abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:57:08 #126
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16719706
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:16 schreef ToT het volgende:
Ah het geeft tenminste weer wat hoop dat ze nog in leven zou zijn.
Laten we het beste hopen wat die ruggewervels betreft!

En laten we hopen dat ze nu goede psychologische begeleiding zal krijgen en dat mensen (en vooral haar ouders dan, als deze verhalen waar zijn) haar nu eens FATSOENLIJKER gaan behandelen!

inderdaad.. lees dit bericht nu pas.. word er kots en kots misselijk van.. word er stil van en kan wel janken.. vooral om sommige reacties dat het laf en egoistisch zou zijn.. mja daarvoor heb ik het misschien zelf te vaak meegemaakt..

jammer dat er veel mensen zijn die er zo simpel over denken

OJAAJOH?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:59:19 #127
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_16719745
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 03:01 schreef JosBoes het volgende:
http://groups.google.nl/groups?dq=&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=2b916465.0401291056.486c13b8%40posting.google.com&prev=/groups%3Fhl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26group%3Dalt.suicide.holiday

hier is er ook over gepost
moet wel dezelfde school enzo zijn geweest.
bericht komt uit NL via chello

Ja, dat heb ik daar gepost...
  vrijdag 30 januari 2004 @ 17:42:20 #128
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16720670
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
Zegt net m'n moeder tegen me:

"Weet je wat is gebeurd op school van ...? (=beste vriendinnetje van m'n zusje) Daar is gister een meisje van 3 hoog naar beneden gesprongen!"

Dat vriendinnetje van m'n zusje zat vorig jaar bij haar in de klas, en volgens dat meisje gaat het om een verwaarloosd meisje van Filippijnse origine uit de gymnasiumklas. Ze scheen rijke ouders te hebben die nauwelijks naar d'r omkeken en 'r 200 euro in de maand gaven waarmee ze zichzelf moest redden, dus zelf eten koken, etc.

Maar goed, via-via verhalen neem ik nooit meteen voor waar aan.

Naar wat ik net hoor, is het meisje nu overigens overleden. Weet niet of dit ook echt waar is, Piro, jij misschien?

Neen, vuige roddel, buiten levensgevaar, gisterenavond zouden er scans gemaakt moeten zijn heb ik gehoord, voor de rest is ze bij bewustzijn met familie etc.
Dat van die verwaarlozing (kan) ik nog bevestigen of ontkennen hier op fok of elders.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 30 januari 2004 @ 17:42:55 #129
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16720680
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:59 schreef CasB het volgende:

[..]

Krekker

Hoe groot is die school eigenlijk?

800 leerlingen ongeveer, moet je SF vragen.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 30 januari 2004 @ 17:47:59 #130
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16720790
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:46 schreef ToT het volgende:
Dat zou echt klote zijn....

Ik had gehoopt dat mensen WEL naar haar gingen omkijken na deze gebeurtenis en dat ze zich op een gegeven moment WEL geaccepteerd gevoeld zou hebben. Tja, haar pijn en verdriet zijn nu dan tenminste wel over, als dit echt waar is.

Ik ken haar niet, maar dit soort dingen doen mij meer dan het horen van dat er een bekende nederlander dood is of zo.

Die ruggenwervels weet ik niets van op dit moment, ik weet alleen dat ze wel gevoel in haar benen heeft, of er beschadiging is weet ik niet, en er wordt wel degelijk naar haar omgekeken, als ik de berichten mag geloven, haar tante zat aan haar bed, via haar heeft school ook contact.
pi_16721397
Gelukkig!

Hou ons op de hoogte, als je kunt en wilt.
Ik hoop echt op een happy end.....(Maar ja....die wervels moeten dan natuurlijk wel meewerken en haar verdere situatie moet natuurlijk ook verbeteren....maar daar wordt dus aan gewerkt! )

pi_16725209
Oei. Op welke school zitten jullie? Toen ik vanmorgen langs mijn oude middelbare school fietste (is op mijn route naar m'n huidige school) hoorde ik twee meisjes (ook op de fiets) praten over "een meisje dat bij de trappen naar beneden is gevallen". Zou wel heel toevallig zijn...
...
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:25:57 #133
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16725832
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:57 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Oei. Op welke school zitten jullie? Toen ik vanmorgen langs mijn oude middelbare school fietste (is op mijn route naar m'n huidige school) hoorde ik twee meisjes (ook op de fiets) praten over "een meisje dat bij de trappen naar beneden is gevallen". Zou wel heel toevallig zijn...
Sint Nico, A-dam Zuid, beatrix park enzo.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:27:23 #134
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16725861
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 18:20 schreef ToT het volgende:
Gelukkig!

Hou ons op de hoogte, als je kunt en wilt.
Ik hoop echt op een happy end.....(Maar ja....die wervels moeten dan natuurlijk wel meewerken en haar verdere situatie moet natuurlijk ook verbeteren....maar daar wordt dus aan gewerkt! )

Ik kan en wil het wel, mijn doel is ook met dit topic zelfmoord wat meer onder de aandacht brengen en wat het met mensen doet, misschien onzinnig, maar als je ziet hoeveel onbegrip er voor is en het ook een persoonlijke uitlaatklep is om mijn ervaring te verwerken vond ik het wel een topic waard.
pi_16726092
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:25 schreef Piro het volgende:

[..]

Sint Nico, A-dam Zuid, beatrix park enzo.

Dat dacht ik al, daar heb ik dus tot anderhalf jaar geleden op school gezeten, en kom er nu nog elke dag langs met de fiets.
Ze is zeker bij de hoofdingang naar beneden gesprongen? Ik weet nog dat ik bij die bruggetjes tussen de A- en B-vleugel altijd dacht, "hier kun je echt zo makkelijk vanaf vallen".
...
pi_16726312
Ik denk dat veel scholen wel zoiets hebben. Althans elke school waar ik op heb gezeten had wel een trappengat waar je enorm naar beneden kon donderen; van de 3e verdieping tot aan de kelder, bijvoorbeeld. (Dat gat was wel HEEL erg nauw, dus ik denk niet dat je om zou komen als je daar in zou vallen, maar dat je telkens keiharde klappen mee zou krijgen als je de leuningen zou raken.)

Brrr...

Nee maar het is hartstikke goed dat je dit onder de mensen wil brengen enzo, maar als je de reacties ziet in het oude topic, en in beide Zelfmoord-topics bij Psychologie, dan lijkt het echt zinloos....

vrijdag 30 januari 2004 @ 21:47:24 #137
82802 ria_reetveter
Mijn reetveter zit klem
pi_16726322
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:48 schreef BloodRayne het volgende:
Ik heb dit van dichtbij meegemaakt en het enige wat ik voel op zo'n moment is woede.

WOEDE.

Woede over de manier waarop.
Woede over de lafheid en de zwakte.
Woede over de manier waarop diegenen blijkbaar geen boodschap hadden aan diegenen die ze achterlieten.

Laat ik het zo zeggen, als zo iemand zegt 'mijn leven is slecht' dan zegt diegene dus per definitie tegen iederen die in zijn of haar leven voorkomt ook 'jij bent slecht'. Daarom is dit egoistisch, narcistisch en ondoordacht. Diegenen die het in hun buurt zien zijn geschokt, geschrokken en gealarmeerd, alleen daarom al is het dus egocentrisch.

Het is een roep om aandacht, terwijl als je die mensen aandacht wilt geven ze er alles aan doen om gesloten te blijven en er alles aan doen om niet geholpen te kunnen worden.

Dramakoningin, meer kan ik er niet van zeggen.

Het aantal malen dat ik iemand heb opgezocht in het ziekenhuis n.a.v. een zelfmoordpoging? 11 keer.. Ik denk dat ik dus het recht heb om erover mee te praten.

Jij snapt er echt niks van Ondanks dat je het al 11x hebt meegemaakt.
Jij kan niet in het hart kijken van die wanhopige persoon.
Zelf ben ik dus iemand die lijdt aan een psychiatrische aandoening en regelmatig suicidaal is. En écht, zulke mensen zijn GEEN drama queens!
Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt dat te durven zeggen! Je hebt nog een hoop te leren
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:54:55 #138
82802 ria_reetveter
Mijn reetveter zit klem
pi_16726478
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:45 schreef ToT het volgende:
Mijn post bij "Zelfmoord" in de topic van Psychologie:

Vol walging heb ik gelezen hoe mensen reageerden op de topic over dat meisje die een zelfmoordpoging op school heeft gedaan. Ik ga er hier niet verder over doorzeuren, aangezien een moderator deze topic (terecht) heeft gesloten.
Suicide is not the answer, maar het is ook niet alleen maar een schreeuw om hulp of "Oh zie mij hier eens enorm zielig zitten te zijn." Die mensen hebben echt problemen en hebben juist begrip en steun nodig, in plaats van NOG meer denergerende opmerkingen en pesterijen waardoor ze juist tot die daad gedwongen worden.
Suicide is when the pain outweighs the possibillities to cope with it.
Mensen roepen natuurlijk terecht dat zo iemand zelf hulp moet zoeken en aktie moet ondernemen. Er zijn altijd vertrouwenspersonen en psychologen en medicijnen enzo, maar dat is niet relevant; die mensen willen begrepen en geacepteerd worden. Ze willen liefde kennen en niet meer gekleineerd worden. Dat zijn vaak de hoofdredenen die iemand tot zoiets drijft. Ze voelen zich vaak enorm minderwaardig of haten zichzelf, of hebben gewoon veel te veel pijn meegemaakt en hebben geen uitzicht op verbetering van de situatie. Ze worden vaak totaal net begrepen door anderen die alleen maar oppervlakkig naar ze kijken; het zijn vaak outcasts of society. Mensen die niet meetellen en die ook niet weten hoe ze WEL geaccepteerd zouden kunnen worden.

Deze wereld is al zo hard, en als mensen de pijn ervan niet aankunnen, moet je ze niet alsnog een extra duwtje geven. Probeer ze te helpen! Sta voor ze klaar!

Mensen veroordelen mensen die aan zelfmoord denken heel erg snel, maar sta maar eens in hun schoenen. Je doet het heus niet omdat je een bad hair day hebt of zo. Men zegt wel dat het de meest egoïstische daad is die je kunt doen, maar zo kan ik het onmogelijk zien; natuurlijk, je doet anderen enorm veel pijn om jouw pijn te laten eindigen, maar als niemand zich om jou druk maakt, waarom zou jij dat dan wel doen?

Ik blijf er bij; zelfmoord is wel het laatste wat je moet doen (DUH! ) en er zijn altijd oplossingen......maar dan heb je wel iemand nodig die jou helpt naar die oplossingen te kijken en die je steunt en jou begrijpt.

Het is inderdaad zo dat als je de hele tijd gepusht en getreiterd wordt, dat je echt geen rekening gaat houden met die mensen die je elke dag de bloed onder je nagels vandaan halen. Eigenlijk toon je met je wanhoopsdaad dat zij je tot dit gedreven hebben.

Mensen zeggen achteraf altijd van: "Ik had dit echt niet zien aankomen." Yeah right...beetje mensenkennis, beetje medeleven, beetje je verplaatsen in een ander en dan kun je zoiets ECHT wel zien aankomen!

Heel goed en heel mooi verwoord.
Hier heb ik echt niks meer aan toe te voegen.
Jammer dat er op Fok een heleboel kortzichtige types rondlopen die anderen de grond in willen trappen, willens en wetens, en mensen die suicidaal zijn voor aandachttrekkers uitmaken!
Kotsmisselijk word ik ervan!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:57:59 #139
79220 Barf182
Gesneuvelde Joop
pi_16726555
quote:
[een meisje wat er opzich heel normaal bij liep, okay, ze had wel eens wat gothy make up op,
Oh mijn god wat fout...
Weten jullie nou nog niet dat er heel veel mensen zijn die zich K&(*&*T voelen maar dit niet uiten in hun kleding??

En dat als je gothic bent je niet meteen zelfmoordneigingen hoeft te hebben??

HOE NOEM JIJ MIJ?
Voor al uw klets: www.laatsteaspect.nl
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:03:30 #140
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16726667
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:57 schreef Barf182 het volgende:

[..]

Oh mijn god wat fout...
Weten jullie nou nog niet dat er heel veel mensen zijn die zich K&(*&*T voelen maar dit niet uiten in hun kleding??

En dat als je gothic bent je niet meteen zelfmoordneigingen hoeft te hebben??

Lamlul, zeg ik dat?
Ik zeg alleen dat ze wel eens extreme make up op had.
(met extreem bedoel ik dus echt haar hele gezicht ondergekalkt)
Nou kun jij mij veel vertellen maar dat is niet de regerende norm qua gezichtsvulling.
Ik zeg dus óók niet dat alle goths depri en zelfmoordgevoelig zijn.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:05:12 #141
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16726704
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:37 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, daar heb ik dus tot anderhalf jaar geleden op school gezeten, en kom er nu nog elke dag langs met de fiets.
Ze is zeker bij de hoofdingang naar beneden gesprongen? Ik weet nog dat ik bij die bruggetjes tussen de A- en B-vleugel altijd dacht, "hier kun je echt zo makkelijk vanaf vallen".

Yep.
Hoofdingang, trappenhuis A vleugel, 3e verdieping.
pi_16726795
Ik heb het zeker 3 keer gezien dat iemand voor de trein was gesprongen, maar ik kon daar niet wakker van liggen. Nu moet ik toegeven dat ik die mensen natuurlijk niet persoonlijk gekend heb. Ik dat geval zal het vast erg hard aankomen.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:14:18 #143
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16726895
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:09 schreef Toadette het volgende:
Ik heb het zeker 3 keer gezien dat iemand voor de trein was gesprongen, maar ik kon daar niet wakker van liggen. Nu moet ik toegeven dat ik die mensen natuurlijk niet persoonlijk gekend heb. Ik dat geval zal het vast erg hard aankomen.
Je moest eens weten...
Vrij luguber trouwens, je treft het wel met de NS, vind het vooral erg voor de op dat moment aanwezig zijnde machinist, die heeft ineens rooie ruiten. .
pi_16727116
Ikzelf heb gewoon heel veel ellende in mijn leven meegemaakt en veel dingen die ik hier neer zet, zijn dingen die ik zelf gevoeld of zelf meegemaakt hebt.

Tegenwoordig is mijn leven gelukkig echt waanzinnig SUPER en alles gaat echt FANTASTISCH!!! Ik voel me echt geweldig en alles gaat zoals ik wil! Ik heb een fijne baan, 2 relaties achter de rug en nu ben ik lekker vrijgezel, ik heb net een paar uurtjes geleden mijn Harley Davidson gekregen, ik ga binnenkort een goede opleiding volgen om een NOG betere baan te krijgen (en nee; ik ben echt geen carrière-rakkertje, want daar heb ik een hekel aan), ik heb goede vrienden.....yup, life is good!

Maar ik trek wel heel veel mensen aan die in elkaar zitten zoals ik vroeger was. Mijn vriendenkring zit vol met mensen die aan automutilatie doen of zelfmoordneigingen hebben of een lage eigendunk hebben. Ik ben blij dat ik ze allemaal een beetje op weg kan helpen, hoewel het me soms echt wel te veel wordt....ik ben geen maatschappelijk werker of psychiater en heb ook gewoon energie nodig om me gewoon lekker te voelen zonder te veel aan anderen te moeten denken. Ik doe het de laatste tijd daarom wel ff wat rustiger aan en geniet gewoon meer van mijn leven zonder me te veel druk te maken om anderen.

vrijdag 30 januari 2004 @ 22:32:14 #145
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16727322
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:46 schreef ToT het volgende:
Nee maar het is hartstikke goed dat je dit onder de mensen wil brengen enzo, maar als je de reacties ziet in het oude topic, en in beide Zelfmoord-topics bij Psychologie, dan lijkt het echt zinloos....
Fuck it, niemand neemt me deze herinnering weg, of je het nou leuk vindt of niet, onder de mensen brengen zal ik het, zodat er eens wat meer begrip komt voor de mensen die zulke wanhopige maatregelen nemen.
  Milf vrijdag 30 januari 2004 @ 22:34:45 #146
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16727412
*observeert*
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16727499
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:14 schreef Piro het volgende:

[..]

Je moest eens weten...
Vrij luguber trouwens, je treft het wel met de NS, vind het vooral erg voor de op dat moment aanwezig zijnde machinist, die heeft ineens rooie ruiten. .

voor de machnist is het wel kut, maarja ik was maar gewoon een passagier in een andere trein die langzaam erlangs moest rijden.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:40:09 #148
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16727553
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:37 schreef Toadette het volgende:

[..]

voor de machnist is het wel kut, maarja ik was maar gewoon een passagier in een andere trein die langzaam erlangs moest rijden.

Je staat er eigenlijk niet bij stil, had ik ook.
'gewoon een arme sukkel, pech gehad'
Je bent een van de velen die het ziet of erover hoort.
Pas als je de discutabele eer hebt gehad om zoiets mee te maken ga je erover nadenken, misschien zag je het aankomen, misschien ook niet, het is gewoon een hele vage gewaarwording.

[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 30-01-2004 22:40]

vrijdag 30 januari 2004 @ 22:41:29 #149
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16727591
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:34 schreef nikky het volgende:
*observeert*
Tis rustig hoor.
Of is dit een verkapte TvP?
  Eindredactie Games vrijdag 30 januari 2004 @ 22:42:40 #150
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_16727621
was zeker Sint nicolaas in amsterdam?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: