abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:45:49 #1
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16696501
In tegenstelling tot het Real Madrid topic, weten we allemaal uiteraard dat niet Madrid maar AS Roma het mooiste shirt ter wereld heeft.
In 1927 fuseren de clubs Alba, Fortitudo, Roman en Pro Roma met als oogpunt te kunnen gaan concurreren met de grote clubs uit het noorden van het land, de naam van deze fusieclub wordt Associazoni Sportiva Roma. Eén jaar na oprichting al, wint de club de eerste prijs in de historie: de Italiaanse beker.
Dit seizoen werd Roma al met een record aantal punten 'winterkampioen' maar is op dit moment ingehaald door AC Milan. Desondanks wordt Roma natuurlijk kampioen!

[Dit bericht is gewijzigd door Devano op 29-01-2004 21:04]

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_16701485
Hoop dat Roma ook kampioen wordt, ben zelf ook fan van As Roma..

MAAR denk toch dat AC Milaan kampioen gaat worden, die gasten weten gewoon elke keer weer te winnen..Ook al spelen ze slecht, ze hebben een goede winnersmentaliteit..Verder hebben ze van Roma dit seizoen alle 3 gespeelde wedstrijden gewonnen

Totti

vrijdag 30 januari 2004 @ 01:08:38 #3
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16705154
Chivu moet weer fit worden dan gaat het vanzelf weer goed Totti is dit seizoen in ieder geval weer lekker op dreef ja!
pi_16706517
Heeft idd al een tijdje het mooiste shirt & logo. Heb er zelf ook een shirt van. Prachtig.
pi_16708652
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:45 schreef Devano het volgende:
In tegenstelling tot het Real Madrid topic, weten we allemaal uiteraard dat niet Madrid maar AS Roma het mooiste shirt ter wereld heeft.
Heb er ook 1

Forza Roma

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 januari 2004 @ 10:10:09 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16709036
Ooit (sept. 1985) bij Roma - Torino geweest. Sindsdien Roma fan. Had voor die tijd al wel sympatie voor die club.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_16709093
Ben al een tijdje van van die club, ben bij het stadion geweest weliswaar niet voor een wedstrijd maar zo. Is gewoon een goeie club.

en ja Totti is zeker een goeie speler netzoals Cassano en Montella en de rest wat er nog speelt

vrijdag 30 januari 2004 @ 11:29:39 #8
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_16710747
Mooie club, mooie ploeg ook, hebben erg veel jongs en goeds rondlopen.. De Rossi, Cassano, D'Agostino, Pelizzoli, Amelia (uitgeleend), Bovo (uitgeleend), Pepe (uitgeleend), zit blijkbaar nog een nieuwe jonge spits aan te komen, Simonetta.

Zullen dit jaar wel niet kampioen worden, volgend jaar hebben ze een goede kans!

pi_16710842
Ik vind dat een speler als Totti, de beste op zijn positie, het wel verdient om eens een grote prijs te winnen. Dus ik hoop maar dat Roma eens serieuze kans gaat maken in de CL.
pi_16710939
Ze hebben iig met afstand het mooiste logo.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16710957
  vrijdag 30 januari 2004 @ 14:29:26 #12
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16715406
Verhaal achter het logo:

Het wapen van AS Rome is gelijk aan dat van de stad Rome. Afgebeeld staat de vrouwtjeswolf die de tweelingbroers, die zijn verstoten door een afgunstige oom, voedt. Romulus en Remus werden door Amerlius in de Tiber gegooid. Bang als hij was dat zij de macht zouden overnemen. Het was de bedoeling dat de twee zouden verdrinken maar ze spoelden aan en op de plaats waar de wolf hen voedde stichtten ze een stad. Ze kregen echter ruzie over de hoogte van de stadsmuren, waarna Romulus zijn broer doodde. Romulus noemde de stad naar zichzelf en heerste alleen.

En de shirts worden elk seizoen mooier

(Als het Nederlands elftal hierin zou lopen zou ik het kopen. Het bewijs dat mooi strak en oranje wel degelijk samen gaan.)

pi_16715518
Die zwarte kappa's met lange mouwen van vorig seizoen zijn de mooiste shirts die ik ooit heb gezien:

Die dus met lange mouwen

vrijdag 30 januari 2004 @ 14:36:18 #14
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16715624

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 30 januari 2004 @ 14:41:53 #15
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16715806
Jaaa die hadden ze vorig seizoen ook tegen Ajax Was echt mooi ook samen met die mooie Ajax shirts.

pi_16715859
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:41 schreef Devano het volgende:
Jaaa die hadden ze vorig seizoen ook tegen Ajax Was echt mooi ook samen met die mooie lelijke Ajax shirts.

[afbeelding]

pi_16715954

deze met lange mouwen is ook meesterlijk

ik vind het persoonlijk echt dood en doodzonde dat kappa niet meer sponsort, die maken echt wereldshirts, die van bijvoorbeeld Blackburn Rovers zijn ook schitterend

[Dit bericht is gewijzigd door Fabio_Aldo op 30-01-2004 14:47]

pi_16716026
Uiteraard met Totti achterop
pi_16719263
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:29 schreef Devano het volgende:
Ze kregen echter ruzie over de hoogte van de stadsmuren,

Romulus was een beetje over de zeik omdat zijn broer de stadsmuren belachelijk maakte, door erover heen te springen.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16719358
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Romulus was een beetje over de zeik omdat zijn broer de stadsmuren belachelijk maakte, door erover heen te springen.

Die Remus toch, het boefje...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16719382
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Die Remus toch, het boefje...

Zo komen die Latijn lessen toch nog ergens van pas.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:56:48 #22
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16719700
En Capello is de man!

pi_16720408
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:56 schreef Devano het volgende:
En Capello is de man!

[afbeelding]

Aardige gast
  vrijdag 30 januari 2004 @ 17:48:10 #24
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_16720794
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:46 schreef Fabio_Aldo het volgende:
[afbeelding]
deze met lange mouwen is ook meesterlijk

ik vind het persoonlijk echt dood en doodzonde dat kappa niet meer sponsort, die maken echt wereldshirts, die van bijvoorbeeld Blackburn Rovers zijn ook schitterend

De kwaliteit van het shirt is anders altijd goed kut bij Feyenoord. Ik weet wel dat de kwaliteit van zon roma shirtje beter is dan van feyenoord, beetje jammer.
Feyenoord Rotterdam
pi_16720815
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 17:48 schreef Elmotje het volgende:

[..]

De kwaliteit van het shirt is anders altijd goed kut bij Feyenoord. Ik weet wel dat de kwaliteit van zon roma shirtje beter is dan van feyenoord, beetje jammer.

Ik heb het kappa shirt van Italie en over de kwaliteit heb ik niets te klagen.
pi_16734602
Dit shirt heb ik en vind ik nog altijd een van de mooiste:

Dit soort clubs weten gewoon wat mode en mooi is. Daar kunnen anderen nog veel van leren.

pi_16739618
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 08:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit soort clubs weten gewoon wat mode en mooi is. Daar kunnen anderen nog veel van leren.
Bayern München
pi_16742369
De shirts zijn inderdaad verdomd mooi. Ik vind trouwens wel mooier als het logo van de club niet rechts op het shirt staat, maar in het midden.

Dit weekend moet Roma trouwens uit tegen Brescia.

Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_16743546
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:53 schreef RednaZ het volgende:
De shirts zijn inderdaad verdomd mooi. Ik vind trouwens wel mooier als het logo van de club niet rechts op het shirt staat, maar in het midden.

Dit weekend moet Roma trouwens uit tegen Brescia.

[afbeelding]

Mja maar dat Italië logo moet ook ergens staan, want dat vind ik ook erg mooi.
pi_16744053
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mja maar dat Italië logo moet ook ergens staan, want dat vind ik ook erg mooi.

Alleen in internationaal verband zou ik het kunnen begrijpen. Jammer dat Nederlandse clubs dat niet doen.
pi_16752952
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Alleen in internationaal verband zou ik het kunnen begrijpen. Jammer dat Nederlandse clubs dat niet doen.

Feyenoord heeft zoiets dergelijks met het Rotterdam embleem.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:40:29 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16752986
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

. Jammer dat Nederlandse clubs dat niet doen.

1 woord,gebrek aan TRADITIE hier in NL helaas
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 23:32:58 #33
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16755989
Verloren van Brescia
pi_16758863
Grande Brescia

Ja, het is idd een erg mooie mythe wat Devano heeft geschreven over de oorsprong van Rome. Heb er vorig jaar nog een lange presentatie over gehouden.

Nog een stukje geschiedenisles
Roma werd de club van de immigranten die Rome binnenkwamen, voornamelijk uit het zuiden van Italië. Deze mensen voelden zich, in tegenstelling tot de rijkere families binnen Rome, niet verbonden met het traditonele Lazio. Lazio behoort van oudsher dus ook tot de rijkere families binnen Rome en AS Roma behoorde tot de industriele/armere mensen.
As Roma is de club van de stad en speelt ook immers in de kleuren van de stad en heeft het logo van Rome verwerkt in het clublogo.
En eigenlijk is de adelaar (Aquila) het originele symbool van de stad, gepresenteerd door Caesar.

Lazio heeft trouwens de kleuren van de Grieken (biancoceleste) overgenomen, beïnvloed door de Olimpische spelen.

Iemand die binnen Rome woont (Romanisti) is bijna gelijk fan van AS Roma en wordt dan ook zo opgevoed. Het meerendeel in de stad is daarom ook voor Roma. Lazio supporters (Laziali) komen daarintegen bijna allemaal uit de voorsteden van Rome aangezien de roots van de clubdaar liggen. Lazio is ook vernoemd naar de provincie die rond Rome ligt. Hierdoor zien fans van As Roma de tifosi van Lazio dan ook meer als boeren dan als echte Romeinen. De Lazio fans hebben juist weer een superieur gevoel omdat zij afkomstig zijn uit de beter gestelde voorsteden van Rome in tegenstelling tot veel fans van AS Roma dat altijd al een club is geweest van de arme arbeiders. De vraag is dan ook vaak in Rome: is een kampioenschap meer waard dan twee derby's verliezen?
Er zijn soms zoveel dilemma's die die keus beïnvloeden En er waren zovaak discussies en tegen/voorstanders om de tegenpartij van Lazio laten winnen (zoals wedstrijd tegen Inter tijdje terug) als dit het beinvloeden van een eventueel kampioenschap van AS Roma kon saboteren.

Nou, dat was het dan wel weer even van mij

alhoewel....de volgende foto kan schadelijke gevolgen hebben voor uw ogen.

Je bent gewaarschuwd:

Ok, maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebt!!!

misselijkmakend ventje

Rioma Merda e pizzo di Merda!!
Onthou wie de ouderen zijn in Rome
Ja ja, je zal wel denken van waarom in hemelsnaam stukjes van Lazio in dit topic, maar ja...ik ben dus Laziale
Ik was in 2001 in Rome en het is erg moeilijk om een Laziale te zijn, zowel in Rome zelf als in heel Italië. Ik werd bekogeld toen ik met mijn Lazio shirtje rondliep en de media (niet alleen de Italiaanse) probeert Lazio zo zwart mogelijk te maken. Deels te danken aan een kleine groep stomme malloten die zich bij ons op de Curva Nord thuis voelen.

zondag 1 februari 2004 @ 00:58:53 #35
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16761102
Interessant, dat stukje over de geschiedenis van beide clubs En nu optyfen vuile Laziale
pi_16812285
Cassano en Totti hadden er samen met gemak 3 of 4 in moeten schieten tegen Brescia

Roma zit duidelijk even in een dipje, de ploeg is wisselvalliger gaan spelen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 2 februari 2004 @ 13:00:07 #37
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16812464
Ik heb ook ROMA-shirtje, van halfgod T O T T I

Enne, AS Roma wordt gewoon kampioen, als je daaraan twijfelt ben je vast een Laziale ....

ROMA
TOTTI

I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_16815086
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

1 woord,gebrek aan TRADITIE hier in NL helaas

dat zijn wel 7 woorden hoor
  maandag 2 februari 2004 @ 16:01:36 #39
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16817991
Er zijn wel Nederlandse clubs met traditie. Maar om traditie in stand te houden heb je ook geld en succes nodig, iets dat niet voor iedere club uit de lucht komt vallen.
  maandag 2 februari 2004 @ 16:24:31 #40
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16818727
Dankzij paps en mams heb ik een behoorlijke sympathie voor deze club

En het shirt is het prachtig inderdaad ik heb alleen een kopietje van Batistuta, tijdens uitwisseling in Italië gehaald

De Narcis van Gabon
  maandag 2 februari 2004 @ 17:25:32 #41
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16820740
toen ik roma voor het eerst zag d8 ik wel mooie club.maar mijn hart ligt bij Internazionale.
het blauw zwart van Milaan

ik kan me nog een uefa cup finale herrineren waarin inter van roma won

:p

Inter kampioen

ben weg voor altijd
pi_16878005
a.s. Zondagavond 20.30 uur: Roma - Juve

Expect some fireworks at the Stadio Olimpico on Sunday night as Roma entertain Juventus in one of the fiercest rivalries in Italian football. Yet this time there is not just pride at stake as both clubs are fighting for Lo Scudetto.

The pair are currently level on 43 points in the League five behind leaders Milan. And with the Rossoneri favourites to beat Perugia in Week 20, a loss for either Roma or Juve could severely hinder their championship ambitions.

Neither club are in great form at the moment even if Juventus results have not been too bad. Roma on the other hand are in the midst of a mini crisis. The month of January saw them held at home by Udinese, as well as losing to Milan and Brescia.

Romas dip in form may see boss Fabio Capello opt for a change of system. Their trident strike force was one of the key elements behind their blistering start to the season but theyve struggled over the past few weeks.

Antonio Cassano in particular is suffering so he may de dropped in favour of a five-man midfield. Yet Capello may keep the youngster in the side alongside Totti given Juventus defensive problems this term. The class of Totti and Cassano could prove to be a massive headache for the Bianconeri.

Olivier Dacourt is set to be recalled to the side after his one match suspension, while Christian Panucci should just edge out Jonathan Zebina for a place in defence alongside Walter Samuel and Cristian Chivu. Montella is still out with injury.

Juve boss Marcello Lippi also has plenty to think about in the week prior to the game. Juve managed to keep a clean sheet last week against Chievo but the minnows did have their chances. Nevertheless, the much criticised Nicola Legrottaglie is set to retain his place.

He was at the centre of a summer transfer battle between the two clubs. He had looked destined to move to the Olimpico before Juve swept in. But hes had his problems, while Chivu who Roma signed instead has been superb.

The only other notable selection problem is whether to keep faith with Alex Del Piero. He still hasnt hit his best form since his return from injury. Could he be dropped in favour of either Marco Di Vaio or Fabrizio Miccoli?

Roma (probable): Pelizzoli; Panucci, Samuel, Chivu; Mancini, Emerson, Dacourt, Lima; Totti, Cassano, Carew

Juventus (probable): Buffon; Thuram, Legrottaglie, Montero, Zambrotta; Camoranesi, Tacchinardi, Appiah, Nedved; Del Piero, Trezeguet

De verliezer zal iig voorlopig afhaken voor de titel want Milan zal naar verwachting geen problemen kennen tegen Perugia thuis.

woensdag 4 februari 2004 @ 13:30:09 #43
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16878209
Ik kijk er zeeeker naar uit!
pi_16878312
Zou mooi zijn als Inter er vanaaf ff een paar voor een weekje out weet te schoppen
  woensdag 4 februari 2004 @ 17:04:19 #45
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16885330
zo mag ik het horen

als jullie mijn team vanavond aanmoedigen
dan mag Roma van mij kampioen worden dit seizoen

ben weg voor altijd
pi_16908675
goeie spelers: dus kampioen (ik kan het ook niet helpen)
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_16942081
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:24 schreef DIGGER het volgende:
Roma (probable): Pelizzoli; Panucci, Samuel, Chivu; Mancini, Emerson, Dacourt, Lima; Totti, Cassano, Carew
Wordt nu waarschijnlijk een 4-4-2, dus Carew of de bank en Zebina er voor in de plek.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:58:28 #48
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16942313
Ik denk trouwens dat de komst van Zlatan naar Roma er niet meer in zit aangezien Carew er nu speelt
pi_16950652
...aangezien Roma knaakloos is tot ze Emerson verkopen (wat niet te hopen is) bedoel je
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_16967357
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:58 schreef Devano het volgende:
Ik denk trouwens dat de komst van Zlatan naar Roma er niet meer in zit aangezien Carew er nu speelt
Ik hoef Zlatan niet eens in een Roma shirt te zien
  zaterdag 7 februari 2004 @ 12:45:50 #51
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16968018
zlatan is meer een zaalvoetballer op veld technisch enzo maar daar blijft het bij
en scoort veel te weinig doelpunten in nederlandse competitie schaam je zlatan

ik denk hij naar topclub maar hij maakt het niet waar

ben weg voor altijd
pi_16968308
zlatan was lekker op dreef met scoren dit seizoen, jammer dat ie geblesseerd raakte.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 13:59:07 #53
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16969681
Fabio Capello, trainer bij AS Roma, heeft verklaard dat er een gigantisch bod is uitgebracht op zijn spits en aanvoerder Fransesco Totti. Capello wil geen namen noemen, maar hoogstwaarschijnlijk is het bod afkomstig van Chelsea of Real Madrid. Beide clubs zijn geïnteresseerd in de Italiaans international.

Capello zegt dat Totti niet vertrekt: "Francisco Totti blijft bij AS Roma, hij komt hier vandaan en hij is het symbool van Roma. Hij is de beste speler van de Italiaanse competitie. We hebben een gigantisch bod ontvangen voor Totti, maar de naam van de club noem ik niet."

pi_16973069
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:59 schreef Devano het volgende:
Fabio Capello, trainer bij AS Roma, heeft verklaard dat er een gigantisch bod is uitgebracht op zijn spits en aanvoerder Fransesco Totti. Capello wil geen namen noemen, maar hoogstwaarschijnlijk is het bod afkomstig van Chelsea of Real Madrid. Beide clubs zijn geïnteresseerd in de Italiaans international.

Capello zegt dat Totti niet vertrekt: "Francisco Totti blijft bij AS Roma, hij komt hier vandaan en hij is het symbool van Roma. Hij is de beste speler van de Italiaanse competitie. We hebben een gigantisch bod ontvangen voor Totti, maar de naam van de club noem ik niet."

Wordt zijn voornaam 2 x genoemd en dan ook nog eens 2 x fout...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 februari 2004 @ 17:58:17 #55
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16975914
totti zal blijven hij kon al eens eerder weg bij de club en is toen ook gebleven
ben weg voor altijd
pi_16976630
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wordt zijn voornaam 2 x genoemd en dan ook nog eens 2 x fout...

Alsof Totti het zelf kan spellen..... hahaha

De financiele situatie bij Roma is een rotzooi. zoals het er naar uitziet zal Sensi opstappen volgend seizoen. Roma 2000, de eigenaar van de club, schijnt een schuld van zo'n 600 miljoen euro te hebben, en AS Roma zelf schijnt ook geen positief saldo te hebben. Het ziet er naar uit dat zowel Totti als Emerson in de verkoop wordt gedaan.
Of als we de geruchten mogen geloven, is het dat Inter (wie anders ) Emerson wil en bereid is om Vieri en C. Zanetti daarbij in de deal te betrekken.

Totti --> Real, Ronaldo --> Inter, Vieri --> Roma?

[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 07-02-2004 18:27]

zaterdag 7 februari 2004 @ 18:50:33 #57
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_16977354
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:23 schreef Smeich het volgende:

[..]

Doet me denken aan een boekje dat dit jaar absurd veel verkocht is in Italia, Le barzelette su Totti (de grapjes over Totti). Totti wordt altijd beschouwd als een domme voetballer die nauwelijks fatsoenlijk Italiaans kan, en er is een boek vol grappen over hem gemaakt. Gelukkig was Totti sportief genoeg om de lol ervan in te zien en heeft hij zelf het boek voorgelezen en zijn handtekening en portretrecht gegeven voor de kaft van het boek!

Voorbeelden:

Totti chiama Illary:
-Amo so propri nfenomeno!
-E perche Cecco mio?
-Ho comprato un puzzle e sopra ce scritto: da 4 a sei anni, amo io cio messo na settimana!

(Totti belt Hillary:
-Schat, ik ben geniaal!
-En waarom,Francescotje?
- Heb een puzzel gekocht, en er was op geschreven: van 4 tot 6 jaar, en schat, ik heb er maar een maand over gedaan!)

La fidanzata di Totti gli regala un libro.Lui lo apre e legge: " SOMMARIO "
-Piacere so'Totti!

(De verloofde van Totti geeft hem een boek. Hij opent het en leest: Sommario (inhoud, in Romeins dialect: Sono Mario = ik ben Mario).
- Aangenaam, so' Totti!)

Totti chiama Ilary e dice: " Amò! sto n difficoltà! "
" Perché? "
" Sto a fà n puzzle ma i pezzi so tutti uguali! "
" Ma ce lhai la foto? "
" E sì, sulla scatola ce sta n gallo enorme! "
" Vabbeh, mo arribo! "
Ilary arriva a casa e guarda i pezzi sparsi sul tavolo, poi guarda Francesco e poi torna a guardare i pezzi...
" Amò intanto rimettiamo i cornflakes a posto che poi ti compro un puzzle vero! "

(Totti belt Hillary en zegt: Schat, ik zit in de problemen!
-Waarom?
-Ben een puzzel aan het maken maar alle stukken zijn hetzelfde!
-Maar, heb je de foto nog?
-Jaja, staat op de doos, het is een enorme haan.
- Ok, ok, ik kom eraan..
Hillary komt huis, kijkt naar de stukken, dan naar Francesco en weer naar de stukken,
-Schat, zullen we de cornflakes terug in de doos doen, dan koop ik in plaats een echte puzzel!)

Ilary fa a Francesco
Ilary: amò me ami? amò me ami? amò me
me ami? ! ?
Francesco: aooooo! na domanna pe vorta!

(Hillary tegen Francesco:
-Schat, hou je van me? Hou je van me? Hou je van me?
-oooh! Een vraag tegelijk alsjeblieft!)

pi_16978068
Totti schijnt ooit ook tegen een journalist, die hem de term Carpe Diem voorlegde, gezegd te hebben geen Engels te spreken...
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 februari 2004 @ 19:31:15 #59
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16978475
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:50 schreef ZIOPPA het volgende:
(Totti belt Hillary en zegt: Schat, ik zit in de problemen!
-Waarom?
-Ben een puzzel aan het maken maar alle stukken zijn hetzelfde!
-Maar, heb je de foto nog?
-Jaja, staat op de doos, het is een enorme haan.
- Ok, ok, ik kom eraan..
Hillary komt huis, kijkt naar de stukken, dan naar Francesco en weer naar de stukken,
-Schat, zullen we de cornflakes terug in de doos doen, dan koop ik in plaats een echte puzzel!)
pi_16980293
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Totti schijnt ooit ook tegen een journalist, die hem de term Carpe Diem voorlegde, gezegd te hebben geen Engels te spreken...
OMG

Maar goed
Een Italiaan zei tegen me dat 'ie niet fatsoenlijk Italiaans spreekt, alleen Romeins dialect

zaterdag 7 februari 2004 @ 20:32:37 #61
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16980329
ik denk niet dat emerson wordt geruild
roma heeft geld nodig en niet meer spelers die geld kosten in loon
maar geld om de schulden te betalen
ben weg voor altijd
pi_16980348
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:32 schreef hoi_mensen het volgende:
ik denk niet dat emerson wordt geruild
roma heeft geld nodig en niet meer spelers die geld kosten in loon
maar geld om de schulden te betalen
Ze zullen toch een vervanger moeten hebben
  zaterdag 7 februari 2004 @ 20:36:22 #63
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16980435
de jeugd maar ik denk niet dat ze 2 spelers willen
en als een speler gaat dan is het denk ik vieri
omdat ze nieuwe spits moeten hebben als totti mocht vertrekken
en vieri leeft in onmin met de club
ben weg voor altijd
pi_16999401
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:36 schreef hoi_mensen het volgende:
de jeugd maar ik denk niet dat ze 2 spelers willen
en als een speler gaat dan is het denk ik vieri
omdat ze nieuwe spits moeten hebben als totti mocht vertrekken
en vieri leeft in onmin met de club
Totti is echter geen spits dit seizoen hoor. Ze hebben zo'n leuke tridente.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 februari 2004 @ 20:54:17 #65
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17010419
Inmiddels al 1-0 door Dacourt. Juve
pi_17010510
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:54 schreef Devano het volgende:
Inmiddels al 1-0 door Dacourt. Juve
pi_17013237
Het staat 3-0 door Dacourt, Totti (penalty) en Cassano. Gaat dus lekker daar
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_17014118
4-0
pi_17016686
Totti en Cassano
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_17020240
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:52 schreef F1Bas het volgende:
Totti en Cassano
Totti en Cassano zijn

Elke ploeg zou willen zulke geniale spelers te hebben, die ook de scheids dusdanig kunnen bespelen dat ze simpelweg meer vrije trappen meekrijgen dan anderen.

Kieft en van Hanegem haten ze erom, heel Lazio haat ze erom, maar voor Roma is het natuurlijk prima.

Net zo als een gatuso, vreselijk speler om tegen te spelen lijkt me, maar elke ploeg zou 1 Gatuso moeten hebben om te stofzuigeren op het middenveld.

Maar geweldige avond gisteren natuurlijk, de regerend kampioen met 4-0 op de broek gegeven

pi_17026884
Tuurlijk zijn het hele goeie spelers om in je team te hebben maar geef toe, af en toe zijn ze wel heel irritant.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_17027129
Vond het wel gaaf, die cornervlag doormidden schoppen na de 4-0!!

En zo te zien na de penalty hadden de AS-spelers ook een 'creatief met bidons'-cursus gekregen .

pi_17027288
quote:
Op maandag 9 februari 2004 07:37 schreef DIGGER het volgende:

[..]
Net zo als een gatuso, vreselijk speler om tegen te spelen lijkt me, maar elke ploeg zou 1 Gatuso moeten hebben om te stofzuigeren op het middenveld.

Eigenlijk 2, want Gattuso is de helft van de wedstrijden geschorst
pi_17027989
Nu we t toch over Gennaro hebben...

De eerste is Materazzi trouwens

pi_17029648
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:34 schreef Smeich het volgende:

[afbeelding]

maandag 9 februari 2004 @ 18:45:02 #76
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17035013
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:34 schreef Smeich het volgende:

[afbeelding]

de eerste ben jij

Materazzi is

ben weg voor altijd
  maandag 9 februari 2004 @ 19:06:08 #77
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17035528
Hahahaha Barthez is dan de eerste!
pi_17038134
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:45 schreef hoi_mensen het volgende:

[..]

de eerste ben jij

Materazzi is

Materazzi heeft z'n positie in 't elftal alleen maar te danken aan z'n papa.
pi_17039599
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:23 schreef Smeich het volgende:

[..]

Gelukkig kan hij nu zelf ook om de grapjes lachen

De enige domme voetballer waarvan ik met trots zijn shirt met naam wil dragen. Die gast is The Doed!

hoeveel zou dat eigenlijk moeten kosten zo'n shirt

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_17040138
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:10 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Gelukkig kan hij nu zelf ook om de grapjes lachen

De enige domme voetballer waarvan ik met trots zijn shirt met naam wil dragen. Die gast is The Doed!

hoeveel zou dat eigenlijk moeten kosten zo'n shirt

60 euro shirts + 30 euro opdruk
  maandag 9 februari 2004 @ 22:57:58 #81
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17044164
T O T T I

Keizer van Rome

woensdag 11 februari 2004 @ 18:41:13 #82
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17094913
post hier es een foto van cassano terwijl hij die valg kapot maakt ( foei )

ik wil die tattoe nog es zien

ben weg voor altijd
  zondag 15 februari 2004 @ 23:47:33 #83
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17210598
0-0 tegen Ancona Juve wel gewonnen.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:07:30 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17211189
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:47 schreef Devano het volgende:
0-0 tegen Ancona Juve wel gewonnen.
idd een net resultaat tegen een ploeg die tot voor dit weekend wel 5 punten had
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17309571
Forza Milan !
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:26:50 #86
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17310116
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:01 schreef BramK het volgende:
Forza Milan !
Rot op. .
The Most Incredible, Baby
pi_17310505
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:01 schreef BramK het volgende:
Forza Milan !
Ik hoop dat die zondag verliezen van Inter (hoewel gezien de resultaten van de laatste jaren die kans klein is), kan Roma weer binnen bereik komen.
pi_17319046
Gandalf: Send those foul beasts back to trigoria

En er is dus echt intelligent leven op Mars ontdekt

pi_17333845
Whahaha wat een lekkere zondagmiddag in Olympico, 6-0 terwijl Zebina al in de 48e minuut rood kreeg, complete walk-over, Totti die nog een pingel mist, Siena was helemaal nergens.

Volgend weekend belangrijk weekend, Roma moet naar Parma, Milan naar Lazio...
  woensdag 25 februari 2004 @ 02:26:15 #90
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17347351
En deze week ook al UEFA cup tegen Gaziantepspor
pi_17347390
Hup Roma
pi_17351579
Volgens TuttoSport heeft ABN AMRO (!!!) een groot bod uitgebracht op AS Roma...
Wat een vrouw!
spits!
pi_17353134
hmz, Ik zie ene samenwerkingsverband tussen Ajax en AS Roma
  woensdag 25 februari 2004 @ 14:25:05 #94
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_17353894
Morgen dus in Turkije zonder Pellizoli, Candela, Totti én Cassano. Zal niet makkelijk worden.
pi_17354143
Vorige Jaar Champions Leauge Finale ging om de Club's uit de serie A
Juve tegen Milan

en dit jaar weer in Uefa !!!!
non
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:18:21 #96
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17354769
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens TuttoSport heeft ABN AMRO (!!!) een groot bod uitgebracht op AS Roma...
Meer info? Zou wel dope zijn!
pi_17355003
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 27 februari 2004 @ 14:31:33 #98
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17393328
vraagje

ik heb gelezen dat er ook verschil was in het geloof
zoals in Madrid en Glasgow

Wie is in Rome de protestant en de Katholiek ( mocht het waar zijn )
ik ben weg onder deze naam
  zondag 29 februari 2004 @ 15:07:45 #99
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_17426591
En nogmaals: voor alle Roma fans, wedstrijd bij Parma is live te volgen: http://www2.esperia.com/parma/250k.asx
pi_17442402
Dacht na de 1-0 dat het een moeilijk middagje zou worden, maar wat werd parma daarna van de mat geveegd zeg
pi_17442442
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 14:31 schreef kev32 het volgende:
vraagje

ik heb gelezen dat er ook verschil was in het geloof
zoals in Madrid en Glasgow

Wie is in Rome de protestant en de Katholiek ( mocht het waar zijn )
Volgens mij is heel Italië katholiek. Wel is AS Roma "links" en Lazio "rechts"
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17444030
In Italie gaat het idd vooral om het politieke spectrum van de fans, Lazio is extreem rechts, Atalanta extreem links, om eens 2 uitersten te noemen.

Het is ook mogelijk dat er meerdere stromingen binnen 1 club zijn.

Bij Napoli mogen de Curva B en Curva A elkaar totaal niet als het daar om draait, maar toch zitten ze zondagmiddag onder 1 dak te juichen voor dezelfde club.
  donderdag 4 maart 2004 @ 01:47:07 #103
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17488722
UEFA Cup, 3e ronde tegen Gazientepspor

Video 1-0 Emerson
Video 2-0 Cassano
  donderdag 4 maart 2004 @ 08:57:06 #104
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_17490105
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 01:47 schreef Devano het volgende:
UEFA Cup, 3e ronde tegen Gazientepspor

Video 1-0 Emerson
Die Mancini blijft geniaal.. die goal tegen Lazio
pi_17491340
Ow yeah

Feyenoord eruit, dan moet AS Roma de UEFA Cup maar winnen
  donderdag 4 maart 2004 @ 14:15:04 #106
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17494851
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 08:57 schreef ZIOPPA het volgende:

[..]

Die Mancini blijft geniaal.. die goal tegen Lazio
Legendarisch inderdaad! Video
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:57:52 #107
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17496907
De volgende ronde tegen Villareal moet wel lukken
pi_17497313
De loting is gunstig, hoewel ik vermoed dat Roma met een half B-elftal zal spelen. A.s. weekend voor de 1e westrijd staat de wedstrijd tegen Inter op de planning en voor de return zit net de derby tegen Lazio in de benen.
pi_17497905
Ikke ga naar AC Milan - AS Roma, ben wel voor AS Roma dus wordt leuk in een AC Milan vak ! Zittik daar met m'n Chivu shirt... Alles beter als Seedorf.. Heb der iig onwijs zin in, AS Roma is een mooie club...
Met een beetje geluk zou het de kampioenswedstrijd kunnen zijn, zou echt vet zijn!
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:49:28 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_17500827
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 10:48 schreef Sloggi het volgende:
Ow yeah

Feyenoord eruit, dan moet AS Roma de UEFA Cup maar winnen
Heb overigens t idee dat in Rotterdam meer Lazio fans zijn en dat onze AS vrienden vooral in Amsterdam support vinden. Of praat ik onzin ??
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_17500949
Villarreal kan zomaar van Roma winnen, vergeet dat niet. Gewoon Anderson, Víctor en José Mari om uit te kiezen voor de spitsposities.
www.thuisuiteten.nl
pi_17504620
En ik ben aanwezig bij de derby, wel voor Lazio natuurlijk

FORZA LAZIO
  vrijdag 5 maart 2004 @ 03:06:54 #113
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17508476
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Villarreal kan zomaar van Roma winnen, vergeet dat niet. Gewoon Anderson, Víctor en José Mari om uit te kiezen voor de spitsposities.
Stel dat tegenover Totti, Carew, Cassano, Montella en Delvecchio als aanvallende krachten bij Roma en trek je conclusies
pi_17513049
Recoba doet zondagavond niet mee aan de kant van Inter
pi_17513131
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Roma heeft de best presterende verdediging van heel Europa momenteel (10 tegengoals in 23 wedstrijden Serie A).

Enige kans die Villareal heeft is als Roma veel spelers laat rusten ivm de wedstrijden tegen Inter en Lazio en ze de boel dus gaan onderschatten.
pi_17515487
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 19:49 schreef manny het volgende:

[..]

Heb overigens t idee dat in Rotterdam meer Lazio fans zijn en dat onze AS vrienden vooral in Amsterdam support vinden. Of praat ik onzin ??
Ik = Feyenoord & AS Roma fan...
pi_17515559
Ik = Neuzen hater en Roma fan
  vrijdag 5 maart 2004 @ 14:54:39 #118
779 WaStEd
Hellaluha
pi_17515562
roma fan maar qua shirt vind ik dat van Samp toch ook schitterend
too much is not enough....
pi_17519121
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 03:06 schreef Devano het volgende:

[..]

Stel dat tegenover Totti, Carew, Cassano, Montella en Delvecchio als aanvallende krachten bij Roma en trek je conclusies
Uiteraard, maar dan nog. Ik zal niet verbaasd zijn als de Spanjaarden toch gewoon winnen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 maart 2004 @ 19:07:38 #120
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17559363
Roma

en Montella is terug.
hij speelde gistermiddag met het 2de elftal mee,waar hij een wonderschone paas gaf
het 2de elftal won met 5-2

Dus Montella is waarschijnlijk tegen de spanjaarden erbij.
Het vliegtuig zal weer vliegen
pi_17573869
Wie hebben er gescoord tegen inter?
pi_17573959
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:16 schreef Sloggi het volgende:
Wie hebben er gescoord tegen inter?
Cassano, Mancini, Totti, Mancini
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 8 maart 2004 @ 15:11:11 #123
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17575106
AS Roma zal sterspeler Francesco Totti niet opofferen om zich uit de slechte financiële situatie te redden. Afgelopen weekend zei de middenvelder echter nog AS Roma te willen verlaten als hij daarmee de club uit de penibele situatie kon helpen. "Als ik de club daarmee een grote dienst kan bewijzen, ben ik bereid te gaan", aldus de Italiaans international.

Technisch directeur Franco Baldini reageerde echter snel door te verklaren Totti nooit te zullen opofferen. "Als Totti het verlangen heeft om naar een andere club te verhuizen omdat AS Roma volgens hem niet kan concurreren met de grote clubs, dan zijn we bereid te praten", aldus Baldini. "Maar we zullen hem niet hoeven te verkopen om volgend jaar een licentie voor de Serie A te bemachtigen."

Het is al langer bekend dat de 'Giallorossi' in financieel opzicht er niet rooskleurig voorstaat. Het Russische bedrijf Nafta Moskva toonde een maand geleden nog interesse om AS Roma over te nemen, maar de onderhandelingen liepen op het allerlaatste moment stuk.

Er is veel interesse in de Braziliaan Emerson, die eventueel voor een goede prijs verkocht kan worden. De meeste aandacht gaat echter uit naar Francesco Totti, die met name door Real Madrid begeerd wordt. 'De Koninklijke' zouden een bedrag van rond de 45 miljoen euro over hebben voor de Italiaanse sterspeler.

Totti moet blijvennn!!!!
pi_17575198
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Cassano, Mancini, Totti, Mancini
Eigenlijk:

Emerson (Onterecht afgekeurd)
Mancini (terecht afgekeurd)
Samual (Onterecht afgekeurd)
Cassano
Mancini
Totti
Mancini

pi_17577510
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:15 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Eigenlijk:

Emerson (Onterecht afgekeurd)
Mancini (terecht afgekeurd)
Samual (Onterecht afgekeurd)
Cassano
Mancini
Totti
Mancini

Dank Tony en Digger
pi_17580623
Cassano al weer 12.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:06:35 #127
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17604795
  dinsdag 9 maart 2004 @ 20:27:45 #128
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17606796
Roma
pi_17617457
Weet iemand of die shirts van vorig seizoen nog ergens te koop zijn?
En anders eventuel van dit seizoen en dan het liefst met Chivu achterop
pi_17619087
weet iemand waar ik het prachtige shirt van roma kan krijgen ?

alvast bedankt
Doctor, your bulova plant needs special tending to
Doctor, we need more oxygen we need more co2
Doctor, dr. greenthumb you’re needed
pi_17619863
www.asromastore.it

Had ik maar canal+ Moet nu elke keer genoegen nemen met 5 minuutjes roma op rtl 5 op maandag avond..

FORZA ROMA
pi_17620138
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 12:38 schreef Jasperaldo het volgende:

Had ik maar canal+ Moet nu elke keer genoegen nemen met 5 minuutjes roma op rtl 5 op maandag avond..

FORZA ROMA
Geen Schotel tot je beschikking (of op z'n minst Rai Uno op de kabel)?
pi_17642280
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 16:15 schreef DIGGER het volgende:
De loting is gunstig, hoewel ik vermoed dat Roma met een half B-elftal zal spelen. A.s. weekend voor de 1e westrijd staat de wedstrijd tegen Inter op de planning en voor de return zit net de derby tegen Lazio in de benen.
En inderdaad, als de wedstrijd vanavond doorgaat (je weet het nooit met de UEFA ) speelt Totti iig niet.

Ook Candela, Chivo, Delvecchio, De Rossi en Dacourt zullen niet spelen, maar Montella zal wellicht wel voor het eerst sinds lange tijd z'n opwachting maken.
pi_17646098
De UEFA had de wedstrijden juist wel moeten aflasten
pi_17646395
Als het goed is speelt Carew, die heeft er in z'n loopbaan al 5 inliggen tegen Villareal, dat er maar veel bij mogen komen
  donderdag 11 maart 2004 @ 16:15:56 #136
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17646519
Roma gaat gewoon de UEFA Cup winnen. .
  donderdag 11 maart 2004 @ 16:16:58 #137
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17646551
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 16:15 schreef RedGuy het volgende:
Roma gaat gewoon de UEFA Cup winnen. .
hij is waarzegger
pi_17648196
Ik zou als Roma-fan Villarreal toch licht vrezen...
www.thuisuiteten.nl
pi_17661138
Villareal is niet eens zo zeer te vrezen, zo goed waren ze niet, maar Roma was gewoon vreselijk slecht.

Emerson had wel voor de 2-1 moeten zorgen, nu heb je een zeer zware return voor de boeg
pi_17661143
Is wel te doen. In eigen huis geeft Roma heel wat minder weg dan uit.... maar toch
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:32:07 #141
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17666236
Tja zonder Totti, Candela, Chivu, Dacourt, Delvecchio en de Rossi..
pi_17666273
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:14 schreef DIGGER het volgende:

Roma heeft de best presterende verdediging van heel Europa momenteel (10 tegengoals in 23 wedstrijden Serie A).

Enige kans die Villareal heeft is als Roma veel spelers laat rusten ivm de wedstrijden tegen Inter en Lazio en ze de boel dus gaan onderschatten.
Aldus geschiedde
pi_17666449
Villarreal werd zeker onderschat, maar als je ziet wat voor voorhoede ze hebben is het natuurlijk vragen om moeilijkheden als je met een veredeld B-elfal aantreedt.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17668750
Sowieso is die ploeg beter dan velen denken.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 maart 2004 @ 14:30:55 #145
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17707906
dalijk Reggina
pi_17712015
gelijk
  zondag 14 maart 2004 @ 19:31:07 #147
44620 Praag
pi_17714138

All good things must come to an end...
pi_17729057
quote:
Op zondag 14 maart 2004 17:51 schreef Sloggi het volgende:
gelijk
Slechts 2 dozijn corners en 75% balbezit of zo, maar amper uitgespeelde kansen

Cassano speelde slecht gisteren. Vlak voor de rust zag je Capello commentaar geven op Cassano en al liplezend kon je Cassano z'n reactie goed zien "Vaffanculo"

pi_17733126
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Slechts 2 dozijn corners en 75% balbezit of zo, maar amper uitgespeelde kansen

Cassano speelde slecht gisteren. Vlak voor de rust zag je Capello commentaar geven op Cassano en al liplezend kon je Cassano z'n reactie goed zien "Vaffanculo"

Haha Cassano kan niet zo goed tegen kritiek
pi_17826317
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:31 schreef Praag het volgende:
[afbeelding]

Weg met die wankers, zondag zal de Curva Sud feest vieren!
  zondag 21 maart 2004 @ 15:35:17 #151
44620 Praag
pi_17866551
Nou, vanavond maar Milan een handje helpen op weg naar de scudetto. En dan hopen dat AJAX Milan volgend seizoen eindelijk eens terugpakt in de CL

3-1 voor Lazio
  maandag 22 maart 2004 @ 14:28:26 #152
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17887424
  maandag 22 maart 2004 @ 19:39:44 #153
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17894984

[

maandag 22 maart 2004 @ 19:41:45 #154
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17895026
Daar staken ze een wedstrijd tenminste WEL bij geruchten over doden etc.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 24 maart 2004 @ 16:38:41 #155
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17940418
Stomme Lazio

Lazio Merda
pi_17941561
eikeltje
pi_17941804
Laatst nog bij AS Roma tegen Gaziantepspor geweest voor de UEFA Cup.. super sfeer in het stadion ook al zitten er dan maar 10.000 man.. ben nu ook fan voor t leven
pi_17957355
http://www.fototifo.it/lastevents/03-04_lz_rm/

Wel aardig foto verslagje van de Derby.

Roma vanavond zonder Di Rossi en Panucci, Zotti waarschijnlijk op de goal en voorin waarschijnlijk de combinatie Totti - Montella.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:50:25 #159
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_17991501
Niet gehaalt en 2-0 voor
pi_17998674
Ik had je al gewaarschuwd.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 28 maart 2004 @ 22:19:51 #161
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_18029937
K*t bologna.
Cassano pikt zijn goaltje mee,maar was niet genoeg
pi_18037856
pi_18044001
Zonde dat Roma het verspeelt. Chivu zei het al in VI: "We zijn nog te wisselvallig".
www.thuisuiteten.nl
pi_18082452
Roma dus 2.000 Pleuro boeten en 1 wedstrijd op neutraal terrein als straf voor de gestaakte derby, die over gespeeld zal worden.

Wedstrijd op neutraal terrein wordt waarschijnlijk die tegen Empoli.

Ondertussen heeft Roma 12 miljoen Euro ontvangen van Sky Italia voor hun TV rechten (1 maand eerder dan oorspronkelijk vastgesteld).
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:17:23 #165
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18122096
AS Roma heeft geen succes gehad in het hoger beroep tegen de straf die de sportrechter de club had opgelegd naar aanleiding van de derby tegen Lazio Roma. De oorspronkelijke straf van één thuiswedstrijd buitenshuis plus 3.000 euro boete werd door de beroepscommissie omgezet in twee thuisduels elders en 10.000 euro boete.

Das niet gering, meer dan drie keer zoveel.
pi_18124497
Die boetes zijn peanuts, maar nog een wedstrijd op neutraal terrein erbij zuigt.
pi_18149128
Roma kan elke eurocent gebruiken op het moment...
pi_18191465
Goeie wedstrijd gisteren van Roma, weinig weggegeven, goeie goals gemaakt, terechte uitslag zo.
Als Milan nou nog meer steken laat vallen en Roma de wedstrijd tegen lazio weet te winnen, kan het nog spannend moet worden, als denk ik dat Milan gewoonweg te ver voor staat om nog in te halen.
pi_18191557
Milan heeft gewoon het geluk van een kampioen, dus het zou ook wel verdiend als ze kampioen worden zijn jammer genoeg.
  maandag 5 april 2004 @ 14:03:08 #170
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18191954
De twee thuiswedstrijden op neutraal terrein zullen misschien ook nog wel een rol gaan spelen, ik denk dat het te laat is voor een inhaalrace.
  dinsdag 6 april 2004 @ 18:26:22 #171
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_18226839
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:40 schreef Sloggi het volgende:
Roma kan elke eurocent gebruiken op het moment...
eigen schuld
pi_18244689
Totti is zondag geschorst tegen Chievo thuis
pi_18248521
Weer puntverlies
  woensdag 7 april 2004 @ 20:54:24 #174
85636 kev32
ben weg onder deze naam
pi_18257628
pi_18269090
En het inhaalduel tegen Lazio volgende week, mag niet doorgaan van de autoriteiten.
pi_18269537
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:40 schreef zjroentje het volgende:
En het inhaalduel tegen Lazio volgende week, mag niet doorgaan van de autoriteiten.
Was te verwachten, er was al dagen gezeik over (heb dat alleen volgens mij gepost in het Serie A en het Serie B topic (omdat Napoli kwaad was daar ze een regelementaire nederlaag plus 5 wedstrijden verbanning kregen)
pi_18413929
Lazio - Roma wordt nu volgende week, 21 april om 18.00 uur gespeeld.
  donderdag 15 april 2004 @ 01:00:59 #178
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18432782
Wat een kuttijd.
pi_18441889
Roma - Empoli 25 April wordt ook in Palermo gespeeld.

En Gaetano D’Agostino speelt waarschijnlijk zondag tegen Modena daar Dacourt en Emerson beiden geschorst zijn.
pi_18466863
Inter wil Capello hebben als trainer
pi_18534419
Mooie goal van Totti, toch weer hi die het um deed.

Cassano zou trouwens in de belangstelling staan van Milan

Woensdag 18 uur de inhaalmatch tegen lazio
pi_18538655
Totti zijn 17e. Cassano 13. Samen 30. Leuk duo.
www.thuisuiteten.nl
pi_18538711
Dat zeg ik net in het Serie A topic, die 2 moeten in Portugal samen spelen, waarbij Totti net achter de 2 spitsen moet spelen.
pi_18578553
Vanavond dus om 18.00 op herhaling: Lazio - Roma voor, tot zo verre bekend, 1000 agenten en gistereavond waren er pas ruim 50.000 kaarten verkocht.

Alleen een zege zou het sprankje hoop op de titel nog levendig houden (hoewel ik denk dat dat niet meer haalbaar is) - belangrijker is dat Roma dan plek 2 steviger in handen zou nemen.
pi_18599844
bah, 1-1... na ja, volgende keer moet Roma er dan maar aan.

!!!!!!! Forza Lazio !!!!!!!
pi_18602339
Slechts 55.000 toeschouwers en een slechte wedstrijd, en dus ook de laatste kleine kans op de titel vervlogen.
pi_18603137
pi_18608217

pi_18608285
Hmmmmm

Juich je op het EK wel voor Totti overigens? want dat is dan 1 van de spelers waarvan Italie het moet hebben.
pi_18618658
Ik juich wel voor Tottina ja, zolang die niet tegen Nederland speelt
Nu maar weer even lachen:

COME T'HA DETTO NEGRO "PARLA ITALIANO" A PEZZO DE MERDA

Negro en Totti hadden tijdens de wedstrijd nog een hevige discussie hebben waarop je Negro ziet zeggen:
"Parla italiano... non ti capisco... parla italiano..."

Ook wel 'grappig', toen de Roma spelers opkwamen luid boegeroep door de Laziali en toen de Lazio spelers het veld opkwamen luid fluidconcert vanuit de Romanisti, alleen Negro werd ontvangen door beide groepen fans met een OLE!

[ Bericht 2% gewijzigd door Smeich op 22-04-2004 22:16:53 ]
pi_18627357
Kutzooi, het vliegtuigje moet weer onder het mes, die speelt dit seizoen dus niet meer.
pi_18637172
Volgens VI moeten Samuel en Emerson Rome sowieso gaan verlaten. Zonde, zijn belangrijke spelers.
www.thuisuiteten.nl
pi_18712375
Ik denk dat 1 van die 2 wellicht nog betrokken wordt in een spelersruil met Real Madrid, want Roma wil Morientes hebben (Destijds door Capello naar Real gehaald) en Real zoekt nog naar verdedigers, dus wellicht Samuel naar Real, Morentes naar Roma?
pi_18726870
Zou kunnen. Samuel wil iig nergens anders in de Serie A spelen, zei hij.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 april 2004 @ 02:37:35 #195
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18762497
Zondag uit tegen Milan, als we nog kampioen willen worden.. Zou echt prachtig zijn. Al zie ik het niet meer gebeuren eerlijk gezegd.
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:55:07 #196
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18916955
Was het een dreigement, een hartenkreet of gewoon een tip? Francesco Totti sprak in La Gazzetta dello Sport over zijn toekomst, naar aanleiding van de diverse geruchten rondom AS Roma en over een eventueel vertrek van de aanvaller naar Real Madrid.
'Ik blijf in Rome, ik wil in Rome blijven, maar ik wil wel een goede ploeg, die meestrijdt om de titel, omdat de stad en de supporters dat verdienen', begon Totti zijn verhaal in de roze sportkrant.

'We hebben al een goede ploeg, maar ik hoor geruchten over een vertrek van Samuel, over Emerson die weg zou gaan. In dat geval hebben we wel nieuwe spelers nodig. Wie? Ik heb gesproken met Vieri hij zou graag naar Roma willen komen.'

'Van Samuel en Emerson is Emerson het best te vervangen, maar alleen als de Nederlander Davids komt.' Andere namen die Totti noemde zijn die van vleugelspeler Marek Jankulovski (Udinese) en verdediger Phillip Mexès (AJ Auxerre).

Hij roept al jaren dat er versterking moet komen, ik vrees het ergste als dit seizoen geen goeie versterking of vervanging komt.
pi_18922344
Neuh, niks aant handje, Totti gaat nergens heen, wil alleen even zijn invloed laten gelden.
pi_18931553
Mexès, Jankulovski en Davids ipv Samuel en Emerson is niet gek.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 31 mei 2004 @ 22:14:28 #199
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19547701
Ik heb eindelijk het shirt kunnen kopen. Hij wordt volgend seizoen ook gedragen toch?
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:48:02 #200
95777 CHiPiE_halfbloedje
All Cops Are Bastards!!!
pi_19585527
quote:
Op donderdag 22 april 2004 00:23 schreef Praag het volgende:
bah, 1-1... na ja, volgende keer moet Roma er dan maar aan.

!!!!!!! Forza Lazio !!!!!!!
Laziale, non molarlo mai!

Forza Roma, lazio merda.......
pi_19585796
quote:
Op maandag 31 mei 2004 22:14 schreef Devano het volgende:
Ik heb eindelijk het shirt kunnen kopen. Hij wordt volgend seizoen ook gedragen toch?
http://www.asromastore.it/english/content.htm
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:53:35 #202
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19620800
Hmm ik geloof van wel.
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:28:12 #203
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_19753997
Deze wilde ik jullie niet onthouden: Totti tegen de Juve-supporters na de 4-0 in het Olimpico...

Wat een vrouw!
spits!
pi_19754386
Dacourt, Totti en Cassano 2 keer, waarbij ie na de 3-0 de hoekvlag doormidden schopte, tot grote ergernis van Kieft en van Hanegem, dat was echt de leukste W&W ooit
pi_19756951

Ilary Blasi, dit najaar Ilary Totti dus beiden verdubbelen hun IQ.

pi_19758201
Geen lelijk meisje.
www.thuisuiteten.nl
pi_19758683
Zij is echt mooi hoor! Vooral in dit shirtje

En wat te denken van zijn ex dan:

Maria Mazza, niet voor niets 3e plaats tijdens de Miss Italia in 1996.. Ik ben reuzebenieuwd naar de nummers 1 en 2 toen.

Ze zouden beide niet misstaan in het B&H forum!

En deze griet heeft Totti ook gehad. Maar ja, ze heeft ook Montella en de helft van het team gehad. Sabrina Ferelli

En nu we t over vriendinnen van voetballers hebben, deze (op geld beluste lekker ding) van Ronaldo dan:

En van Coco is Manuela Arcuri

Zo, nooit gedacht dat een AS Roma topic toch prachtig kon zijn
pi_19758985
Nog ff Ilary spammen, al ist maar voor Smeich

Enfin kijk zelf maar: http://www.celebrita-online.com/donneita/ilaryblasi/
pi_19759009
pi_19759052
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 17:12 schreef Smeich het volgende:
Vergeet de blootfoto's niet achter de link (wou die maar niet hier zo neerkwakken)
pi_19759075
*check*
pi_19759147
Wel een pornosite... Zal mijn vriendin blij mee wezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_19759259
pornosite? haha, jij bent ook niks gewend
En hey, ze zal toch alleen maar denken dat je je met de statistieken bezighoud en niet met alle 'zaakjes' eromheen
pi_19759402
Nee, de site zelf niet, maar die links die je onderin kreeg...

Ilary heeft wel wat kleine borstjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_19759449
oeh, moet ik die links eens ff checken dan

maar inderdaad kleiner als een Maria Mazza of Sabrina Ferelli. Die twee lijken toch best op elkaar in die pose waar ze beiden hun mooie assets tonen.
pi_19759603
Ach ja, ik ben thuis ook wel iets gewend op zich, maar het kan altijd meer.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:48:15 #217
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19775017
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, de site zelf niet, maar die links die je onderin kreeg...

Ilary heeft wel wat kleine borstjes.
Kun je weer een wedje leggen voor hoe lang nog
pi_19776660
Even voetbalnieuws:

Roma en Juve zijn onderhandelingen gestart over Emerson en Claudio Gentile zal waarschijnlijk Cassano oproepen voor de Olympische Spelen waarvoor jong Italie zich kwalificaarde door Europees kampioen te worden.
pi_19776874
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
Even voetbalnieuws:
booooooooo'ring
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:47:51 #221
95777 CHiPiE_halfbloedje
All Cops Are Bastards!!!
pi_19776878
[quote]Op woensdag 9 juni 2004 16:59 schreef Smeich het volgende:

[afbeelding]

Beetje jammer van het shirtje dat ze aan heeft..... Lazio merda!
pi_19776945
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef Smeich het volgende:

[..]

booooooooo'ring
Jij ziet liever nieuws met als inhoud een Lazio squad members counter van 28 naar 0 tellen? Of Lazio in zwart-blauw spelen met Giuseppe Meazza als thuishaven?

donderdag 10 juni 2004 @ 14:09:32 #223
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19782531
Dat wordt een druk jaartje voor Cassano!
pi_19789326
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:02 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kun je weer een wedje leggen voor hoe lang nog
Als Totti naar Madrid gaat, heel erg snel.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:40:22 #225
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_19799598
Van de vi-site:

Voornaam: Francesco
Achternaam: Totti
Geboortedatum: 27-09-1976
Geboorteplaats: Rome,
Italië
Nationaliteit: Italië
Speler van: AS Roma

In Italie wordt hij geportretteerd in de komische televisieserie Le Iene als de ultieme AS Roma-fan. Francesco Totti slapend in een pyama van Roma, onder een Roma-deken, in een slaapkamer met Roma-behang en volgehangen met posters van de club. Het is een karikatuur, maar die verschilt niet eens veel met de werkelijkheid. Totti is namelijk een echte ultra, een gepassioneerd fan. Hij verbaasde daar ooit een Engelse tv-ploeg mee, die op het sportcentrun van de club stond te wachten voor een interview met Totti. Op het moment dat een jeugdploeg van stadgenoot en aartsrivaal Lazio Roma arriveerde op het complex met hun karakteristieke lichtblauwe shirts, klonk uit een nabijgelegen raam van het clubhuis fanatiek: 'Bastardi, bastardi!'. Toen de Engelsen wat beter keken, ontdekten ze tot hun verbazing dat het niemand minder dan Totti zelf was die de spelers van Lazio stond uit te schelden. De middenvelder is dan ook een echte Romanista, die als kleine jongen op de tribune zat van Stadio Olimpico als hij niet toevallig als ballenjongen moest fungeren bij een thuiswedstrijd. Op zijn zestiende debuteerde hij er zelf als speler, onder trainer Vujadin Boskov tegen Brescia (2-0). Totti stond te boek als een groot talent, maar in zijn eerste jaren in de Serie A kon hij die belofte nooit echt inlossen. Hij was te humeurig en te wisselvallig om zijn overduidelijke klasse voortdurend te etaleren en zijn ploeg naar een hoger niveau te tillen. Pas in 1998 kwam Totti in beeld bij het nationale elftal, niet toevallig op het moment dat de Tsjechische oefenmeester Zdenek Zeman de funadamenten legde voor een nieuw en sterk AS Roma. Totti's grote doorbraak kwam tijdens EURO 2000, waar hij de niet geheel fitte Alessandro Del Piero uit de ploeg speelde en uitgroeide tot de nieuwe ster van de Squadra Azzura. Een speler met dezelfde geniale ingevingen als andere typsiche nummers 10 van Italie, zoals Del Piero, Roberto Baggio, Gianfranco Zola en Gianni Rivera, de man met wie Italie Totti vaak vergelijkt. Een speler die een wedstrijd kan beslissen voor zijn ploeg. Vorig jaar bevestigde hij dat door met AS Roma na achttien jaar weer landskampioen te worden.

Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:53:58 #226
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19800054
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Camacho moet hem niet zegt ie. Stomme lul met vieze zweetplekken onder zijn armen!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:11:57 #227
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19800597
Real is de enige club waar Totti Roma voor wil verlaten, maar zo lang Camacho daar zit en er niemand vertrekt bij Real zie ik geen reden voor ze om Totti te halen. Ze maken vast niet voor de tweede keer dezelfde fout als met Beckham (Totaal overbodige speler puur voor de marketing binnen halen en vervolgens het hele systeem verneuken door hem erin te willen zetten.)
  vrijdag 11 juni 2004 @ 10:20:34 #228
92644 mr_anonimous
pi_19805238
Totti is echt niet overbodig hoor. Hij is veel veelzijdiger dan Beckham. Real wil Nistelrooij halen, die vind ik pas overbodig en alleen marketingtechnisch een goede zet. Ruud is alleen spits. Totti kan als spelmaker, tweede spits en als aanvallende middenvelder opereren. Plus dat Totti er dit seizoen even veel als Ruud in heeft geschopt, in een veel moeilijkere competitie.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 10:21:36 #229
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_19805258
Ferelli is mijn wallpaper nu
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 10:33:14 #230
83628 BZ
aka Baza
pi_19805466
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:59 schreef Smeich het volgende:

[afbeelding]

En wat te denken van zijn ex dan:
[afbeelding]
Maria Mazza, niet voor niets 3e plaats tijdens de Miss Italia in 1996.. Ik ben reuzebenieuwd naar de nummers 1 en 2 toen.

Ze zouden beide niet misstaan in het B&H forum!

En deze griet heeft Totti ook gehad. Maar ja, ze heeft ook Montella en de helft van het team gehad. Sabrina Ferelli
[afbeelding]
[afbeelding]

En nu we t over vriendinnen van voetballers hebben, deze (op geld beluste lekker ding) van Ronaldo dan:
[afbeelding]
[afbeelding]

En van Coco is Manuela Arcuri

Zo, nooit gedacht dat een AS Roma topic toch prachtig kon zijn
Damn

Soms baal ik wel dat ik vroeger niet beter ben gaan trainen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 11:43:36 #231
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19807145
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 10:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Totti is echt niet overbodig hoor. Hij is veel veelzijdiger dan Beckham. Real wil Nistelrooij halen, die vind ik pas overbodig en alleen marketingtechnisch een goede zet. Ruud is alleen spits. Totti kan als spelmaker, tweede spits en als aanvallende middenvelder opereren. Plus dat Totti er dit seizoen even veel als Ruud in heeft geschopt, in een veel moeilijkere competitie.
Dat Totti meer kwaliteiten heeft dan Beckham daar twijfel ik natuurlijk niet over, maar ze zullen Beckham of Figo nooit op de bank zetten. Al heeft Figo wel aangegeven eventueel te willen vertrekken naar Engeland. Voor hem zou Totti wel een ideale vervanger zijn.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 11:54:26 #232
92644 mr_anonimous
pi_19807453
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:43 schreef Devano het volgende:

[..]

Dat Totti meer kwaliteiten heeft dan Beckham daar twijfel ik natuurlijk niet over, maar ze zullen Beckham of Figo nooit op de bank zetten. Al heeft Figo wel aangegeven eventueel te willen vertrekken naar Engeland. Voor hem zou Totti wel een ideale vervanger zijn.
Figo zie ik liever vertrekken. Hij is een fantastische speler maar word al wel een dagje ouder. Totti is dan inderdaad de ideale man om hem op te volgen. Dat Beckham blijft is nog lang niet zeker. Volgens vele tabloids word hij geplaagd door heimwee.
pi_19808023
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Totti gaat niet naar Real, Totti gaat nergens heen.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:48:32 #234
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19808095
Capello en Zebina zijn al naar Juve, nu willen ze Emerson ook nog hebben. Gelukkig weten we zeker dat Totti nooit naar een andere Italiaanse club zou gaan. Heb ook trouwens al lang niets meer gehoord over de transfers rondom Mexès en Maxwell.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:52:45 #235
8540 Peter83
All the way
pi_19808188
Roma, incontro positivo per Mexes
Il d.s. Baldini presenta l'offerta ai dirigenti dell'Auxerre
PARIGI - Il direttore sportivo della Roma, Franco Baldini ha incontrato oggi in Francia i dirigenti dell'Auxerre formalizzando l'offerta della società giallorossa per assicurarsi il cartellino del difensore Mexes. Il club di Sensi ha già in pugno il sì del giocatore e forte di questo è andato a trattare con la società francese. La Roma parte da una base di circa cinque milioni di euro che al momento però i dirigenti transalpini sembra non siano disposti ad accettare. Di positivo c' è però che ormai i dirigenti dell' Auxerre hanno capito che Mexes non vuole altri club che la Roma, per questo sembrano disposti a continuare a trattare con i giallorossi. Nei prossimi giorni potrebbe esserci un altro incontro, ma la trattativa sembra avviata positivamente per la Roma.

Van gisteravond. Komt van gazzetta.it.

Lijkt een zekerheidje.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_19808203
Mexes schijnt al zo goed als rond te zijn, Clubs moeten alleen nog om de tafel voor de laatste details.
Gilardino stond gisteren op de voorpagina van de Gazzetta met de uitspraak dat hij al 'voor 60% van Roma was', maw, als de details daar goed uitgewerkt worden, is zijn transfer een feit.

Roma zit met Juve om de tafel mbt Emerson, ze zullen wel willen zorgen dat ze iig meer vangen voor Emerson dan dat ze voor Gilardino moeten dokken.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:58:49 #237
8540 Peter83
All the way
pi_19808326
Inderdaad Digger.

Als men dan nog Perrotta en Ferrari weet te halen staat er een goed team. Ben benieuwd of dit allemaal financieel haalbaar is. Ferrari is transfervrij, maar voor Perrotta zal men ook weer aardig in de buidel moeten tasten.
pi_19808513
Het verschil in prijs tussen Samual en Mexes is iig flink, dus dat is al een voordeel, zeker als ze meer kunnen vangen voor Emerson dan kwijt zijn aan Gilardino (maar die zal zeker niet te hoge eisen stellen aan de hereniging met z'n trainer bij Parma).
pi_19808993
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:58 schreef Peter83 het volgende:
Perrotta
Lees net dat ie interesse heeft in Porto
  zondag 13 juni 2004 @ 02:32:17 #240
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19849946
En wie weet is er nog geld overgehouden aan de trainerswissel.
  zondag 13 juni 2004 @ 10:57:21 #241
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19851850
Heeft Roma nog intresse in Ambrosini?
  zondag 13 juni 2004 @ 12:08:47 #242
8540 Peter83
All the way
pi_19852744
Ik dacht dat Ambrosini te kennen had gegeven te willen blijven. Maar ik ben daar ook niet geheel zeker van.
  zondag 13 juni 2004 @ 17:25:09 #243
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19859709
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:08 schreef Peter83 het volgende:
Ik dacht dat Ambrosini te kennen had gegeven te willen blijven. Maar ik ben daar ook niet geheel zeker van.
Volgend seizoen Pirlo, Gattuso en Dhorasoo voor zich. Ik denk dat hij bij Roma een mooi middenveld kan vormen met Perrotta of Dacourt.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:03:14 #244
8540 Peter83
All the way
pi_19863247
Mwah als ze Perrotta halen hoef ik Ambrosini er niet te zien. Verder zal de Rossi zeker zijn plaats opeisen, in zoverre hij dit al niet heeft gedaan.
pi_19863396
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:25 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Volgend seizoen Pirlo, Gattuso en Dhorasoo voor zich. Ik denk dat hij bij Roma een mooi middenveld kan vormen met Perrotta of Dacourt.
Dhorasoo krijgt echt de voorkeur niet op Ambro hoor
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 01:00:47 #246
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19981785
Ruzie Mexès en Auxerre over transfer naar Roma

Philippe Mexès verkiest AS Roma boven Manchester United. De Franse verdediger tekende bij de Italiaanse club, maar moet eerst nog een strijd uitvechten met AJ Auxerre voordat hij naar Rome kan.
Mexès en AJ Auxerre ruziën nog om de hoogte van de afkoopsom voor de 22-jarige verdediger. 'Al lange tijd geleden kwamen Auxerre en Mexès tot overeenstemming dat hij in juni 2004 zou vertrekken. Maar helaas hadden beide partijen geen afkoopsom afgesproken', zo verduidelijkte Olivier Jouanneaux, de agent van de zesvoudig Frans' international.

Het contract van Mexès bij Auxerre loopt nog tot de zomer van 2006. En AJA wil nog flink verdienen aan de verkoop van de verdediger. Roma bood de Fransen zeven tot acht miljoen euro, maar Auxerre wees dat bod af.

Dat was niet vreemd aangezien Manchester United volgens coach Guy Roux eerder al vijftien miljoen euro had geboden. Maar Mexès wil liever naar AS Roma omdat hij vreest minder aan spelen toe te komen bij The Mancunians. De centrale verdediger heeft de FIFA ingeschakeld in de hoop snel tot een oplossing voor dit conflict te komen.

De kwestie weerhield Mexès er niet van een contract te ondertekenen bij AS Roma. Zaakwaarnemer Jouanneaux: 'Franco Baldini (technisch directeur van AS Roma, red.) zal binnenkort aankondigen dat AS Roma en Philippe Mexès een vierjarig contract hebben getekend.'
  vrijdag 18 juni 2004 @ 01:02:29 #247
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_19981819
Dit is voor Auxerre

pi_19983618
Ook hie rnog ff melden dat Sensi een deel van z'n imperium verkoopt en daarmee een miljoentje of 60 in de club stopt.

Als Mexes, Gilardino en wellicht Ferrari komen, wordt Roma toch weer een ploeg die komend seizoen voor de titel kan gaan, met Milan en Juve.
Lazio lijkt momenteel een kaartenhuis, inter een te bijeengekocht zooitje.
pi_19990925
Real had +/- 18 miljoen over voor Emerson, die alleen naar Juve wil, Juve biedt 9 miljoen, maar Franco Baldini heeft aangegeven dat Emerson alleen naar Juve mag als Juve net zo veel neerlegd als Real aangaf bereid te zijn, of voor 15 miljoen en Manuele Blasi.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:32:30 #250
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19991044
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Real had +/- 18 miljoen over voor Emerson, die alleen naar Juve wil, Juve biedt 9 miljoen, maar Franco Baldini heeft aangegeven dat Emerson alleen naar Juve mag als Juve net zo veel neerlegd als Real aangaf bereid te zijn, of voor 15 miljoen en Manuele Blasi.
Ik hoop toch echt dat Perrotta komt als Emerson vertrekt. Daar ben ik echt van gecharmeerd. En aangezien er ook geruchten zijn dat Dacourt vertrekt.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:15:59 #251
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_20016856
Roma schijnt ook nog steeds geïnteresseerd te zijn in Zlatan. Het zou wat zijn, Carew en Zlatan in 1 team
pi_20040431
Carew was toch gehuurd van Valencia en is weer weg?
www.thuisuiteten.nl
pi_20334007
quote:
Roma win Ferrari race

Matteo Ferrari is on his way to Roma after the capital club practically agreed a fee with Parma.

The two sides are understood to have held talks yesterday where a deal was virtually ironed out.

Reports in Italy suggest that the Olimpico outfit will hand over £2m plus two promising youngsters.

One of those players is likely to be Under-21 international goalkeeper Carlo Zotti. The other may be defender Cesare Bovo who spent last season at Lecce.

Ferrari is known to be keen on a switch to the Giallorossi so that he can work with boss Cesare Prandelli again.

The latter, Parma Coach last term, has helped the 24-year-old develop into one of the country’s most promising central defenders.

Ferrari could also be joined in the Italian capital by his Euro 2004 teammate Simone Perrotta.

The Chievo star, also of interest to Inter, is wanted by the Giallorossi as a replacement for the Juve bound Emerson.

Roma are ready to offer £3.5m plus a player to the Bentegodi outfit in return for the services of the midfielder.
Goeie zaak natuurlijk

maar....
quote:
Gilardino: What Roma deal?

Parma striker Alberto Gilardino has not agreed terms with Roma over a move to the Stadio Olimpico.

Latest rumours suggested that the capital outfit had convinced the player to opt for them.

However, Gilardino’s agent has denied that a deal has been done with Roma or any other club.

"I have not met with Roma sporting director Franco Baldini," said Francesco Romano. "The same applies for Luciano Moggi of Juventus.

"No agreement is in place with Roma. I was surprised to read stories that claimed an understanding had been reached.

"The fact is that those reports do not correspond with the truth."

The Under-21 international, scorer of 23 goals in Serie A last season, is one of the hottest properties on the transfer market.

Parma, notwithstanding their financial problems, want to keep hold of the former Piacenza starlet despite interest from Roma, Juventus and Real Madrid.

However, Romano also made it clear that the Spanish giants had yet to confirm their interest in his man.

"Real haven’t made an official move for Gilardino," he added. "As for the player himself, he doesn’t have a preference in his destination."

Hoop toch wel dat ie komt, want Totti en Cassano met z'n 2'en trekken het geen heel seizoen, Montella is blessuregevoelig en heeft afgelopen seizoen amper gespeeld en Carew z'n huur wordt niet verlengd.
pi_20344521
Totti
-------------Cassano
-----Gilardino

en dan nog een sterk middeveld en verdediging erachter ----> kampioen
pi_20358983
quote:

Ferrari will join Roma

Matteo Ferrari’s agent has confirmed that the Parma stopper will be playing for Roma next season.

"It’s almost a done deal," Mauro Gasperini stated. "There are just a few details that are still being discussed."

The central defender has been linked with the Giallorossi for some time and the arrival of Cesare Prandelli as Coach proved decisive.

"Matteo is very committed to Prandelli and he believes in Roma’s project of integrating youngsters alongside champions."

Prandelli Coached Ferrari for two seasons at Parma where he helped develop him into one of Italy’s most promising defenders.

The Italian international, a squad member at Euro 2004, had caught the attention of numerous clubs.

He was linked with a January move to Juventus before the likes of Manchester United took an interest.

"There were a variety of sides that were keen but we decided to start the most serious discussions with Roma," concluded Gasperini.

It is believed that Parma will net around £2m plus the services of a promising youngster for the player.

Goed zo!
pi_20359599
goeie zaak
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:07:57 #257
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_20359645
En Parma doet dat toch wel erg slim hoor! Paar jaar geleden Ferrari in een of andere deal naar Parma gehaald, speelminuten gunnen, voor meer verkopen, en hop, weer een talentvolle jeugdspeler erbij.

Vraag me af welke ze zullen kiezen. Schijnbaar mogen ze kiezen tussen D'Agostino, Bovo en Aquilani.
  maandag 19 juli 2004 @ 13:04:31 #258
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_20719820
Capello rules out Roma

Juventus boss Fabio Capello has ruled out former club Roma as a realistic Scudetto contender.

"There will be three clubs in the title race, the two Milanese sides and ourselves," stated the tactician.

"Milan have strengthened an already strong side but they do have some weak points. That is where we must attack them."

Capello already feels that Roma are out of the running, so what if Antonio Cassano leaves for Real Madrid?

"That would be a great loss for the capital side but it would enrich Cassano and therefore Italian football," he noted.

Turning to his present club, the tactician was confident about the season ahead despite a minimal number of signings so far.

"We have our plans but we are certainly not going to make them public," said the tactician. "We know who we want and how we want them. I have great faith in the club.

"Anyway, our first signing was David Trezeguet. When looking for players it is sometimes wiser to look at what you have already got.

"Buying players for the sake of buying is useless because a new signing needs to make a difference to the side."

Another individual that Capello seems to be building his new Juve side on is Fabrizio Miccoli.

"He is a real talent," added the former Real Madrid boss. "I want him to perform how he did at Perugia two years ago because that is the Miccoli I remember."

Capello was again asked about Alex Del Piero who resumed training on Friday after Euro 2004 duty.

"Del Piero is not even 30. He still has plenty to give to the world of Italian football. Differences between Totti and Del Piero? I won’t get into this. They are simply two great players."

maandag 19 juli 2004 @ 13:10:39 #259
44620 Praag
pi_20719947
Arrogante lul die Capello. Maar dit jaar pakt Lazio jullie allemaal van achteren! Je ziet ze niet aankomen, maar ze flikken het toch. Als Griekenland Europees Kampioen kan worden, dan kan Lazio met z'n verzwakte elftal ook met speels gemak de Scudetto grijpen.

FORZA LAZIO!
pi_20775234
Capello kan beter Inter niet als serieuze scudetto kandidaat zien.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 17:52:28 #261
80382 manny
30 is best veel
pi_20958922
net even in de uitverkoop zo'n kappa AS ROMA sweater gekocht:

joepie !
pi_20958935
Chivu 2,5 maand uitgeschakeld.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:10:02 #263
80382 manny
30 is best veel
pi_20959255
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Chivu 2,5 maand uitgeschakeld.
ik hoorde het, iets met een gebroken middenvoetsbeentje of zo, toch ?
pi_20960427
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 21:53 schreef DIGGER het volgende:
Capello kan beter Inter niet als serieuze scudetto kandidaat zien.
pi_20960437
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:10 schreef manny het volgende:

[..]

ik hoorde het, iets met een gebroken middenvoetsbeentje of zo, toch ?
jah iets met linkervoet.
pi_20971843
Die blessure van Chivu is toch al 'oud nieuws'. Was al weken bekend. Hopenlijk komt 'ie naar Amsterdam voor z'n welverdiende afscheid.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 20:27:53 #267
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_20980473
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 17:52 schreef manny het volgende:
net even in de uitverkoop zo'n kappa AS ROMA sweater gekocht:

[afbeelding]

joepie !

Waar??
pi_21006318
Goeie Deal, Ferrari
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:30:31 #269
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21006393
quote:
01-08-2004: 'Cesare Bovo dé nieuwe verdediger'
[Bron: FR-Fans.nl]

Zekerheid is er nog niet, maar Cesare Bovo wordt zeer waarschijnlijk de linksbenige centrale verdediger waar Feyenoord al zo lang naar zoekt.

De Italiaan Cesare Bovo is 21 jaar en afkomstig van Lecce.
Hij komt dus uit de jeugd van Roma, wat vinden de Roma fans van deze speler?
pi_21006405
Woensdag komt er ook duidelijkheid in de zaak Mexés. De FIFA doet dan een uitspraak in die zaak.

Perotta, Brighi, Gilardino en Taddei zijn ze ook nog mee bezig. Ben benieuwd.
pi_21006420
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Hij komt dus uit de jeugd van Roma, wat vinden de Roma fans van deze speler?
Lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar dat heb ik al eerder gezegd in het Feijenoord-topic.

edit: Je liep te editten.

Word gezien als een groot talent. Zal nog wel van pas komen met een CL-seizoen voor de boeg.
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:33:52 #272
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21006454
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:31 schreef gras het volgende:

[..]

Lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar dat heb ik al eerder gezegd in het Feijenoord-topic.
Ja, dat dacht ik eerst ook maar volgens FR-fans komt hij dus wel zeer waarschijnlijk.
pi_21006571
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik eerst ook maar volgens FR-fans komt hij dus wel zeer waarschijnlijk.
FR-fans zit een beetje mis. Als onderdeel van de Ferrari-transfer gaat Bovo op huurbasis een jaar naar Parma.
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:45:58 #274
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21006622
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:42 schreef gras het volgende:

[..]

FR-fans zit een beetje mis. Als onderdeel van de Ferrari-transfer gaat Bovo op huurbasis een jaar naar Parma.
Dan is dat zeer jammer. Bovo is te goed voor Parma.
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:26:36 #275
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_21016819
Mexes komt gewoon, zou het echt betreuren als dat alsnog niet doorgaat.

Heeft trouwens iemand die poster waarmee Roma de fans om financieële steun vroeg?
pi_21028347
quote:
Totti blow for Roma

Roma have suffered a major blow with the news that Francesco Totti will miss the start of the new season through injury.
The Giallorossi skipper sustained a knee injury during a training session as the club prepared for their latest match on their USA tour against Liverpool.

Totti immediately underwent scans on the injury which revealed a knee ligament problem that could require surgery.

The Italian international has flown back to Rome for further tests to find out the full extent of the problem and decide whether or not he needs to go under the knife.

Should Totti require surgery he is expected to be out of action for up to a month, ruling him out of the start of Serie A in September.

Totti remains hopeful that the injury is not too serious and that he will be back in action soon.

"I'm upset. Anyway it seems it is not a serious thing and even if I need surgery I'll have an absence of about a month," said Totti.

Totti's problem is the second major injury blow for Roma this pre-season, as Damiano Tommasi faces up to a year on the sidelines after picking up a cruciate knee ligament injury during his side's friendly with Stoke City.
Kutzooi

Waren overigens wel weer gezellige rellen bij de wedstrijd tegen Stoke
pi_21030418
Overigens heeft Roma een paar dagen geleden wel een goeie deal gesloten met de Mediaset groep, dus weer wat extra cash in de lade.

En de nieuwe Roma shirtjes voor de CL 2004-2005:

pi_21030510
Lelijke shirts
pi_21030535
Ik vind ze mooi, mooie mouwen, lekker strak, geen onnodige poespas
pi_21030571
Die kraag

Hele andere kleur zwart dan de rest van het zwarte shirt en bij het witte shirt staat het niet...
pi_21047532
quote:
Perrotta completes Roma move

Chievo and Italy midfielder Simone Perrotta has completed his move to Roma and could soon be joined by an enthusiastic Alberto Gilardino.

The two clubs had been in talks for some considerable time and a deal had been in the offing over the last few days.

On Tuesday afternoon the switch was finally completed at a cost of approximately £3m for the 26-year-old who was born in Ashton.

Perrotta had been specifically requested by new Coach Cesare Prandelli and replaces Juve’s new signing Emerson in their midfield.

This is not the end of the Giallorossi’s transfer campaign, as Alberto Gilardino has publicly confirmed his desire to join the Stadio Olimpico squad.

“To play alongside Francesco Totti and Antonio Cassano in front of 70,000 spectators would be a dream come true,” commented the Parma hitman.

Under-21 international Gilardino is also a main target for Juventus and Real Madrid, while the Gialloblu have not ruled out keeping him in their ranks.

“The only concrete offer that Parma have received has come from Roma. As of now, I’d say I’m about 60 per cent sure that I will join the Giallorossi, but anything can happen until the market closes on August 31.”

In case this deal does not go through, Roma are also keeping their options open with a bid for Brazilian hitman Luis Fabiano. Sao Paolo would reportedly be willing to release him for £7m.
Ik vind dat Roma goed zaken doet zo, ze verkopen spelers voor veel geld (Samual, Emerson) en halen zeker geen slechte vervangers terug, voor slechts een fractie van dat geld, dus gezien de financiele mogelijkheden halen ze goeie spelers.

hoop wel op Gilardino ipv Fabiano, hoewel dat ook zeker geen slechte is.
pi_21049508
quote:
Unlucky Roma see Red

The Giallorossi’s US tour ended with an unlucky defeat to Liverpool as concern grows over Francesco Totti’s knee injury.

Cesare Prandelli’s men had already been beaten 3-0 by Chelsea and saw off Celtic 1-0 last week, but in the closing stages Michael Owen took full advantage of a defensive error to ensure the Premiership outfit emerged with a 2-1 victory.

It had started well for Roma, as after Gaetano D’Agostino’s corner kick rattled the crossbar, Christian Panucci continued the move to set up Marco Delvecchio’s goal.

Olivier Dacourt gave the ball away in midfield soon after and Djibril Cisse drew level from close range.

The Serie A side had some great chances and was unlucky to thump the woodwork with Philippe Mexes and Panucci’s free kick, but a costly late error proved decisive as Owen pounced.

However, the headlines continue to be dominated by the fate of captain Francesco Totti, who only played in that Celtic victory during this tour of the United States.

Totti picked up a left knee injury during training and has been diagnosed with a lesion to the meniscus ligament. He will be ruled out of action for at least a month, but if further tests show the need for surgery it will be a bitter blow for the Giallorossi.

It is a particularly worrying setback, as the Italian international already went under the knife for a similar injury to the left knee in 1993.

“It is very painful,” he revealed as he boarded the plane back to Rome. “It’s a shame as I was forced to miss the game with Liverpool, but hopefully not too many more.”
Hmmm dat nieuws mbt Totti baart me zorgen (van Liverpool verleizen niet, Liverpool lijkt wel een soort angstgegner voor Roma)

pi_21049719
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:23 schreef Sloggi het volgende:
Die kraag

Hele andere kleur zwart dan de rest van het zwarte shirt en bij het witte shirt staat het niet...
de onderkant van de mouwen zijn ook dezelfde kleur zwart als de kraag, maar ik vind het ook niet echt supershirts, andere seizoenen vond ik ze mooier.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:24:58 #284
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_21051354
Het enige verschil dat ik zie is dat ze net zo strak zitten als Kappa shirts en de grijze kraag en mouwuiteinden. Hopelijk is er aan het thuisshirt niets veranderd.
pi_21054164
dit is nieuwe Roma uit-shirt

lelijk.
pi_21054195
nieuwe thuis shirt

jullie gaan er echt op achteruit.
pi_21054281
Hmm ja wel ietsje minder ja, maar nog steeds een prachtig shirt.
quote:
No surgery for Totti

Francesco Totti will not need to go under the knife for a meniscus problem, while Simone Perrotta reveals why he chose Roma.

The Giallorossi captain suffered the injury during a training session in America and flew back to the Capital for further tests this morning. Professor Mariani examined the player and diagnosed a slight straight of the left knee ligament with an inflammation of the meniscus.

This means that surgery will not be necessary and Totti will be back in action within the next two to three weeks.

Roma fans were also smiling this afternoon with the official presentation of new star signing Simone Perrotta.

“I am here because I firmly believe in the project in place here at Roma,” explained the former Chievo midfielder. “President Franco Sensi has created a new, youthful squad that will be competitive thanks to the emerging Italian talent available.”

Ex-Parma defender Matteo Ferrari also made his first statements as a Roma player after his long-awaited transfer was completed.

“To be at Roma is the aim of any football player,” said the Italian international, “but if I am here it is above all thanks to Director General Franco Baldini. He really put the pressure on to convince me of this move and the club wanted me at all costs.”

Ferrari was tracked by all the big clubs, above all Juventus and Inter, but opted to join the Giallorossi after they hired ex-Parma Coach Cesare Prandelli. Both could yet be joined by another Stadio Tardini star, as Alberto Gilardino has made it clear he wants the Capital.

“Gilardino has said that he already feels like a Roma player,” added Ferrari, “so that means he’s on the right path.”
Geen operatie nodig dus, gelukkig
pi_21056975

Goede aankopen, nu Mexés en Gilardino nog!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:33:29 #289
80382 manny
30 is best veel
pi_21057419
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:27 schreef Devano het volgende:

[..]

Waar??
Bij de Kappa-winkel in Den Haag, 75 euri !
pi_21057479
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:14 schreef DIGGER het volgende:
Overigens heeft Roma een paar dagen geleden wel een goeie deal gesloten met de Mediaset groep, dus weer wat extra cash in de lade.

En de nieuwe Roma shirtjes voor de CL 2004-2005:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
één voordeel je hebt nu geen last meer dat er aan je shirt wordt getrokken
pi_21057490
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:33 schreef manny het volgende:

[..]

Bij de Kappa-winkel in Den Haag, 75 euri !
Vorig jaar kon je via Internet bij Kappa voor véél en véél minder dergelijke AS Roma artikelen kopen...
pi_21070519
quote:
Totti calls in Gilardino

Roma are increasing their pressure on Parma to hand over Alberto Gilardino, while Francesco Totti comments on his injury.

“I will be ready for the start of Serie A,” assured the Italian international after suffering a knee injury during their US tour.

Tests in America had suggested there was a lesion to the meniscus ligament, a problem that would have required surgery, but a more in-depth examination in the Italian Capital ruled out this scenario.

“There is no need for an operation,” explained Professor Pierpaolo Mariani, “as there is only an inflammation of the ligaments. Totti should be fully recovered within two to three weeks.”

There was more good news for the Giallorossi, as Alberto Gilardino and the club are now sending each other open love letters in the press.

“Now all we’re missing is Gilardino,” smiled Totti as he walked away from the clinic in Rome. “I am very happy because the club is building an excellent side based on young players. The last step forward would be to get the Parma man.”

He would be reunited with former Gialloblu colleagues Matteo Ferrari and Cesare Prandelli, as well as Italian international midfielder Simone Perrotta, who completed his switch from Chievo on Tuesday.

Gilardino himself has also made it clear he has chosen Roma and stated, “I feel 60 per cent Giallorosso already and hope the move can be completed before the Olympics.”

Roma have made an official bid for the Under-21 international striker, but there are reports their hesitation to hand over the player is caused by Juventus ‘booking’ Gilardino for next summer.

(En Juve moet optyfen)
pi_21070622
Denk dat hij wel komt. Word echt een top-aanval met Gilardino, Totti, Cassano en Mancini.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:06:42 #294
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_21077286
Mooi, eindelijk weer wat transfernieuws de andere kant op

Jammer van die shirts, moet ik weer een nieuwe gaan bestellen. Tja verander dan òf heel groots, of verander niets.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 00:06:11 #295
80382 manny
30 is best veel
pi_21090101
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:37 schreef gras het volgende:

[..]

Vorig jaar kon je via Internet bij Kappa voor véél en véél minder dergelijke AS Roma artikelen kopen...
prima, had je moeten doen !
pi_21093974
quote:
Parma stop Gilardino sale

Alberto Gilardino has publicly stated his desire to join Roma, but Parma directors insist he is not for sale.

“I will only repeat what I said several weeks ago,” stated director Luca Baraldi. “The player is not for sale and there is no chance of re-evaluating this position. Gilardino is staying at Parma and we won’t open new negotiations, not even if someone offers us £30m.”

These are brave words for a club that is battling against bankruptcy, although the Gialloblu’s situation has calmed slightly after the sale of Hidetoshi Nakata, Junior, Emiliano Moretti and others.

However, Gilardino’s clear intent to join Roma could put his future at the Stadio Tardini in jeopardy.

“I already feel as if I am 60 per cent a Roma player,” he stated as he prepared for the Athens Olympics with the Under-21 squad. “They are the only club to have made a concrete bid for me and I hope the move can be completed as soon as possible.”

The Giallorossi have also publicly confirmed their desire to sign the striker, although his £8m price-tag may prove too much for their coffers to cope with.
Kut Baraldi
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:50:00 #297
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_21096159
Dom van Parma. Als hij zo graag weg wilt en je er zoveel geld voor kan krijgen moet je hem gewoon laten gaan. Roma kan hem zeer zeker wel goed gebruiken.
pi_21096215
Gaucci Junior heeft ook een rechtzaak aangespannen tegen Parma, om ze uit de Serie A te mikken ivm hun financiele situatie, daar waar de voetbalbond eerder dit (ook aangekaart van Gaucci zeide) weigerde te doen.

Ik denk ook dat Parma uiteindelijk wel zal moeten...
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 03:27:23 #299
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_21113646
Ik ben bang dat Parma sowiezo failliet gaat.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 03:27:35 #300
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_21113647
dit topic is trouwens..
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 03:27:57 #301
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_21113648
vol.