Het liefst met een merk erop. Ik heb al hele leuke gezien van Von Dutch, maar die gaan me 70 euro kosten (16 + 54 verzendkosten) en dat vind ik iets teveel van het goede.
Nou ja ik heb er wel 70 euro voor over, maar niet als ze eigenlijk maar 16 euro kosten
O ja ik zit niet te wachten op reacties met de woorden: lelijk, breezah, google of ook maar iets wat daar op lijkt
B.v.d
quote:Zweetbandjes zijn zo last year.
Op donderdag 29 januari 2004 18:11 schreef ramses het volgende:
Weet iemand misschien waar ik leuke zweetbandjes kan kopen (polsbandjes van badstof).Het liefst met een merk erop. Ik heb al hele leuke gezien van Von Dutch, maar die gaan me 70 euro kosten (16 + 54 verzendkosten) en dat vind ik iets teveel van het goede.
Nou ja ik heb er wel 70 euro voor over, maar niet als ze eigenlijk maar 16 euro kosten
O ja ik zit niet te wachten op reacties met de woorden: lelijk, breezah, google of ook maar iets wat daar op lijkt
B.v.d
70 Euro ?!?!?!
Loop naar de Britain / Lageja / andere skate/hiphop winkel, en daar liggen er duizenden.. Met vele merken ook (10 euro of zo, misschien wel 5)
En bij de H&M hebben ze nog wel een paar blanke (zonder tekst) voor een paar euro's ..
.
Kopen op de markt, bij de britain of in de sportwinkel.
Owh en voordat er misverstanden ontstaan, ik ben een meisje
quote:Nee, zweetbanden rulen. En wie droegen weer zweetbanden in het openbaar?? Skaters. Wie dragen ze nu ook?? Breezerkutten & Co. Net als toen met keycords [landyards, whatever].
Op donderdag 29 januari 2004 18:11 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Zweetbandjes zijn zo last year.
Skaters dragen iets, en breezerslet & Co denken dat ze cool worden als ze het ook gaan dragen.
Dus als je geen skater/punker bent, draag dan ook geen zweetbanden, het staat je toch niet.
quote:Ik heb ze vandaag nog in Enschede gezien, bij de nieuwe Laxmi in de Klanderij.
Op donderdag 29 januari 2004 18:42 schreef ramses het volgende:
Juist ik bedoel dus zweetbandjes van D&G, Chanel of desnoods Evisu (maar liever niet)Owh en voordat er misverstanden ontstaan, ik ben een meisje
[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 29-01-2004 19:46]
quote:Whaha ik vind het niet-skaters anders beter staan.
Op donderdag 29 januari 2004 18:52 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Nee, zweetbanden rulen. En wie droegen weer zweetbanden in het openbaar?? Skaters. Wie dragen ze nu ook?? Breezerkutten & Co. Net als toen met keycords [landyards, whatever].
Skaters dragen iets, en breezerslet & Co denken dat ze cool worden als ze het ook gaan dragen.
![]()
Dus als je geen skater/punker bent, draag dan ook geen zweetbanden, het staat je toch niet.
quote:Breezah's zuigen. Die denken dat ze zo cool zijn. Ik kots er op
Op donderdag 29 januari 2004 18:54 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Whaha ik vind het niet-skaters anders beter staan.
Indo's beginnen ook veel rages.. die daarna overgenomen worden door die breezah's, beetje jammer.. achja dan gewoon weer iets nieuws bedenken he
quote:Die Skaters en Punkers zien er anders uit als clowns.
Op donderdag 29 januari 2004 18:52 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Nee, zweetbanden rulen. En wie droegen weer zweetbanden in het openbaar?? Skaters. Wie dragen ze nu ook?? Breezerkutten & Co. Net als toen met keycords [landyards, whatever].
![]()
quote:Dus als je wel skater/punker bent staat het wel, dacht je?
Moet ik je toch echt eventjes wakker maken. .
quote:Beter een clown dan gewoon.
Op donderdag 29 januari 2004 19:44 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Die Skaters en Punkers zien er anders uit als clowns.
quote:Beter gewoon dan een clown. Waarom wil je zo graag ánders zijn?
Op donderdag 29 januari 2004 19:47 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Beter een clown dan gewoon.
quote:Omdat de hele wereld al hetzelfde is. Ik ben bv vast de enigste in Nederland die nu in de korte broek rond loop. Ja dus ook buiten, in de sneeuw.
Op donderdag 29 januari 2004 19:48 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Beter gewoon dan een clown. Waarom wil je zo graag ánders zijn?
quote:Jij bent dus een clown!
Op donderdag 29 januari 2004 19:55 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Omdat de hele wereld al hetzelfde is. Ik ben bv vast de enigste in Nederland die nu in de korte broek rond loop. Ja dus ook buiten, in de sneeuw.
quote:Nou, het is maar waar je blij mee bent. Waarom wil je dan anders zijn als de hele wereld? Ik heb veel liever dat ik een beetje aantrekkelijk ben, dan dat ik úiterlijk anders ben. Ik bedoel, er is niks mis mee, maar ik snap het niet.
Op donderdag 29 januari 2004 19:55 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Omdat de hele wereld al hetzelfde is. Ik ben bv vast de enigste in Nederland die nu in de korte broek rond loop. Ja dus ook buiten, in de sneeuw.
quote:Aantrekelijk ben ik toch niet, dus kan ik ook wel een clown zijn. En dan maar hopen dat er vrouwelijke clowns zijn die dat leuk vinden.
Op donderdag 29 januari 2004 19:58 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Nou, het is maar waar je blij mee bent. Waarom wil je dan anders zijn als de hele wereld? Ik heb veel liever dat ik een beetje aantrekkelijk ben, dan dat ik úiterlijk anders ben. Ik bedoel, er is niks mis mee, maar ik snap het niet.
quote:Dankje
Op donderdag 29 januari 2004 19:57 schreef Willaaam het volgende:[..]
Jij bent dus een clown!
quote:ah, dus dat is de theorie.
Op donderdag 29 januari 2004 20:04 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Aantrekelijk ben ik toch niet, dus kan ik ook wel een clown zijn. En dan maar hopen dat er vrouwelijke clowns zijn die dat leuk vinden.
quote:Geen dank, gewoon een observatie!
Dankje
quote:Ook, en omdat ik me als clown veel beter voel [niet dat ik beter ben, maar ik bedoel dus een beter gevoel over mezelf].
Op donderdag 29 januari 2004 20:05 schreef El_Bassie het volgende:[..]
ah, dus dat is de theorie.
Maar tot nu wil het niet echt lukken.
quote:If you can't beat them, join them...
Aantrekelijk ben ik toch niet, dus kan ik ook wel een clown zijn. En dan maar hopen dat er vrouwelijke clowns zijn die dat leuk vinden.
Alhoewel, ik begrijp nog steeds niet, waarom kunnen "breezahs" en "skaters" niet broederlijk langs elkaar zweetbandjes dragen. Is de maatschappij dan zo verloedert dat we hierover een conflict kunnen krijgen tussen 2 bevolkingsgroepen?
quote:van mij mogen ze grust dragen, begrijp me niet verkeerd, maar ik [en ik ben een clown] vind het niet staan.
Op donderdag 29 januari 2004 20:11 schreef Willaaam het volgende:[..]
If you can't beat them, join them...
Tsja, het is een bewezen effectieve techniek...Alhoewel, ik begrijp nog steeds niet, waarom kunnen "breezahs" en "skaters" niet broederlijk langs elkaar zweetbandjes dragen. Is de maatschappij dan zo verloedert dat we hierover een conflict kunnen krijgen tussen 2 bevolkingsgroepen?
quote:Kijk, dat is pas goedkoop.
Op donderdag 29 januari 2004 20:13 schreef Aurelium het volgende:
ik heb sinds zaterdag een zeer lauw polsbandtje van dropshot
Waren 2 dropshot meiden in de kroeg en voor een euro kreeg je dan een dropshot + een polsbandtje
quote:Ruimdenkend, goede insteek
Op donderdag 29 januari 2004 20:13 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
van mij mogen ze grust dragen, begrijp me niet verkeerd, maar ik [en ik ben een clown] vind het niet staan.
Ik vind het persoonlijk allemaal best, vind het wel leuk staan bij een sportievere casual outfit.
quote:Nee DAAR moet je trots op zijn... Je kan dan wel zo alto zijn als je wil, maar om nou een korte broek in de winter aan te doen...
Op donderdag 29 januari 2004 19:55 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Ik ben bv vast de enigste in Nederland die nu in de korte broek rond loop. Ja dus ook buiten, in de sneeuw.
quote:Niet om nu stoer te willen zijn, maar ik heb het ook niet koud.
Op donderdag 29 januari 2004 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee DAAR moet je trots op zijn... Je kan dan wel zo alto zijn als je wil, maar om nou een korte broek in de winter aan te doen...
Ik ga toch ook niet in een bikini in de sneeuw lopen om mijn anderszijn te bewijzen?
En een bikini is iets bloter dan een korte broek. Maar ik wil je het wel zien doen
quote:Je trekt wel aandacht
Op donderdag 29 januari 2004 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee DAAR moet je trots op zijn... Je kan dan wel zo alto zijn als je wil, maar om nou een korte broek in de winter aan te doen...
Ik ga toch ook niet in een bikini in de sneeuw lopen om mijn anderszijn te bewijzen?
quote:Sjah ok als je er mee binnen zit alleen vooruit.. maar om er nou mee naar buiten te gaan.
Op donderdag 29 januari 2004 20:26 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Niet om nu stoer te willen zijn, maar ik heb het ook niet koud.
En een bikini is iets bloter dan een korte broek. Maar ik wil je het wel zien doen
Maar goed, helemaal offtopic!
quote:Ja maar dat hoeft voor mij niet persee
Op donderdag 29 januari 2004 20:27 schreef Willaaam het volgende:[..]
Je trekt wel aandacht
quote:Ik zie een baggertopic eindigen op een slotje, k weet niet waarom...
Op donderdag 29 januari 2004 20:28 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar goed, helemaal offtopic!
quote:Kwou net vragen om een foto van jou in bikini
Op donderdag 29 januari 2004 20:28 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Sjah ok als je er mee binnen zit alleen vooruit.. maar om er nou mee naar buiten te gaan.
En ik heb een zwemkleding meer.Maar goed, helemaal offtopic!
quote:Net in je fotoboek gelezezen dat je fan bent van Finntroll. Die komen ook op Waldrock, ga je daar ook heen?
Op donderdag 29 januari 2004 20:29 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ja maar dat hoeft voor mij niet persee
Gebeurd hier in dit smallminded provincietje al genoeg.
quote:Das lastig...
Op donderdag 29 januari 2004 20:29 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ja maar dat hoeft voor mij niet persee
Gebeurd hier in dit smallminded provincietje al genoeg.
quote:Buiten het feit dat Finntroll zwaar oké is, vindt ik toch dat je een paar achterlijke standpunten inneemt hoor. Waarom krijg je van je altokledij dan een goed gevoel? Laten inzegenen ofzo? Als je ze nou mooi vindt kan ik daarmee leven, maar dat soort gelul vind ik een beetje raar.
Op donderdag 29 januari 2004 20:35 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Net in je fotoboek gelezezen dat je fan bent van Finntroll. Die komen ook op Waldrock, ga je daar ook heen?
Dank
Verder ontopic: polsbandjes kunnen best hoor, maar moet natuurlijk wel een beetje bij de rest van je look passen. Bij indo's kan het sowieso meestal wel, maar bij sommige NL's wil het wel eens een beetje wannabe uitzien. Maar das mijn mening natuurlijk, zou er nooit iemand op aanspreken.
quote:Dat ben ik ook wel, ik vind het alleen vaak wat dom staan, verder niet.
Op donderdag 29 januari 2004 20:47 schreef AltamirA het volgende:[..]
Ik dacht jij was zo'n typ van 'iedereen zijn eigen ding, als je je er maar lekker bij voelt' dus laat die mensen dan ook in hun waarde.
Ik heb het gevoel dat mijn standpunt iets zwaarder opgevat wordt dan dat ik het bedoeld had, sorry.
quote:Ivan Lendl!
Op donderdag 29 januari 2004 18:13 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog wel wat roze-groene zweetbandje van het Virus album (Doe Maar), vintage uiteraard....helaas niet te koop
Nuja sorry 1, dacht dat er meer waren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:53 schreef Ickeane het volgende:
Plaatjes????????
Weet iemand sites waar je die dinge kan bestellen of winkels waar die te koop zijn... TE breed is ook niet mooi . iets van 3-5 cm is ok
Lief hoor (K)quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nuja sorry 1, dacht dat er meer waren.
Maar hier ben je beter af dacht ik zo..
Je topic was verziekt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:20 schreef Ickeane het volgende:
nee
Iemand nog websites, foto's,etc?
pfff nog zo 1 ...quote:Op donderdag 29 januari 2004 19:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nou, het is maar waar je blij mee bent. Waarom wil je dan anders zijn als de hele wereld? Ik heb veel liever dat ik een beetje aantrekkelijk ben, dan dat ik úiterlijk anders ben. Ik bedoel, er is niks mis mee, maar ik snap het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |