abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16655033
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmm dan vraag ik me ernstig af of er echt alleen in Rotterdam-Zuid niets aan de hand is, want het is hier inmiddels alweer droog en 't is ook niet glad. Volgens mij kunnen die motormuizen hier nog gerust rondrijden.. Niks aan 't pootje hier.

Het is gewoon heel plaatselijk. En doordat het op enkele plaatsen nog boven nul is en de sneeuw dus smelt, kan de situatie ineens weer beter zijn ..
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:48:48 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_16655038
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:47 schreef -Carioca- het volgende:

[..]

Hier in Noord is de sneeuw/hagel inmiddels ook weer weg... Blijkbaar worden ze zenuwachtig van de radarbeelden ofzo

Ik denk persoonlijk dat ze bang zijn om te smelten

Hier nog miezerig regen/natte sneeuw mixje, maar stelt eigenlijk niks voor. Waar blijft die 5 cm!?!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:50:22 #53
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_16655083
Hier in Uithoorn ligt nog steeds dat dunne laagje slush puppy van vannacht.

Op Schiphol waar er een aparte klimaat heerscht (Zit net als heel Haarlemmermeer in een kom/polder/twilight zone/vortex) zal ook wel niets anders zijn.

The Internets, I needs it..
pi_16655085
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor nu net dat het in Hoofddorp is begonnen met sneeuwen.

Hier in Den Haag is er nog helemaal niets. Beetje wolkjes hier en daarn, maar ook wel blauwe lucht.
Het zal mij benieuwen.

Iemand enig idee hoe het in Gouda en omstreken is?

Waddinxveen: alle sneeuw weg, al ruim 2 uur geen neerslag meer gehad....zon is iig weer weg en het begint weer wat donkerder te worden!!
The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:50:46 #55
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_16655097
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:47 schreef -Carioca- het volgende:

[..]

Hier in Noord is de sneeuw/hagel inmiddels ook weer weg... Blijkbaar worden ze zenuwachtig van de radarbeelden ofzo

Ik denk het ook, want er komt wat actieve zooi aan. Wordt nu ook onweer gemeld in Noord Holland en Friesland!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_16655296
Hier in Zuid Twente ligt de hele dag al een laagje sneeuw en t ziet er de hele dag al grijs uit met af en toe weer een sneewbuitje, maar t schiet nog niet echt op met een dikke laag
pi_16655349
Vanmorgen toen ik buiten kwam was het al wit
net ook een flinke sneeuwbui gehad
alleen het blijft niet liggen op de weg
dat is wel jammer

hier 3 foto's
en hier het huisverkoopbord van de buren

andere kant op vanuit ons huis

achter ons in de tuin

woensdag 28 januari 2004 @ 13:58:59 #58
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_16655358
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:57 schreef MaPo het volgende:
Hier in Zuid Twente ligt de hele dag al een laagje sneeuw en t ziet er de hele dag al grijs uit met af en toe weer een sneewbuitje, maar t schiet nog niet echt op met een dikke laag
nou ... hier in oldenzaal..ligt geen flikker.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:06:15 #59
49575 AggeMarLeutEt
Chigusa vs. Go Go Yubari
pi_16655630
Hier in Etten-Leur (west-brabant), waar het dus het hardst zou gaan sneeuwen volgens de KNMI, geen ene vlok !

Strakblauwe lucht alleen maar.... en de zon

pi_16655643
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:58 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

nou ... hier in oldenzaal..ligt geen flikker.

In Markelo en Holten in ieder geval wel
pi_16655650
oh alweer een sneeuw topic

11:55 vanuit noord-oost Friesland

pi_16655659
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:58 schreef Riann het volgende:

knip

Plaatjes doen het niet
pi_16655724
Hier (Raalte) was het vanmorgen wit.
Nu is alles al weer weg en een uur geleden (mot) sneeuwde het wel even, maar dat bleef niet liggen.
Ik heb om 1 uur bij het journaal de weerman gehoord en die vertelde dat de serieuze sneeuw vanaf 3 a 4 uur begint te vallen.
Verder zag ik nog dat de sneeuw van straks in het noordwesten begint en naar het zuid oosten trekt.
Vanavond is de rest van nederland aan de beurt met hevige sneeuw.

Vanmiddag en vanavond kan er tot 5 a 6 cm blijven liggen.
Vannacht en morgen kan daar nog maximaal 10 bij komen

Met andere woorden:
Boven de grote rivieren moeten we nog geduld hebben tot vanavond met de hevige sneeuw, maar wij krijgen wel de meeste sneeuw

(bovenstaande voorspelling kon ik opmaken uit verschillende sites waar ik stukjes heb gelezen en weerberichen en overal het meest geloofwaardige van heb onthouden :p)

pi_16655754
Hier heeft het ff gesneeuwt maar blijft ook niet liggen. Hier is Namur overigens.
Ik denk dat ik naar de ardennen moet gaan voor een wit laken. Ik baal wel iedere keer, dan geven ze sneeuw op en dan sneeuwt het ook wel, maar bijna nooit waar ik vertoef
Hier stond vroeger een goede uitspraak van mij
pi_16655800
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:06 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Hier in Etten-Leur (west-brabant), waar het dus het hardst zou gaan sneeuwen volgens de KNMI, geen ene vlok !

Strakblauwe lucht alleen maar.... en de zon

Nee, vanaf 3 uur dus.. nog eventjes geduld
pi_16655859
Hier in Den Bosch ook nix meer vanmorge lekker wit alles maar trekt nu aardig weg al die sneeuw. Maar goed volgens de berichten komt er meer alleen trekt dat nu op de radar iets te hoog weg naar duitsland dus ik wacht nog even af.....
-
pi_16655876
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:07 schreef -Carioca- het volgende:

[..]

Plaatjes doen het niet

Bij mij wel

ze zijn upgeload bij picserver

pi_16655885
witte troep
100% Funk
pi_16656485
moet je dit lezen! :
quote:
Even geen treinverkeer na aanrijding met sneeuwbal
UTRECHT (ANP) - Het treinverkeer tussen Apeldoorn en Amersfoort heeft woensdagmiddag ruim een half uur stilgelegen, nadat een trein een grote sneeuwbal had aangereden. De machinist merkte in de buurt van Barneveld dat hij iets had geraakt, maar hij had niet gezien wat.
Hij zette vervolgens de intercity stil en ging volgens een woordvoerder van ProRail verkeersinformatie op onderzoek uit. Ook de politie kwam ter plaatse. Maar de betrokkenen troffen alleen grote stukken van een sneeuwbal aan, aldus de zegsman.
pi_16656619
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Bij mij wel

ze zijn upgeload bij picserver

Dat zie ik ``The requested image is not found on picserver``
pi_16657222
Hier in Den Bosch trekt het nu aardig dicht lucht wordt grijzer en grijzer maar sneeuw wil er nog niet echt vallen. Tis ook niet de storing die vanmiddag komt zijn volgens de radar wat losse sneeuwbuitjes die overdrijven. Rest van de grote sneeuwbuien hangen allemaal boven nederland ( noordzee ) en gaan richting Duitsland ben benieuwd wat we nog gaan krijgen.
-
pi_16657718
Het begint weer een beetje (Winterswijk)
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:40:09 #73
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_16658767
Venlo: alles grijs, was vanmorgen een beetje wit, tussendoor wel wat sneeuw gevallen maar niets is blijven liggen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_16658952
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:40 schreef Klonk het volgende:
Venlo: alles grijs, was vanmorgen een beetje wit, tussendoor wel wat sneeuw gevallen maar niets is blijven liggen
klopt
tis nu idd behoorlijk grijs. 't Lijkt erop dat ieder moment weer wat kan vallen.
pi_16658988
Zojuist op de FP gezet:
quote:
Update 15.42 uur
Het KNMI heeft om 15.41 uur een nieuw weeralarm opgesteld:

"ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Over de Noordzee trekt een actief sneeuwgebied zuidoostwaarts. Deze actieve sneeuwbuien bereiken rond 1700 uur het noorden van het land. De voorste begrenzing wordt tegen 1900 uur langs de lijn Schiphol - Assen verwacht. Rond 2100 uur ligt deze grens op de lijn Breda - Den Bosch. "

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')