Dit was tevens een testwedstrijdje voor mijn net aangetrokken spits Donna N'kunku.
En mijn topscoorder van dit seizoen:
Begrijp nog steeds niet dat Ajax hem voor nix hebben laten gaan...
ik wil bij Fortuna Sittard de technische staf effe corrigeren, maar snap er geen hol van
Ahh al gevonden!!
[Dit bericht is gewijzigd door Champy2004 op 08-02-2004 03:07]
quote:waar?
Op zondag 8 februari 2004 02:22 schreef Champy2004 het volgende:
Heeft CM 03/04 een editor?Zoja waar vind ik die?
Ahh al gevonden!!
of heb je het over die editor wat erbij zit?
Is het eigenlijk mogelijk om save-games van cm4 te gebruiken in 03/04 ????
Iemand ideetjes, mij lijkt duitsland, denemarken of oostenrijk wel wat.
quote:Ja de vorige challenge met Ceuta was ook leuk.
Op maandag 9 februari 2004 18:50 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Ik heb trouwens zin in een challenge, ik raak echt uitgekeken op mn ADO game waarin ik nu in 2012 ben...Iemand ideetjes, mij lijkt duitsland, denemarken of oostenrijk wel wat.
quote:Nope.
Is het eigenlijk mogelijk om save-games van cm4 te gebruiken in 03/04 ????
Die challenge met Ceuta was leuk idd. maar ik blijf voorlopig verder gaan met Palermo..
quote:Ja een challenge vind ik wel een goed idee maar het moet wel een beetje een leuk clubje zijn. Waarbij het niet onmogelijk is om iets te proberen. En een beetje een leuke competitie, waar je niet zit met van die restricties aan niet EU spelers
Ik heb trouwens zin in een challenge, ik raak echt uitgekeken op mn ADO game waarin ik nu in 2012 ben...Iemand ideetjes, mij lijkt duitsland, denemarken of oostenrijk wel wat.
[Dit bericht is gewijzigd door MrMoon op 10-02-2004 10:19]
quote:Challenge = goed idee, ik doe mee! Duitsland ofzo, regionale...
quote:en ook niet met restricties zoals 3 buitenlanders
Op dinsdag 10 februari 2004 10:01 schreef MrMoon het volgende:[..]
Ja een challenge vind ik wel een goed idee maar het moet wel een beetje een leuk clubje zijn. Waarbij het niet onmogelijk is om iets te proberen. En een beetje een leuke competitie, waar je niet zit met van die restricties aan niet EU spelers
quote:even wat kandidaten: FC Sankt Pauli - Regional Liga Nord
Op dinsdag 10 februari 2004 13:05 schreef Harmpy het volgende:[..]
Challenge = goed idee, ik doe mee! Duitsland ofzo, regionale...
Stuttgarter Kickers - Regional Liga Sud
misschien wel leuk om met dit clubje Stuttgart op stelten te zetten
andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
1. Ze hebben geen geld
2. Ze hebben kutspelers
3. Niemand wil daar spelen (ook niet op uitleenbasis)
lijken me 3 goede redenen om Forest green rovers niet te nemen
quote:Conference league England. En dan een of ander kutploegje als Kidderminster ofzo
Op dinsdag 10 februari 2004 14:06 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
quote:een clubje ergens in de serie c of zo?
even wat kandidaten: FC Sankt Pauli - Regional Liga Nord
paar jaar geleden goede bundesliga club geweest, trouwe supporters, redelijk stadion, veel mogelijkheden dusStuttgarter Kickers - Regional Liga Sud
misschien wel leuk om met dit clubje Stuttgart op stelten te zettenandere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
quote:Die hebben wel al een keer gehad, met Rimini. Regional Liga in Duitsland lijkt me wel wat ja. Dynamo Dresden misschien?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:10 schreef MrMoon het volgende:[..]
een clubje ergens in de serie c of zo?
quote:of misschien een 2de divisie clubje in finland, zweden ofzo
Op dinsdag 10 februari 2004 16:13 schreef Butra het volgende:[..]
Die hebben wel al een keer gehad, met Rimini. Regional Liga in Duitsland lijkt me wel wat ja. Dynamo Dresden misschien?
quote:Ik vind het altijd het leukste om te spelen met clubs die een aantal seizoen behoorlijk goed zijn geweest (internationaal en nationaal) en vervolgens volledig zijn teruggezakt zoals Sampdoria en Nottingham Forrest. In Duitsland bv de oostduitse clubs zoals
even wat kandidaten: FC Sankt Pauli - Regional Liga Nord
paar jaar geleden goede bundesliga club geweest, trouwe supporters, redelijk stadion, veel mogelijkheden dusStuttgarter Kickers - Regional Liga Sud
misschien wel leuk om met dit clubje Stuttgart op stelten te zettenandere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
Mij spreekt Carl Zeis Jena erg aan, maar die speelt zo laag dat die niet eens in CM zitten (zelfde geldt) voor magdenburg. Daarom lijkt Dresden mij wel een leuke geschikte club.
quote:Het wordt dus Dynamo Dresden?
Op dinsdag 10 februari 2004 18:29 schreef Harmpy het volgende:[..]
Ik vind het altijd het leukste om te spelen met clubs die een aantal seizoen behoorlijk goed zijn geweest (internationaal en nationaal) en vervolgens volledig zijn teruggezakt zoals Sampdoria en Nottingham Forrest. In Duitsland bv de oostduitse clubs zoals
- 1fc Magdenburg (winnaar EC II 1974)
- Lokomotive Leipzig (finalist EC II 1987 (tegen Ajax), halve finale UEFA 1974)
- Carl Zeis Jena ( finalist EC II 1981, Kwartfinale EC I (1971))
- Dynamo Dresden idd, (halve finale UEFA 1989)Mij spreekt Carl Zeis Jena erg aan, maar die speelt zo laag dat die niet eens in CM zitten (zelfde geldt) voor magdenburg. Daarom lijkt Dresden mij wel een leuke geschikte club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |