quote:Jup weer.nl is ook niet echt heel fijn bereikbaar ben nu op de site weeronline op een fullscreen radar aan het kijke best leuk om te volgen allemaal.
Op woensdag 28 januari 2004 16:32 schreef -Carioca- het volgende:
Het KNMI heeft de neerslagradar nu gratis aanstaan, maar sinds dat weeralarm is die KNMI site zo retetraag of helemaal niet te bereiken
quote:Verbaast mij ook een beetje ja, de hele dag trekt het al van west naar oost, het gaat nu ook boven groningen langs....
Op woensdag 28 januari 2004 16:30 schreef diesel_boy het volgende:[..]
En ik krijg het idee dat dat niet helemaal zo voorspeld was. Oftewel, woon je onder de lijn Amsterdam - Enschede, zal je een fors stuk minder sneeuw krijgen. Maar misschien dat dat hele buiencomplex toch nog opeens naar het zuiden trekt.......heeft er iemand beelden van een gebied dat verder reikt dan de Waddeneilanden?
quote:www.wetteronline.de
Het KNMI heeft de neerslagradar nu gratis aanstaan, maar sinds dat weeralarm is die KNMI site zo retetraag of helemaal niet te bereiken
quote:Hé?! Wat doet die pluk daar ten westen van de Randstad? Die zou met de relatief warme Noordzee en zeer koude bovenlucht nog wel eens kunnen aansterken en iig wat sneeuw ten oosten daarvan kunnen brengen! Laat ik nou net in Boskoop wonen, dan kan het hart van die pluk precies hier komen
Op woensdag 28 januari 2004 16:32 schreef Gijsje het volgende:
Komt nog best wel wat aan maarja dat duurt nog allemaal effe zo te zienhttp://www.knmi.nl/voorl/weer/radar/meest_recente_RADAR_beeld.gif?161228
quote:dit is niet het grote buiencomplex dat er nog aankomt.
Op woensdag 28 januari 2004 16:30 schreef diesel_boy het volgende:[..]
En ik krijg het idee dat dat niet helemaal zo voorspeld was. Oftewel, woon je onder de lijn Amsterdam - Enschede, zal je een fors stuk minder sneeuw krijgen. Maar misschien dat dat hele buiencomplex toch nog opeens naar het zuiden trekt.......heeft er iemand beelden van een gebied dat verder reikt dan de Waddeneilanden?
quote:Mwhoa dat valt wel mee er hangt nog veel meer aan zoals op het plaatje beneden
Op woensdag 28 januari 2004 16:35 schreef Tomek het volgende:[..]
Verbaast mij ook een beetje ja, de hele dag trekt het al van west naar oost, het gaat nu ook boven groningen langs....
ik wacht met smart af
quote:hehhe dan zit ik ook goed
Op woensdag 28 januari 2004 16:41 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Hé?! Wat doet die pluk daar ten westen van de Randstad? Die zou met de relatief warme Noordzee en zeer koude bovenlucht nog wel eens kunnen aansterken en iig wat sneeuw ten oosten daarvan kunnen brengen! Laat ik nou net in Boskoop wonen, dan kan het hart van die pluk precies hier komen
quote:als dat dwars over Nederland trekt, kan 't nog "gezellig" worden ...
Op woensdag 28 januari 2004 16:41 schreef Gijsje het volgende:[..]
Mwhoa dat valt wel mee er hangt nog veel meer aan zoals op het plaatje beneden
ik wacht met smart af
quote:Zoals het nu beweegt wel
Op woensdag 28 januari 2004 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
als dat dwars over Nederland trekt, kan 't nog "gezellig" worden ...
[Dit bericht is gewijzigd door Elocyp op 28-01-2004 16:57]
quote:Kijk, daar komt het aan!
Op woensdag 28 januari 2004 16:59 schreef ChillyWilly het volgende:
[afbeelding]
* bier en chips pakt *
quote:Inderdaad
Op woensdag 28 januari 2004 17:29 schreef Billekoek het volgende:[..]
Zal wel weer regen zijn dus
Shit, net mijn slee uit de olie gehaalt
quote:Het KNMI is verplicht de Nederlandse bevolking te waarschuwen bij naderend gevaarlijk weer. Er worden nu ook SMS'jes gestuurd bij een weeralarm.
quote:
Skipret in België
Gepost door Tamara (Chanty) - woensdag 28 januari 2004 @ 17:35 - Bron: GVA
Wie wil skiën moet snel zijn spullen pakken en naar Zuid-België trekken. Daar ligt namelijk een dikke laag sneeuw die tot twintig centimeter kan uitgroeien.De skipistes in de procincies Luik en Luxemburg hebben hun deuren geopend voor het publiek. Gisteren waren al een aantal pistes geopend in de Oostkantons. Vandaag konden skifanaten ook op de pistes van Signal de Botrange, Losheimergraben, Elsenborn, Rocherath, Mont Spinette en Hockai Francorchamps van start gaan. De sneeuw is van uitstekende kwaliteit.
De sneeuwpret duurt helaas niet lang. Net als in de kerstvakantie zal de sneeuw over een paar dagen alweer gesmolten zijn. De weersverwachtingen voor het weekend zijn aanzienlijk zachter met temperaturen van rond de tien graden.
quote:Zij hebben dan ook ietsje meer heuvels daar. Misschien dat er in Zuid Limburg straks ook nog leuk gelanglauft kan worden?
Op woensdag 28 januari 2004 17:40 schreef Snakey het volgende:
Ook dat nog, zij wel![]()
[..]
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:58 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
nou ... hier in oldenzaal..ligt geen flikker.
quote:kijk voor hier omgeving 2 pagina terug
Op woensdag 28 januari 2004 18:09 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:[..]
vanmorgen toen ik buiten kwam om half 8 lag er veel en veel meer maar ja overdag heeft het niet gevroren en nu maar hopen dat het het vannacht wel doet en superhard gaat sneeuwen
quote:hier in almere sneeuwt het nog niet...
Op woensdag 28 januari 2004 18:22 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam: regen gaat langzaam over in sneeuw!
UPDATE
in voorburg blijft het NU LIGGEN
Nu almere nog
[Dit bericht is gewijzigd door ThaNetRunner op 28-01-2004 18:41]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |