[Dit bericht is gewijzigd door Devano op 29-01-2004 21:04]
MAAR denk toch dat AC Milaan kampioen gaat worden, die gasten weten gewoon elke keer weer te winnen..Ook al spelen ze slecht, ze hebben een goede winnersmentaliteit..Verder hebben ze van Roma dit seizoen alle 3 gespeelde wedstrijden gewonnen
Totti
quote:Heb er ook 1
Op donderdag 29 januari 2004 20:45 schreef Devano het volgende:
In tegenstelling tot het Real Madrid topic, weten we allemaal uiteraard dat niet Madrid maar AS Roma het mooiste shirt ter wereld heeft.
Forza Roma
en ja Totti is zeker een goeie speler netzoals Cassano en Montella en de rest wat er nog speelt
Zullen dit jaar wel niet kampioen worden, volgend jaar hebben ze een goede kans!
Het wapen van AS Rome is gelijk aan dat van de stad Rome. Afgebeeld staat de vrouwtjeswolf die de tweelingbroers, die zijn verstoten door een afgunstige oom, voedt. Romulus en Remus werden door Amerlius in de Tiber gegooid. Bang als hij was dat zij de macht zouden overnemen. Het was de bedoeling dat de twee zouden verdrinken maar ze spoelden aan en op de plaats waar de wolf hen voedde stichtten ze een stad. Ze kregen echter ruzie over de hoogte van de stadsmuren, waarna Romulus zijn broer doodde. Romulus noemde de stad naar zichzelf en heerste alleen.
En de shirts worden elk seizoen mooier
(Als het Nederlands elftal hierin zou lopen zou ik het kopen. Het bewijs dat mooi strak en oranje wel degelijk samen gaan.)
Die dus met lange mouwen
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:41 schreef Devano het volgende:
Jaaa die hadden ze vorig seizoen ook tegen AjaxWas echt mooi ook samen met die mooie lelijke Ajax shirts.
ik vind het persoonlijk echt dood en doodzonde dat kappa niet meer sponsort, die maken echt wereldshirts, die van bijvoorbeeld Blackburn Rovers zijn ook schitterend
[Dit bericht is gewijzigd door Fabio_Aldo op 30-01-2004 14:47]
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:29 schreef Devano het volgende:
Ze kregen echter ruzie over de hoogte van de stadsmuren,
Romulus was een beetje over de zeik omdat zijn broer de stadsmuren belachelijk maakte, door erover heen te springen.
quote:Die Remus toch, het boefje...
Op vrijdag 30 januari 2004 16:41 schreef zjroentje het volgende:[..]
Romulus was een beetje over de zeik omdat zijn broer de stadsmuren belachelijk maakte, door erover heen te springen.
quote:Zo komen die Latijn lessen toch nog ergens van pas.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Die Remus toch, het boefje...
quote:Aardige gast
Op vrijdag 30 januari 2004 16:56 schreef Devano het volgende:
En Capello is de man!
quote:De kwaliteit van het shirt is anders altijd goed kut bij Feyenoord. Ik weet wel dat de kwaliteit van zon roma shirtje beter is dan van feyenoord, beetje jammer.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:46 schreef Fabio_Aldo het volgende:
[afbeelding]
deze met lange mouwen is ook meesterlijkik vind het persoonlijk echt dood en doodzonde dat kappa niet meer sponsort, die maken echt wereldshirts, die van bijvoorbeeld Blackburn Rovers zijn ook schitterend
quote:Ik heb het kappa shirt van Italie en over de kwaliteit heb ik niets te klagen.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:48 schreef Elmotje het volgende:[..]
De kwaliteit van het shirt is anders altijd goed kut bij Feyenoord. Ik weet wel dat de kwaliteit van zon roma shirtje beter is dan van feyenoord, beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |