even, daar leg ik al uit dat het verloop van een discussie ook mee kan spelen in een beslissing.
Op woensdag 4 februari 2004 14:41 schreef Sickie het volgende:[..]
Wees dan eens consequent. Misschien dat het je lukt als je eens heel goed je best doet.
Iets anders zou het zijn als mijn beslissingen politiek gekleurd zouden zijn. OK, jij en Aahikwordgek zijn daarvan overtuigd, maar je kan dat absoluut niet hard maken.
quote:Dat is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat de mods zich wellicht af en toe op een ietwat minder gezonde manier zouden kunnen laten beïnvloeden door bepaalde users. En als dat 'slachtofferig' overkomt, is dat alleen maar omdat het 'slachtofferig' is, het slachtoffer van ongelijke behandeling wel te verstaan. Overigens, dat klinkt wat dramatischer dan het is.
Op woensdag 4 februari 2004 14:45 schreef SCH het volgende:
Waarom toch dat voortdurende gezeur over de vermeende linksheid van de mods? Het komt zo slachtofferig over.
quote:Maar wat geeft jouw het idee dat jouw persoonlijke mening en gevoelens in dit geval sowieso van belang en beslissend zijn? Dat is niet lullig bedoeld, maar jij bent per slot van rekening toch geen mod
Ik ben het sowieso beu. Ik vond dat topic van gisteren niet prettig: om heel serieuze redenen die ik ook heb aangegeven. Het is de TS niet gelukt mij van zijn goede bedoelingen te overtuigen
/edit ff wat r-bij
/edit2 nog ff wat erbij voor hoppe
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 04-02-2004 15:12]
quote:Met Schoppenhauer als ikoon verbaast me dat weinig
Op woensdag 4 februari 2004 14:46 schreef Herostratos het volgende:[..]
De hosti symboliseert het lichaam van Christus.Men zegt dan ook bij de uitreiking ervan; Neemt en eet hiervan gij allen, want dit is mijn lichaam dat voor u gegeven wordt.
katholiek opgevoed, nu meer filosoof/atheist
quote:He he, gelukkig, dat is nu tenminste duidelijk en eerlijk.
Op woensdag 4 februari 2004 14:48 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben niet consequent.
quote:Ja, van overtuigd en ja dat kan wel, zie je opmerking over inconsequentie!
Iets anders zou het zijn als mijn beslissingen politiek gekleurd zouden zijn. OK, jij en Aaahikwordgek zijn daarvan overtuigd, maar je kan dat absoluut niet hard maken.
quote:De nogal flauwe topickick rechtvaardigde het sowieso.
Op woensdag 4 februari 2004 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Be my guest. Als dat de kleutertjes tevreden stelt, vooral doen. Als je zo de kleutertjes stil krijgt...
Verder speelt de laatste tijd meer en meer de enorme drukte in POL en het gevaar dat discussies verpest worden door links/rechts-gebash en scheldpartijen, daar willen we als mods vanaf.
En verder gaan jullie maar even lekker door hier, ik ga weer aan het 'echte' werk.
quote:Reageer dan eens op mijn concrete voorstel voor een centraal "boksbal/bash"-topic!
Op woensdag 4 februari 2004 14:51 schreef Kozzmic het volgende:
Verder speelt de laatste tijd meer en meer de enorme drukte in POL en het gevaar dat discussies verpest worden door links/rechts-gebash en scheldpartijen, daar willen we als mods vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |