Is zoiets wat, of moet je gewoon niet bezuinigen op zoiets?
Ik heb nu pas deze: http://www.philips.nl/shavers/hq_8890.html
maar dat was omdat ie maar 5 euro duurder was dan de 8870.
Belangrijkste punt voor mij: oplaadbaar, en schoon te maken onder de kraan.
Ik heb ook een Braun gehad- daarbij vallen echter tijdens het scheren de haartjes er uit- daar ligt je wasbak dan mee vol.
Tip: kijk ook bij de Mediamarkt- goede prijzen.
[Dit bericht is gewijzigd door charon op 29-01-2004 19:30]
De mesjes in zo'n apparaat gaan eigenlijk ook maar een jaartje mee bij dagelijks gebruik.
Je kunt wel nieuwe kopen, maar dan is een nieuw scheerapp. toch goedkoper.
En als deze mesjes bot worden dan hakken ze de haartjes haast eraf ipv te snijden.
En je huid moet er natuurlijk ook tegen kunnen....
Als ik me 3 dagen achter elkaar heb geshaved met zo'n grasapparaat, dan heb ik een week lang plezier van mijn puistjes!
En geloof me, die heb ik toch al een jaar of 10 niet meer....
Maar Braun heeft ook goeie apparaten heb ik me laten vertellen....
quote:coolshave = duur en ik heb niet zoveel euro's
Op donderdag 29 januari 2004 19:29 schreef tiez het volgende:
is een goed apperaat!
]je moet even rekening houden met dat je al 15 jaar nat scheerd!
dus nu moet je wel een apperaat nemen met een balsem erbij coolshave van phillips is aan te raden heb ik zelf ook lekker dingetje!
de layout wat doe je? maak er ff een normale link van [url =link]tekst[/url]quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit) Nu wil ik dus een nieuwe electrische kopen, maar heb er uiteraard geen kont verstand van
Ik wil geen honder euro's uitgeven, maar wil ook niet zo'n goedkoop k*tding. Ik heb deze gezien:
http://www.kijkshop.nl/on(...)&variant%5Fid=101865
Sja je hebt Philishave en je hebt Braun..... ik gebruik een simpele Philishave, 80 gulden destijds, gewoon droog, gewoon n snoer eraan, wat heeft n man nog meer nodig?quote:Op maandag 24 mei 2004 10:41 schreef aldostuta het volgende:
Zijn er ook mensen die een voorkeur hebben voor een bepaald merk scheerapparaat?
onzin..volgens de handleiding van philips apparaten hoef je die slechts na 3 a 4 jaar te vervangen..en dan kan je vaak net zo goed een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef De-Boswachter het volgende:
Mja kijk.....
De mesjes in zo'n apparaat gaan eigenlijk ook maar een jaartje mee bij dagelijks gebruik.
En als deze mesjes bot worden dan hakken ze de haartjes haast eraf ipv te snijden.
Nadeel van de draadloze units is dat de batterij niet te vervangen is. Dus al zou je er héél lang mee kunnen doen, mesjes-wijs gesproken dan, als de batterij niet meer oplaadt of gewoonweg te kort werkt dan kan je er nog niets mee.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:12 schreef mooiegek het volgende:
[..]
onzin..volgens de handleiding van philips apparaten hoef je die slechts na 3 a 4 jaar te vervangen..en dan kan je vaak net zo goed een nieuwe kopen.
Meen je dat nou? De batterij van mijn Coolskin is er dit weekend namelijk mee opgehoduen........quote:Op maandag 24 mei 2004 12:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nadeel van de draadloze units is dat de batterij niet te vervangen is. Dus al zou je er héél lang mee kunnen doen, mesjes-wijs gesproken dan, als de batterij niet meer oplaadt of gewoonweg te kort werkt dan kan je er nog niets mee.
Je koopt gewoon losse mesjes, geen probleem. Als die duurder zijn dan je apparaat doe je toch iets fout. Ik scheer al jaren met een philishave, heerlijk ding, nergens last mee. Bij dagelijks gebruik gaat de accu ook zo'n zeker 5 maanden mee voordat ie langzaam begint te lopen (belachelijk lang eigenlijk).quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef De-Boswachter het volgende:
Nat scheren is inderdaad duurder, maar wel veel prettiger. Een scheerapparaat geeft mij toch nooit het gevoel helemaal glad te zijn en zeker als je je een paar dagen niet geschoren hebt dan is het een ramp.quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit)
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Uddel het volgende:
Hallo,
Ik wil (voor het eerst) een scheerapparaat kopen. Wat raden jullie mij aan? Het liefst een oplaadbaar geval.Tips?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:59 schreef Brennie het volgende:
Schatje je was me voor, wilde hem net verplaatsen
Ontopic.. eh heb hier niets te zoeken verder.
Ik heb me eerst 2 jaar met scheermes geschoren, en nu met een philips Coolskin.quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
Ik scheer me nu zo'n 15 jaar nat en heb olangs eens zo'nbeetje uit zitten rekenen wat voor en vermogen ik al heb uitgegeven aan scheermesjes (ik ga het niet verklappen, maar reken het zelf maar eens uit) Nu wil ik dus een nieuwe electrische kopen, maar heb er uiteraard geen kont verstand van
Ik wil geen honder euro's uitgeven, maar wil ook niet zo'n goedkoop k*tding. Ik heb deze gezien:
Die coolskin, kun je daarmee ook droog scheren? Zonder creme, water ed? Je kunt er ook gewoon mee onder de douche scheren, alleen met water? Waar dient die creme voor en is dat per se nodig? Graag advies, weet er echt niks van..quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:06 schreef Repeat het volgende:
ik vind philishave echt relaxed. ff snel scheren, of als je achter je pc'tje zit ff scheren, dat zie ik je allemaal niet doen met het mes. ik heb een coolskin 6705. een heel standaard apparaat. kan onder de douche en heeft van die creme. meer heb ik niet nodig. kostte een euro of 70. me pa heeft een absurd dure met een schermpje wat de rest scheertijd aangeeft enz, maar dat vind ik overbodig en veels te duur.
maar ik vind het zeker relaxeder als met het mes, het is nl niet zo'n gedoe, je kan het ff snel doen.
je kan hem ook gewoon normaal gebruiken (droog dus). dan hoef je geen creme te gebruiken maar het kan wel. Als je onder de douche ofzo je coolskin wil gebruiken moet je ook die creme gebruiken, want zonder gaat het echt niet lekker. Omdat je huid dan nat is glijdt het niet lekker erover heen enz.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:49 schreef Uddel het volgende:
[..]
Die coolskin, kun je daarmee ook droog scheren? Zonder creme, water ed? Je kunt er ook gewoon mee onder de douche scheren, alleen met water? Waar dient die creme voor en is dat per se nodig? Graag advies, weet er echt niks van..
Robin heeft toch echt 'an iron face'..quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:09 schreef knuppelhout het volgende:
grappig, bij mij is t precies andersom. Ik moet eerst 2 min onder de douche staan, zodat mn baardharen wat zachter worden, dan krijg ik het best een blotebillengezicht
nou ik vind dat ze niet echt minpunten hebben. de batterij gaat lang mee en ze worden ook niet snel bot hoor. tenzij je echt staaldraad op je wangen hebt groeien ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:21 schreef Uddel het volgende:
[..]
Robin heeft toch echt 'an iron face'..
Nu wil ik even jullie mening horen over die Philips apparaten, die Coolskins. Niet over of jullie het fijn vinden, maar of die dingen nog minpuntjes/pluspuntjes hebben. Ik hoorde dat ze gauw bot werden enzo? Tips plz..
die ga ik ook halenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:59 schreef tijgermans het volgende:
Ik heb gewoon de philips HQ5812/16. Scheert prima en is niet duur.
Ook nog door de consumentenbond uitgeroepen tot de voordelige keus.
Mmm...ik scheer me nu een paar jaar, altijd met Philishave gedaan...en ik heb sindsdien eigelijk altijd last van rode bultjes en puistjes rond me wangen, kaak, etc. Zou dat dan dus daar aan kunnen liggen en met nat scheren verholpen kunnen worden?quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:29 schreef Deetch het volgende:
Heb je wel eens droog geschoren, er zijn namelijk mensen (ik bijvoorbeeld) die er een ontzettende rode huid van krijgen. Anders kun je beter eerst een goedkopere kopen om te kijken hoe het bevalt en dan een goeie.
Dit is een van de simpelste en "slechtste" (tuurlijk hij scheert wel) scheerapparaten van philips. Omdat jij al 15 jaar nat scheert kan je idd (zoals al eerder gezegd) veel beter een coolskin kopen. Die emulsie die er in gaat is van Nivea en is eigenlijk vooral om je huid te verzorgen net als het scheerschuim bij nat scheren doet. Een scheerapparaat is wel een aanschaf aan het begin, maar je kan er vaak lang mee doen en als de batterij lui wordt kan je hem altijd nog gewoon op snoer gebruiken (al is dit wel kut als je draadloos gewend bent). Dat scheerapparaat wat je daar hebt gelinkt, heeft bovendien niet zo'n goede mestechnologie, wat duurdere philips wel hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:17 schreef fiat126 het volgende:
emmmm???quote:Op maandag 31 mei 2004 20:18 schreef schatje het volgende:
Dat is voordeel van vrouw zijn, nooit hoeven te scheren. Mijn god zeg, ik moet er niet aan denken.
Je benen?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:18 schreef schatje het volgende:
Dat is voordeel van vrouw zijn, nooit hoeven te scheren. Mijn god zeg, ik moet er niet aan denken.
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:10 schreef Oxylus_ het volgende:
Ik moet voor het eerst een scheerapparaat kopen, denk dat het een Philips Coolskin wordt. Vooral de mogelijkheid dat je op alle manieren kan scheren lijkt me wel wat. Ff onder de douche enzo.. Lijkt me wel wat.
Hoeveel kost zo'n Coolskin ongeveer?
vanaf 80-100 euro tot zelfs 200 euroquote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef Oxylus_ het volgende:
Oh dat, maar dat is anders. Dat laat ik allemaal harsenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je benen?
Je oksels?
Je bikinilijn ??!?!?!?!??!?!?!?
*opgelucht adem haalt*quote:Op maandag 31 mei 2004 21:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh dat, maar dat is anders. Dat laat ik allemaal harsen.
Nou ja, je hebt der toch wel een tik op de billen gegeven??quote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
*opgelucht adem haalt*
Vriendin van me pakte paar weken geleden me coolskin![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt der toch wel een tik op de billen gegeven??
Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat ik op een andere plek me zou willen scheren dan de badkamer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
je kunt je op elke willekeurige plek scheren....
Het snoer zit in de weg. Bovendien is 230VAC in combinatie met water niet ideaal. Met sommige draadloze scheerapparaten kun je ook onder de douche scheren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:19 schreef Tijn het volgende:
Wat is er zo handig aan een oplaadbaar scheerapparaat? Je scheert je toch altijd thuis? Waarom zou je dan geen stopcontact in de buurt hebben?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:16 schreef Oxylus_ het volgende:
Ik wil de HQ 6707 waarschijnlijk gaan kopen.
http://www.consumer.phili(...)&productId=HQ6707_16
Iemand ervaring mee?
Ik heb me er ook wel eens mee in de trein geschoren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat ik op een andere plek me zou willen scheren dan de badkamer.
Die mesjes moeten wel even "inscheren" zegmaar. Het duurt even voordat ze goed geslepen zijn en lekker gaan scheren. Misschien ligt het daaraan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:22 schreef fractalis het volgende:
Heb zelf sinds anderhalve week de Coolskin 6707 van philips. Bevalt op zich goed, nadeel is alleen dat ik wanneer ik die lotion gebruik, wondjes krijg in mijn hals (bloed). M'n wangen scheert ie daarentegen heerlijk glad! Met droog scheren heb ik wel soms wat last van irritatie in de hals, maar gaat het nergens bloeden! Hebben meer mensen dit in het begin gehad, of is dit apparaat simpelweg op den duur ongeschikt voor mij? Scheer al jaren met philishave overigens...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:08 schreef Oxylus_ het volgende:
De 6707 is dus een goede aankoop? Die wil ik namelijk ook gaan kopen..
Je huid anders eerst deppen met een warm washandje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:22 schreef fractalis het volgende:
Heb zelf sinds anderhalve week de Coolskin 6707 van philips. Bevalt op zich goed, nadeel is alleen dat ik wanneer ik die lotion gebruik, wondjes krijg in mijn hals (bloed). M'n wangen scheert ie daarentegen heerlijk glad! Met droog scheren heb ik wel soms wat last van irritatie in de hals, maar gaat het nergens bloeden! Hebben meer mensen dit in het begin gehad, of is dit apparaat simpelweg op den duur ongeschikt voor mij? Scheer al jaren met philishave overigens...
Niet gebonden zijn aan (warm)water, stopcontact, scheerschuim, kwast, handdoek... etc.. handigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef sweek het volgende:
[..]
Ik heb me er ook wel eens mee in de trein geschoren..
En het is handig dat je op vakantie bvb. niet die hele zooi hoeft mee te nemen.
En inderdaad, in de douche scheren is ook erg fijn.
Dat was precies waar ik op hoopte eigenlijk! M'n huid zal ook wel aan de scherpere mesjes moeten wennen. Zal trouwens de washandjes-tip proberen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die mesjes moeten wel even "inscheren" zegmaar. Het duurt even voordat ze goed geslepen zijn en lekker gaan scheren. Misschien ligt het daaraan?
De 6707 is een Coolshave.. het ging me er eigenlijk om of de Coolshave een goede aankoop was..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef Repeat het volgende:
Ja hoor. Alle philishaves zijn een goede aankoopHeb zelf de 6705 en ben er erg tevreden over.
De 6705 is ook een coolSKIN en de voorloper van de 6707quote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef Oxylus_ het volgende:
De 6707 is een Coolshave.. het ging me er eigenlijk om of de Coolshave een goede aankoop was..
ik heb 2 koppen... ook een philishave van tig jaar oud... koop wel een nieuwe als ik 'echte' baardgroei krijg.. momenteel alleen nog snor, kin, bakkebaarden, bovenkant van m'n wangen een beetje. verder heb ik nog nooit met mesjes gescheerd... denk dat ik dat ook zo hou.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:26 schreef pimpin het volgende:
ik heb ooit eens zon test gelezen, dat je beter 2 koppen kan nemen ipv 3. Dit scheert fijner en is goedkoper.
Tis allemaal coolskin, en scheert allemaal hetzetzelfde. Ik zou eigenlijk als ik zou was gewoon de 6705 kopen. precies hetzelfde en scheelt je geldquote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef Oxylus_ het volgende:
[..]
De 6707 is een Coolshave.. het ging me er eigenlijk om of de Coolshave een goede aankoop was..
Tussen de 6705 en 6707 zal vast wel verschil zitten..quote:Op zondag 6 juni 2004 21:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tis allemaal coolskin, en scheert allemaal hetzetzelfde. Ik zou eigenlijk als ik zou was gewoon de 6705 kopen. precies hetzelfde en scheelt je geld
ik geloof alleen nieuwe mesjesquote:Op maandag 7 juni 2004 17:20 schreef Oxylus_ het volgende:
Tussen de 6705 en 6707 zal vast wel verschil zitten..Wat is het verschil precies?
Een neger!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 had rubinio als signature:
Da was iemand anders! ....Da was..
eh, het enige verschil wat je tegenwoordig nog hebt zijn de mesjes.... De rest is al zo doorontwikkeld dat je niets meer verbeteren kunt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 schreef Oxylus_ het volgende:
Hm, om daarvoor een nieuw type te maken..
bcc ofzo. ik heb em bij de bcc gehaaldquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat kost dat navul spul voor een coolskin zo ongeveer dan?
En die 6705, waar haal je die voor 80 euri'sssssss?
V&D heeft hem ook voor 79,99quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat kost dat navul spul voor een coolskin zo ongeveer dan?
En die 6705, waar haal je die voor 80 euri'sssssss?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 schreef Oxylus_ het volgende:
Offtopic:
[..]
Een neger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |