abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16711658
Hoe kom je daar bij? dimplus.nl zegt 7 maart en amazon.co.uk 12 maart...., nl.playstation.com zegt ook begin maart.

Heb je zeker van play.com? Heb wel eens meer gemerkt dat er staat "out now, waiting for stock" en dan ineens staat er weer een datum...

vrijdag 30 januari 2004 @ 12:32:33 #27
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_16712260
Bombastic is COOL
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_16717657
Ok, zit vast met PoP, zit op ong. 81%.

spoiler:

Ik wordt door die ziener het raam uitgeblazen en kom in een catacombe terecht, dan opent er zich een graf met daaronder een hele lange trap naar beneden, maar wat moet ik daar beneden nou doen? Snap er echt helemaal niets van
pi_16717762
bedoel je dat stuk met die gangen waar, als je er in gaat, je weer terugkomt in diezelfde kamer door een andere gang?
pi_16717825
Jep, dat is em, loop echt al 15min te zoeken , tot nu toe steeds de oplossing gevonden, maar hier snap ik echt de ballen van

[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 30-01-2004 15:59]

pi_16717924
het is ook helemaal niet logisch, ik ben er langs gekomen dankzij gamefaqs.
Als je uit deze kamer komt dan kom je in een soortgelijke kamer maar nu hoor je als je voor de juiste gang langs loopt een geluidje, volgens mij hoor je dit in de 1e kamer niet maar je kan ff kijken.
pi_16719909
Ben er voorbij , beetje vaag idd...
  vrijdag 30 januari 2004 @ 18:14:43 #33
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_16721286
Ford Racing 2 maar gekocht bij E-Plaza. De demo beviel me wel en de prijs ook. En ik had me nog wel zo voorgenomen om 2 maanden lang geen spellen te kopen

Ach, zolang er ook weer ps2 spellen de deur uit gaan maakt het niet uit.

pi_16728867
PoP uitgespeeld, wat een top einde

Echt BS dat dit spel slecht veroopt zeg , zelden zo'n goed spel gespeeld, en het verhal is beter dan menigeen hollywood film die ik de afgelopen tijd heb gezien

Nu maar hopen dat Ubisoft gaat werken aan een nieuwe PoP titel en zich niet laat afschrikken door de verkoop cijfers van deze versie.

Ik kan die origienel PoP trouwens nog niet spelen Die zou toch unlockt worden als je Sands of Time uitgespeeld hebt?

zaterdag 31 januari 2004 @ 08:08:44 #35
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16734615
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 23:36 schreef Kremers het volgende:
PoP uitgespeeld, wat een top einde

Echt BS dat dit spel slecht veroopt zeg , zelden zo'n goed spel gespeeld, en het verhal is beter dan menigeen hollywood film die ik de afgelopen tijd heb gezien

Nu maar hopen dat Ubisoft gaat werken aan een nieuwe PoP titel en zich niet laat afschrikken door de verkoop cijfers van deze versie.

Ik kan die origienel PoP trouwens nog niet spelen Die zou toch unlockt worden als je Sands of Time uitgespeeld hebt?

In de Xbox versie wel ja. Deel 1, 2 en een 3d remake van 1 Moet ook met de PS2 kunnen. Alleen deel 1 dan Check anders gamefaqs.com ofzo
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 12:04:44 #36
4259 JK
pi_16736936
Deel 1 en een remake in 3d van 1 zijn beiden op de PS2 te spelen.
Iemand op FOK heeft in het PoPSOT topic gepost hoe je dat precies moet doen (die remake). Een bepaalde toetsencombinatie voor je het spel start en op dat balkon staat in de 'titlescreen'.
Net als bij de Xbox is dit alleen de eerste level en eigenlijk een soort van easteregg. Wel een van de leukste eastereggs ooit gezien!

Ik heb de oude PoP vreemdgenoeg wel geunlocked, zonder melding ervan ofzo.
Maargoed, die 3d remake is geweldig, daar zouden ze nog een budget game van kunnen maken. Gewoon wallrun, walljump enz. doen, je schiet zo door de eerste level heen !

pi_16737721
Volgens gamefaqs: Prince of Persia 1 is unlocked behind a wall at 33%, not by completing the game, finishing the game was for the XBox version. End of story.

Ik dacht dat uitspelen voldoende was, ik ga echt niet weer helemaal naar 33%, daar heb ik geen savegame meer van...

pi_16737759
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:46 schreef Kremers het volgende:
Volgens gamefaqs: Prince of Persia 1 is unlocked behind a wall at 33%, not by completing the game, finishing the game was for the XBox version. End of story.

Ik dacht dat uitspelen voldoende was, ik ga echt niet weer helemaal naar 33%, daar heb ik geen savegame meer van...

Das een paar uur werk man.. Daar wandel je zo even naar toe
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_16737767
Kheb trouwens een extra ps2 memorycard gekocht .. Kan ik tenminste weer saven wanneer ik wil
Mijn games
pi_16737818
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:47 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Das een paar uur werk man.. Daar wandel je zo even naar toe

Ja, maar daar heb ik geen zin meer in , heb ik allemaal al gedaan , heb er trouwens 13uur over gedaan om hem uit te spelen
pi_16737873
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:50 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ja, maar daar heb ik geen zin meer in , heb ik allemaal al gedaan , heb er trouwens 13uur over gedaan om hem uit te spelen

Hahaha PoP kan je toch nog wel een keer spelen.. is echt een toppppppppeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mijn games
pi_16739069
Het is een topper ja, maar niet net nadat ik hem uitgespeeld heb, dan wordt het wel erg makkelijk, weet cje precies wat je moet doen

Ik laat hem even liggen om over een paar maanden weer te gaan spelen, zodat het weer allemaal wat vergeten is

Er zijn trouwens niet echt veel boeiende games te koop heb ik gemerkt Nu ik PoP en XIII uitgespeeld heb ben ik wel weer toe aan een nieuwe game

[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 31-01-2004 13:54]

zaterdag 31 januari 2004 @ 14:07:42 #43
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16739703
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:43 schreef Kremers het volgende:
Er zijn trouwens niet echt veel boeiende games te koop heb ik gemerkt Nu ik PoP en XIII uitgespeeld heb ben ik wel weer toe aan een nieuwe game
Beyond Good and Evil ?
pi_16740462
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Beyond Good and Evil ?

Niet echt mijn type spel, adventures/puzzle zijn eig niet mijn type game, PoP was dan ook een uitzondering vanwege de goede afwisseling van puzzle/vechten.

Ik las net dat op 20feb 007:EoN uit komt, misschien dat ik daar maar even op wacht, vermaak me wel met PES3 en SCII

pi_16741401
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:39 schreef Kremers het volgende:

[..]

Niet echt mijn type spel, adventures/puzzle zijn eig niet mijn type game, PoP was dan ook een uitzondering vanwege de goede afwisseling van puzzle/vechten.

Ik las net dat op 20feb 007:EoN uit komt, misschien dat ik daar maar even op wacht, vermaak me wel met PES3 en SCII

Socom 2
  zaterdag 31 januari 2004 @ 15:44:23 #46
4259 JK
pi_16742159
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:48 schreef Hakkert het volgende:
Kheb trouwens een extra ps2 memorycard gekocht .. Kan ik tenminste weer saven wanneer ik wil
Sukkel ! Je kon net zo goed, zoals ik, een Xploder v4Pro kopen. Kost 10 euro meer ofzo en dan kan je altijd je memcard backuppen of saves van het internet halen.

Handig hoor zo'n usb kabel tussen pc en ps2. En wil je weer een spelletje spelen waar je mee bezig was? Effe je PC aan, savegames weer op je memcard zetten en klaar is Kees. Ik heb nu dus gewoon dik 15.000 memorycards om het zo maar te zien aan opslagcapaciteit.

pi_16742336
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:44 schreef JK het volgende:

[..]

Sukkel ! Je kon net zo goed, zoals ik, een Xploder v4Pro kopen. Kost 10 euro meer ofzo en dan kan je altijd je memcard backuppen of saves van het internet halen.

Handig hoor zo'n usb kabel tussen pc en ps2. En wil je weer een spelletje spelen waar je mee bezig was? Effe je PC aan, savegames weer op je memcard zetten en klaar is Kees. Ik heb nu dus gewoon dik 15.000 memorycards om het zo maar te zien aan opslagcapaciteit.

Nou ik heb genoeg aan 16 MB hoor. Dat gepruts tussen PC en PS schiet niet op.
Mijn games
pi_16742696
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:44 schreef JK het volgende:

[..]

sommige mensen willen zelf een spel uitspelen
quote:
Steve-O schreef op 30 januari 2004 @ 15:53
Ben totaal geen ps2 van
maar gt3 had vanmiddag bijna zo'n ps2 gekocht met gt3

Nu is mij vraag heeft iemand al een lijst welke auto's erin gt4 komen ?

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:49:01 #49
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16743849
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:52 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Nou ik heb genoeg aan 16 MB hoor. Dat gepruts tussen PC en PS schiet niet op.

*eens*
pi_16744124
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:48 schreef Hakkert het volgende:
Haha! Heb je d'r toch maar wel eentje gekocht? Ik heb trouwens nog steeds genoeg aan 1 memorycard ... en dat voor 10 spellen ofzo, netwerkinstellingen, dvd-driver... ik moet zeggen dat de PS2 memorycards toch (nog steeds) echt een verbetering zijn t.o.v. PS1 memorycards! Ik ben benieuwd wat de opslagmethode gaat worden voor de PS3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')