SCHEVENINGEN - Actrice Guusje Nederhorst, die in 1992 debuteerde als Roos in de soap Goede tijden, Slechte tijden, is overleden aan de gevolgen van kanker.
Dat heeft haar manager Edwin Jansen donderdag gezegd. De 31-jarige Kane-zanger Dinand Woesthoff is de echtgenoot van Nederhorst, die woensdag 35 jaar zou zijn geworden.
Guusje kreeg vorig jaar, na twee miskramen, samen met grote liefde Dinand zoontje Dean Maddy. Het kereltje werd genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand, die eerder ook aan kanker overleed. Het stel trouwde in september vorig jaar in Las Vegas. Eerder was de blondine getrouwd met Sander Dikhoff.
Naast haar rol in Goede tijden, Slechte tijden (RTL4) speelde ze gastrollen in de serie Baantjer (1995), All Stars (1997) en speelde in 2002 ook even in de soap Onderweg naar morgen (Yorin). In de hoogtijdagen van Goede tijden, Slechte tijden vormde ze samen met goede vriendinnen Babette van Veen en Katja Schuurman het meidentrio Linda, Roos en Jessica.
Teken het Condoleanse register
R.I.P Guusje!
[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 29-01-2004 15:36]
quote:Klopt, net alleen ff niet... www.mokkels.nl is dus wel op zwart.
Op donderdag 29 januari 2004 15:31 schreef R3wd het volgende:
www.GTST.nl doet het wel gewoon..
RIP
r.i.p. Guusje
[Dit bericht is gewijzigd door trpetine op 29-01-2004 15:33]
quote:Hij doet er wel lang over om te laden.
Op donderdag 29 januari 2004 15:31 schreef R3wd het volgende:
www.GTST.nl doet het wel gewoon..
quote:Ontzettend mooie tekst staat er daarop zeg...
Op donderdag 29 januari 2004 15:32 schreef trpetine het volgende:
www.kane.nl doet het ook al niet...r.i.p. Guusje
quote:Staat wel een erg mooie tekst op die site...
ben er stil van.
quote:Er staat wel een prachtig stukje op de site, van Dinand..
quote:Slikt nog maar eens een keer...
Op donderdag 29 januari 2004 15:33 schreef BVO het volgende:[..]
Staat wel een erg mooie tekst op die site...
quote:Prachtig inderdaad...
Op donderdag 29 januari 2004 15:34 schreef Juweel het volgende:[..]
Er staat wel een prachtig stukje op de site, van Dinand..
R.I.P. Guusje
quote:
jammer, zo jong...
het leven heeft maar 1 zekerheid, dat blijkt maar weer
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:36 schreef schatje het volgende:
Je eigen kind overleven, de nachtmerrie van iedere ouder.
quote:Schatje, denk dat je deze trieste gedachte even wilt editten...
Op donderdag 29 januari 2004 15:36 schreef schatje het volgende:
Of ik denk bij nader inzien niet 'diep' genoeg en jij hebt het over de ouders van Guusje...
[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 29-01-2004 15:38]
quote:Guusje is ook een dochter.
Op donderdag 29 januari 2004 15:37 schreef Copycat het volgende:[..]
Schatje, denk dat je deze trieste gedachte even wilt editten...
quote:Ze zal het over de moeder van Guusje hebben denk ik..
Op donderdag 29 januari 2004 15:37 schreef Copycat het volgende:[..]
Schatje, denk dat je deze trieste gedachte even wilt editten...
quote:prachtig inderdaad...
Op donderdag 29 januari 2004 15:33 schreef CherryLips het volgende:[..]
Ontzettend mooie tekst staat er daarop zeg...
quote:Er staat overleven.
Op donderdag 29 januari 2004 15:37 schreef Oblivion het volgende:[..]
Guusje is ook een dochter.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:38 schreef BVO het volgende:[..]
Ze zal het over de moeder van Guusje hebben denk ik..
quote:Thuis gestorven..
Op donderdag 29 januari 2004 15:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
.
Gatsiedarrie, ik kan hier echt niet tegen.
quote:kan niet vinden op die site
[afbeelding].
.
wel mooie tekst
quote:de ouders zijn toch niet overleden
Op donderdag 29 januari 2004 15:39 schreef teknomist het volgende:[..]
Er staat overleven.
quote:Nee in welke provincie wordt dat gesproken?
Op donderdag 29 januari 2004 15:40 schreef PECR het volgende:
Dus de ouders overleven hun eigen kind..
nog nooit van gehoord?
quote:Idd, zo moeilijk is het toch niet?
Op donderdag 29 januari 2004 15:40 schreef PECR het volgende:[..]
de ouders zijn toch niet overleden
Dus de ouders overleven hun eigen kind..
nog nooit van gehoord?
quote:Gelderland?
Op donderdag 29 januari 2004 15:42 schreef teknomist het volgende:[..]
Nee in welke provincie wordt dat gesproken?
quote:Nederhorst is d'r 'artiestennaam' denk ik.
Op donderdag 29 januari 2004 15:43 schreef michiel- het volgende:
Is het nou gebruikelijk om bij overlijdensberichten de 'echte' achternaam of die van zijn/haar echtgenoot te gebruiken? Op de kane site gebruiken ze nl. Woesthoff, in het nieuws Nederhorst.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:43 schreef Ichi het volgende:
-Edit- Niet quoten, please...
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 29-01-2004 15:45]
Dat kindje is nog geen acht maanden oud en moet het nu al zonder zijn moeder doen.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:43 schreef Ichi het volgende:
-Edit- Opzouten
quote:en nu moet ik dus ook slikken
Op donderdag 29 januari 2004 15:33 schreef BVO het volgende:[..]
Staat wel een erg mooie tekst op die site...
Guusje is ook nog zo jong he, die heeft ook nog wel behoorlijk fitte ouders, dus voor hun is het ook een verschrikking.. dat bedoelen ze met ouders overleven hun kind..
-_-
quote:Stoned?
Op donderdag 29 januari 2004 15:45 schreef lovelight het volgende:---blaat---
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:45 schreef lovelight het volgende:
-huh?-
Hoe dan ook. Guusje. Meid. KT ! Waarom jij? 'tGaf een rilling over munrugje.
RIP, baby.
quote:Nederhorst is haar meisjesnaam en onder die naam werd ze ontzettend bekend bij het grote publiek. Aangezien ze de naam 'Woesthoff' pas een maand of drie voert, zal niemand in die naam Guusje Nederhorst herkennen. Ik neem aan dat ze privé die naam wel heeft gebruikt.
Op donderdag 29 januari 2004 15:44 schreef CherryLips het volgende:[..]
Nederhorst is d'r 'artiestennaam' denk ik.
quote:Neej hoor Nederhorst is haar meisjes naam. Haar geboortenaam is Guusje Barbara Augustine Nederhorst
quote:okay dan
Op donderdag 29 januari 2004 15:45 vergat lovelight zijn pilletje:
quote:Zoiets bedoelde ik ook, dat iedereen haar kent als Nederhorst en ze die naam heeft gehouden naar het publiek toe terwijl ze gewoon Woesthoff heet sinds ze getrouwd is.
Op donderdag 29 januari 2004 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Nederhorst is haar meisjesnaam en onder die naam werd ze ontzettend bekend bij het grote publiek. Aangezien ze de naam 'Woesthoff' pas een maand of drie voert, zal niemand in die naam Guusje Nederhorst herkennen. Ik neem aan dat ze privé die naam wel heeft gebruikt.
quote:Of niet natuurlijk...
quote:kan niet anders zeggen...
Op donderdag 29 januari 2004 15:33 schreef jellyrose het volgende:
gvd.. ik haat de muziek van Kane, maar wat een mooie tekst op de website.ben er stil van.
quote:Dit is een nieuwsbericht van 21/1:
Op donderdag 29 januari 2004 15:49 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een klote nieuws zeg.. Of ze leed al geruime tijd aan die ziekte, of het is wel een erg agresieve vorm geweest. Echt erg voor de nabestaande.
Dinand Nu Guusje zich na de eerste kuur wat beter voelt, heeft ze het schrijven van een kinderboek weer opgevat. Daarnaast schrijft ze kinderliedjes en werkt ze aan een kinderprogramma. Vorig jaar werden Dinand en zij ouders van zoontje Dean Maddy. Het kereltje wordt in juni 1 jaar. Hij is genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand die aan kanker overleed.
Destijds nog herstellende en vandaag overleden, het is echt heel erg
[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 29-01-2004 15:53]
quote:Tja, ze heeft weinig zelf in de hand gehad, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat ze gezond was toen ze trouwde, ik denk dat ze toen al hebben geweten dat ze kanker had. Bovendien is ze de laatste tijd niet meer in het openbaar verschenen...
Op donderdag 29 januari 2004 15:49 schreef CherryLips het volgende:[..]
Zoiets bedoelde ik ook, dat iedereen haar kent als Nederhorst en ze die naam heeft gehouden naar het publiek toe terwijl ze gewoon Woesthoff heet sinds ze getrouwd is.
quote:Dat jochie zal zich nooit ook maar iets van zijn moeder kunnen herinneren
Op donderdag 29 januari 2004 15:52 schreef Shoplifter14 het volgende:Dinand Nu Guusje zich na de eerste kuur wat beter voelt, heeft ze het schrijven van een kinderboek weer opgevat. Daarnaast schrijft ze kinderliedjes en werkt ze aan een kinderprogramma. Vorig jaar werden Dinand en zij ouders van zoontje Dean Maddy. Het kereltje wordt in juni 1 jaar. Hij is genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand die aan kanker overleed. [/i]
quote:Arm kind ja
Op donderdag 29 januari 2004 15:56 schreef Kwark het volgende:
Dat jochie zal zich nooit ook maar iets van zijn moeder kunnen herinneren.
quote:Dan heb je gelijk.
Op donderdag 29 januari 2004 15:49 schreef CherryLips het volgende:[..]
Zoiets bedoelde ik ook, dat iedereen haar kent als Nederhorst en ze die naam heeft gehouden naar het publiek toe terwijl ze gewoon Woesthoff heet sinds ze getrouwd is.
quote:Dat bedoel ik ja.
Op donderdag 29 januari 2004 15:37 schreef Oblivion het volgende:[..]
Guusje is ook een dochter.
quote:Denk dat je dat nu beter niet kan zeggen....
Op donderdag 29 januari 2004 15:58 schreef Murray het volgende:
Bah weet niet wat ik moet zeggen. Klotekanker.
quote:*slik*
[afbeelding].
.
quote:Dinand getrouwd met Guusje!
Op donderdag 29 januari 2004 16:07 schreef Lithion het volgende:
Ik wist niet dat ze ziek was.
Ik weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
Ik las vanochtend de voorkant van een roddelblad waarop stond: "Ze is zieker dan men denkt".
En dan kom je thuis, blijkt ze idd veel zieker geweest dan iedereen dacht en is ze overleden.
Ik krijg er koude rillingen van dat iemand op zo'n jonge leeftijd aan kanker kan overlijden
RIP Guusje
quote:Ja, ik heb precies hetzelfde.
Op donderdag 29 januari 2004 16:08 schreef milagro het volgende:
Zie net beelden bij het NOS nieuws..Guusje zo vrolijk en vol leven nogIk weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
quote:Idd, sinds ik het las ben ik er naar van en staan de tranen in mn ogen
Zie net beelden bij het NOS nieuws..Guusje zo vrolijk en vol leven nogIk weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 29-01-2004 16:15]
quote:
Ik weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
Laat mij maar lekker een gevoelige emo muts zijn op z'n tijd
Dit slaat dus echt in als een bom voor mij, wat vreselijk zeg....heb er even geen woorden voor.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 29-01-2004 16:18]
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 29-01-2004 16:16]
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 29-01-2004 16:22]
Nou ja, doet er eigenlijk ook niet toe, ze was veel te jong om te sterven......
Echt klote voor Dinand.... en natuurlijk ook voor hun zoontje Dean "Maddy"..
Zo snel al naar zo'n kort ziektebed, hoorde 2 weken geleden pas dat ze ziek was.... of was ze al langer ziek?
Moet je nagaan dat hun zoontje is vernoemd naar een vriendin "Maddy" van Dinand die ook is overleden aan kanker...
Dinant & Dean veel sterkte in de aankomende periode.... en natuurlijk ook beide familie's heel veel sterkte!!
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 29-01-2004 16:20]
quote:21 jan. maakte de telegraaf bekend dat ze ziek was en die ziekte enige tijd geleden was geconstateerd...
Op donderdag 29 januari 2004 16:18 schreef BaZje het volgende:
jah .... had net ook topic geopend in GC (neej geen search gebruikt wist dus niet dat hier ook al een topic was)....
Echt klote voor Dinand.... en natuurlijk ook voor hun zoontje Dean "Maddy"..
Zo snel al naar zo'n kort ziektebed, hoorde 2 weken geleden pas dat ze ziek was.... of was ze al langer ziek?Moet je nagaan dat hun zoontje is vernoemd naar een vriendin "Maddy" van Dinand die ook is overleden aan kanker...
Dinant & Dean veel sterkte in de aankomende periode....
quote:pfff, haal dan die tekst zelf weg, maar mijn reactie kon ook heel goed op zichzelf staand gelezen worden en daar was niks mis mee
Op donderdag 29 januari 2004 16:15 schreef imago het volgende:
-edit-: reactie op edit.
quote:Nee inderdaad, 500 keer achter elkaar opschrijven dat het zo erg is schiet lekker op.
Op donderdag 29 januari 2004 16:17 schreef 3st het volgende:
Knip.
En Tom_Tom, waarom mag ik mijn mening niet geven over dit onderwerp? Het is niet zo dat ik onnodig grof was tegen mensen, Guusje Nederhorst of haar nabestaanden. Ik stelde alleen het verschijnsel aan de kaak dat we nogal hypocriet bezig zijn met z'n allen (behalve Imago dan). Het is hier toch geen condoleanceregister waar je alleen maar ja en amen mag zeggen?
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 29-01-2004 16:22]
quote:ja mooie tekst. jammer dat zo iemand zo jong moet sterven.
[afbeelding].
.
quote:Tjeetje
Op donderdag 29 januari 2004 16:18 schreef BaZje het volgende:
Moet je nagaan dat hun zoontje is vernoemd naar een vriendin "Maddy" van Dinand die ook is overleden aan kanker...
Ze was volglens mij een ontzettende lieverd....
Echt geen woorden voor....
quote:Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback. svp.
Op donderdag 29 januari 2004 16:20 schreef Hephaistos het volgende:
En Tom_Tom, waarom mag ik mijn mening niet geven over dit onderwerp? Het is niet zo dat ik onnodig grof was tegen mensen, Guusje Nederhorst of haar nabestaanden. Ik stelde alleen het verschijnsel aan de kaak dat we nogal hypocriet bezig zijn met z'n allen (behalve Imago dan). Het is hier toch geen condoleanceregister waar je alleen maar ja en amen mag zeggen?
quote:Dinand heeft dus in een tijdsbestek van +/- 2 jaar 2 vriendinnen verloren aan deze klote ziekte....
Op donderdag 29 januari 2004 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Tjeetje
.
quote:Niks hypocriet. En we weten je mening nu wel. Ophouden dus.
Op donderdag 29 januari 2004 16:20 schreef Hephaistos het volgende:[..]
Nee inderdaad, 500 keer achter elkaar opschrijven dat het zo erg is schiet lekker op.
Maar om nou een soort nationale rouw ervan te maken gaat me wel wat ver zeg
Verschrikkelijk voor der man + kind.
Echter overlijden er elke dag nog 10tallen van deze mensen die jullie ook niet persoonlijk kenden....we kunnen het natuurlijk ook gaan overdrijven.
quote:Start een nieuw topic in GC ofzo, maar niet in dit topic.
Ik stelde alleen het verschijnsel aan de kaak dat we nogal hypocriet bezig zijn met z'n allen (behalve Imago dan). Het is hier toch geen condoleanceregister waar je alleen maar ja en amen mag zeggen?
quote:Kan jij in mijn hoofd kijken... of in die van welke andere poster dan ook?
Op donderdag 29 januari 2004 16:20 schreef Hephaistos het volgende:
Ik stelde alleen het verschijnsel aan de kaak dat we nogal hypocriet bezig zijn met z'n allen (behalve Imago dan).
quote:exactly...
Op donderdag 29 januari 2004 16:24 schreef Metal_Mart het volgende:
Tja triest voor die jongen en haar familie.Maar om nou een soort nationale rouw ervan te maken gaat me wel wat ver zeg
quote:Dat is niet hypocriet. Natuurlijk is het overlijden van Guusje niet erger dan bijvoorbeeld dat van 'Ans uit Lutjebroek'. Alleen het grote verschil met 'Ans' is dat je niet van haar bestaan afweet en dus ook niet zou kunnen reageren op haar overlijden. Het feit dat dit een BNer betreft maakt het niet erger of minder erg.
Nee inderdaad, 500 keer achter elkaar opschrijven dat het zo erg is schiet lekker op.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:25 schreef Copycat het volgende:[..]
Kan jij in mijn hoofd kijken... of in die van welke andere poster dan ook?
Wat is er in hemelsnaam hypocriet aan je medeleven betuigen en emotie tonen omdat een jonge moeder uit het leven is weggerukt?
Omdat er niet elke dag een topic wordt geopend over de vele anonieme mensen die overlijden?
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:25 schreef static het volgende:[..]
Start een nieuw topic in GC ofzo, maar niet in dit topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Dirkh op 29-01-2004 16:29]
quote:Wel hypocriet. Zoek de oude topics er maar over na. Daarin werd Guusje 99% van de reacties afgeschilderd als een doos, trut, overgewaardeerde b-actrice...noem het maar op.
Op donderdag 29 januari 2004 16:24 schreef CartWOman het volgende:[..]
Niks hypocriet. En we weten je mening nu wel. Ophouden dus.
En nu is ze opeens een geweldig actrice, lieve vrouw etc?! Natuurlijk is dat hartstikke hypocriet
Overigens is het wel heel erg dat zo iemand op die leeftijd overlijdt aan kanker....
Ik vond haar vroeger echt een goede actrice bij GTST
quote:*rillingen*
[afbeelding].
.
quote:(Non-)Hodgkin komt toch ook op jonge leeftijd voor?
Op donderdag 29 januari 2004 16:20 schreef KonnieKipke het volgende:
wat voor kanker had ze eigenlijk?
Kan me maar 3 soorten bedenken: borstkanker, baarmoederhalskanker en eierstokkanker bij vrouwen van die leeftijd.
quote:Voor de laatste keer:
Op donderdag 29 januari 2004 16:28 schreef DonStefano het volgende:[..]
Wel hypocriet. Zoek de oude topics er maar over na. Daarin werd Guusje 99% van de reacties afgeschilderd als een doos, trut, overgewaardeerde b-actrice...noem het maar op.
En nu is ze opeens een geweldig actrice, lieve vrouw etc?! Natuurlijk is dat hartstikke hypocriet
Overigens is het wel heel erg dat zo iemand op die leeftijd overlijdt aan kanker....
quote:
quote:Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens.
Wel hypocriet. Zoek de oude topics er maar over na. Daarin werd Guusje 99% van de reacties afgeschilderd als een doos, trut, overgewaardeerde b-actrice...noem het maar op.
Daarom vind ik het wel erg voor de nabestaanden en haar kindje. .
quote:Zo is het altijd. Als ze achter het kistje aanlopen dan ben je ineens helemaal top. Niks heb je fout gedaan etc, etc...
quote:
quote:Ja, en? Ze was niet bij iedereen geliefd, dat kan.
En voor de mensen die zich storen aan dit medeleven: open een topic elders maar houd er hier over op, ben het nu spuugzat.
Ik kwam haar regelmatig tegen bij mij in de buurd met haar kindje.....
quote:Zoiets heet nou respect hebben voor de overledene. Natuurlijk heeft iedereen z'n fouten maar een begrafenis is niet het moment om daar bij stil te staan.
Op donderdag 29 januari 2004 16:30 schreef R3wd het volgende:[..]
Zo is het altijd. Als ze achter het kistje aanlopen dan ben je ineens helemaal top. Niks heb je fout gedaan etc, etc...
Wat een ontzettend rot nieuws, wat afschuwelijk voor alle betrokkenen, en wat ontzettend oneerlijk.
Wel mooi hoe een nuchter volk zoals nederlanders als het om bekende nederlanders gaat opeens allemaal drama-queens zijn. Een gemis voor de wereld zijn mensen zoals Mandela, niet GTST-guus die bijsnabbelde met Ademnood.
Nogmaals, verschrikkelijk voor haar naasten maar laten we niet gaan overdrijven.
quote:Dat is een beetje met iedereen zo CW.
Op donderdag 29 januari 2004 16:30 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ja, en? Ze was niet bij iedereen geliefd, dat kan.
En voor de mensen die zich storen aan dit medeleven: open een topic elders maar houd er hier over op, ben het nu spuugzat.
Het is ook erg, maar er sterven duizenden mensen per jaar aan deze rotziekte."
quote:Lees dat eerst maar eens even, topic gaat tijdelijk dicht.
quote:Ik kan me goed voorstellen dat ze dit niet aan de grote klok heeft willen hangen....
Op donderdag 29 januari 2004 16:30 schreef Toska1 het volgende:[..]
Bovendien was ze altijd behoorlijk arrogant tegen fans en de pers. En het feit dat dit zolang voor de buitenwereld verborgen is gebleven zegt ook al genoeg.
quote:Dat gaat nu dus verder na de herhaling van het shownieuws van gisteren.
Op donderdag 29 januari 2004 16:48 schreef Tazz het volgende:
om 16.51 uur extra uitzending op SBS6
quote:Nou, dat was informatief. Alleen de mededeling dat Guusje is overleden.
Op donderdag 29 januari 2004 16:48 schreef Tazz het volgende:
om 16.51 uur extra uitzending op SBS6
quote:dubbel
Op donderdag 29 januari 2004 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat gaat nu dus verder na de herhaling van het shownieuws van gisteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Tazz op 29-01-2004 16:55]
quote:Als je een dodelijke ziekte hebt en een kindje nog in de luiers is de pers op je huid het laatste waar je behoefte aan hebt. Is dat zo onbegrijpelijk?
Op donderdag 29 januari 2004 16:30 schreef Toska1 het volgende:[..]
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens.
.
Bovendien was ze altijd behoorlijk arrogant tegen fans en de pers. En het feit dat dit zolang voor de buitenwereld verborgen is gebleven zegt ook al genoeg.Daarom vind ik het wel erg voor de nabestaanden en haar kindje.
.
quote:Inderdaad, ik kan me voorstellen dat Guusje wel wat beters aan haar hoofd had.
Op donderdag 29 januari 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je een dodelijke ziekte hebt en een kindje nog in de luiers is de pers op je huid het laatste waar je behoefte aan hebt. Is dat zo onbegrijpelijk?
quote:Waarom, er zijn zat mensen die ik niet goed vind in hun vak, hoor. Maar de dood, zeker op deze leeftijd en in deze omstandigheden, wens je niemand toe. En er sterven inderdaad duizenden mensen aan deze ziekte, zo ook mijn vader. Maar ik heb hem tenminste nog mogen kennen. Ik voel mee met Dean, die nog zo onwetend is van het verdriet dat hem te wachten staat. Daar hoef ik Guus toch geen goede zangeres of actrice voor te vinden
Op donderdag 29 januari 2004 16:33 schreef Toska1 het volgende:[..]
Dat is een beetje met iedereen zo CW.
. Maar een beetje hypocriet is het wel dat nu degene die toen nagatief waren ( in andere topics over Guusje nu ineens beetje schijnheilig lopen te doen dat ze het erg vinden.
Het is ook erg, maar er sterven duizenden mensen per jaar aan deze rotziekte."
quote:Hij is notabene vernoemd naar Maddy, een vorige vriendin van Dinand die ook aan kanker is overleden.
Op donderdag 29 januari 2004 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Waarom, er zijn zat mensen die ik niet goed vind in hun vak, hoor. Maar de dood, zeker op deze leeftijd en in deze omstandigheden, wens je niemand toe. En er sterven inderdaad duizenden mensen aan deze ziekte, zo ook mijn vader. Maar ik heb hem tenminste nog mogen kennen. Ik voel mee met Dean, die nog zo onwetend is van het verdriet dat hem te wachten staat. Daar hoef ik Guus toch geen goede zangeres of actrice voor te vinden
quote:Dat zeg ik toch niet.
Op donderdag 29 januari 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Als je een dodelijke ziekte hebt en een kindje nog in de luiers is de pers op je huid het laatste waar je behoefte aan hebt. Is dat zo onbegrijpelijk?
quote:Hoe moet ik dit:
Op donderdag 29 januari 2004 17:11 schreef Toska1 het volgende:[..]
Dat zeg ik toch niet.
.
quote:dan interpreteren? Je vindt blijkbaar dat ze het bekend had moeten maken...
Bovendien was ze altijd behoorlijk arrogant tegen fans en de pers. En het feit dat dit zolang voor de buitenwereld verborgen is gebleven zegt ook al genoeg.
quote:Nee hoor, dat vind ik helemaal niet.
Op donderdag 29 januari 2004 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Hoe moet ik dit:
[..]dan interpreteren? Je vindt blijkbaar dat ze het bekend had moeten maken...
34 is te jong, veel te jong...
quote:Dan ben ik heel benieuwd wat je hiermee wil zeggen:
Op donderdag 29 januari 2004 17:16 schreef Toska1 het volgende:[..]
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet.
.
quote:want ik vind het nogal onaardig overkomen.
Net het laatste stukje van het item op SBS meegepikt
quote:Nee, Miss Dynastie, het feit dat het zo lang verborgen is gehouden voor de buitenwereld zegt dus dat ze arrogant is, snap je dat dan niet?
Op donderdag 29 januari 2004 17:16 schreef Toska1 het volgende:[..]
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet.
.
Ik schrok er toch wel van. Natuurlijk gaan er elke dag mensen dood aan deze verschrikkelijke ziekte, maar bij een gebeurtenis als dit krijgt de ziekte toch plotseling weer even een gezicht.
Maar hoe verschrikkelijk moet het ook voor Dinand zijn om opeens de liefde van je leven kwijt te raken. En dat kindje.
En om even op een spontane manier afscheid te nemen (want zo ken ik haar ook van de tv)
Guusje:
Hopelijk is er toch iets na dit leven.
quote:Ik kon haar niet meer dan gelijk geven hierin. Haar directe omgeving wist het wel en dat is genoeg. Dat heeft niets met arrogantie te maken.
Op donderdag 29 januari 2004 17:19 schreef Juweel het volgende:[..]
Nee, Miss Dynastie, het feit dat het zo lang verborgen is gehouden voor de buitenwereld zegt dus dat ze arrogant is, snap je dat dan niet?
quote:Ik bedoelde het sarcastisch Dante, zie ook mijn post op de vorige pagina...
Op donderdag 29 januari 2004 17:27 schreef Dante_A het volgende:[..]
Ik kon haar niet meer dan gelijk geven hierin. Haar directe omgeving wist het wel en dat is genoeg. Dat heeft niets met arrogantie te maken.
Leuke vrouw.
quote:Excuus, dat had ik niet gezien, ik ben een beetje van de kaart...
Op donderdag 29 januari 2004 17:28 schreef Juweel het volgende:[..]
Ik bedoelde het sarcastisch Dante, zie ook mijn post op de vorige pagina...
we zullen haar missen
quote:Dat zijn we allemaal.
Op donderdag 29 januari 2004 17:31 schreef Dante_A het volgende:[..]
Excuus, dat had ik niet gezien, ik ben een beetje van de kaart...
opeens kon ik me herinneren dat ik ze ooit in 1997 in Amersfoort had gezien optreden
[Dit bericht is gewijzigd door bugeye op 29-01-2004 17:41]
quote:Ik was zo'n fan, kun je nagaan
Op donderdag 29 januari 2004 17:41 schreef bugeye het volgende:
wat zullen al die ouwe jonge fans van Linda Roos en Jessica denken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opeens kon ik me herinneren dat ik ze ooit in 1997 in Amersfoort had gezien optreden
RIP guusje
Rust in vrede Guusje.
quote:Ja en het kereltje zal zijn moeder later niet meer herinneren denk ik...
Op donderdag 29 januari 2004 17:47 schreef NY_Giant het volgende:
Vreselijk dat ze op zo'n jonge leeftijd is overleden. En ook vreselijk voor man en kind. Jammer dat zulke dingen in het leven bestaan.![]()
![]()
Rust in vrede Guusje.
rest in peace Guusje...
Veels te jong...triest.
r.i.p guusje nederhorst, de bekende uit goede tijden slechte tijden is vanmiddag overleden aan borstkanker, heb je respect stuur dit dan door naar iedereen die online is...
forwarde via de msn
anders had ik het niet eens geweten
quote:Volgens mij is baarmoederhalskanker logischer
Op donderdag 29 januari 2004 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Longkanker? Ze rookte toch niet?
quote:Gelukkig, ik dacht al dat ze er niets aan zouden doen
Op donderdag 29 januari 2004 18:15 schreef Shoplifter14 het volgende:
Aandacht op www.gtst.nl voor Guus:
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:15 schreef Shoplifter14 het volgende:
Aandacht op www.gtst.nl voor Guus:
[afbeelding]
Mooie foto ook.
quote:Site is niet te bereiken vanwege extreme drukte.
Op donderdag 29 januari 2004 18:16 schreef onetouch het volgende:
medeleven betuigen kan op www.condoleance.nl
(of iig erg moeilijk)
quote:Netjes, geaccepteerd.
Op donderdag 29 januari 2004 18:29 schreef badboynova het volgende:
ff iets recht zetten. had net een topic geopend (nu op slot) maar ik had het niet goed neer gezet de tekst met wat ik bedoelde dus bij deze mijn excuus en uitleg. wat ik eingelijk bedoelde was niet op real life person bedoelt maar op het karakter die hij/zij speelt in een soap. dus bij deze nogmaals mijn excuus en hopend dat ik het mis verstand heb kunnen recht trekken en vergeven kan woorden voor mijn eigen fout. :')
quote:tja omdat dinand sinds vandaag 22% hoger staat
Op donderdag 29 januari 2004 18:37 schreef amaranta het volgende:
bij RTL boulevard gaat het nu over guusje
en ik ben het wel met albert eens
over die site van sterrenbeurs.. dat ze het 'account' van dinand maar ff offline moeten zetten
quote:goh en waarom zou dat dan zijn?
Op donderdag 29 januari 2004 18:39 schreef cpcpb het volgende:[..]
tja omdat dinand sinds vandaag 22% hoger staat
erg sneu, veel te jong.
Arme Guus, arm kindje, arme Dinand, gatverdamme wat kan het leven toch vreselijk oneerlijk zijn
quote:Vond ik wel symbolisch eigenlijk; je kunt moeilijk ff luchtig verder kleppen na zo'n verhaal.
Op donderdag 29 januari 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Jammer dat ze na de beelden van Guusje meteen naar de reclame gingen.
quote:Ik dacht echt dat hij het niet lang meer zou volhouden, maar hij werd na het begin weer iets rustiger.
Op donderdag 29 januari 2004 18:50 schreef Baklap het volgende:
Beau had het wel ff moeilijk geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 29-01-2004 18:53]
quote:Ja ok, maar ik wilde zien of Beau nu echt aan het huilen was, wat overigens vrij normaal is. Maar ik was gewoon nieuwsgierig
Op donderdag 29 januari 2004 18:51 schreef static het volgende:[..]
Vond ik wel symbolisch eigenlijk; je kunt moeilijk ff luchtig verder kleppen na zo'n verhaal.
quote:idd, dat was juist goed
Vond ik wel symbolisch eigenlijk; je kunt moeilijk ff luchtig verder kleppen na zo'n verhaal.
quote:Inderdaad heel goed gedaan door rtl boulevard
Guus bedankt, we zullen je nooit vergeten.
Redactie Starnews.nl
quote:Ik moet er niet eens aandenken, maar vooral voor haar is dit erg
Op donderdag 29 januari 2004 19:02 schreef Lolalala het volgende:
Wat sneu zeg, raar, 34 jaar en dan kanker en nu dood, dat kan je je toch niet voorstellen dat het jou overkomt?
quote:Wat voor soort kanker had ze dan?? Het was wel heel erg ernstig dan..
Op donderdag 29 januari 2004 19:10 schreef Merina het volgende:
edit: zie hierboven.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 29-01-2004 22:20]
Wat kan het leven toch hard zijn.
quote:Zou je het mss nog eens kunnen vragen, wil dit eigenlijk toch wel graag weten
Op donderdag 29 januari 2004 19:14 schreef Merina het volgende:[..]
Het was nogal een snel telefoongesprek, maar volgens mij was het borstkanker. Helemaal zeker weet ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |