Heb je zeker van play.com? Heb wel eens meer gemerkt dat er staat "out now, waiting for stock" en dan ineens staat er weer een datum...
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 30-01-2004 15:59]
Ach, zolang er ook weer ps2 spellen de deur uit gaan maakt het niet uit.
Echt BS dat dit spel slecht veroopt zeg , zelden zo'n goed spel gespeeld, en het verhal is beter dan menigeen hollywood film die ik de afgelopen tijd heb gezien
Nu maar hopen dat Ubisoft gaat werken aan een nieuwe PoP titel en zich niet laat afschrikken door de verkoop cijfers van deze versie.
Ik kan die origienel PoP trouwens nog niet spelen Die zou toch unlockt worden als je Sands of Time uitgespeeld hebt?
quote:In de Xbox versie wel ja. Deel 1, 2 en een 3d remake van 1
Op vrijdag 30 januari 2004 23:36 schreef Kremers het volgende:
PoP uitgespeeld, wat een top eindeEcht BS dat dit spel slecht veroopt zeg
, zelden zo'n goed spel gespeeld, en het verhal is beter dan menigeen hollywood film die ik de afgelopen tijd heb gezien
Nu maar hopen dat Ubisoft gaat werken aan een nieuwe PoP titel en zich niet laat afschrikken door de verkoop cijfers van deze versie.
Ik kan die origienel PoP trouwens nog niet spelen
Die zou toch unlockt worden als je Sands of Time uitgespeeld hebt?
Ik heb de oude PoP vreemdgenoeg wel geunlocked, zonder melding ervan ofzo.
Maargoed, die 3d remake is geweldig, daar zouden ze nog een budget game van kunnen maken. Gewoon wallrun, walljump enz. doen, je schiet zo door de eerste level heen !
Ik dacht dat uitspelen voldoende was, ik ga echt niet weer helemaal naar 33%, daar heb ik geen savegame meer van...
quote:Das een paar uur werk man.. Daar wandel je zo even naar toe
Op zaterdag 31 januari 2004 12:46 schreef Kremers het volgende:
Volgens gamefaqs: Prince of Persia 1 is unlocked behind a wall at 33%, not by completing the game, finishing the game was for the XBox version. End of story.
Ik dacht dat uitspelen voldoende was, ik ga echt niet weer helemaal naar 33%, daar heb ik geen savegame meer van...
quote:Ja, maar daar heb ik geen zin meer in
Op zaterdag 31 januari 2004 12:47 schreef Hakkert het volgende:[..]
Das een paar uur werk man.. Daar wandel je zo even naar toe
quote:Hahaha PoP kan je toch nog wel een keer spelen.. is echt een toppppppppeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op zaterdag 31 januari 2004 12:50 schreef Kremers het volgende:[..]
Ja, maar daar heb ik geen zin meer in
, heb ik allemaal al gedaan
, heb er trouwens 13uur over gedaan om hem uit te spelen
Ik laat hem even liggen om over een paar maanden weer te gaan spelen, zodat het weer allemaal wat vergeten is
Er zijn trouwens niet echt veel boeiende games te koop heb ik gemerkt Nu ik PoP en XIII uitgespeeld heb ben ik wel weer toe aan een nieuwe game
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 31-01-2004 13:54]
quote:Beyond Good and Evil ?
Op zaterdag 31 januari 2004 13:43 schreef Kremers het volgende:
Er zijn trouwens niet echt veel boeiende games te koop heb ik gemerktNu ik PoP en XIII uitgespeeld heb ben ik wel weer toe aan een nieuwe game
quote:Niet echt mijn type spel, adventures/puzzle zijn eig niet mijn type game, PoP was dan ook een uitzondering vanwege de goede afwisseling van puzzle/vechten.
Op zaterdag 31 januari 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Beyond Good and Evil ?
Ik las net dat op 20feb 007:EoN uit komt, misschien dat ik daar maar even op wacht, vermaak me wel met PES3 en SCII
quote:Socom 2
Op zaterdag 31 januari 2004 14:39 schreef Kremers het volgende:[..]
Niet echt mijn type spel, adventures/puzzle zijn eig niet mijn type game, PoP was dan ook een uitzondering vanwege de goede afwisseling van puzzle/vechten.
Ik las net dat op 20feb 007:EoN uit komt, misschien dat ik daar maar even op wacht, vermaak me wel met PES3 en SCII
quote:Sukkel !
Op zaterdag 31 januari 2004 12:48 schreef Hakkert het volgende:
Kheb trouwens een extra ps2 memorycard gekocht.. Kan ik tenminste weer saven wanneer ik wil
Handig hoor zo'n usb kabel tussen pc en ps2. En wil je weer een spelletje spelen waar je mee bezig was? Effe je PC aan, savegames weer op je memcard zetten en klaar is Kees. Ik heb nu dus gewoon dik 15.000 memorycards om het zo maar te zien aan opslagcapaciteit.
quote:Nou ik heb genoeg aan 16 MB hoor. Dat gepruts tussen PC en PS schiet niet op.
Op zaterdag 31 januari 2004 15:44 schreef JK het volgende:[..]
Sukkel !
Je kon net zo goed, zoals ik, een Xploder v4Pro kopen. Kost 10 euro meer ofzo en dan kan je altijd je memcard backuppen of saves van het internet halen.
Handig hoor zo'n usb kabel tussen pc en ps2. En wil je weer een spelletje spelen waar je mee bezig was? Effe je PC aan, savegames weer op je memcard zetten en klaar is Kees. Ik heb nu dus gewoon dik 15.000 memorycards om het zo maar te zien aan opslagcapaciteit.
quote:sommige mensen willen zelf een spel uitspelen
Op zaterdag 31 januari 2004 15:44 schreef JK het volgende:[..]
Sukkel !
Je kon net zo goed, zoals ik, een Xploder v4Pro kopen. Kost 10 euro meer ofzo en dan kan je altijd je memcard backuppen of saves van het internet halen.
quote:
Steve-O schreef op 30 januari 2004 @ 15:53
Ben totaal geen ps2 van
maar gt3had vanmiddag bijna zo'n ps2 gekocht met gt3
Nu is mij vraag heeft iemand al een lijst welke auto's erin gt4 komen ?
quote:*eens*
Op zaterdag 31 januari 2004 15:52 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nou ik heb genoeg aan 16 MB hoor. Dat gepruts tussen PC en PS schiet niet op.
quote:Haha!
Op zaterdag 31 januari 2004 12:48 schreef Hakkert het volgende:
Kheb trouwens een extra ps2 memorycard gekocht.. Kan ik tenminste weer saven wanneer ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |