[Dit bericht is gewijzigd door Reneuh op 28-01-2004 23:45]
je wilt toch alles doen dat je kindje gezond is en blijft
Er was laatst bij Dr Phil een vrouw die is uit de ouderlijke macht ontzet omdat ze haar kind veel en veel te dik had laten worden. Daarna heeft ze nog een kindje gekregen en ook die hebben ze afgepakt.
quote:Dat is dan nog maar te hopen... anders is dit het domste kind met de domste ouders die ik ooit gezien heb
Op woensdag 28 januari 2004 23:44 schreef calvobbes het volgende:
Niet te snel oordelen. Zo snel zo dik worden kan ook een ziekte zijn waar niet veel tegen te doen is.
quote:Domste ouders bedoel je...het kind is pas 5
Op woensdag 28 januari 2004 23:45 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Dat is dan nog maar te hopen... anders is dit het domste kind met de domste ouders die ik ooit gezien heb
quote:euh.. ongeveer 100 kilo geloof ik, of ietsje meer zelfs
Op woensdag 28 januari 2004 23:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hoeveel kilogram is 230lbs ongeveer?
quote:alleen het lullige is dat dit meisje 5 is.... en geen gelukkige jeugd heeft zo
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
oke ik zeg het maar eerlijk...
Ik kom hier gewoon niet meer bij van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op leedvermaak
quote:OMFG
Op woensdag 28 januari 2004 23:48 schreef Reneuh het volgende:
euh.. ongeveer 100 kilo geloof ik, of ietsje meer zelfs
quote:Boeiend, die is toch dood voor ze volwassen is.
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef nikky het volgende:[..]
alleen het lullige is dat dit meisje 5 is.... en geen gelukkige jeugd heeft zo
quote:ja sorry ik kan ook niet helpen
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef nikky het volgende:[..]
alleen het lullige is dat dit meisje 5 is.... en geen gelukkige jeugd heeft zo
quote:idd. die ouders moet je hun kind gewoon afnemen als blijkt dat ze hier niets tegen (proberen) te doen.
Op woensdag 28 januari 2004 23:47 schreef JeRa het volgende:
Dit moet wel een ziekte zijn...zo niet, dan vind ik dit pure kindermishandeling
quote:amerikanen zijn gek hor...
Op woensdag 28 januari 2004 23:53 schreef Reneuh het volgende:
nouja, van de andere kant.. als ze in zo'n programma komt, zal et waarschijnlijk wel zijn dat ze ziek is..
quote:ik weet dat het verleidelijk is..... maar niet doen
Op woensdag 28 januari 2004 23:50 schreef TrenTs het volgende:[..]
Boeiend, die is toch dood voor ze volwassen is.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 28-01-2004 23:56]
quote:Awww wat lief gezegd van je.
Op woensdag 28 januari 2004 23:55 schreef Noca het volgende:[..]
ik weet dat het verleidelijk is..... maar niet doen
Ik wist niet dat Eric Cartman een zus je had
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 28-01-2004 23:58]
quote:Onder het motto: ach, ze is al zo zielig en dan pak je haar dat snoep toch niet ook nog af?
Op woensdag 28 januari 2004 23:56 schreef Nimitz het volgende:
en vermoedelijk krijgt ze nog wel hamburgers en cola en friet onder het motto: dat vind ze lekker en DAAR wordt ze toch niet dik van.
quote:precies. Hoe vaak is dat al niet geweest op TV.....
Op woensdag 28 januari 2004 23:57 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Onder het motto: ach, ze is al zo zielig en dan pak je haar dat snoep toch niet ook nog af?
quote:Er was toch zo'n man die een maand bij McDonald's gegeten had en er doodziek van werd?
en vermoedelijk krijgt ze nog wel hamburgers en cola en friet onder het motto: dat vind ze lekker en DAAR wordt ze toch niet dik van.
quote:verleidelijk om wat je schreef...
Op woensdag 28 januari 2004 23:57 schreef TrenTs het volgende:[..]
Awww wat lief gezegd van je.
Had je nog een ziekte in gedachte? Of ben je zo leeg van boven?
quote:ja die kreeg een leververgiftiging..... ranzig spul dus
Op woensdag 28 januari 2004 23:58 schreef TrenTs het volgende:[..]
Er was toch zo'n man die een maand bij McDonald's gegeten had en er doodziek van werd?
quote:Ik hou wel van die verwensingen, laat zien hoe triest de user is.
Op woensdag 28 januari 2004 23:58 schreef nikky het volgende:[..]
verleidelijk om wat je schreef...
quote:klopt ook, die man werd het allemaal wat teveel. ACh ligt er ook aan wat je gewend bent natuurlijk. Er was ooit een dikke Amerikaan en die vrat werkelijk van alles op 1 dag. Zag er niet uit, maar hij kreeg het weg.
Op woensdag 28 januari 2004 23:58 schreef TrenTs het volgende:[..]
Er was toch zo'n man die een maand bij McDonald's gegeten had en er doodziek van werd?
's ochtends al pizza's en dergelijk stukken biefstuk etc. etc.
quote:Nee precies. Die ouders weten zelf niet beter.
quote:ik niet ... ik zie liever dat mensen normaal met elkaar kunnen praten zonder schelden maar een gewoon gesrpek kunnen hebben....
Op woensdag 28 januari 2004 23:59 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik hou wel van die verwensingen, laat zien hoe triest de user is.
Behalve als ze goed gebeuren dan.
ik weet het het klinkt mooi maar komt nooit wat van
quote:Ghehe, wie is hier triest
Op woensdag 28 januari 2004 23:59 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik hou wel van die verwensingen, laat zien hoe triest de user is.
Behalve als ze goed gebeuren dan.
ontopic: Dit soort dingen gebeuren vaker in de VS, en de ouders is maar niet aan te praten dat het ongezond voor hun kind is.
quote:Ach van tijd tot tijd mag dat wel es. Maar ja sommige mensen zijn snel op de kalknageltjes getrapt.
Op donderdag 29 januari 2004 00:00 schreef nikky het volgende:[..]
ik niet ... ik zie liever dat mensen normaal met elkaar kunnen praten zonder schelden maar een gewoon gesrpek kunnen hebben....
ik weet het het klinkt mooi maar komt nooit wat van
quote:en als excuus gebruiken: het is makkelijk, want dit eet ze, en andere spullen niet
Op donderdag 29 januari 2004 00:00 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Nee precies. Die ouders weten zelf niet beter.
Die wegen zelf ook 200 kilo ofzo en denken dat een kind opvoeden zo hoort.
quote:Jezus, je gaat al kotsen bij het idee.
Op woensdag 28 januari 2004 23:59 schreef Nimitz het volgende:[..]
klopt ook, die man werd het allemaal wat teveel. ACh ligt er ook aan wat je gewend bent natuurlijk. Er was ooit een dikke Amerikaan en die vrat werkelijk van alles op 1 dag. Zag er niet uit, maar hij kreeg het weg.
's ochtends al pizza's en dergelijk stukken biefstuk etc. etc.
quote:precies het kan niet dat een ouder zijn/haar kind zoiets met opzet aandoet
Op woensdag 28 januari 2004 23:47 schreef JeRa het volgende:
Dit moet wel een ziekte zijn...zo niet, dan vind ik dit pure kindermishandeling
quote:Jij, meteen met doodverwensingen gooien getuigt niet bepaald van verstand.
Op donderdag 29 januari 2004 00:01 schreef Noca het volgende:[..]
Ghehe, wie is hier triest
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 29-01-2004 00:04]
quote:idd... en dan raar opkijken als het echt fout gaat... want dat gaat het.
Op donderdag 29 januari 2004 00:01 schreef Nimitz het volgende:[..]
en als excuus gebruiken: het is makkelijk, want dit eet ze, en andere spullen niet
Maar even wat anders... kan iemand nou is even uitzoeken of het hier om een ziekte gaat of idd om niet tot ouderschap-instaatzijnde ouders??
quote:geen tijd / zin om uit te zoeken. Maar mijn idee zegt een combinatie van beide. Zeg maar: aanleg hebben en dan zwaar geschifte ouders.
Op donderdag 29 januari 2004 00:03 schreef Thomas B. het volgende:[..]
idd... en dan raar opkijken als het echt fout gaat... want dat gaat het.
Maar even wat anders... kan iemand nou is even uitzoeken of het hier om een ziekte gaat of idd om niet tot ouderschap-instaatzijnde ouders??
quote:Mja daar heb je ergens wel gelijk in ja
Op donderdag 29 januari 2004 00:03 schreef TrenTs het volgende:[..]
Jij, meteen met doodverwensingen gooien getuigt niet bepaald van verstand.
Al was die reply van jou ook niet echt ok, de mijne was dat ook idd niet...
Hoe weet je eiglijk dat ik een kalknagel heb?
ontopic!
quote:Nou 1 op de 100000000000 mensen ofzo heeft iets aan ik geloof dat het de alvleesklier is maar pin me er niet op vast. En die mensen komen dus wel 20 kilo aan als ze alleen maar naar een glas water kijken. Noem het naive maar ik kan me niet voorstellen dat pappie en mammie een kind met opzet zo vet voeren.
Op donderdag 29 januari 2004 00:04 schreef Furby het volgende:
Wat een gelul over die ziekte. Dat kind is gewoon gestuffed door die ouders. Van water kom je niet aan.
*ff offtopic: das wel een goeie bbq .... mooi bruin roosteren appeltje in zijn bek en vreten maar
quote:Heb ik ook wel is van gehoord idd. Op tv was een keer een meisje die zag er opzich redelijk normaal uit alleen ze had de benen van een vrouw van 300 kilo
Op donderdag 29 januari 2004 00:09 schreef doemaardrie het volgende:[..]
Nou 1 op de 100000000000 mensen ofzo heeft iets aan ik geloof dat het de alvleesklier is maar pin me er niet op vast. En die mensen komen dus wel 20 kilo aan als ze alleen maar naar een glas water kijken. Noem het naive maar ik kan me niet voorstellen dat pappie en mammie een kind met opzet zo vet voeren.
quote:
*ff offtopic: das wel een goeie bbq .... mooi bruin roosteren appeltje in zijn beken vreten maar
Dit is heus niet van overmatig eten, maar puur vanwege een ziekte lijkt me...
quote:Dat kind der vet moet gewoon weggezogen worden... afslankpillen hebben daar geen nut.
Op donderdag 29 januari 2004 00:29 schreef Steve-O het volgende:
Bestaan der al afslankpillen voor kinderen.
quote:Zou het? Zou dat kind dan vanaf der eerste ofzo volgestouwd zijn met vet?
Op donderdag 29 januari 2004 00:04 schreef Furby het volgende:
Wat een gelul over die ziekte. Dat kind is gewoon gestuffed door die ouders. Van water kom je niet aan.
quote:Van sommige reacties die ik heb gelezen vraag ik me af waar hun hart zit......
Op woensdag 28 januari 2004 23:42 schreef Reneuh het volgende:
omg? hoe kunnen ouders et ooit zo erg laten worden? of et moet idd een erge ziekte zijn...
Inmiddels zijn ze weer teruggeweest in de show en is het kind zo'n 12 kilo afgevallen... Haar moeder is helemaal wanhopig, omdat ze niet weet hoe dat meisje nog meer gewicht moet verliezen. Domheid of publiciteitsgeil, in ieder geval gelijk weghalen bij de ouders dat kind...
quote:ja
Op donderdag 29 januari 2004 00:32 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Zou het? Zou dat kind dan vanaf der eerste ofzo volgestouwd zijn met vet?
als het kind huilt eten
als het kind dramt eten...
eten eten eten
volgens mij is zij ook ooit in de jerry springer show geweest als baby
quote:Afslankpillen slanken alleen de portemonnee af...
Op donderdag 29 januari 2004 00:29 schreef Steve-O het volgende:
Bestaan der al afslankpillen voor kinderen.
Dit kind heeft wat zwaardere en effectievere maatregelen nodig om weer een beetje normaal door het leven te kunnen...
quote:1 pounds = 0.45359237 kilogram
Op donderdag 29 januari 2004 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoeveel is dit in kilo's eigenlijk?
dus 230 = 104,3 KG
quote:IDD> me vriendin is niet de lichtste maa dit?
Op donderdag 29 januari 2004 04:14 schreef Vampier het volgende:
fuck! zo zwaar ben ik net.
quote:104.55 kg, jeetje volgens mij heeft dit kind een of andere ziekte zo niet, dan is het inderdaad verwaarlozing van het kind.
Op woensdag 28 januari 2004 23:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hoeveel kilogram is 230lbs ongeveer?
Maar als dat kind nu straks 12 jaar is, als ze dat haalt dan kun je je eigen moeder wel wat aandoen dat ze jou zo heeft laten eten
quote:Als mijn moeder dit had geflikt bij me dan was ik op haar gaan zitten met mijn 230 pounds.
Op donderdag 29 januari 2004 17:48 schreef Dopke het volgende:
Volgens mij zag ik dat kind ook toen ik in Canada was, 2jaar terug.. Ook in zo'n show. Daar vertelde haar moeder vrolijk dat als het kindje wou eten bij de Mac, dat dat dan haar wil was.. Dat dit nu niet het gezondste eten blijkt te zijn kan zij toch niets aan doenMaar als dat kind nu straks 12 jaar is, als ze dat haalt dan kun je je eigen moeder wel wat aandoen dat ze jou zo heeft laten eten
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 01:37 schreef Hephaistos het volgende:
Ja, dit is dus een meisje dat geen ziekte heeft, maar puur is vetgemest door haar ouders. Ze is zo'n beetje een vast gast in de Maury Povich-show. Toen ze 2 jaar oud was woog ze al zo'n 150 lbs (68 kilo). Ten tijde van de show was dat dus opgelopen tot 104 kilo.
Inmiddels zijn ze weer teruggeweest in de show en is het kind zo'n 12 kilo afgevallen... Haar moeder is helemaal wanhopig, omdat ze niet weet hoe dat meisje nog meer gewicht moet verliezen. Domheid of publiciteitsgeil, in ieder geval gelijk weghalen bij de ouders dat kind...
quote:OMFG, deze twee uitspraken getuigen er dus van dat het de ouders geen zier kan schelen wat de welzijn van hun kind is. Of de moeder is zwaar in de war, of ze toeren ermee rond.
Op donderdag 29 januari 2004 17:48 schreef Dopke het volgende:
Volgens mij zag ik dat kind ook toen ik in Canada was, 2jaar terug.. Ook in zo'n show. Daar vertelde haar moeder vrolijk dat als het kindje wou eten bij de Mac, dat dat dan haar wil was.. Dat dit nu niet het gezondste eten blijkt te zijn kan zij toch niets aan doenMaar als dat kind nu straks 12 jaar is, als ze dat haalt dan kun je je eigen moeder wel wat aandoen dat ze jou zo heeft laten eten
Ik ken kinderen, ouder dan dat monster, die daar ook last van hebben. Op de een of andere manier denkt dat lijf dat er altijd hongersnood is, dat het altijd moet hamsteren. Het lichaam gebruikt heel weinig energie, heeft in feite ook maar heel weinig nodig.
Feit is dat die kinderen veel minder gewicht opslaan dan dit exemplaar. Ze worden dik, flink dik, maar het houdt gewoon op. Zo'n kind geef je mager en gezond voedsel, en dan is er een limit, zo'n kind is op zn 12e dan een kilootje of 50. Ja, veel te zwaar maar lang niet zoveel als dit. En al helemaal niet ongezond. Zulke kinderen krijgen wel last van hun gewicht, maar door ze een goede lichaamsbeweging te geven (in dit geval zwemmen, om de gewrichten te besparen) heb je bijna nergens last van.
Dit is gewoon Amerika's white trash, dat volgepropt wordt door die ouders omdat ze een gezonde trek heeft .
quote:Zou haar maag al volgroeid zijn? Ik bedoel, daar kunnen ze toch een band om maken zodat ze niet veel KAN eten, waardoor ze wel moet afvallen
Op vrijdag 30 januari 2004 06:55 schreef Slarioux het volgende:
Ziekte mn reet.Ik ken kinderen, ouder dan dat monster, die daar ook last van hebben. Op de een of andere manier denkt dat lijf dat er altijd hongersnood is, dat het altijd moet hamsteren. Het lichaam gebruikt heel weinig energie, heeft in feite ook maar heel weinig nodig.
Feit is dat die kinderen veel minder gewicht opslaan dan dit exemplaar. Ze worden dik, flink dik, maar het houdt gewoon op. Zo'n kind geef je mager en gezond voedsel, en dan is er een limit, zo'n kind is op zn 12e dan een kilootje of 50. Ja, veel te zwaar maar lang niet zoveel als dit. En al helemaal niet ongezond. Zulke kinderen krijgen wel last van hun gewicht, maar door ze een goede lichaamsbeweging te geven (in dit geval zwemmen, om de gewrichten te besparen) heb je bijna nergens last van.
Dit is gewoon Amerika's white trash, dat volgepropt wordt door die ouders omdat ze een gezonde trek heeft
.
anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan.. dus dat kind moet gewoon ook veel ete voor t zo dik wordt...
quote:Ja die krijgt iedereen wel binnen. Maar als ze niet op een normale manier verbrand worden of uit het lichaam gaan, is het een kwestie van tijd voordat je zo dik.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:45 schreef Rnej het volgende:anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan..
Die ziekte is er wel degelijk kan er alleen niks over vinden
quote:De wet van behoud van energie geldt net zo hard voor mensen als voor iets anders. Dit kind krijgt vd ouders gewoon duidelijk een halve kip als ontbijt. Zou er goed op de voeding gelet worden, dan zou ze misschien wel te dik kunnen zijn, maar geen michelenpoppetje zoals nu zijn. Dit is gewoon laakbaar gedrag en wat mij betreft reden tot ontzetting uit de ouderlijke macht.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja die krijgt iedereen wel binnen. Maar als ze niet op een normale manier verbrand worden of uit het lichaam gaan, is het een kwestie van tijd voordat je zo dik.
Die ziekte is er wel degelijk kan er alleen niks over vinden
quote:Bestaat wel degelijk. Geen idee hoe het heet. De kinderen die ik ken eten echt alleen maar sla en vitaminepillen, maar zijn even zwaar als ik.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:45 schreef Rnej het volgende:anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan.. dus dat kind moet gewoon ook veel ete voor t zo dik wordt...
quote:Ja dan houdt hun lichaam veel vocht vast. Maar het is echt dikke bullshit dat je door vitaminen en sla dik kan worden, das gewoon onmogelijk.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:58 schreef Slarioux het volgende:[..]
Bestaat wel degelijk. Geen idee hoe het heet. De kinderen die ik ken eten echt alleen maar sla en vitaminepillen, maar zijn even zwaar als ik.
quote:Het moet inderdaad ergens binnenkomen. Maar normaal gesproken regelt het honger-verzadigingsgevoel van een kind zelf wel hoeveel het kind ongeveer binnen moet krijgen. Als dit niet gebeurt, moeten de ouders (of anderen uit de omgeving dit doen), een kind van 5 kan hier niet in zijn eentje voor zorgen.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:45 schreef Rnej het volgende:
anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan.. dus dat kind moet gewoon ook veel ete voor t zo dik wordt...
quote:Je hebt gelijk dat je door sla en vitaminen niet dik kan worden. Van het vocht wat zo'n persoon drinkt weer wel.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:12 schreef FLipKick het volgende:[..]
Ja dan houdt hun lichaam veel vocht vast. Maar het is echt dikke bullshit dat je door vitaminen en sla dik kan worden, das gewoon onmogelijk.
quote:Jep, dit kind wordt gewoon vetgemest, niets meer en niets minder.
Ziekte mn reet.Ik ken kinderen, ouder dan dat monster, die daar ook last van hebben. Op de een of andere manier denkt dat lijf dat er altijd hongersnood is, dat het altijd moet hamsteren. Het lichaam gebruikt heel weinig energie, heeft in feite ook maar heel weinig nodig.
Dit is gewoon Amerika's white trash, dat volgepropt wordt door die ouders omdat ze een gezonde trek heeft
.
quote:Dat zegt genoeg over jou iq
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
oke ik zeg het maar eerlijk...
Ik kom hier gewoon niet meer bij van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op leedvermaak
quote:Tsssssssssssssssssssssssssssssss en jij bent zeker arts tegenwoordig.
.
quote:En dan nog, als dat kind 20 kilo te zwaar is zou er bij die ouders toch een belletje moeten gaan rinkelen. En dan ga je naar de dokter, en die heeft dan medicijnen en zo...
Op donderdag 29 januari 2004 00:09 schreef doemaardrie het volgende:[..]
Nou 1 op de 100000000000 mensen ofzo heeft iets aan ik geloof dat het de alvleesklier is maar pin me er niet op vast. En die mensen komen dus wel 20 kilo aan als ze alleen maar naar een glas water kijken. Noem het naive maar ik kan me niet voorstellen dat pappie en mammie een kind met opzet zo vet voeren.
*ff offtopic: das wel een goeie bbq .... mooi bruin roosteren appeltje in zijn bek
en vreten maar
quote:dus een ziekte
quote:Anders lees je de rest van het topic ook even door...
Op vrijdag 30 januari 2004 17:20 schreef Duna het volgende:[..]
Tsssssssssssssssssssssssssssssss en jij bent zeker arts tegenwoordig.
quote:sinds ik dat programma op yorin over 'feeders' heb gezien verdenk ik vooral de omgeving van iemand die zo extreem dik is. of het is een bloody decease. dat niemand deze ellende voor dit kind heeft weten te voorkomen verbaast me heel erg en toont weinig liefde voor de medemens, hoe jong ook.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:30 schreef Hephaistos het volgende:[..]
Anders lees je de rest van het topic ook even door...
Die moeder, tegen het zwakbegaafde aan, weet gewoon niet dat dat kind dik wordt van constant vet eten. Ze vond het al ontzettend goed van zichzelf dat ze er 12 kilo af had gekregen door haar geloof ik minder vaak (!) fastfood te laten eten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |