quote:Te weinig
Op zaterdag 14 februari 2004 00:04 schreef JK het volgende:[..]
Wat laat je eigenlijk NIET staan?
quote:Tis ook een kutspel gijs
Op vrijdag 13 februari 2004 22:16 schreef Chocobo het volgende:
Geweldige lijst auto's maar ik laat GT4 wel staan![]()
1. Alfa Romeo 1300 Junior Zagato ‘71
2. Alfa Romeo 147 GTA ‘03
3. Alfa Romeo 155 V6 TI Race Car ‘93
4. Alfa Romeo 156 Super Turismo Race Car ‘01
5. Alfa Romeo 158 Formula 1 ‘50
6. Alfa Romeo 1600 Duetto Spider ‘66
7. Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V ‘98
8. Alfa Romeo 179 Formula 1 ‘80
9. Alfa Romeo 33 TT12 Race Car
10. Alfa Romeo 33-2 Race Car
11. Alfa Romeo 33-2 Stradale ‘67
12. Alfa Romeo GTV ‘03
13. Alfa Romeo GTV ‘73
14. Alfa Romeo Montreal ‘70
15. Alfa Romeo Spider 3.0 V6 ‘98
Jammer dat de Brera en de 8C Competizione er niet in zitten alleen.
quote:Nee! Niet jij ook al!
Op zaterdag 14 februari 2004 00:28 schreef Hakkert het volgende:[..]
Tis ook een kutspel gijs
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:44 schreef P-Style het volgende:[..]
Nee! Niet jij ook al!
quote:Ik... ik... ik... geloof mijn eigenlijk "oren" (ogen) niet!
Op zaterdag 14 februari 2004 00:45 schreef Hakkert het volgende:.. ik hou niet van racen dus GT3 heb ik al verkocht
Ookal hou je niet van racen, Gran Turismo is meester!!! Een must-have voor iedere PS2 bezitter!
quote:Ik was blij dat ik er vanaf was
Op zaterdag 14 februari 2004 00:48 schreef P-Style het volgende:[..]
Ik... ik... ik... geloof mijn eigenlijk "oren" (ogen) niet!
![]()
![]()
Ookal hou je niet van racen, Gran Turismo is meester!!! Een must-have voor iedere PS2 bezitter!
quote:Genoeg... GENOEG!!! Ik kan het niet meer aan!
Op zaterdag 14 februari 2004 00:49 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik was blij dat ik er vanaf was
(Maareh mocht je GT4 tòch willen proberen en het vervolgens niks vinden, mag mag je'm wel voor een vriendenprijsje aan mij verkopen )
quote:Heiden, ik stuurt gij naar de Hel, waart gij 24/7 GT3 moet spelen
Op zaterdag 14 februari 2004 00:49 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik was blij dat ik er vanaf was
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 00:28 schreef Hakkert het volgende:[..]
Tis ook een kutspel gijs
Nee ik begrijp de reacties hier wel. Tis een PS2 troffee game maar ik ben idd geen racefan. Geprobeerd met GT3 en PGR2 maar ik vind het gewoon niks
Meer een rpg/adventure man !
Zo mooi!!
quote:Kijk wij begrijpen elkaar!... Af en toe doe ik mario kart DD.. die is wel lachen, maar dat hele simulatie gedoe
Op zaterdag 14 februari 2004 07:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee ik begrijp de reacties hier wel. Tis een PS2 troffee game
maar ik ben idd geen racefan. Geprobeerd met GT3 en PGR2 maar ik vind het gewoon niks
![]()
Meer een rpg/adventure man !
quote:Zo is dat. Ik ben ook geen super-race fan (behalve dan van GOEDE motorspellen, maar hele goede zijn er helaas nog niet op PS2), maar toch heb ik GT3, Auto Modellista, Ford Racing 2 en Speed Kings (burnout met motoren).
Op zaterdag 14 februari 2004 00:48 schreef P-Style het volgende:[..]
En binnenkort dan nog Burnout 2 en zeker weten GT4 !!! Prachtig, dat tunen, mooie replays enz, veel auto's...
quote:En niet te vergeten... online gameplay! Dàt is de reden dat ik de netwerkadapter heb aangeschaft! Voor GT4! Ik heb dat ding al 2,5 maand (en hij's nu alweer goedkoper geworden
Op zaterdag 14 februari 2004 12:25 schreef JK het volgende:
Prachtig, dat tunen, mooie replays enz, veel auto's...
En dan nog de enorme tune mogelijkheden , dit spel is één van de weinige spellen waar ik echt zo ¤60 voor neerleg, bij de meeste anderen probeer ik ze toch via de UK voor ¤43/¤47 te kopen
Ik hou juist niet van adventures, beginnen me te vervelen na een korte tijd.
quote:Helemaal vergeten, dat online wordt super!
Op zaterdag 14 februari 2004 12:29 schreef P-Style het volgende:[..]
En niet te vergeten... online gameplay! Dàt is de reden dat ik de netwerkadapter heb aangeschaft! Voor GT4! Ik heb dat ding al 2,5 maand (en hij's nu alweer goedkoper geworden
), maar het duurt nog zo lang voordat GT4 hier is!
En andere leuke online titels die ik het kopen waard vind heb ik nog niet gezien.
quote:Zo denk ik er ook over. En Socom vind ik maar lelijk en eigenlijk al helemaal geen consolegame. GT4 is gewoon hèt spel voor online! De enige racespellen die ik speel zijn overigens allemaal uit de Gran Turismo reeks. Andere racespellen boeien me niet. Ik heb Ridge Racer 4 voor de PS1 ook nog liggen en die noem ik een nog-net-geen-miskoop. De enige online spellen die ik speel zijn strategiespellen... maar die zijn veel meer geschikt voor de PC dan voor de PS2.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:14 schreef JK het volgende:[..]
Helemaal vergeten, dat online wordt super!
Ik speel helemaal geen online titels meer, heb er hier wel wat liggen maar ik vind echt dat Sony er een potje van heeft gemaakt... GT4 zal dan een van de eerste titels worden die echt goed zijn... Socom is dan ook zo-zo, maar GT4 moet toch echt wel beter worden online
En wat zat dat gaan kosten denken jullie? Zal wel weer een dure grap worden
quote:100.000 gamers ?
Op zaterdag 14 februari 2004 14:41 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind SOCOM wel stoer, en het wordt echt door ruim 100.000 mensen uit de Benelux gespeeld.
quote:Bij de PS2 zijn 100.000 man aan het klooien met hun settings, bij XBox Live zijn ze gewoon aan het gamen.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
100.000 gamers ?Das veel man. Ik hoorde ook dat de PS2 veeeeeel meer gamers online heeft als Xboxlive
Maar waarom hoor ik dan niks over PSonline ?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-02-2004 15:27]
quote:whehehehe
Op zaterdag 14 februari 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bij de PS2 zijn 100.000 man aan het klooien met hun setting, bij XBox Live zijn ze gewoon aan het gamen.
quote:Dat valt ook wel mee hoor, ik heb het hele gebeuren zonder problemen weten te installeren.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bij de PS2 zijn 100.000 man aan het klooien met hun setting, bij XBox Live zijn ze gewoon aan het gamen.
Dat EA nou niet weet hoe ze een netwerk game moeten bouwen...
quote:Vind je het gek, als PS2-NETWERK gebruiker heb je alleen wat aan Socom, de rest is gewoon klote. Nu speel ik heel af en toe Hardware Online Arena, maar dat is ook maar simpel schieten en meer niet. De rest van de spellen valt vies tegen en er is dan bijna ook niemand online BEHALVE op Socom, omdat men dus wel MOET.
Op zaterdag 14 februari 2004 14:41 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind SOCOM wel stoer, en het wordt echt door ruim 100.000 mensen uit de Benelux gespeeld.
En bij Socom heb je nog eens weinig aan die headset, je kan elkaar toch heel moeilijk verstaan, dat hebben ze bij Hardware Online Arena beter voor elkaar.
En XIII is ook wel aardig online, maarja FPS games online moet je gewoon op de PC doen.
The Sims online heb ik maar 1x gedaan, ging retetraag (EA!) en kon weinig doen eigenlijk dan wat spul uitwisselen.
Nee, ik wacht wel op GT4, dan is dat netwerkadaptertje toch nog ERGENS goed voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |