quote:Ah, onze weerman.
Op woensdag 28 januari 2004 17:04 schreef Party_P het volgende:
toch gaat de sneeuw tegenvallen (apeldoorn)
[Dit bericht is gewijzigd door Jazpkip op 28-01-2004 17:08]
quote:Ja, de weersvoorspellingen vallen vaak tegen... Prutsers
Op woensdag 28 januari 2004 17:04 schreef Party_P het volgende:
toch gaat de sneeuw tegenvallen (apeldoorn)
quote:klopt, dan is oom_agent wel beter, maja, vaak komt uit wat hij zegt, maar neit in apeldoorn
Op woensdag 28 januari 2004 17:07 schreef B03S het volgende:[..]
Ja, de weersvoorspellingen vallen vaak tegen... Prutsers
Ik hoor net dat de voetballers vanavond gewoon moeten voetballen dus ze kunnen hun borst wel nat maken. Die bal gaat echt niet meer vooruit komen.
quote:Prachtige foto! Mooi die draaiingen
Op woensdag 28 januari 2004 17:33 schreef Steijn het volgende:
Daar komt het spektakel aan. Als die fel witte vlekken zijn zeer zware sneeuwbuien. Kijk eens naar als die draaiingen in de wolken, dat is een teken dat het flink te keer zal gaan.
[afbeelding]Ik hoor net dat de voetballers vanavond gewoon moeten voetballen dus ze kunnen hun borst wel nat maken. Die bal gaat echt niet meer vooruit komen.
Heel raar, de wind valt hier (A'dam west) opeens weg, net of het gaat onweren ofzo.
quote:Weet je zeker dat dat onze kant uberhaupt uit KAN komen? Dan zou er een zuidelijke stroming moeten staan......alleen een vraag hoor....ik wil je heel graag geloven namelijk :p
Op woensdag 28 januari 2004 17:33 schreef Steijn het volgende:
Daar komt het spektakel aan. Als die fel witte vlekken zijn zeer zware sneeuwbuien. Kijk eens naar als die draaiingen in de wolken, dat is een teken dat het flink te keer zal gaan.
[afbeelding]Ik hoor net dat de voetballers vanavond gewoon moeten voetballen dus ze kunnen hun borst wel nat maken. Die bal gaat echt niet meer vooruit komen.
Edit: enorm mooie foto trouwens!!
quote:Het komt hier. Deze wolken liggen ten noorden van ons en zullen door een lage drukgebied bij denemarken vanuit het noordwesten ons land op draaiien.
Op woensdag 28 januari 2004 18:02 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Weet je zeker dat dat onze uberhaupt uit KAN komen? Dan zou er een zuidelijke stroming moeten staan......alleen een vraag hoor....ik wil je heel graag geloven namelijk :p
quote:mmmmm.....ik zie bij hobby's 'meteorologie' staan, dus dat komt dan wel goed!
Op woensdag 28 januari 2004 18:04 schreef Steijn het volgende:[..]
Het komt hier. Deze wolken liggen ten noorden van ons en zullen door een lage drukgebied bij denemarken vanuit het noordwesten ons land op draaiien.
quote:Het gaat steeds harder, en de vlokken worden steeds groter
Op woensdag 28 januari 2004 18:15 schreef ChillyWilly het volgende:
In Delft sneeuwt het inmiddels
Het wordt nu toch al aardig wit
Het sneeuwt en het blijft liggen !
Sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |