quote:En anders houd jij ze toch vast!?
Op donderdag 29 januari 2004 18:07 schreef Willy84 het volgende:
Me vriendin heeft nogal grote borsten DD/E dus is het vinden van leuke beha's moeilijk. Zijn er mensen die winkels kennen waar ze LEUKE beha's verkopen voor wat grotere maten. Hier in de buurt hebben ze alleen maar simpelen witte en zwarte
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:28]
quote:Op jou jah, als t je nie boeit ga dan ergens anders mensen vervelen
Op donderdag 29 januari 2004 18:10 schreef _GdR_ het volgende:
edit: quote verwijderdslotje.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:28]
quote:Ga weg.
Op donderdag 29 januari 2004 18:10 schreef _GdR_ het volgende:
edit: quote verwijderd
slotje.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2004 19:29]
quote:Daar komen we wel vaker alleen vanaf D krijg je alleen maar zoals ik het noem oma beha's en geen leuke meer. Ik zoek eigenlijk een speciaal adresje ofzo waar ze leuke dingen hebben voor DD en E etc
Op donderdag 29 januari 2004 18:08 schreef Chayenn het volgende:
De hunkemoller heeft grotere maten en hele leuke BH's.
quote:hahahahah lig hier in een stuip wel beetje direct en lomp! Die jongen wil gewoon een bhtje kopen voor zijn vriendin zonder dat ze het mag weten en daarom vraagt ie het vast
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
TS:
als je zoiets wil weten vraag je het toch aan je vriendin? Zij koopt vast al jaren die grote bhs en weet heus wel waar ze zijn. Bovendien wat dacht je van wat zaken binnenlopen DD zal je vast vinden... en anders vraag je in de zaak waar ze het niet hebben naar zaken waar ze het wel verkopen.wat jij waarschijnlijk wil is allemaal opmerkingen van ooh wat gaaf zeg dat je vriendin zulke grote borsten heeft etc.. triest aandachtzoeker-topic
En voor alle lompe mensen die hier kwijlsmilies gezet hebben: Als je DD/DE cup hebt heb je 95% van de gevallen lelijke grote HANG borsten... en 90% van de mensen die DE heeft is gewoon ranzig fukin dik... en das niet om te kwijlen...
quote:heb je een bezem in je reet ovzo....damn
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
TS:
als je zoiets wil weten vraag je het toch aan je vriendin? Zij koopt vast al jaren die grote bhs en weet heus wel waar ze zijn. Bovendien wat dacht je van wat zaken binnenlopen DD zal je vast vinden... en anders vraag je in de zaak waar ze het niet hebben naar zaken waar ze het wel verkopen.wat jij waarschijnlijk wil is allemaal opmerkingen van ooh wat gaaf zeg dat je vriendin zulke grote borsten heeft etc.. triest aandachtzoeker-topic
En voor alle lompe mensen die hier kwijlsmilies gezet hebben: Als je DD/DE cup hebt heb je 95% van de gevallen lelijke grote HANG borsten... en 90% van de mensen die DE heeft is gewoon ranzig fukin dik... en das niet om te kwijlen...
- dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Als je een DE cup hebt ben je meestal heel dik of in ieder geval dik.
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.
>>> TopicStarter; sorry als ik je beledigd heb, was echt absoluut niet de bedoeling om jou of jouw vriendin te beledigen. Ook als ze idd dik is want dikke mensen kunnen ook mooi en tof zijn en ik heb uiteraard ook nix tegen ze.
Ik erger me alleen aan domme mensen die kwijl smilies zetten zonder na te denken want er staat nergens een foto dat je kan zeggen ze is idd knap is.
Djeez, een topic over BH's en alles komt uit de kieren zetten, hoor.
Ontopic verder nu.
quote:Eh, er zijn mensen die van een maatje meer houden en een vriendin hebben die dik is ja. de mijne is ook zwaar en vet maar met wat afvallen komt ze er wel en ik probeer daar ook bij te helpen ja. ik hou van haar zoals ze is. niet omdat ze dik is en misschien lelijk in de ogen van sommigen.
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef spooky1234 het volgende:
- Ik heb idd verkeerd aangenomen wat de reden was van posten... excuus daarvoor, ik heb mijn post ook voor een gedeelte aangepast.- dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.>>> TopicStarter; sorry als ik je beledigd heb, was echt absoluut niet de bedoeling om jou of jouw vriendin te beledigen. Ook als ze idd dik is want dikke mensen kunnen ook mooi en tof zijn en ik heb uiteraard ook nix tegen ze.
Ik erger me alleen aan domme mensen die kwijl smilies zetten zonder na te denken want er staat nergens een foto dat je kan zeggen ze is idd knap is.
quote:Ja en daar is niets mis mee!
Op donderdag 29 januari 2004 19:43 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Eh, er zijn mensen die van een maatje meer houden en een vriendin hebben die dik is ja. de mijne is ook zwaar en vet maar met wat afvallen komt ze er wel en ik probeer daar ook bij te helpen ja. ik hou van haar zoals ze is. niet omdat ze dik is en misschien lelijk in de ogen van sommigen.
Alleen is het zo dat de meeste mensen daar niet op vallen maar vreemdgenoeg roepen ze wel WOW cool als iemand zegt een grote cup te hebben niet beseffend dat die meestal dik zijn.
Thatz it nothing more... wil niemand beledigen en heb nix tegen dikke mensen.. het is in theorie mogelijk dat die kwijl-smilie mensen net toevallig vallen op dikke vrouwen en in dat geval sloeg mijn reactie nergens op maar kans is groot dat ze gewoon niet na hebben gedacht toen ze reageerden.
Ik hoop dat mods deze reactie laten staan zodat de mensen die het verkeerd begrepen hebben het kunnen lezen en sorry dat het zo offtopic is geworden allemaal.. ik ben weg nu en hoop dat het verder ontopic blijft.
Overigens is DD tegenwoordig al een hele gangbare maat.
quote:Ben ik DIK?! Ik ben stevig ja. Dik is heel wat anders. En ik heb geen hangtieten en het is toch echt DD/E. Bedankt dat je je wijsheid even wil delen, alwetende.
[b]Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef spooky1234 het - dat 2e gedeelte is en blijft een feit..
Er zijn mensen die denken oh, DE cup! wow wat mooi! en dan denken ze aan een of ander slak wijffie met enorme meloenen maar ze vergeten dat afgezien van siliconen-baywatchbabes veruit de meeste mensen met een DE cup gewoon dikke wijven zijn waarbijdie enorme (hang)borsten gewoon soepel overlopen in een dikke buik en het net 1 groot bolletje lijkt.
Womans World, Eindhoven heeft mooie. Wel prijzig (mijne was 80 euro )
quote:Wat heeft Djeez hiermee te maken?
Op donderdag 29 januari 2004 19:31 schreef shmoopy het volgende:
Okee, zijn we klaar met het gezeik nu?Djeez, een topic over BH's en alles komt uit de kieren zetten, hoor.
Ontopic verder nu.
Genoeg offtopic
Ontopic:
Je moet even kijken of er een speciaalzaak is of een boetiekje ofzo ergens waar je woont. Die hebben vaak wel grote maten maar ook leuk spul. Ik kan het weten
Je wordt vaak goed geholpen, maar ik zou wel aanraden je vriendin dan mee te nemen om goed de maat te kunnen opnemen.
Helaas zijn dat soort beha's wel duur. 80 euro is wel het minimale. Slecht voor je portemonnee dus, maar wel goed voor jezelf, want een goede beha kan je op termijn klachten besparen!
zelf nu ook d en groeiende
quote:Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro
Op donderdag 29 januari 2004 20:21 schreef sindell het volgende:
80 euro is wel het minimale. Slecht voor je portemonnee dus, maar wel goed voor jezelf, want een goede beha kan je op termijn klachten besparen!
quote:Mja dan heb je inderdaad geluk
Op donderdag 29 januari 2004 20:27 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro
Maar goed, dat is ook maar geluk hebben een keertje.
quote:Waar is dat dan?
Op donderdag 29 januari 2004 20:27 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Hoeft niet, in de speciaal zaak hier hing in een rekje een E van een goed merk voor 25 euro
Maar goed, dat is ook maar geluk hebben een keertje.
Mijn vriendin heeft ook E
quote:Oh dat was in Goes, en zo te zien woon je daar niet bij in de buurt
Op donderdag 29 januari 2004 20:44 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Waar is dat dan?
Mijn vriendin heeft ook E
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |