Ik heb werkelijk met verbazing zitten lezen over die film. Het zou een komedie moeten zijn over een groep marokkanen die als enige baan full-time crimineel zijn en daarmee, direct of indirect, een hoop overlast veroorzaken. Inbraken, overvallen etc. Deze film wordt dan omschreven als een KOMEDIE! Ik kan me niet voorstellen dat iemand erom zal lachen terwijl ze op het witte doek zien hoe een huis wordt leeggehaald, terwijl de bewoners nog slapen.
Moet dit een stomme grap van de overheid zijn ofzo? Er staat me iets van bij dat vorig jaar (of dat jaar daarvoor) zo'n geflopte overheidscampagne begon met de naam "hoe leuk zijn marokkanen". Dit is niet aanvallend bedoeld ofzo, maar is dit nou echt een project geweest van de overheid, dat ze zo'n film maken en dat dan vervolgens nog een komedie gaan noemen ook? Zo ja, dan begrijp ik nog steeds niet dat ze het een komedie noemen. Ik vind dit totaal niet lachwekkend.
Anders is al mijn waardering voor de TS hierbij verdwenen.. Als je over al je zaken al een mening klaar hebt liggen zonder dat je uberhaupt weet waar het over gaat heeft het geen zin om enige waarde te hechten aan je reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |