Eventueel zou je de behandelend arts kunnen vragen je over te zetten op fluoxetine (Prozac), dat valt in zwangerschapscategorie A: "geen schadelijke effecten waargenomen in onderzoek onder zwangere vrouwen (veilig)"
Bron: Geneesmiddelen, zwangerschap en borstvoeding, uitgave van de Teratologie Informatie Service van het RIVM en Stichting Health Base.
- raak niet te erg ontmoedigd door het feit dat de angsten nu zo hevig terugkomen. Volgens mij is dat iets wat vaak gebeurt bij afbouwen, en wordt dat vanzelf minder na een tijdje. Bij mij in elk geval wel, toen ik ging afbouwen kreeg ik paniekaanvallen die ik sowieso nog nooit had gehad, ook niet voordat ik iets ging slikken Dat ging gelukkig vanzelf weer weg.
[Dit bericht is gewijzigd door thaleia op 29-01-2004 13:58]
quote:Waar kan ik hier meer over lezen weet je dat misschien? Ik heb namelijk een afspraak met de huisarts morgen en dan kan ik het daar eens over hebben.
Op donderdag 29 januari 2004 13:25 schreef Phaedrus het volgende:
Je zou de dosering misschien wat langzamer kunnen afbouwen.Eventueel zou je de behandelend arts kunnen vragen je over te zetten op fluoxetine (Prozac), dat valt in zwangerschapscategorie A: "geen schadelijke effecten waargenomen in onderzoek onder zwangere vrouwen (veilig)"
Bron: Geneesmiddelen, zwangerschap en borstvoeding, uitgave van de Teratologie Informatie Service van het RIVM en Stichting Health Base.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |