quote:Het is gewoon heel plaatselijk. En doordat het op enkele plaatsen nog boven nul is en de sneeuw dus smelt, kan de situatie ineens weer beter zijn ..
Op woensdag 28 januari 2004 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:[..]
Hmm dan vraag ik me ernstig af of er echt alleen in Rotterdam-Zuid niets aan de hand is, want het is hier inmiddels alweer droog en 't is ook niet glad. Volgens mij kunnen die motormuizen hier nog gerust rondrijden.. Niks aan 't pootje hier.
quote:Ik denk persoonlijk dat ze bang zijn om te smelten
Op woensdag 28 januari 2004 13:47 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Hier in Noord is de sneeuw/hagel inmiddels ook weer weg... Blijkbaar worden ze zenuwachtig van de radarbeelden ofzo
Hier nog miezerig regen/natte sneeuw mixje, maar stelt eigenlijk niks voor. Waar blijft die 5 cm!?!
Op Schiphol waar er een aparte klimaat heerscht (Zit net als heel Haarlemmermeer in een kom/polder/twilight zone/vortex) zal ook wel niets anders zijn.
quote:Waddinxveen: alle sneeuw weg, al ruim 2 uur geen neerslag meer gehad....zon is iig weer weg en het begint weer wat donkerder te worden!!
Op woensdag 28 januari 2004 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor nu net dat het in Hoofddorp is begonnen met sneeuwen.Hier in Den Haag is er nog helemaal niets. Beetje wolkjes hier en daarn, maar ook wel blauwe lucht.
Het zal mij benieuwen.Iemand enig idee hoe het in Gouda en omstreken is?
quote:Ik denk het ook, want er komt wat actieve zooi aan. Wordt nu ook onweer gemeld in Noord Holland en Friesland!
Op woensdag 28 januari 2004 13:47 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Hier in Noord is de sneeuw/hagel inmiddels ook weer weg... Blijkbaar worden ze zenuwachtig van de radarbeelden ofzo
hier 3 foto's
en hier het huisverkoopbord van de buren
andere kant op vanuit ons huis
achter ons in de tuin
quote:nou ... hier in oldenzaal..ligt geen flikker.
Op woensdag 28 januari 2004 13:57 schreef MaPo het volgende:
Hier in Zuid Twente ligt de hele dag al een laagje sneeuw en t ziet er de hele dag al grijs uit met af en toe weer een sneewbuitje, maar t schiet nog niet echt op met een dikke laag
Strakblauwe lucht alleen maar.... en de zon
quote:In Markelo en Holten in ieder geval wel
Op woensdag 28 januari 2004 13:58 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
nou ... hier in oldenzaal..ligt geen flikker.
Vanmiddag en vanavond kan er tot 5 a 6 cm blijven liggen.
Vannacht en morgen kan daar nog maximaal 10 bij komen
Met andere woorden:
Boven de grote rivieren moeten we nog geduld hebben tot vanavond met de hevige sneeuw, maar wij krijgen wel de meeste sneeuw
(bovenstaande voorspelling kon ik opmaken uit verschillende sites waar ik stukjes heb gelezen en weerberichen en overal het meest geloofwaardige van heb onthouden :p)
quote:Nee, vanaf 3 uur dus.. nog eventjes geduld
Op woensdag 28 januari 2004 14:06 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Hier in Etten-Leur (west-brabant), waar het dus het hardst zou gaan sneeuwen volgens de KNMI, geen ene vlok !Strakblauwe lucht alleen maar.... en de zon
quote:Bij mij wel
Op woensdag 28 januari 2004 14:07 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Plaatjes doen het niet
ze zijn upgeload bij picserver
quote:
Even geen treinverkeer na aanrijding met sneeuwbal
UTRECHT (ANP) - Het treinverkeer tussen Apeldoorn en Amersfoort heeft woensdagmiddag ruim een half uur stilgelegen, nadat een trein een grote sneeuwbal had aangereden. De machinist merkte in de buurt van Barneveld dat hij iets had geraakt, maar hij had niet gezien wat.
Hij zette vervolgens de intercity stil en ging volgens een woordvoerder van ProRail verkeersinformatie op onderzoek uit. Ook de politie kwam ter plaatse. Maar de betrokkenen troffen alleen grote stukken van een sneeuwbal aan, aldus de zegsman.
quote:Dat zie ik ``The requested image is not found on picserver``
Op woensdag 28 januari 2004 14:12 schreef Riann het volgende:[..]
Bij mij wel
![]()
![]()
ze zijn upgeload bij picserver
quote:klopt
Op woensdag 28 januari 2004 15:40 schreef Klonk het volgende:
Venlo: alles grijs, was vanmorgen een beetje wit, tussendoor wel wat sneeuw gevallen maar niets is blijven liggen
quote:
Update 15.42 uur
Het KNMI heeft om 15.41 uur een nieuw weeralarm opgesteld:"ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Over de Noordzee trekt een actief sneeuwgebied zuidoostwaarts. Deze actieve sneeuwbuien bereiken rond 1700 uur het noorden van het land. De voorste begrenzing wordt tegen 1900 uur langs de lijn Schiphol - Assen verwacht. Rond 2100 uur ligt deze grens op de lijn Breda - Den Bosch. "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |