quote:Dat had ik ook
Op maandag 9 februari 2004 10:48 schreef P-Style het volgende:Dus ik overal op internet zoeken hoe je nou aan de overkant moest komen, daar helemaal aan het begin, bleek dat je dat dus met die "rol + jump" moest doen...
quote:Je moet nog meer powercells vinden
Op maandag 9 februari 2004 05:28 schreef P-Style het volgende:[..]
100%?
Ik heb Jak & Dexter toevallig geleend van een vriend van me. Leuk spel, meestal hou ik niet zo van platvorm spelletjes, maar deze vond ik erg mooi! Sommige stukjes zijn echter zéér frustrerend... al dat gespring en dan telkes een van de laatste sprongen verkeerd doen! (is de reden dat ik niet zo van platvormspelletjes hou.
)
Ik zit op 98%. Moet nog één powercell (die ene in dat lavadorp in dat kistje dat je met een vuurbal kapot moet schieten... is me nog niet gelukt
) en iets van 60 orbs... deze kan ik alleen niet meer vinden.
quote:gewoon op start douwen en kijken waar je de laatste orbs en cells nog moet halen...het lukt je vanzelf wel..
Op maandag 9 februari 2004 05:28 schreef P-Style het volgende:[..]
100%?
Ik heb Jak & Dexter toevallig geleend van een vriend van me. Leuk spel, meestal hou ik niet zo van platvorm spelletjes, maar deze vond ik erg mooi! Sommige stukjes zijn echter zéér frustrerend... al dat gespring en dan telkes een van de laatste sprongen verkeerd doen! (is de reden dat ik niet zo van platvormspelletjes hou.
)
Ik zit op 98%. Moet nog één powercell (die ene in dat lavadorp in dat kistje dat je met een vuurbal kapot moet schieten... is me nog niet gelukt
) en iets van 60 orbs... deze kan ik alleen niet meer vinden.
quote:Ja dat weet ik, maar dan nog kan ik ze niet vinden.
Op maandag 9 februari 2004 16:00 schreef Gamedemon het volgende:[..]
gewoon op start douwen en kijken waar je de laatste orbs en cells nog moet halen...het lukt je vanzelf wel..
ik heb erg genoten van jak 1..ookal duurde hij zo kort..
quote:Ik weet dat er 101 zijn. Ik heb er 100 verzameld. Ik weet ook wáár die laatste zit en hoé ik 'm zou moeten pakken... het lukt me alleen niet
Op maandag 9 februari 2004 12:07 schreef JK het volgende:
Je moet nog meer powercells vindenEr zijn er namelijk 101. Ik heb ze niet alle 101 gevonden maar wel uitgespeeld.
quote:Einde met alle orbs is niet echt spectaculairder dan het gewone einde alleen
Op maandag 9 februari 2004 16:00 schreef Gamedemon het volgende:[..]
gewoon op start douwen en kijken waar je de laatste orbs en cells nog moet halen...het lukt je vanzelf wel..
ik heb erg genoten van jak 1..ookal duurde hij zo kort..
quote:
Op maandag 9 februari 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Einde met alle 100 òf 101 orbs powercells is niet echt spectaculairder dan het gewone einde alleen
quote:idd
Op maandag 9 februari 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Einde met alle orbs is niet echt spectaculairder dan het gewone einde alleen
quote:Nee,... gerucht ging over dat je je memcard save het volgende spel in kon loaden maar das nooit van de grond gekomen
Op maandag 9 februari 2004 22:19 schreef Gamedemon het volgende:[..]
idd
spoiler:Jezus man het kwam geeneens terug in jak 2
quote:Een wipeout-achtige game?
Op dinsdag 10 februari 2004 12:01 schreef HansvanOchten het volgende:
Heb hier de vraag al eerder gesteld maar toen kam er geen reactie dus probeer het nog maar eens.
Iemand misschien info over een wipeout achtige game?
Ik heb hem nu ondertussen wel uitgespeeld en zit te wachten op een soortgelijk spel.
Iemand info misschien?
Heb wipeout zelf niet, maar wel een demo d'r van ik vind er niks aan!
quote:Games die "gewoon, wel leuk" zijn, koop ik niet! Ik koop alleen de bèste games!
Op dinsdag 10 februari 2004 12:39 schreef Smots het volgende:
ik heb de full version van I-Ninja binnen.
Hij's best geinig, maar geen klassieker.
gewoon, wel leuk.
quote:wie zegt dat ik 'm gekocht heb?
Op dinsdag 10 februari 2004 12:45 schreef P-Style het volgende:[..]
Games die "gewoon, wel leuk" zijn, koop ik niet! Ik koop alleen de bèste games!
Het valt me op dat zo'n beetje alles wat het afgelopen jaar op de PS2 is uitgekomen niet meer is dan "gewoon, wel leuk"
Ik heb dus al een hele tijd geen nieuwe games meer gekocht.
quote:NEE!
Op dinsdag 10 februari 2004 15:22 schreef Hakkert het volgende:
Ga toch allemaal FFX spelen
Ik ga binnenkort dat GTA Dual Pack aanschaffen, hij is alleen bij play.com uitverkocht, even daar op wachten maar Tjdje niet meer gespeeld en Vice City ben ik nooit ver mee gekomen omdat ik mijn PC toen heb verruild voor een laptop die niet echt goed met games is
quote:Jak 2, Beyond Good an Evil en Prince of Persia zijn toch echt wel het spelen waard en redelijk nieuw.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:45 schreef P-Style het volgende:[..]
Games die "gewoon, wel leuk" zijn, koop ik niet! Ik koop alleen de bèste games!
Het valt me op dat zo'n beetje alles wat het afgelopen jaar op de PS2 is uitgekomen niet meer is dan "gewoon, wel leuk"
Ik heb dus al een hele tijd geen nieuwe games meer gekocht.
[Dit bericht is gewijzigd door peristilius op 10-02-2004 16:14]
quote:Ja, ik wil ze effe voor zijn voordat er weer allemaal mensen gaan lopen janken over warez.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rustug Smots
Linkje: Kya: Dark Lineage
quote:Zeg smots... jij bent toch zo'n ali illegali met omgebouwde consoles zonder ook maar 1 origineel spel? Toch?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:32 schreef Smots het volgende:[..]
Ja, ik wil ze effe voor zijn voordat er weer allemaal mensen gaan lopen janken over warez.
Linkje: Kya: Dark Lineage
quote:Wipeout vormt samen met GT3/FF en MGS de top op de playstation!
Op dinsdag 10 februari 2004 12:35 schreef P-Style het volgende:[..]
Een wipeout-achtige game?
Nee, sorry. Waarschijnlijk kreeg je geen reactie omdat er (nog) geen andere "wipeout-achtige" game is.
Heb wipeout zelf niet, maar wel een demo d'r van ik vind er niks aan!
quote:ALLES GEDOWNLOAD!!!
Op dinsdag 10 februari 2004 16:50 schreef Hakkert het volgende:[..]
Zeg smots... jij bent toch zo'n ali illegali met omgebouwde consoles zonder ook maar 1 origineel spel? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |