abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2004 @ 23:20:49 #176
42381 CvB
handles your hunger better
pi_17453440
quote:
Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Nog 1: (zelfde school)
zegt zo'n meid opeens....."heej, Bart, jij komt vanavond toch ook zeker wel?? (schoolfeest)
Ik zeg: "ga jij?"
zegt ze: "tuurlijk!!"
Ik zeg: "Dus ben IK er niet!!"

ow wat lomp!!! (ik dacht leuk te zijn!!!)
Zulke dingen zeg ik ook altijd :|
ik ga er altijd vanuit dat het wel duidelijk is dat je dan een grapje maakt....
Vind ik
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:58:50 #177
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17464748
quote:
Op maandag 1 maart 2004 23:20 schreef CvB het volgende:

[..]

Zulke dingen zeg ik ook altijd :|
ik ga er altijd vanuit dat het wel duidelijk is dat je dan een grapje maakt....
Nou, ik kwam erg serieus over......dat weet ik nog wel.
Zij, vond het gewoon zeker geen leuke grap. Tja, was eigenlijk wel een beetje lullig, maar ja... gebeurt is gebeurt en ik vond haar niks, hoewel ik het niet zo wilde zeggen. Het blijft wel aardig......
want er is verder nooit iemand geweest die namelijk dat gevraagd heeft.....zij was de enige, en ik moest weer zo'n lame opmerking maken.......
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:47:07 #178
11102 knep
Mountainfreak
pi_17469143
quote:
Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Ik zeg: "nee, ik wil geen snoepje.....dank je, ik denk dat ik weer naar mijn plek moet"
Zegt ze: "naja, ik probeer je hier te versieren hoor!"
Waarom zeg je in godsnaam dat je naar je plek moet als ze zo lekker is .
Dan blijf je toch liever naast haar zitten tot je weggeschopt wordt ?
pi_17469541
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 16:58 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

Zij, vond het gewoon zeker geen leuke grap. Tja, was eigenlijk wel een beetje lullig, maar ja... gebeurt is gebeurt en ik vond haar niks, hoewel ik het niet zo wilde zeggen. Het blijft wel aardig......
want er is verder nooit iemand geweest die namelijk dat gevraagd heeft.....zij was de enige, en ik moest weer zo'n lame opmerking maken.......
knuppel...
een koe zegt boe
pi_17469829
een blunder, een week, 2 weken geleden. Bluesfestival in Delft, ik stond bij de Oude Jan de "Grand Finale" te bekijken, dikke bluesband, lekker sfeertje... Ik sta daar met een aantal vrienden beetje te bieren... maarja... voor mij stond een soort van een vrouwelijke hagrid. nu moet de lezer wel ef weten, dat je echt totaal niets zag, als zij voor mij stond... en zij stond daar in een reuzetempo heen en weer te zakken door haar knieën... kwam er een rockandroll nummer (ik stond er 5 minuten) en zij supersnel steeds 30 cm zakken en weer omhoog. moeilijk uit te leggen, maarja... denk aan een skippybal

dus... ik doorzakken achter haar, en iedereen lachen daar... na de derde keer komt haar man eraan (40 ongeveer) 2 grote pils bij zich... en grijpt mij bij mijn schouder... Ik wist niet hoe snel ik weg moest wezen... en enorm gelachen later in café. Vriend die daar had gebleven vertelde dat die man helemaal panisch was geworden daar
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:03:24 #181
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17470586
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:47 schreef knep het volgende:

[..]

Waarom zeg je in godsnaam dat je naar je plek moet als ze zo lekker is .
Dan blijf je toch liever naast haar zitten tot je weggeschopt wordt ? :')
Ja, shit, ik wist niet wat ik moest doen! Ik kreeg het benouwd, en dacht dat ik vollop in de maling werd genomen. Dat wordt/werd ik meestal, maar later bedacht ik me dat ze het vast niet zo bedoeld had. Kreeg nog een kerstkaart ook, met een soort van.....koosnaam!! (nadat ik haar er 1 gegeven had)
FUCK!
De enige keer in mijn leven, en ik verpest het aan alle kanten!
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef laidback het volgende:
[..]
knuppel...
100%
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_17482097
Ik weekje of 2 a 3 geleden. Zie een leuk meisje dansen, was al bijna 6u maar had ik nie door (6u gaat die tent dicht). Ik denk, langzaam liedje... vragen of niet? hmm... hmmm... te lang gedacht, naja als de volgende langzaam is dan. Dus volgende is ook langzaam, ik ben bezig met op staan, komt er ineens een gigantisch lelijk wijf of me af, vraagt of ik wil dansen. In een totale vlaag van verstandsverbijstering zeg ik 'ja'. Nog geen 10 seconden hangt haar tong ergens achter in mn strot (echt ranzig hoe zij zoende ook...). vervolgens denk ik naja ff liedje afdansen. Kijk over haar schouder naar dat andere, best wel knappe meisje, die een beetje getreurd in mijn richting staat te kijken. Die lelijke wilde me nog meer zoenen maar ik denk: "nee dankje", na 't liedje kijkt ze me zo vragend aan waarna ik niet wist hoe snel ik weg moest weten, en toen ging de boel dicht... Later op straat nog lopen kokhalsen bij de gedachte van de ranzigste zoen die ik ook gehad heb

EN IK WAS NIET EENS DRONKEN!!!
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_17484556
die laatste zin doet et em:D kvergeef et je niet meer haha
een koe zegt boe
pi_17492005
hahaha idd..lol ..moet er nog ns bijkomen zon lelijk wijf haha..gewoon wegduwen die handel..en hoe kan je UBERHAUPT jaah zaggen om te dansen met zon wijf haha..LOL..

nie echt slim he!
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_17494600
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 16:58 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

Dat zijn van die spontane reacties... heb ik ook vaak gehad, dat soort acties. Je moet gewoon na een dergelijke opmerking 2 sec stilte in acht nemen om goed na te denken op wat je terug gaat zeggen.
Lambo of Rekt
  donderdag 4 maart 2004 @ 17:45:02 #186
38872 Frum
onderweg...
pi_17498861
Goed, ik lees dit topic al heel lang, maar ik heb nu wel een mooie om zelf te vertellen..

Ik was afgelopen zaterdag in een discotheek waar ik wel een leuke jongen had gezien. Er is verder niets gebeurd maar we hebben wel veel naar elkaar staan kijken, lachen etc. Goed tot zover niets boeiends...

Vandaag op mijn werk.. Er zou 's middags een monteur komen voor het kopieerapparaat en je voelt hem al aankomen... dat was dezelfde jongen. Nou ben ik niet zo goed met gezichten, dus ik herkende hem eerst helemaal niet, maar wist wel dat ik hem ergens van kende.. Dus hij keek ook en zegt hee, jij bent dat meisje uit de discotheek zaterdag! Nou mijn collega's natuurlijk gelijk reageren en ik had een kop als een boei..

De hele middag zijn er flauwe opmerkingen gemaakt, hij voelde zich erg ongemakkelijk, ik voelde me erg ongemakkelijk en er is verder ook niets gezegd...

Goed collega's een middag lol gehad en kans op een date ooit nog eens compleet verkeken... wat een lol
"ik was, ik ben en ik word..."
  donderdag 4 maart 2004 @ 17:46:14 #187
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17498876
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 17:45 schreef Frum het volgende:
Goed collega's een middag lol gehad en kans op een date ooit nog eens compleet verkeken... wat een lol
die komt wel terug
fok you ja!
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:45:45 #188
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17499742
gelijk kopieerapparaat slopen, dat is duidelijk.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:55:41 #189
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17499903
Heb heel lang nagedacht en weet nu toch een blunder van mezelf.

Ik werkte in een coffeeshop waar vooral toeristen en vaste crew van Syrische jongeren kwamen. Een van de vaste klanten buiten die groepen vond ik wel leuk: lang haar, beetje alternatieve kleding, bleek goede muzieksmaak te hebben, mooie ogen, blablabla. Na 6 uur Bob Marley en mensen die beweren vroeger voor de FBI gewerkt te hebben (maar geen engels spreken) was hij een verademing, iedere donderdag.

Als hij binnenkwam pakte ik al de waterpijp die hij graag had en schonk theewater in, en als hij dan bij de bar kwam vroeg ik welke thee hij wou. Op een dag echter was de waterkoker stuk, en "zijn" waterpijp stond nog achter want die moest nog schoongemaakt, waardoor mijn standaardreactie verstoord werd, en ik hem vriendelijk aankeek en zei: "pijpen?"

Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17499941
Dit blijft een leuk topique

Ik heb de laatste tijd eigenlijk weinig versierblunders gehad. Met carnaval was ik 4 dagen doorlopend dronken, zo erg zelfs dat ik blijkbaar stukken avond kwijtben. Dat is me nog nooit eerder overkomen Wat ik nog wel weet is dat ik een gozer heel irritant vond, en toen ik naar hem toe wilde lopen om tegen hem te zeggen dat ie irritant was, kwam ik erachter dat hij er wel leuk uitzag, dus toen ben ik er maar mee gaan zoenen. Het ging weer helemaal nergens over Tsja, carnaval he
pi_17499960
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 18:55 schreef dafjedaf het volgende:

Verhaal
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:43:05 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17501916
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 16:59 schreef mynick het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, deze verhalen doen het als je straks 30 bent en je eerste kind verwacht altijd goed!
Moet je alleen niet zeggen dat je het idee had dat ze de ware was voor je en dat je er eeuwig spijt van heb als je huidige partner naast je staat of in de buurt is.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat dan de 3de wereld oorlog uitbreekt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Redactie Frontpage vrijdag 5 maart 2004 @ 00:53:53 #193
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17507455
*zucht* blundertje van mij dan maar.....

Zaterdagavond in de plaatselijke discotheek FOX, had een date (erg gezellig, wordt niks, shit happens), en ik zag heel veel bekenden. Op een gegeven moment zwaai ik naar wat collega's, en zit daar een jongen voor ze, die vrolijk terugzwaait (niet lelijk ). Later zwaaide ik naar een cassiere die ik ken, en wie staat er in diezelfde lijn in de rij van de kassa? ! Hij bekijkt me eens goed, en zegt: dat ziet er lekker uit! Ik zeg: Daar kom je op tijd mee ( ) en liep door. Weet verdorie niet eens z'n naam echt triest, want hij was wel ......

En ook niet gescoord die avond
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 5 maart 2004 @ 10:33:11 #194
85448 Rickage
Rickiieee
pi_17510313
haha lol..denk nie dat er morgen een blunder voor mij inzit ..ten 1ste hoef ik haar niet te versieren..het ging vanzelf ..ten 2e..we hebben het er al over gehad dat we gingen zoenen morgen..nu alleen ff hopen dat het morgenaaf niet al te koud is buiten
pi_17513250
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:32 schreef Rickage het volgende:
hahaha idd..lol ..moet er nog ns bijkomen zon lelijk wijf haha..gewoon wegduwen die handel..en hoe kan je UBERHAUPT jaah zaggen om te dansen met zon wijf haha..LOL..

nie echt slim he!
Ja dat loop ik me nou ook al weken af te vragen... Op zich ben ik nou wel weer ongeveer over de shock heen, maar ik kan nog steeds niet bevatten dat ik ja zei!!! Zeker niet slim En ik had nog best wel oogcontact met dat veel leukere meisje...

WAAROM!!! (ok, ik was een beetje moe, maar da's nog een lomper excuus dan dronken zijn geloof ik )
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_17513338
Keertje in Antwerpen. Wat dansen met een meid en daarna er mee zoenen. Toen moest ik d'r leeftijd raden en ik zat er gruwelijk naast, dus toen zei ze dat ze even naar de WC ging. Ik dacht die is boos en die is weg....

Daarna dus bezig met een ander meisje... was dat andere meisje er weer. Dat leverde me nog een tik op!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:27:43 #197
85448 Rickage
Rickiieee
pi_17513454
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Keertje in Antwerpen. Wat dansen met een meid en daarna er mee zoenen. Toen moest ik d'r leeftijd raden en ik zat er gruwelijk naast, dus toen zei ze dat ze even naar de WC ging. Ik dacht die is boos en die is weg....

Daarna dus bezig met een ander meisje... was dat andere meisje er weer. Dat leverde me nog een tik op!
hahaha lol..das ook nie echt slim he ..achja..boeiend..je had tog alweer een andere dus
@ Dareaper..sjit happens he ..maarja..nog steeds nie echt slim..ROFL
pi_17513592
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:27 schreef Rickage het volgende:

[..]

hahaha lol..das ook nie echt slim he ..achja..boeiend..je had tog alweer een andere dus
Jah inderdaad. Eind goed, al goed!

Is me in Eindhoven ook eens overkomen, toen tikte een meid me op m'n neus. Deed nog best zeer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:37:48 #199
85448 Rickage
Rickiieee
pi_17513693
hahaha lol ..kan ik me voorstellen ja..zeg je gewoon:

zie je niet dat ik besig ben..oprotten jij!

alleen kan je er dan misschien nog wel 1 verw88..maarja..voort wat hoort wat he
pi_17513767
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')