quote:http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1490
Op woensdag 28 januari 2004 21:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga 'm morgen eens luisteren, Provider is bijv. een apart nummer!
Dat is meer mijn soort hiphop, echte boze neger rap
quote:Als ik nog geld over heb, zal ik die ook ff "kopen"!
Op woensdag 28 januari 2004 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:Dat is meer mijn soort hiphop, echte boze neger rap
quote:Met vbscript misschien.....
Op woensdag 28 januari 2004 21:20 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
[Techshit]
Hmm lees nu wat tutorials over XML door, ik snap het wel een beetje..
XML is alleen data inlezen, door een DTD geef je eer soort van markup aan. Maar nu vraag ik me af, is het mogelijk om een bestand te maken waarin de vragen staan, plus een met de antwoorden. Deze moeten Webbased worden aangepast, dus vragen toevoegen en webbased doorzocht kunnen worden...
En dat alles zonder MySQL,Acces enzv.... En dus ook zonder PHP of ASP ofzo.. Het moet gewoon op diskette kunnen, je opend die op elke willekeurige pc en het werkt.. Ik hoef niet te weten hoe ik het doe, dat kan ik opzoeken... Maar met wat...
[/techshit]
quote:ssssssssst
Op woensdag 28 januari 2004 21:20 schreef just me het volgende:[..]
ik heb die foto van jou écht niet gezien dus ontspan maar
quote:Heb er 7 weken voor, dus opzich moet het lukken
Op woensdag 28 januari 2004 21:32 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Met vbscript misschien.....
Heb je volgens mij op de m$ site wel een handig tooltje voor genaamd scriptomatic. Hierin staan allerlei voorbeelden en die kun je met een beetje fantatie wel uitbouwen.
quote:'k weet niet hoe goed je al bent maar zelf heb ik in het begin wel wat aan deze site gehad
Op woensdag 28 januari 2004 21:34 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Heb er 7 weken voor, dus opzich moet het lukken
. Bedankt voor de tips iig
7 weken.... pfffffffff heb je wel ff tijd....
quote:Plus documentatie he......
Op woensdag 28 januari 2004 21:38 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
'k weet niet hoe goed je al bent maar zelf heb ik in het begin wel wat aan deze site gehad
Sowieso is het met XML en Dotnet erg makkelijk ontwikkelen. Beschouw de xml file gewoon als een mysqldb en je komt er vast wel uit. Met VB-script kun je gruwelijk veel en in de directories van bijvoorbeeld IIS staan ook veel scripts waar je wel ideeen uit kunt opdoen. Zo ben ik er ook mee begonnen.7 weken.... pfffffffff heb je wel ff tijd....
Maar goed PHP en MySQL is me ook aardig gelukt... dus moet te doen zijn...
Vantevoren dus allerlei SD'tjes maken en dan heb je 95% van je documentatie wel af.
Ach je moet het maar zo zien: PHP is voor Prutsers en Mysql is een databeest voor amateurs. Welcome into the real world ![]()
Elke taal bevat dezelfde basis, maar heeft zijn eigen eigenaardigheden.
Bedenk hoe je de oplossing in PHP - Mysql zou maken en teken dat uit. De oplossing die je dan hebt projecteer je op VB-script met XML.
Binnen no-time heb je wat werkends en dan ga je het verbeteren en afstemmen op je gebruikte technieken. Je zal zien dat je leercurve onwijs omhoog gaat en je ook deze technieken eigen hebt gemaakt.
Maar morgen ff achter de pc duiken en maandag een leraar aan z'n jasje trekken over XML.
* heel graag een dubbele whisky alstublieft
Biertje voor alle Feijenoorders!
quote:Euhm neuh, je moet toch van te voren plannen hoe je het aanpakt. Je kan het natuurlijk later doen zodat het precies klopt met wat je gedaan hebt.. .Helaas onze school wil eerst het plan van aanpak zien
Op woensdag 28 januari 2004 21:58 schreef Staanplaats het volgende:
Plan van aanpak? Das toch zoiets wat je pas schrijft als je helemaal klaar bent met je project?Biertje voor alle Feijenoorders!
quote:Hier zijn ze al bezig voor de volgende lading...
Op woensdag 28 januari 2004 22:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In het hele land sneeuw en hier is geen vlokje gevallen, zo hoort het
Er lag net veel heel veel, en er komt nog meer... *medelijden heeft met de rijkswaterstaat en de hulpdienst
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:36 schreef just me het volgende:
* just me doet jullie de groeten van Doopy-X
Doopy is oké
quote:ik zal het even op irc doorgeven
Op woensdag 28 januari 2004 22:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Doopy is oké
Met mijn Pa ging het relatief goed. Krijgt nog wel de komende dagen allerlei onderzoeken. (MRI-Scans enzovoort).
Heeft heel lichte uitvalsverschijnselen aan de linkerkant, maar is goed aanspreekbaar en is zelfs met ons naar het restaurant van het ziekenhuis meegewandeld om kopje koffie te drinken.
quote:dat is goed nieuws
Op woensdag 28 januari 2004 23:00 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft alle sneeuwstormen op en neer naar Apeldoorn weer overleefd.Met mijn Pa ging het relatief goed. Krijgt nog wel de komende dagen allerlei onderzoeken. (MRI-Scans enzovoort).
Heeft heel lichte uitvalsverschijnselen aan de linkerkant, maar is goed aanspreekbaar en is zelfs met ons naar het restaurant van het ziekenhuis meegewandeld om kopje koffie te drinken.
Live verslagen topic niet gelezen.
Zit ik te wachten op Heerenveen-Ajax.
Zie ik nu pas dat het is afgelast. ![]()
quote:Je dacht al: Waarom zenden ze in godsnaam eerst NAC-Groningen uit?
Op woensdag 28 januari 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Heel de avond teletekst vermeden. Radio-1 niet aan gehad.Live verslagen topic niet gelezen.
Zit ik te wachten op Heerenveen-Ajax.
Zie ik nu pas dat het is afgelast.
quote:Ik dacht dat het aanvangstijdsstip in de gids niet klopt.
Op woensdag 28 januari 2004 23:12 schreef Suijk het volgende:[..]
Je dacht al: Waarom zenden ze in godsnaam eerst NAC-Groningen uit?
En dat het misschien al was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |