Is kaalheid een onoverkomelijk probleem, of kan dat er mee door mits de rest oke is qua uiterlijk?
Zover ik in kan schatten bij mannen, vind ik kale mannen soms best wat charismatisch hebben.
quote:Haar transplantatie misschien, maar er is nog steeds geen wondermiddeltje ofzo.
Op woensdag 28 januari 2004 00:21 schreef nozem het volgende:
Ik geloof dat daar tegenwoordig een heel goed middel voor is. Eentje die ook echt werkt
quote:Dat zou allang groot in het nieuws geweest zijn
Op woensdag 28 januari 2004 00:21 schreef nozem het volgende:
Ik geloof dat daar tegenwoordig een heel goed middel voor is. Eentje die ook echt werkt
en of ik me ook aangetrokken voel tot kaalheid.. ik weet het niet
maar vast genoeg vrouwen die het wel sexy en geweldig vinden
quote:Nou, dan hoop ik voor jullie beiden, dat zij nooit een chemokuur hoeft te volgen.
Op woensdag 28 januari 2004 00:20 schreef chocolatemoeze het volgende:
kijk, ik zou er écht problemen mee hebben als mijn vriendin kaal zou zijn.Zover ik in kan schatten bij mannen, vind ik kale mannen soms best wat charismatisch hebben.
quote:ja joh, maar da's anders. Ik zou gewoon in eerste instantie niet op een kale vrouw vallen. Maar goed dat is misschien een kwestie van smaak.
Op woensdag 28 januari 2004 00:27 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
Nou, dan hoop ik voor jullie beiden, dat zij nooit een chemokuur hoeft te volgen.
Mijn vrouw volgt al meer dan een jaar chemokuren, maar stoort dat kale koppie niet, hoor. (Okay, ik mis die lange lokken wel, maar het is niet zo dat ik haar nu ineens lelijk vind, of zo)
Gelukkig vinden veel vrouwen kale mannen mooi (Vin Diesel, Frits Wester, Mental Theo), dus als het zou gaan gebeuren...
[Dit bericht is gewijzigd door Gitarist op 28-01-2004 00:44]
Kijk daar maar eens. Ik ben zelf niet kalend, maar als ik het zou zijn dan had ik hier wel vertrouwen in gehad
quote:Dat varieert nog wel eens.
Op woensdag 28 januari 2004 00:33 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah dan gaan we maar voor het hevy devy kapsel
quote:geile meid
Op woensdag 28 januari 2004 15:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Ligt eraan waar je kaal bent
quote:Mij zou het ook bepaald niet aanzetten tot het doen van een vreugdedansje.
Op woensdag 28 januari 2004 00:31 schreef Gitarist het volgende:
Ik zou het iig zèlf vreselijk vinden om kaal te worden
Dus overal wel nog stoppeltjes enzo, 3 mm om precies te zijn. Maar me haar is boven op te dun/weinig en te grote inhammen voor een langer kapsel. En ik ben nog niet van plan om me levenlang pillen te gaan slikken.
Dat kan er toch nog wel mee door? Zon kapsel?
quote:Jij hebt er tenminste nog een beetje de huidskleur voor, ik moet toch maar weer eens onder de zonnebank.
Op woensdag 28 januari 2004 15:32 schreef chocolatemoeze het volgende:
* chocolatemoeze even kaal is
Offtopic:
Ik wist helemaal niet dat ai ook in arnhem wordt gegeven? Of doe je dat in maastricht/utrecht/groningen?
Maar heb nu een relatie die ietsjes verder kijkt dan de kaalheid.
Zoveel man.... Kan mij het schelen dat ie kaal wordt.
Nu lijk ik jonger...
Vind het bij sommige mannen beter staan dan bij andere kalende mannen.
quote:Ik doel dus op jou icoontje nu
Op woensdag 28 januari 2004 14:42 schreef Capetown het volgende:[..]
Dat varieert nog wel eens.
quote:Katholieke Universiteit Nijmegen. Sociale wetenschappen (cognitie-wetenschappen, filosofie) maar ook een beetje Beta (informatica, wiskunde)
Op woensdag 28 januari 2004 15:37 schreef CoReTeX het volgende:[..]
Jij hebt er tenminste nog een beetje de huidskleur voor, ik moet toch maar weer eens onder de zonnebank.
Offtopic:
Ik wist helemaal niet dat ai ook in arnhem wordt gegeven? Of doe je dat in maastricht/utrecht/groningen?
quote:Nice haircut! Toen bij mij de inhammen begonnen te ontstaan heb ik het ook maar gemillimeterd. Ik zit er helemaal niet mee. Ik vind het eigenlijk bij mezelf wel sexy...
Op woensdag 28 januari 2004 15:29 schreef CoReTeX het volgende:
Laat ik ff ongeveer aangeven hoe kaal ik op het moment ben. Namelijk Vin Diesel kaal:Dus overal wel nog stoppeltjes enzo, 3 mm om precies te zijn. Maar me haar is boven op te dun/weinig en te grote inhammen voor een langer kapsel. En ik ben nog niet van plan om me levenlang pillen te gaan slikken.
Slecht weer, harde wind, mijn haar zit altijd goed! 's Morgens snel klaar, hygienisch etc. Gewoon ideaal! Ik wil nooit meer haar, al zou 1 pil genoeg zijn om het terug te krijgen.
quote:Ja dat klopt, je hoeft je geen zorgen meer te maken of je haar nu wel goed zit, het kan nog maar op 1 manier zitten.
Op woensdag 28 januari 2004 15:57 schreef TheDarkness het volgende:[..]
Slecht weer, harde wind, mijn haar zit altijd goed! 's Morgens snel klaar, hygienisch etc. Gewoon ideaal! Ik wil nooit meer haar, al zou 1 pil genoeg zijn om het terug te krijgen.
quote:U riep?
Op woensdag 28 januari 2004 15:17 schreef ozzyat105 het volgende:[..]
geile meid
quote:gekkie
Op woensdag 28 januari 2004 16:11 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
U riep?
Maar als hij vroegtijdig kaal begint te worden, so be it, ga ik het niet om uit maken. Als hij vrijwillig z'n hoofd kaal zou willen scheren, zou ik het ook niet uit maken ofzow, maar zou hem wel proberen te overtuigen het meteen weer te laten groeien als ik het inderdaad niet leuk vind staan
En als het een iets extremere reden heeft, bijvoorbeeld dat 'ie kanker heeft en chemotherapie krijgt, kan ik het al helemáál niet erg vinden. Dan hoop ik gewoon dat ie beter wordt en zo min mogelijk pijn heeft enzow.
Mocht m'n vriend trouwens kaal worden, hoop ik niet dat ie een toupetje gaat dragen!
maar kaal zou me echt niet uitmaken, vaak staat het gewoon leuk ook.
kaal staat soms best sexy trouwens. neem vin diesel...
quote:Wie had ooit gedacht dat ouderen en gabbers in één adem genoemd zouden worden
Op woensdag 28 januari 2004 16:18 schreef texelonia het volgende:
Ohja, kaal associeer ik met "oud" en "gabbers". En da's allebei niet positiefniet dat ik zozeer iets tegen ouderen en gabbers heb. Maar ik voel me niet tot oudere mannen en gabbers aangetrokken
Verder geeft haar vaak (in mijn ogen) een wat zachtere look dan kaal.
Ach, het blijft een kwestie van voorkeur; ik vind kaal nu eenmaal wat minder aantrekkelijk.
quote:Ik mag toch hopen dat dat niet de enige reden was...
Op vrijdag 30 januari 2004 22:42 schreef medina het volgende:
mijn man is kaal en daarom ben ik ook verliefd op hem geworden
alleen gaat dan wel de kip en de vogel theorie op
quote:duh, wel meerdere maar je kijkt toch eerst naar uiterlijk.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik mag toch hopen dat dat niet de enige reden was...
quote:Alleen als je ook zulke armen hebt
Op woensdag 28 januari 2004 15:29 schreef CoReTeX het volgende:
quote:En dat is?
Op vrijdag 30 januari 2004 22:45 schreef milagro het volgende:
nee.alleen gaat dan wel de kip en de vogel theorie op
quote:iedere kip is een vogel, niet iedere vogel is een kip
Op vrijdag 30 januari 2004 23:23 schreef Oblivion het volgende:[..]
En dat is?
![]()
Ik heb werkelijk geen idee...
oftewel, je hebt kale mannen en je hebt lekkere mannen die toevallig kaal zijn
quote:Aahhh.....weer wat geleerd.
Op vrijdag 30 januari 2004 23:35 schreef milagro het volgende:
iedere kip is een vogel, niet iedere vogel is een kipoftewel, je hebt kale mannen en je hebt lekkere mannen die toevallig kaal zijn
Ach ik hou van grote mannen, met veel haar op hun hoofd.
Bruine ogen... Heb ik altijd geroepen, met de zin erachteraan:
En het zal wel een klein kalend mannetje worden met groene ogen.....
DAMN was I right!
En heel erg gelukkig met hem...
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 23:46 schreef Oblivion het volgende:[..]
Aahhh.....weer wat geleerd.
![]()
Ach ik hou van grote mannen, met veel haar op hun hoofd.
Bruine ogen... Heb ik altijd geroepen, met de zin erachteraan:
En het zal wel een klein kalend mannetje worden met groene ogen.....![]()
DAMN was I right!
![]()
En heel erg gelukkig met hem...
![]()
doet me denken aan Sex & The City's Charlotte en haar hubby to be
quote:Dat is die serie die zo leuk is, maar vergeet ik altijd te kijken...
Op zaterdag 31 januari 2004 00:18 schreef milagro het volgende:doet me denken aan Sex & The City's Charlotte en haar hubby to be
Ach ik zei het, mijn moeder heeft het altijd gedacht... Moeders toch.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:13 schreef Dead_nacho het volgende:
jim is ook kaal, zijn ook zat meisjes die nog steeds op hem geilen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |