quote:Tanks om kinderen dood te schieten en überhaupt op mensen met stenen, geeft aan hoe laf de "Israëli" zijn.
Op vrijdag 13 februari 2004 07:36 schreef the.moderator het volgende:[..]
Je hebt geen tank nodig om een kind te kunnen doden. Een kind is wel handig om een tank te vernietigen!
Laat jij je kind ook buiten spelen, als er helicopters overvliegen en tanks en geweerschoten te horen zijn?! Dacht je dat je een tank niet hoort aankomen. Dacht je soms dat kinderen niet konden spioneren voor zich zelf schuilhoudende terroristen? Dacht je dat kinderen geen landmijnen konden ingraven op strategische plaatsen? In een religieuze oorlog zijn kinderen onderdeel van de strijd zonder dat ze dat zelf beseffen.
quote:Maar als ik jouw stuk zo lees, vind jij het dus normaal dat kinderen - bij nacht en ontij - in de buurt van tanks spelen, mooie figuur ben jij
Op vrijdag 13 februari 2004 07:42 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Tanks om kinderen dood te schieten en überhaupt op mensen met stenen, geeft aan hoe laf de "Israëli" zijn.
Maar als ik jou stuk zo lees, vind jij het dus normaal dat kinderen worden vermoord, mooie figuur ben jij
Als je de Arabische teksten van Arafat leest, dan kun je weten dat kinderen onderdeel van de strategie zijn.
-edit- P.S. The moderator is - zonder voorbehoud - tegen het doden van mensen.
[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 13-02-2004 08:33]
quote:Als jij informatie hebt dat de IDF een strategie heeft om kinderen te doden, klaag ze dan aan!
Op vrijdag 13 februari 2004 07:40 schreef elcastel het volgende:
Het blijft een kind.
Besides tanks zijn daar volgens mij aan de dagelijkse orde. Aan horen komen ?
Palestinians using children to plant bombs in Rafah
JERUSALEM: An Israeli army officer in charge of operations in the flash point town of Rafah in the southern Gaza Strip accused the Palestinians of using children to plant bombs and lure soldiers into ambushes.
The charges came as a 12-year-old boy was killed and another Palestinian child, aged 11, wounded by army fire in Rafah.
Bron: http://www.hipakistan.com/en/detail.php?newsId=en53827&F_catID=&f_type=source
IDF soldiers deployed near Rafah spotted three suspects walking in a restricted area attempting to cross from the Palestinian-controlled area into Egypt early Thursday morning. The soldiers opened fire towards the suspects, wounding one lightly. Reaching the site, the soldiers were amazed to discover that the suspects were three Palestinian children aged seven, eight, and 10. Army medics treated the wounded child and then handed the three over for questioning.
IDF officers stressed that it was not the first time terror organizations took advantage of young children and teens, dispatching them to compile information on routes into Egypt or details on IDF troop movements.
The IDF said it was the third time this week that soldiers had spotted suspects attempting to cross into Egypt in the same area. However, Palestinian media reported a different story, claiming IDF forces "kidnapped two children south of Khan Yunis and took them to an unknown destination."
Early Thursday evening Palestinians fired a Kassam rocket that landed in an open area in Sderot, and later fired two mortar shells at an Israeli community in the north Gaza Strip.
In the West Bank, IDF forces shot and killed Samir Arar, 27, a Hamas fugitive who attempted to evade arrest at his home in Karawat Bani Zeid in the Binyamin district. In Nablus, security forces arrested Tanzim fugitive Raed Kini, the head of the local cell in Kalil south of Nablus, who is responsible for numerous shooting and bomb attacks in the area. Security officials said he was currently involved in the planning of a suicide-bomb attack in Israel. His son Ria'a was arrested with him. During the operation to capture the two shots were fired at the soldiers.
Earlier in the day the IDF arrested 14 Palestinians in raids throughout the West Bank. Six Hamas fugitives were arrested in Bani Naim west of Hebron, two in Al-Aroub north of Hebron, and one in Beit Sahur. Two Hamas fugitives were arrested in Hirbat al-Matsaba east of Ramallah, and one in Jaba'a north of Nablus. Two members of the Popular Front for the Liberation of Palestine were arrested in Nablus.
quote:Dat is idd een afbeelding van de Palestijnse Urban Warfare strategie.Het wapen op die foto ziet er alleen niet zo erg echt uit. Wat je ook niet op de foto kunt zien is dat andere verdekte terroristen soms zelf op de kinderen schieten als er tv-camera's in de buurt zijn.
Op vrijdag 13 februari 2004 08:24 schreef CeeJee het volgende:
Was het wellicht dit kind, dat zich als menselijk schild inzet zodat een antitankraket kan worden gebruikt ?
Was dit misschien bij een Hamas training? Heb je eventueel het bijgehorende nieuwsartikel ook?
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 08:44 schreef the.moderator het volgende:[..]
Was dit misschien bij een Hamas training? Heb je eventueel het bijgehorende nieuwsartikel ook?
quote:http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/040211/481/jrl12302112014
A masked Hamas militant sets up a makeshift mortar launcher against Israeli forces, unseen, as Palestinian youths try to cover him from the sight of the forces during an incursion in a Gaza city's neighborhood, Wednesday Feb. 11, 2004. Israeli troops moved into a neighborhood at the eastern edge of Gaza City early Wednesday, killing atleast 14 Palestinians and wounding at least 27 others in exchanges of fire, residents said, sparking the bloodiest fighting in Gaza in four months.
quote:Waar schrijf ik dat?
Op vrijdag 13 februari 2004 07:45 schreef the.moderator het volgende:[..]
Maar als ik jouw stuk zo lees, vind jij het dus normaal dat kinderen - bij nacht en ontij - in de buurt van tanks spelen, mooie figuur ben jij
quote:Waar staat dat dat kind in z'n bed werd doodgeschoten dan?
Op vrijdag 13 februari 2004 09:02 schreef pro_jeex het volgende:Waar schrijf ik dat?
quote:Dat heb ik toch ook niet beweerd? Kinderen doodschieten is gewoon ziek, maar ik weet inmiddels dat "Israëli" daar schijt aan hebben, het maakt hun niet uit. Ze moorden gewoon fijn verder, mannen, vrouwen, kinderen allemaal willen ze, ze dood.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:08 schreef the.moderator het volgende:[..]
Waar staat dat dat kind in z'n bed werd doodgeschoten dan?
""Wie wind zaait zal storm oogsten"
quote:Juist dankzij de IDF zijn er niet veel meer kinderen bij die gevechten gedood of gewond geraakt.
Palestinians stand in front of Israli tanks and armoured personnel carriers during an incursion in a Gaza city's neighborhood, Wednesday Feb. 11, 2004. Israeli troops moved into a neighborhood at the eastern edge of Gaza City early Wednesday, killing 12 Palestinians and wounding at least 27 others in exchanges of fire, residents said. (AP Photo/Adel Hana)
A Palestinian militant exchanges fire with Israeli troops in the Gaza Strip (news - web sites) February 11, 2004. In their deadliest strike for months, Israeli troops killed at least 14 Palestinians in gun battles in the Gaza Strip on Wednesday, in raids Israel said were to root out militants behind attacks on Jewish settlements. REUTERS
Word ook martelaar; offer je kind.
Palestinian Nammeen Abu Amar, 6, is carried by a relative after being wounded by shrapnel during an Israeli army incursion in Gaza City, Wednesday Feb. 11, 2004. Israeli troops moved into a neighborhood at the eastern edge of Gaza City early Wednesday, killing 12 Palestinians and wounding at least 27 others in exchanges of fire, residents said. (AP Photo/Kevin Frayer)
quote:Dus als jij zelf een kind voor een tank of trein gooit, dan moeten we de IDF of de NS de schuld geven?
Op vrijdag 13 februari 2004 09:45 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat heb ik toch ook niet beweerd? Kinderen doodschieten is gewoon ziek, maar ik weet inmiddels dat "Israëli" daar schijt aan hebben, het maakt hun niet uit. Ze moorden gewoon fijn verder, mannen, vrouwen, kinderen allemaal willen ze, ze dood.
""Wie wind zaait zal storm oogsten"
Het lijkt er hier op dat israel denkt dat ze god is en alles mag, dat is een totaal verkeerde gedachten, ze moeten zich ook aan de regels houden en die muur bouwen op hun eigen gebied, beter nog afbreken, de VN heeft het al als verkeerd bestempeld, de kolonisten terughalen en op eigen verkregen gebied van 1948 herplaatsen, hun kernwapens ontmantelen en al het gebied teruggeven aan de rechtmatige eigenaars wat ze bezet hebben. Daarbij nog schadevergoeding voor gestolen grondstoffen zoals water van de Golan Hoogte betalen aan het desbetreffende land. Verder moet israel de VN uitgeschopt worden, ze respecteren de VN toch niet als orgaan.
Blijkt wel weer waarom de palestijnen zich hullen in deze macabere acties, wat zou jij als bevolking doen als je zo moest leven, je kinderen met een kutsmoes vermoord worden en diegene komt er gewoon mee weg, israelische soldaten zijn dus gewoonweg moordenaars die van het regime mogen schieten naar believe.
Lekker volk die joden, denken dat ze voor God mogen spelen.
quote:Organiseer een PICKNICK knalfeest voor je kinderen en nodig ook een paar Palestijnse terroristen uit.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:14 schreef xxmisterxx het volgende:
"israelische soldaten" zeg maar liever moordenaars schieten met plezier en toestemming van de regering op Palestijnen lijkt het wel en dan nog op kinderen en dan komen met deze kutsmoes, "we werden in de val gelokt", in de tussentijd word er ff gebied ingepikt door de door de VN verboden muur, maar israel mag de muur bouwen, de kolonisten mogen landjepik spelen en de regering bouwt er netjes omheen, weer bezet gebied geannexeerd, de Palestijnen worden zwaar uitgebuit en onderdrukt, doet me denken aan ww2 en de NAZI's, de VN heeft volgens israel geen rechten om iets te doen of te verbieden, al druist het tegen de confentie van Geneve in.Het lijkt er hier op dat israel denkt dat ze god is en alles mag, dat is een totaal verkeerde gedachten, ze moeten zich ook aan de regels houden en die muur bouwen op hun eigen gebied, beter nog afbreken, de VN heeft het al als verkeerd bestempeld, de kolonisten terughalen en op eigen verkregen gebied van 1948 herplaatsen, hun kernwapens ontmantelen en al het gebied teruggeven aan de rechtmatige eigenaars wat ze bezet hebben. Daarbij nog schadevergoeding voor gestolen grondstoffen zoals water van de Golan Hoogte betalen aan het desbetreffende land. Verder moet israel de VN uitgeschopt worden, ze respecteren de VN toch niet als orgaan.
Blijkt wel weer waarom de palestijnen zich hullen in deze macabere acties, wat zou jij als bevolking doen als je zo moest leven, je kinderen met een kutsmoes vermoord worden en diegene komt er gewoon mee weg, israelische soldaten zijn dus gewoonweg moordenaars die van het regime mogen schieten naar believe.
Lekker volk die joden, denken dat ze voor God mogen spelen.
quote:the.moderator,
Op vrijdag 13 februari 2004 10:31 schreef the.moderator het volgende:[..]
Organiseer een PICKNICK knalfeest voor je kinderen en nodig ook een paar Palestijnse terroristen uit.
Dat jij pro-israel bent weten we nu wel, maar kom eens met nuttige woorden, in deze zaak worden de Palestijnen onderdrukt en mag israel naar eigen maatstaven handelen, gelijk God, nou ze zijn niet een goddelijk volk, ze hebben land gekregen, meer niet, ze hebben ook de confentie van Geneve te eerbiedigen en dat doen ze bij lange na niet, ze onderdrukken met harde hand de Palestijnen die het maar moeten laten welgevallen dat er een muur gebouwd word, hun land geannexeerd word en hun kinderen vermoord omdat ze israelische soldaten in de val zouden lokken, naar mijn idee zijn ze nog fouter bezig dan de Palestijnen die recht hebben op het gebied wat israel nu bezet houdt en daarbij nog eens toestaat dat kolonisten het bebouwen en claimen, dat staat israel gewoon toe. israel accepteert de VN niet eens als orgaan, waarom zijn ze dan lid, vanwege het geld zeker.
israel is ook erg verkeerd bezig, de Palestijnen reageren daarop, op een verkeerde manier weliswaar maar vind je het gek, een tank tegen kinderen en dan zo'n kutsmoes om te kunnen moorden, sorry maar ik stel israel nu gelijk aan Nazi-Duitsland wat betreft het onderdrukken van hele bevolkingsgroepen en Sharon is een Hitler die overal schijt aan heeft. Ze hadden israel nooit dat gebied moeten geven in 1948.
Ze hebben "zoveel" geleden in ww2", ahum, andere bevolkingsgroepen ook, word er daar nog over gepraat dan nee, het is joden voor en joden na, zo zielig zijn ze echter niet, ze houden er nu zelf ook NAZI praktijken op na wat betreft het onderdrukken de Palestijnen, met andere woorden, die israelische zwijnen zijn geen knip voor de neus waard.
quote:En voor de zoveelste maal: het woord Nazi kan hier ook door KNIL, GeePeeOe, Kempei Tai of wat dan ook worden vervangen en het is daarom allerminst noodzakelijk van Nazi-praktijken te spreken. Maar ja, het klinkt zo leuk zolang je niet bedenkt dat de vergelijking vooral op een heleboel weglatingen is gebaseerd.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:16 schreef xxmisterxx het volgende:[..]sorry maar ik stel israel nu gelijk aan Nazi-Duitsland wat betreft het onderdrukken van hele bevolkingsgroepen en Sharon is een Hitler die overal schijt aan heeft. Ze hadden israel nooit dat gebied moeten geven in 1948.
Ze hebben "zoveel" geleden in ww2", ahum, andere bevolkingsgroepen ook, word er daar nog over gepraat dan nee, het is joden voor en joden na, zo zielig zijn ze echter niet, ze houden er nu zelf ook NAZI praktijken op na wat betreft het onderdrukken de Palestijnen, met andere woorden, die israelische zwijnen zijn geen knip voor de neus waard.
Een lang stuk stuk tekst is niet besteedt aan de moderator. Hij stelt er misschien een retorische vraag over en gaat weer verder met z'n one-liners, plaatjes en vaak onzinnige vragen. Zelf antwoord geven is de man vreemd. Iedereen heeft wel een idee (misschien naief en uiteraard puur subjectief) hoe "de vrede" er uiteindelijk uit zal zien en er uit zou moeten zien. Als je jouw "rechtvaardige" oplossing niet durft te delen op dit forum...
quote:Kinderen waarachter een Hamas terrorist met een bazooka zich verschuilt, zet die die oogkleppen eens af.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:16 schreef xxmisterxx het volgende:[..]
the.moderator,
israel is ook erg verkeerd bezig, de Palestijnen reageren daarop, op een verkeerde manier weliswaar maar vind je het gek, een tank tegen kinderen en dan zo'n kutsmoes om te kunnen moorden, sorry maar ik stel israel nu gelijk aan Nazi-Duitsland wat betreft het onderdrukken van hele bevolkingsgroepen en Sharon is een Hitler die overal schijt aan heeft. Ze hadden israel nooit dat gebied moeten geven in 1948.
quote:Dat jij TEGEN de Palestijnen bent weten we nu wel, maar kom zelf ook eens met nuttige woorden.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:16 schreef xxmisterxx het volgende:the.moderator,
Dat jij pro-israel bent weten we nu wel, maar kom eens met nuttige woorden, in deze zaak worden de Palestijnen onderdrukt en mag israel naar eigen maatstaven handelen, gelijk God, nou ze zijn niet een goddelijk volk, ze hebben land gekregen, meer niet, ze hebben ook de confentie van Geneve te eerbiedigen en dat doen ze bij lange na niet, ze onderdrukken met harde hand de Palestijnen die het maar moeten laten welgevallen dat er een muur gebouwd word, hun land geannexeerd word en hun kinderen vermoord omdat ze israelische soldaten in de val zouden lokken, naar mijn idee zijn ze nog fouter bezig dan de Palestijnen die recht hebben op het gebied wat israel nu bezet houdt en daarbij nog eens toestaat dat kolonisten het bebouwen en claimen, dat staat israel gewoon toe. israel accepteert de VN niet eens als orgaan, waarom zijn ze dan lid, vanwege het geld zeker.
Of denk je werkelijk dat er één Palestijn beter van wordt door in het sprookje van Arafat te geloven? ![]()
Lees je eigen woorden en argumenten nog eens na. Je doet alsof de IDF geheel op eigen gezag en willekeur over leven en dood van die Palestijnse kinderen beschikt. Als dat zo zou zijn, waarom verschuilen de terroristen zich dan achter die kinderen in plaats van ze juist te beschermen? Eenvoudig omdat ze weten dat het IDF zich wel iets van het lot van kinderen aantrekt en ze juist medische verzorging geven als ze gewond raken. Dat geeft de terroristen dan de kans om snel hun maskers af te gooien en hun wapens door andere kinderen in veiligheid te laten brengen. Die tacktiek is in strijd met de Geneefse Confentie.
De Confentie van Geneve regelt ook dat een bezettende mogendheid voor orde en rust moet zorgen. Als de IDF dus niet tegen extremisten zouden optreden, dan zijn ze zelfs juridisch aansprakelijk. Het is dus geen vrijwillige keuze voor Israël. Tenminste nog niet, maar zodra het veiligheids hek gesloten wordt en de settlers naar veiliger oorden zijn vertrokken, misschien wel.
Daarna is het aan de landen die het extremisme hebben gefinancierd, om daar weer een einde aan te maken. Ik verwacht een genocide, die nu zelfs al in het klein plaatsvind. De PA treedt niet op tegen corruptie en criminaliteit, want ze bevorderen dit zelfs, net als het terrorisme. De familie van de "martelaren" ontvangen rechtstreeks geld van de PA, als beloning. Je hoeft maar de hand van een IDF soldaat te schudden en je kunt het zelf schudden. Amnesty bericht zelfs over executies onder Palestijnen.
quote:Even afgezien van het feit dan dat de Israeli's niets te zoeken hebben in Palestijns gebied. Pardon, ik zei niets, helemaal niets.
Op woensdag 11 februari 2004 09:49 schreef zoalshetis het volgende:[..]
volgens mijn bronnen ging het om een actie om militanten op te pakken en daarbij zijn door vuurgevechten 'strijders' omgekomen. heel iets anders in 'oorlogstijd' dan een buslading onschuldige mensen nietwaar?
quote:Dat is hier niet de issue, maar kun je ook normaal inhoudelijk reageren ipv al die onzin?
Op vrijdag 13 februari 2004 10:07 schreef the.moderator het volgende:[..]
Dus als jij zelf een kind voor een tank of trein gooit, dan moeten we de IDF of de NS de schuld geven?
Als ik een kind voor een tank zou gooien zou ik strafbaar zijn. Als een militair een weerloos kind met een tank vermoord, lijkt me duidelijk wie dan de schuld heeft.
quote:Zielig en rechtvaardig zijn geen synoniemen van elkaar. Als je dat (nog) niet inziet heeft het geen zin om op jouw Calimero en duizend en één nacht verhalen te reageren. De logica van die verhalen is vaak zo ver te zoeken, dat ik zelfs niet zou weten waar ik zou moeten beginnen. De strekking is echter altijd hetzelfde, namelijk Israël is misdadig en de Palestijnen kunnen niet anders en dus moet Israël als eerste stoppen.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:36 schreef IPdaily het volgende:Een lang stuk stuk tekst is niet besteedt aan de moderator. Hij stelt er misschien een retorische vraag over en gaat weer verder met z'n one-liners, plaatjes en vaak onzinnige vragen. Zelf antwoord geven is de man vreemd. Iedereen heeft wel een idee (misschien naief en uiteraard puur subjectief) hoe "de vrede" er uiteindelijk uit zal zien en er uit zou moeten zien. Als je jouw "rechtvaardige" oplossing niet durft te delen op dit forum...
Misschien dat jij die visie - in a nutshell - logisch vindt, maar ik vraag mij dan af, als Israël misdadig bezig is, waarom denk jij dan dat ze uit zichzelf of vanwege tegenstand zouden ophouden? Ik verwacht niet dat er in Palestina een Mahatma Gandhi of Nelson Mandela zal opstaan, maar pas dan zou je jouw Calimero argument kunnen gebruiken. Yitzhak Rabin heeft zijn toegeeflijkheid zelfs met de dood moeten bekopen.
Jammer dat er geen foto's in sprookjesboeken staan, want dan kon jij ook nog eens een plaatje posten.
quote:Dat zeg je heel goed, schaar ik mij volledig achter.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:36 schreef IPdaily het volgende:Een lang stuk stuk tekst is niet besteedt aan de moderator. Hij stelt er misschien een retorische vraag over en gaat weer verder met z'n one-liners, plaatjes en vaak onzinnige vragen. Zelf antwoord geven is de man vreemd.
quote:Het wordt tijd dat de Palestijnen ook gaan inzien dat het gebruik van Human Shields onzinnig is.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:29 schreef pro_jeex het volgende:Dat is hier niet de issue, maar kun je ook normaal inhoudelijk reageren ipv al die onzin?
quote:Israël is lid van de Internationale gemeenschap en de meeste juridische overeenkomsten. Een mailtje van jou aan de juiste instantie zou je dan in je gelijk moeten kunnen stellen. Helaas geldt dat niet voor de Palestijnen, die absoluut nergens lid van zijn, maar wat kun je eigenlijk ook verwachten van terroristen.
Als ik een kind voor een tank zou gooien zou ik strafbaar zijn. Als een militair een weerloos kind met een tank vermoord, lijkt me duidelijk wie dan de schuld heeft.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ben je echt zo pro "het misdadige" Israël als het bij mij overkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |