ThaFreak | donderdag 29 januari 2004 @ 13:57 |
![]() quote:© autoweek! ![]() Tering wat een mooie bak weer, nu heb ik zelf de A8 altijd al mooi gevonden.... | |
vosss | donderdag 29 januari 2004 @ 13:57 |
![]() ![]() | |
Zwansen | donderdag 29 januari 2004 @ 13:59 |
5,7s naar de 100? Een diesel? 275? ![]() | |
Rolex | donderdag 29 januari 2004 @ 14:00 |
Kan me geen mooiere wagen voorstellen! Audi | |
Spooky4u | donderdag 29 januari 2004 @ 14:01 |
![]() | |
Flying_Vee | donderdag 29 januari 2004 @ 14:02 |
-niet met topic te maken- [Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 29-01-2004 14:12] | |
thetruth | donderdag 29 januari 2004 @ 14:03 |
beste ![]() | |
sanchezz | donderdag 29 januari 2004 @ 14:03 |
Dit is echt een monster!!! over een tijdje zien jullie mij dr al in rijden hoor. Haal ik jullie met gemak in over de snelweg! "Audi maakt rijden geweldig!" "A8 een mooi nummer" Wat staat R trouwens aan de achterkant? AS 8 ofzow? Edit: Flying_Vee, die Rover is lang niet zo mooi en rijdt lang niet zo lekker als deze bak. [Dit bericht is gewijzigd door sanchezz op 29-01-2004 14:06] | |
Rolex | donderdag 29 januari 2004 @ 14:04 |
quote:Het gaat niet alleen om de snelheid. [Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 29-01-2004 14:12] | |
Steve-O | donderdag 29 januari 2004 @ 14:04 |
quote:/ontopic Wat een mooie bak zeg ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 29-01-2004 14:13] | |
Cyberdogg | donderdag 29 januari 2004 @ 14:04 |
quote:Boeie........ het gaat hier om een A8, niet om een Rovertje. [Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 29-01-2004 14:13] | |
thetruth | donderdag 29 januari 2004 @ 14:04 |
quote:Ga jij nog maar fijn op de scooter want je bent 17 ![]() | |
Steve-O | donderdag 29 januari 2004 @ 14:05 |
Optisch is die ook erg mooi geworden ![]() | |
BoJo | donderdag 29 januari 2004 @ 14:05 |
Vette auto zeg !! ![]() Diesel Powaah | |
Steve-O | donderdag 29 januari 2004 @ 14:05 |
quote:Bij je pa in de auto zitten telt niet . | |
kennydies | donderdag 29 januari 2004 @ 14:06 |
Geile bak ![]() | |
Threepio | donderdag 29 januari 2004 @ 14:07 |
quote:Dat is een zwaar gemodificeerde versie, bedoeld om een snelheidrecord mee te vestigen. Dat heeft werkelijk niets met een getunede productieauto te maken ![]() ![]() Volgend jaar komt echter de ZT 385 en die is idd wel sneller ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 29-01-2004 14:13] | |
blade182 | donderdag 29 januari 2004 @ 14:10 |
wreeeeeeed ![]() | |
menmul | donderdag 29 januari 2004 @ 14:10 |
waaaaaaa wat een super bak toppie !!!!! ![]() | |
-Pino- | donderdag 29 januari 2004 @ 14:11 |
Ziet er wel heel erg stoer uit. Weer een reden om een staatslot te kopen denk ik! | |
menmul | donderdag 29 januari 2004 @ 14:11 |
waaaaaaa wat een super bak toppie !!!!! ![]() | |
LaTiNo | donderdag 29 januari 2004 @ 14:21 |
De oude A8 was al mijn favoriete limo, maar nu is de A8 het geworden! Zeker met grote wielen! Yummie! | |
JohnnyKnoxville | donderdag 29 januari 2004 @ 14:24 |
Levert Abt ook kits om de viskar of caravan te verstevigen? Je trekt toch finaal het chassis onder je Tabbert vandaan met zo'n auto ![]() | |
vdo28 | donderdag 29 januari 2004 @ 14:26 |
quote:I love this car... ![]() | |
Blik | donderdag 29 januari 2004 @ 14:38 |
En dat voor maar ruim 2000 euro extra ![]() | |
Farao | donderdag 29 januari 2004 @ 14:41 |
Wat een prachtige wagen zeg! Nu nog een geel kleurtje, paar strepen erop, balkje op 't dak, en m'n werkgever zo ver krijgen dat ie een paar van die dingen aanschaft. [Dit bericht is gewijzigd door Farao op 29-01-2004 18:21] | |
Sander_Prinsen | donderdag 29 januari 2004 @ 15:10 |
quote:Als ik een A8 4.0 TDI zou (kunnen) kopen, zou ik echt niet twijfelen om die 2200 euro er nog bij te lappen ![]() Dit is echt mijn ultieme wagen nu! Dit heeft nog net iets extra's tegenover een RS6. | |
GiSH | donderdag 29 januari 2004 @ 15:24 |
wat zal er gebeuren als ze 5.0 TDI van VW onderhanden nemen... | |
Piro | donderdag 29 januari 2004 @ 15:30 |
quote:Helemaal geen zak, want het is een strontkar ongeacht of je hem modificeert of niet. ![]() Heeft trouwens een niet onaardig koppel, vergeleken met de 510 NM van een Evolution 7/8, op een hoger toerental, maar hij trekt alsnog langzamer op? | |
JohnnyKnoxville | donderdag 29 januari 2004 @ 15:32 |
quote:Superkrachtige Abt Touareg VS10 Abt Stukje quote uit de OP: quote:373 pk dus. [Dit bericht is gewijzigd door JohnnyKnoxville op 29-01-2004 15:33] | |
PeuRac | donderdag 29 januari 2004 @ 15:32 |
quote:Gewicht/lucht weerstand, die EVO's die jij bedoelt wegen minimaal 500kg minder als z'n A8 | |
KatirZan | donderdag 29 januari 2004 @ 15:53 |
quote:Mja, mijn auto heeft er 200, bij 5200 tpm :S | |
#ANONIEM | donderdag 29 januari 2004 @ 16:07 |
quote:wie gaat een A8 nu met een Evo vergelijken ![]() | |
vdo28 | donderdag 29 januari 2004 @ 16:41 |
quote:Waarom moet je het nu gelijk weer verpesten, het is geen speelgoedautootje... | |
PteV | donderdag 29 januari 2004 @ 16:50 |
780 NM, dat zijn potdorie vrachtwagen-koppels ![]() | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 16:59 |
quote:Jeetje, dat is eigenlijk al te veel voor een caravan, LOL Als je ff optrekt trek je een Burgenland uit elkaar ipv vooruit... Whahahaha | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 17:04 |
Vraag me trouwens af wat de specs worden als je deze motor in een lichtere caroserie zet, volgens mij heb je dan een verdomt gemene sportwagen... | |
Hagedis | donderdag 29 januari 2004 @ 17:23 |
quote:Zou idd. goed kunnen, dit blok is erg aan de lichte kant... Maar dan zou de S4 niet meer verkopen lijkt mij | |
jackson | donderdag 29 januari 2004 @ 17:25 |
quote:Zie em liever dan de nieuwe S600. Maar die nieuwe S600 heeft wel 800NM koppel(en dat met benzine). En ik heb er al eens in meegereden. Helaas niet zelf gereden ![]() Erg dik deze audi trouwens | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 17:32 |
Wat zou het verbruik zijn? mmm Deze motor in een 911 inbouwen, zou dat gaan? Porsche Diesel... | |
Bvlgari | donderdag 29 januari 2004 @ 17:36 |
quote:Porsche diesel?Het hele autogebeuren wordt verneukt joh.Straks komen ze met een Ferrari MPV ofzo | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 17:39 |
quote:Ferrari bouwt al terreinwagens, dus waarom niet. | |
Bvlgari | donderdag 29 januari 2004 @ 17:47 |
quote:Eh omdat het dan gewoon te commercieel wordt.Kijk dieseltjes opfokken is gewoon leuk en das gewoon om te kijken hoe hard het kan. Als je Ferrari jeeps ziet is het toch niet meer speciaal?Kijk naar die Bentley GT,die wordt voor een breed publiek(eh sorry breder)gemaakt en daardoor wordt het minder exclusief.Straks zijn er gewoon geen exclusieve automerken meer omdat iedereen in een plastic Ferrari jeepje rijd. ![]() | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 17:51 |
quote:LOL nee, de autoindustrie moet vooral niet commercieel worden, *schater* | |
Bvlgari | donderdag 29 januari 2004 @ 17:53 |
Ach ja laat maar je snapt me niet.Blijkbaar zou je het wel cool vinden als je een poster boven je bedje hebt hangen van een auto die je overal ziet.Zoeken naar een auto die nog speciaal is. ![]() | |
Farao | donderdag 29 januari 2004 @ 17:56 |
quote:Wat heb je eraan als je auto hard kan, maar je mag het toch niet. Het is toch veel leuker als je hard kan én hard mag. Speelgoedautootje ? | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 18:01 |
quote:sorry, maar waarom is de magie van een sportwagen weg omdat ie op een andere brandstof rijd? Mercedes was ooit een sportwagenmerk, nu maken ze een heel spectrum, net als bv Honda. Ik zie echt niet in waarom een Ferrari ofzo geen geweldige auto meer zou zijn als er een andere brandstof ingaat. Lambourgini heeft al experimenten in deze richting als ik me goed herinner. Je zou net zo goed de wankelmotor kunnen afzeiken omdat ie geen zuigers heeft, maar het is een prachtige motor. Als ik me goed herinner heeft saab ooit eens testen gedaan met een turbine in personenwagens, Wat is daar tegen? | |
Bvlgari | donderdag 29 januari 2004 @ 18:13 |
Vink geen probleem maar als er diesels worden gemaakt van sportwagens dan worden ze toegankelijker voor veel meer mensen.En da's gewoon jammer omdat je dan niet meer de exclusieviteit hebt.Mercedes was ook eerst voor de top bedoeld.Nu rijdt iedereen erin en sorry dat ik zeg maar als ik een S600 zie vind ik dat echt niet bijzonder.Laat staan een 320 diesel. | |
Kelfox | donderdag 29 januari 2004 @ 18:18 |
quote:Werknemer ![]() | |
Farao | donderdag 29 januari 2004 @ 18:21 |
oe shit, spelfout. Dat moet uiteraard werkgever zijn | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 18:24 |
quote:Snap niet waarom een auto door een andere brandstof ineens toegangkelijker zou zijn. | |
Bvlgari | donderdag 29 januari 2004 @ 18:27 |
Omdat dat zuiniger is en mensen dan meer gaan twijfelen over het aanschaffen van een ''Ferrari Diesel''Oh tis een sportwagen en rijdt nog zuiniger ook!!Laten we maar doen dan.Weetje wat?Hangen we er meteen een caravan achter aan! | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 18:32 |
quote:een auto van ¤ 212.748 en dan geintresseert of ie nu 18 of 13 liter gebruikt, suuuure en een diesel zou door de belasting NOG duurder zijn.... | |
Piro | donderdag 29 januari 2004 @ 18:33 |
quote:Koppelvergelijkingen, ik ben geen automobiele guru ofzo, maar ik dacht dat koppel bepalend was voor hoe snel een auto optrekt, als ik zie dat een R34 N1 ongeveer 400 NM koppel heeft, iets daaronder misschien, een Evo heeft 510, en die audi ergens in de 800, en toch trekt de R34 het snelst op, what gives? En nee, tis geen licht autootje... | |
Bvlgari | donderdag 29 januari 2004 @ 18:44 |
quote:Ja maar uiteindelijk zullen er toch veel mensen de overweging maken om hem te kopen.Diesel klinkt nou eenmaal veel aantrekkelijker. | |
-En4Cer- | donderdag 29 januari 2004 @ 18:46 |
Deze auto is echt wrééééd ![]() | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 18:48 |
quote:volgens mij loop je gewoon spijkers op laag water te zoeken | |
Bvlgari | donderdag 29 januari 2004 @ 18:58 |
Volgens jou wel jah.Ik vind het gewoon jammer dat er straks niks meer bijzonders meer te zien is. | |
Threepio | donderdag 29 januari 2004 @ 19:11 |
quote:Sinds wanneer bouwt ferrari terreinwagens ![]() | |
Pietverdriet | donderdag 29 januari 2004 @ 19:26 |
quote:Sorry mijn vergissing, was Lambourgini | |
Blik | donderdag 29 januari 2004 @ 19:42 |
quote:die maken tractors, geen terreinwagens (bedoel je de Porsche Cayenne | |
Piro | donderdag 29 januari 2004 @ 19:58 |
Misschien bedoelt ie de Maserati Kubang. ![]() | |
audi80 | donderdag 29 januari 2004 @ 20:01 |
Wat een prachtige wagen ! ![]() maar dit heb ik op het audiforum ook al gezegd | |
Novitec | donderdag 29 januari 2004 @ 20:15 |
Lamborghini bouwde halverwege de jaren '80 de LM002 en dit is een terreinwagen. Deze werd overigens aangedreven door dezelfde motor als in de toenmalige Countach, een 12 cilinder van 455pk. Het ding liep even over de 200km/h en ging op licht terrein in 8.5 seconden naar de honderd. ![]() Maar okee, on topic: 275km/h is een onwijs hoge snelheid voor een diesel, wat deze berichtgeving betreft, blijkt toch dat dieselmotoren langzamerhand richting benzinemotoren trekken qua ontwikkeling en sportiviteit, maar okee, de benzine-turbo-motoren blijven vooralsnog ongeslagen, alleen zuipen die weer veel meer. N. | |
GiSH | donderdag 29 januari 2004 @ 20:15 |
VAG is druk bezig om diesel in burgere als Race auto. Wat dacht je van seat race's op zandvoort dit zijn ook diesels.. Ik weet niet of ze in Le Mans al racen met diesels.. dus zuinig rijden heeft wel voordelen minder brandstof nodig lichtere auto of zelfde hoeveelheid langer rijden. Dus diesel in de racerij is niet zo gek, en zeker dus ook niet in zo'n audi. | |
Threepio | donderdag 29 januari 2004 @ 21:07 |
quote:alleen zijn dieselmotoren doorgaans toch zwaarder dan benzinemotoren en voor dat verschil kan je een hoop liters extra brandstof meenemen denk ik ![]() | |
Piro | donderdag 29 januari 2004 @ 21:08 |
quote:Ik betwijfel het, Le Mans tankt volgens mij helemaal geen standaardbenzine maar een een of ander aangepast mengsel waar NOS nog bij verbleekt ofzo. Ik wacht op de eerste T90 motor in een auto, dat ding slikt alles, Benzine, kerosine, diesel, alcohol, ethanol, als het maar knalt, eventueel mengen en hij scheurt als een debiel met zijn 1200 peekaa, aan trekkracht ontbreekt het hem ook niet omdat hij een koekblik van 49 ton tot een km of 80 kan trekken. | |
yup | donderdag 29 januari 2004 @ 21:31 |
275 in een diesel, het moet niet gekker worden ![]() A8 is mooiste directeur-bak van nu Maar een ding houd me tegen om het ding te kopen, hij heeft automaat | |
Nimitz | donderdag 29 januari 2004 @ 21:33 |
Wat een ongelooflijke mooie bak. Zat vanmiddag achter zo'n nieuwe A8 en zat al weg te dromen. En dan nu dit bericht ![]() Als ik toch eens het geld had | |
Piro | donderdag 29 januari 2004 @ 21:34 |
quote:Een automaat? Ieuw. Ookal word ik homo, nooit zal ik een mietje worden! | |
Sander_Prinsen | donderdag 29 januari 2004 @ 21:34 |
quote:Lamborghini heeft in de jaren 80 een terreinwagen gebouwd (de LM002). Zwaar, vierkant en veel pk's. Een soort Hummer op steroiden zeg maar, alleen waren de terreincapaciteiten niet zo super geloof ik. Meer info & pics: http://www.lamborghiniregistry.com/LM002/ | |
GiSH | donderdag 29 januari 2004 @ 21:37 |
quote:volgens mij zijn die blokken van aluminium dus niet veel extra gewicht | |
yup | donderdag 29 januari 2004 @ 22:16 |
quote:Volgens mij niet ![]() De gehele A8 is misschien van Alu, maar de motor niet | |
heinl | donderdag 29 januari 2004 @ 22:19 |
damn.. dat word nog ff doorsparen.. maar wat een gru-we-lijke auto ![]() ![]() | |
GiSH | vrijdag 30 januari 2004 @ 00:09 |
quote:je hebt gelijk quote: | |
#ANONIEM | vrijdag 30 januari 2004 @ 20:04 |
quote:ivm met die a8 is een evo een licht bakkie... | |
Piro | vrijdag 30 januari 2004 @ 20:15 |
quote:Hmm, moet mezelf toch eens beter inlezen dan. ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 30 januari 2004 @ 20:19 |
quote:lache signature heb je btw | |
StefanP | vrijdag 30 januari 2004 @ 21:18 |
Jezus wat een geile bak! | |
Piro | vrijdag 30 januari 2004 @ 21:33 |
quote:Weet ik. ![]() Nog links over dat koppelgebeuren? [/endlichtelijkofftopic] | |
Konijn | zaterdag 31 januari 2004 @ 23:32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
klaus_beyer | woensdag 11 februari 2004 @ 01:07 |
![]() | |
Fulcrum_X | woensdag 11 februari 2004 @ 10:03 |
vw is kut, audi is beter ![]() | |
errorken | woensdag 11 februari 2004 @ 10:07 |
roetwolk @ A8 ![]() |