abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 11:08:01 #151
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17022469
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:48 schreef P-Style het volgende:

Dus ik overal op internet zoeken hoe je nou aan de overkant moest komen, daar helemaal aan het begin, bleek dat je dat dus met die "rol + jump" moest doen...

Dat had ik ook
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 9 februari 2004 @ 12:07:22 #152
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_17023886
quote:
Op maandag 9 februari 2004 05:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

100%? Ik heb Jak & Dexter toevallig geleend van een vriend van me. Leuk spel, meestal hou ik niet zo van platvorm spelletjes, maar deze vond ik erg mooi! Sommige stukjes zijn echter zéér frustrerend... al dat gespring en dan telkes een van de laatste sprongen verkeerd doen! (is de reden dat ik niet zo van platvormspelletjes hou. ) Ik zit op 98%. Moet nog één powercell (die ene in dat lavadorp in dat kistje dat je met een vuurbal kapot moet schieten... is me nog niet gelukt ) en iets van 60 orbs... deze kan ik alleen niet meer vinden.

Je moet nog meer powercells vinden Er zijn er namelijk 101. Ik heb ze niet alle 101 gevonden maar wel uitgespeeld. Vond het wel goed, sommige missies zijn gewoon saai of irritant. Die robot vond ik nog wel mee vallen, erger op snowy mountain met die flut flut (of heet die vogel anders?) over een stel ge'time'de precursor platforms springen... gestoord werd ik er van !
pi_17030076
Heb net Jak 2 uitgespeeld, niet de moeite genomen om al die secret easter egg dingen te zoeken, doe ik volgende keer wel dat ik m uitspeel. Het was een zeer mooi spel.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 9 februari 2004 @ 16:00:52 #154
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_17030468
quote:
Op maandag 9 februari 2004 05:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

100%? Ik heb Jak & Dexter toevallig geleend van een vriend van me. Leuk spel, meestal hou ik niet zo van platvorm spelletjes, maar deze vond ik erg mooi! Sommige stukjes zijn echter zéér frustrerend... al dat gespring en dan telkes een van de laatste sprongen verkeerd doen! (is de reden dat ik niet zo van platvormspelletjes hou. ) Ik zit op 98%. Moet nog één powercell (die ene in dat lavadorp in dat kistje dat je met een vuurbal kapot moet schieten... is me nog niet gelukt ) en iets van 60 orbs... deze kan ik alleen niet meer vinden.

gewoon op start douwen en kijken waar je de laatste orbs en cells nog moet halen...het lukt je vanzelf wel..
ik heb erg genoten van jak 1..ookal duurde hij zo kort..
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_17036855
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

gewoon op start douwen en kijken waar je de laatste orbs en cells nog moet halen...het lukt je vanzelf wel..

Ja dat weet ik, maar dan nog kan ik ze niet vinden. Ik moet op een aantal plekken nog 3 tot 5 van die orbs (per plek dus). Maar die kan ik dus niet meer vinden.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:07 schreef JK het volgende:
Je moet nog meer powercells vinden Er zijn er namelijk 101. Ik heb ze niet alle 101 gevonden maar wel uitgespeeld.
Ik weet dat er 101 zijn. Ik heb er 100 verzameld. Ik weet ook wáár die laatste zit en hoé ik 'm zou moeten pakken... het lukt me alleen niet Ik moet die laatste powercell uit dat stevige kistje blasten met een vuurbal, maar daarvoor moet ik dus in de Spider Cave m'n vuurpower opladen en dan snel naar dat Lava dorp rennen en springen. Iedere keer ben ik te laat!
  maandag 9 februari 2004 @ 20:03:46 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17037196
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Einde met alle orbs is niet echt spectaculairder dan het gewone einde alleen
pi_17037255
quote:
Op maandag 9 februari 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Einde met alle 100 òf 101 orbs powercells is niet echt spectaculairder dan het gewone einde alleen
  maandag 9 februari 2004 @ 22:19:10 #158
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_17042636
quote:
Op maandag 9 februari 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Einde met alle orbs is niet echt spectaculairder dan het gewone einde alleen

idd
spoiler:
Jezus man het kwam geeneens terug in jak 2
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 9 februari 2004 @ 23:55:33 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17046265
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

idd
spoiler:

Jezus man het kwam geeneens terug in jak 2

Nee,... gerucht ging over dat je je memcard save het volgende spel in kon loaden maar das nooit van de grond gekomen
pi_17054774
Heb hier de vraag al eerder gesteld maar toen kam er geen reactie dus probeer het nog maar eens.
Iemand misschien info over een wipeout achtige game?
Ik heb hem nu ondertussen wel uitgespeeld en zit te wachten op een soortgelijk spel.
Iemand info misschien?
Built for Speed
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:34:41 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17055690
Wipe out zelf?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17055702
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:01 schreef HansvanOchten het volgende:
Heb hier de vraag al eerder gesteld maar toen kam er geen reactie dus probeer het nog maar eens.
Iemand misschien info over een wipeout achtige game?
Ik heb hem nu ondertussen wel uitgespeeld en zit te wachten op een soortgelijk spel.
Iemand info misschien?
Een wipeout-achtige game? Nee, sorry. Waarschijnlijk kreeg je geen reactie omdat er (nog) geen andere "wipeout-achtige" game is.

Heb wipeout zelf niet, maar wel een demo d'r van ik vind er niks aan!

dinsdag 10 februari 2004 @ 12:39:40 #163
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_17055799
ik heb de full version van I-Ninja binnen.
Hij's best geinig, maar geen klassieker.
gewoon, wel leuk.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_17055934
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:39 schreef Smots het volgende:
ik heb de full version van I-Ninja binnen.
Hij's best geinig, maar geen klassieker.
gewoon, wel leuk.
Games die "gewoon, wel leuk" zijn, koop ik niet! Ik koop alleen de bèste games! Het valt me op dat zo'n beetje alles wat het afgelopen jaar op de PS2 is uitgekomen niet meer is dan "gewoon, wel leuk" Ik heb dus al een hele tijd geen nieuwe games meer gekocht.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 13:07:42 #165
10785 Smots
pi_17056492
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Games die "gewoon, wel leuk" zijn, koop ik niet! Ik koop alleen de bèste games! Het valt me op dat zo'n beetje alles wat het afgelopen jaar op de PS2 is uitgekomen niet meer is dan "gewoon, wel leuk" Ik heb dus al een hele tijd geen nieuwe games meer gekocht.

wie zegt dat ik 'm gekocht heb?

NEE, IK DOE NIET AAN WAREZ EN ANDERE ILLEGALE KUTPRAKTIJKEN!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 14:27:13 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17058875
Rustug Smots
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17060448
Ga toch allemaal FFX spelen
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_17060846
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:22 schreef Hakkert het volgende:
Ga toch allemaal FFX spelen
NEE!

Ik ga binnenkort dat GTA Dual Pack aanschaffen, hij is alleen bij play.com uitverkocht, even daar op wachten maar Tjdje niet meer gespeeld en Vice City ben ik nooit ver mee gekomen omdat ik mijn PC toen heb verruild voor een laptop die niet echt goed met games is

pi_17061942
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jak 2, Beyond Good an Evil en Prince of Persia zijn toch echt wel het spelen waard en redelijk nieuw.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_17061961
VERWIJDER MIJ! waarom kan ik dat eigenlijk niet zelf doen?

[Dit bericht is gewijzigd door peristilius op 10-02-2004 16:14]

pi_17062041
Ik vraag me af waarom het altijd zooooooooooooo ontzettend lang duurt voordat games worden vertaalt en overgebracht naar europa. Dat is niet eerlijk
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:32:46 #172
10785 Smots
pi_17062737
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rustug Smots
Ja, ik wil ze effe voor zijn voordat er weer allemaal mensen gaan lopen janken over warez.

Linkje: Kya: Dark Lineage

pi_17063298
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:32 schreef Smots het volgende:

[..]

Ja, ik wil ze effe voor zijn voordat er weer allemaal mensen gaan lopen janken over warez.

Linkje: Kya: Dark Lineage

Zeg smots... jij bent toch zo'n ali illegali met omgebouwde consoles zonder ook maar 1 origineel spel? Toch?
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_17063318
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Een wipeout-achtige game? Nee, sorry. Waarschijnlijk kreeg je geen reactie omdat er (nog) geen andere "wipeout-achtige" game is.

Heb wipeout zelf niet, maar wel een demo d'r van ik vind er niks aan!

Wipeout vormt samen met GT3/FF en MGS de top op de playstation!
Ook rollcage is geweldig.
Weet niet of iemand toevallig Stage II nog heeft gespeeld op de psx maar dat wat echt super!
Built for Speed
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:23:35 #175
10785 Smots
pi_17064329
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:50 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Zeg smots... jij bent toch zo'n ali illegali met omgebouwde consoles zonder ook maar 1 origineel spel? Toch?

ALLES GEDOWNLOAD!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')