abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:51:31 #226
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_17173601
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_17176289
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:49 schreef JK het volgende:

[..]

Vind je het gek, als PS2-NETWERK gebruiker heb je alleen wat aan Socom, de rest is gewoon klote. Nu speel ik heel af en toe Hardware Online Arena, maar dat is ook maar simpel schieten en meer niet. De rest van de spellen valt vies tegen en er is dan bijna ook niemand online BEHALVE op Socom, omdat men dus wel MOET.

En bij Socom heb je nog eens weinig aan die headset, je kan elkaar toch heel moeilijk verstaan, dat hebben ze bij Hardware Online Arena beter voor elkaar.

En XIII is ook wel aardig online, maarja FPS games online moet je gewoon op de PC doen.

The Sims online heb ik maar 1x gedaan, ging retetraag (EA!) en kon weinig doen eigenlijk dan wat spul uitwisselen.

Nee, ik wacht wel op GT4, dan is dat netwerkadaptertje toch nog ERGENS goed voor...

Precies... het lijkt erop dat Sony (zo in het begin van het PS2 netwerk) meer om de kwantiteit online-games geeft dan om de kwaliteit ervan. Maar ik weet zeker dat het PS2 netwerk een enorme boost gaat krijgen zodra GT4 uit is! Ik kan me ook niet echt bedenken wat voor games ik online zou willen spelen op een PS2 Behalve... een GT4!!!
pi_17176547
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:33 schreef P-Style het volgende:

[..]

Precies... het lijkt erop dat Sony (zo in het begin van het PS2 netwerk) meer om de kwantiteit online-games geeft dan om de kwaliteit ervan. Maar ik weet zeker dat het PS2 netwerk een enorme boost gaat krijgen zodra GT4 uit is! Ik kan me ook niet echt bedenken wat voor games ik online zou willen spelen op een PS2 Behalve... een GT4!!!

kwantiteit valt ook wel een beetje tegen vind ik, zoveel spellen zijn er nog niet voor
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_17176655
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:49 schreef JK het volgende:

[..]

Vind je het gek, als PS2-NETWERK gebruiker heb je alleen wat aan Socom, de rest is gewoon klote. Nu speel ik heel af en toe Hardware Online Arena, maar dat is ook maar simpel schieten en meer niet. De rest van de spellen valt vies tegen en er is dan bijna ook niemand online BEHALVE op Socom, omdat men dus wel MOET.

En bij Socom heb je nog eens weinig aan die headset, je kan elkaar toch heel moeilijk verstaan, dat hebben ze bij Hardware Online Arena beter voor elkaar.

En XIII is ook wel aardig online, maarja FPS games online moet je gewoon op de PC doen.

The Sims online heb ik maar 1x gedaan, ging retetraag (EA!) en kon weinig doen eigenlijk dan wat spul uitwisselen.

Nee, ik wacht wel op GT4, dan is dat netwerkadaptertje toch nog ERGENS goed voor...

Maar ja, als je dan 50 toppers online hebt dan gaan we weer met zijn alle zeuren: " Er zijn zo weinig mensen hier, en daar."

Dusss! nouwja, iig meer dan 1 kan wel

pi_17176776
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:42 schreef Tain het volgende:
kwantiteit valt ook wel een beetje tegen vind ik, zoveel spellen zijn er nog niet voor
Da's waar...
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:46 schreef Guusie het volgende:
Maar ja, als je dan 50 toppers online hebt dan gaan we weer met zijn alle zeuren: "Er zijn zo weinig mensen hier, en daar."
En dà's ook waar!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:54:45 #231
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_17176890
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:46 schreef Guusie het volgende:

[..]

Maar ja, als je dan 50 toppers online hebt dan gaan we weer met zijn alle zeuren: " Er zijn zo weinig mensen hier, en daar."

Dusss! nouwja, iig meer dan 1 kan wel

Dat zeur ik nu al, weinig mensen op Hardware Online, XIII, Midnight Club 2, Warhammer 40k : Firewarrior, The Sims Bustin' Out.... Hardware Online heeft er gemiddeld 50-100 elke keer als ik kijk, de rest echt veel minder. Dus dat heb je nu echt al, dat mensen daarover klagen. Althans, ik wel !

Dus ik wacht met smart op juni 2004 dan is GT4 hier .
En is GT4 online ook niets, dan gaat die netwerkadapter mooi weer de deur uit.

pi_17177127
Vervelende is dat die NIC gekoppeld wordt aan je PS2 serial, verkopen wordt dus lastig, of je moet eerste al je adres gegevens enzo wijzigen

Maar ik hou die netwerk adapter gewoon, ook al wordt GT4 online niet zo heel boeiend, wat ik me overigens niet kan voorstellen , er zullen vast wel games uitkomen die wel leuk zijn om online te gamen

pi_17178761
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:03 schreef Kremers het volgende:
Vervelende is dat die NIC gekoppeld wordt aan je PS2 serial, verkopen wordt dus lastig, of je moet eerste al je adres gegevens enzo wijzigen
Stel je koopt een nieuwe PS2, zeg... een zilverkleurige. Uiteraard met een ander type en serialnummer, maar je gebruikt wel de netwerkadapter die eerste in je ouwe zwarte PS2 zat... is het dan een heel gedoe om alles opnieuw en goed te registreren via Central Station? Of zal dat wel meevallen...
pi_17179317
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:57 schreef P-Style het volgende:

[..]

Stel je koopt een nieuwe PS2, zeg... een zilverkleurige. Uiteraard met een ander type en serialnummer, maar je gebruikt wel de netwerkadapter die eerste in je ouwe zwarte PS2 zat... is het dan een heel gedoe om alles opnieuw en goed te registreren via Central Station? Of zal dat wel meevallen...

Dat maakt niet zo heel veel uit, als je de memkaart meeneemt hoef je hem niet opnieuw te reggen, neem aan dat sony niet via het netwerk je S/N bekijkt? En anders bel je de nieuwe S/N door aan die helpdesk

Alleen als je die nic verkoop aan iemand anders is het een probleem, dan krijgt hij de melding dat dat serie nummer al geregd is en dan wordt de registratie procedure afgebroken.

pi_17180371
Vandaag weer 2 leuke spellen binnengekregen:
Jak & Daxter: The Precursor Legacy
Heel andere opzet dan deel 2, maar wel met veel humor

en

Onimusha 2: Samurai's Destiny
Vond Genma Onimusha op de xbox al een top spel, dus deze moest ook in de collectie

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_17180842
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:17 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat maakt niet zo heel veel uit, als je de memkaart meeneemt hoef je hem niet opnieuw te reggen, neem aan dat sony niet via het netwerk je S/N bekijkt? En anders bel je de nieuwe S/N door aan die helpdesk

Alleen als je die nic verkoop aan iemand anders is het een probleem, dan krijgt hij de melding dat dat serie nummer al geregd is en dan wordt de registratie procedure afgebroken.

M'n broer vind Jak2 top
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zondag 15 februari 2004 @ 01:33:44 #237
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_17188011
vraagje: Gaat de online versie van RE ooit nog in Europa uitgebr8 worden? Of mogen we ons gaan verheugen op een offline versie?
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_17189047
Dan maar hier vragen want in kingdom hearts topic komt geen antwoord:

Ik zit met een probleem in Kingdom Hearts..

ik heb alles op slot en kan nu verder met Neverland

Na wat filmpjes en wat vechten bestrooid Tinkerbell ons met dat toverpoeder maar ik kan toch niet vliegen. (ook filmpje met dat donals probeert te vliegen en weer neerdonderd)

Ik ben nu bij het gedeeltje na het filmpje dat wendy en kari meegenomen worden.

las ergens dat je dan nog iets met een gele trinity moet doen.. maar ik kan nog helemaal geen trinity doen op een gele?? alleen rood, blauw en groen.

En ik kom gewoon lopend ook niet verder, loop steeds rondjes. Heb wel dat gat in plafond ontdekt en daarin gesprongen en daar zit ergens wel kamertje met een safe-point maar verder kom ik echt niet

erg jammer want ging juist net zo lekker door in 2 dagen pegasus cup, halloween town en atlantis uit te spelen

zondag 15 februari 2004 @ 08:13:19 #239
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17189939
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_17189953
quote:
Op zondag 15 februari 2004 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Silent Hill 4 trailer !

http://streamingmovies.ign.com/ps2/Silenthill4_021304_01_wmvlow.wmv

hey, lul, jij weet vast wel antwoord op mn vraag..
  zondag 15 februari 2004 @ 08:25:29 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17189959
quote:
Op zondag 15 februari 2004 08:21 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

hey, lul, jij weet vast wel antwoord op mn vraag..

Ja dat weet ik idd, maar had er even geen tijd voor. Als ik mijn zoontje eten gegeven heb zal ik wat posten. Je kan ook even naar www.gamefaqs.com klootzak
pi_17189963
Al geweest droogkloot

Daar las ik dus over die gele trinity.. maar kan dus alleen rode, groene en blauwe doen en zag zo snel even geen trinity FAQ en na 2 keer cntrl + F in 2 walkthroughs dacht ik.. laat ik het maar op fok vragen

heb nu hierdoor alweer 4 dagen niet gespeeld :/

Achja.. daarvoor had ik het een jaar niet gespeeld

owja: in dat verslag van japie krekel staat ook niet een gele trinity bij trinities met 0/9 ofzo

zondag 15 februari 2004 @ 09:12:01 #243
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17190099
Neverland is toch op dat schip ? Daar moet je via allerlei luiken het dek proberen te bereiken Daar kan je opzeker vliegen enzo ! Waar zit je dan precies.
pi_17190210
ja dat zeg ik; ik zit nu bij een safepunt na een filmpje waarin wendy en kari uit hun kamer worden meegenomen

er is dan ook een deur die op slot zit en bij die deur riep peter pan ook nog naar wendy dat we eraan kwamen ofzoiets

en ik kan nu echt niet verder omhoog en vliegen kan ik echt niet.. terwijl ik wel dat filmpje met tinkerbell heb gehad dat ze ons met dat spul besprenkelt

en op gamefaqs stond ook iets over een mini 'boss fight' die ik al zou moeten krijgen maar die krijg ik ook niet

naja, * Hertog_Martin snapt het niet meer

zondag 15 februari 2004 @ 09:40:48 #245
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17190223
quote:
Op zondag 15 februari 2004 09:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja dat zeg ik; ik zit nu bij een safepunt na een filmpje waarin wendy en kari uit hun kamer worden meegenomen

er is dan ook een deur die op slot zit en bij die deur riep peter pan ook nog naar wendy dat we eraan kwamen ofzoiets

en ik kan nu echt niet verder omhoog en vliegen kan ik echt niet.. terwijl ik wel dat filmpje met tinkerbell heb gehad dat ze ons met dat spul besprenkelt

en op gamefaqs stond ook iets over een mini 'boss fight' die ik al zou moeten krijgen maar die krijg ik ook niet

naja, * Hertog_Martin snapt het niet meer

In dit schip moet je gewoon allerlei deuren, kieren en hoeken proberen. Weet uiteraard de weg niet meer want het is lang geleden maar je moet gewoon lekker op pad gaan
pi_17190679

Jak 2 is echt frustrerend moeilijk bij sommige missie's...
Ik zit nu vast bij een missie waarbij je in een turret op rails een hoop van die vliegende bots moet neerknallen (op ~55% van het spel).
Iemand tips hiervoor? Lukt mij namelijk nooit....

pi_17190695
quote:
Op zondag 15 februari 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

In dit schip moet je gewoon allerlei deuren, kieren en hoeken proberen. Weet uiteraard de weg niet meer want het is lang geleden maar je moet gewoon lekker op pad gaan

hmm ok, ik heb zowat in elke hoek en kier gekeken en loop elke keer rondjes.. maja ik zal dan nog wel wat meer gaan rondlopen
  zondag 15 februari 2004 @ 12:35:56 #248
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17192155
Trailer is best ziek eigenlijk
http://www.sh2004.com/
  zondag 15 februari 2004 @ 12:41:36 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17192276
  zondag 15 februari 2004 @ 12:49:37 #250
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_17192437
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 15:27 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee hoor, ik heb het hele gebeuren zonder problemen weten te installeren.

Dat EA nou niet weet hoe ze een netwerk game moeten bouwen...

die gasten kennen echt nix bij EA
ik weet niet wie het online gedeelte van generals heeft geregeld maar dat loopt ook als een HOER
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')