abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16653668
Oke, nu de sigaretten duurder worden gaan veel mensen naar alternatieve zoeken om aan goedkoop sigaretten te komen. Zo ook mijn moeder. Nu wil ze via internet sigaretten gaan bestellen. Op www.voordeligroken.nl worden goedkoop sigaretten aangeboden. Het is echter wel een vereiste om vooraf door het geld over te maken te betalen. Is dit wel te vertrouwen? Ik kan nergens een adres vinden waar dit bedrijf is gevestigd. Het enige contact manier dat mogelijk is is via email. Daarom vertrouw ik het zelf niet helemaal. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst kom je wel te weten dat ze mogelijk in Gronningen gevestigd zitten.

Graag hoor ik van mensen hun verhaal die er ervaring mee hebben.

* Vulpecula is zelf tegen roken, maar sommige mensen kunnen niet zonder

pi_16653738
Is waarschijnlijk illegale import vanuit Oost Europa waar de sigaretten veel goedkoper zijn. Je moeder moet als ze die sigaretten koopt officieel vermoedelijk nog importbelasting en accijnzen betalen over de sigaretten en dan is ze denk ik duurder uit. Als je moeder dat laatste niet doet heeft ze kans dat ze politie op bezoek krijgt als ze erachter komen.
pi_16653853
Geld overmaken naar eenbedrijf dat niet echt te bereiken is in het geval dat er iets mis gaat.
Lijkt me geen goed idee
Theories come and theories go. The frog remains
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:03:24 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_16653905
SLOTJE! Dit is illegaal (belastingontduiking; smokkel), en dus tegen de policy van FOK!
censuur :O
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:19:33 #6
73614 -Flatliner-
Zuurstof is voor losers
pi_16654174
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:03 schreef RemcoDelft het volgende:
SLOTJE! Dit is illegaal (belastingontduiking; smokkel), en dus tegen de policy van FOK!
Jankerd.
If complete and utter chaos was lightning, i'd be the sort to stand on a hilltop in a thunderstorm wearing wet copper armour and shouting 'all gods are bastards'
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:51:38 #7
73614 -Flatliner-
Zuurstof is voor losers
pi_16655119
Kleine whois search:
quote:
Registrant:
wassenaar (TDIFIIBPSD)
lemferdinge 12
zuidlaren 9472 xz
NL

Domain Name: BUDGETSMOKING.COM

en:
quote:
Domain name:
voordeligroken.nl (first domain)

Status: active

Registrant:
Wassenaar
Lemferdinge 12
9472 XZ ZUIDLAREN
Netherlands

Domicile:
N/A

Committed to ADR: yes

Administrative contact:
H. Wassenaar
+31 (0)50-3133556
emhoekstra@keyaccess.nl

Dus als het niet goed gaat, even naar Zuid Laren om centjes terug te halen.

[Dit bericht is gewijzigd door -Flatliner- op 28-01-2004 13:54]

If complete and utter chaos was lightning, i'd be the sort to stand on a hilltop in a thunderstorm wearing wet copper armour and shouting 'all gods are bastards'
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:53:03 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16655163
zuid laren, de ghetto van NL.. ik zou het niet doen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_17664844
Op de site van de kamer van koophandel heb ik ontdenkt dat op de bovengenoemde postcode: 9472 XZ met adres: Lemferdinge 12 het volgende bedrijf geregistreerd staat:

Naam: Beach Tan
Vestigingsadres: Brugstraat 23
Vestigingsplaats9712AB Groningen
KvK-inschrijfnummer: 02071701 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Mogelijk heeft meneer Wassenaar dus geopereerd vanuit dit bedrijf.
Als bedrijf dient hij algemene voorwaarden (en leveringvoorwaarden) te hebben gedeponeerd bij de KvK. Deze moeten op te vragen zijn.
Tevens zou zijn handelsnaam voordeligroken of budgetsmoking geregistreerd moeten zijn.

Aangezien de site eruit ligt is niet na te gaan of er ook algemene voorwaarden of leveringvoorwaarden danwel een disclaimer op de site aanwezig was. Heeft iemand die toevallig bij een bestelling ergens opgeslagen?

Wellicht dat er met deze informatie verdere actie ondernomen kan worden.
pi_17664930
het tel-nummer van dat bedrijf is overigens: 050-3139304
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')