Hun laatste album ("Out of the Vein") is weer een heel goed album...
Mijn favorieten: (de nummer met een * komen van dit laatste album)
- Blinded*
- Can't get away*
- Company*
- Crystal baller*
- Deep inside of you
- Faster*
- God of wine
- Good man*
- I'll never let you go (zal iedereen wel kennen)
- Jumper
- Motocycle drive by
- My hit and run*
- Semi-charmed life
- Slow motion
- Wake for young souls*
Ik raad mensen aan die ze niet kennen om vooral niets te kopen (of te downloaden), want het is hele verslavende muziek
Dus, wie kent ze nog meer???!?!
Mijn favorieten:
"London"
"1000 Julys"
"Never Let You Go"
"Thanks A Lot"
"Deep Inside Of You"
"Can't Get Away"
"Wounded"
"Semi-Charmed Life"
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 28-01-2004 21:04]
quote:Tonic en Semisonic kende ik al....ik zal die andere 2 eens checken
Op woensdag 28 januari 2004 19:39 schreef Baba-O-Riley het volgende:
zoals Tonic, Gin Blossoms, Toad The Wet Sprocket, Semisonic, en zo kwam ik ook bij "Third Eye Blind" terecht.
heb je nog meer namen?
quote:Seether en chevel, het is wel wat harder denk ik dan bovenstaande, maar daar hoor je in nederland ook niks van..
Op woensdag 28 januari 2004 20:01 schreef Moody het volgende:[..]
Tonic en Semisonic kende ik al....ik zal die andere 2 eens checken
heb je nog meer namen?
quote:Nee eigenlijk niet. Ik zat zelf ook een beetje op een dood spoor nu, maar ben nog uitgebreid aan het genieten van de mooie nummers van die bands..
Op woensdag 28 januari 2004 20:01 schreef Moody het volgende:
heb je nog meer namen?
Ik ga Seether en Chevel eens uitproberen. Bedankt voor de tip
Heb je wat aanraders voor die bands?
quote:Uhm, van Chevel is Send the pain below ERG lekker, en van Seether Fine again en Broken. Broken is lekker rustig. Wat ik verder erg goed vind is Matchbox 20 en Zwan, inmiddels gesplit, maar die ene cd is wel erg goed. Er is ook heel veel niet uitgebracht materiaal waarvan een acoustische sessie in parijs die super mooi is. Just check it.
Op woensdag 28 januari 2004 20:13 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Nee eigenlijk niet. Ik zat zelf ook een beetje op een dood spoor nu, maar ben nog uitgebreid aan het genieten van de mooie nummers van die bands..
Ik ga Seether en Chevel eens uitproberen. Bedankt voor de tip
Heb je wat aanraders voor die bands?
[Dit bericht is gewijzigd door seiko op 28-01-2004 20:35]
Semi Charmed Life is idd nog steed een lekker nummer om te draaien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
*megakick*
Third Eye Blind is natuurlijk al lang over haar hoogtepunt heen, maar nagenieten is nog steeds niet verboden.
In 1998/1999 in de VS aan de top met nummers die in iedere film werden gebruikt als 'Jumper' en Semi Charmed Life'.
Altijd een heerlijke trip down memory lane als ik de eerste twee cd's draai..
Was maar korte bezigheidstherapiequote:Carlton recently broke up with boyfriend and producer Stephan Jenkins of rock band Third Eye Blind.
CHEVELLE (niet chevel)quote:Op woensdag 28 januari 2004 20:02 schreef seiko het volgende:
[..]
Seether en chevel, het is wel wat harder denk ik dan bovenstaande, maar daar hoor je in nederland ook niks van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |