Zulke dingen zeg ik ook altijd :|quote:Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Nog 1: (zelfde school)
zegt zo'n meid opeens....."heej, Bart, jij komt vanavond toch ook zeker wel?? (schoolfeest)
Ik zeg: "ga jij?"
zegt ze: "tuurlijk!!"
Ik zeg: "Dus ben IK er niet!!"
ow wat lomp!!! (ik dacht leuk te zijn!!!)
Nou, ik kwam erg serieus over......dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:20 schreef CvB het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg ik ook altijd :|
ik ga er altijd vanuit dat het wel duidelijk is dat je dan een grapje maakt....
Waarom zeg je in godsnaam dat je naar je plek moet als ze zo lekker isquote:Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Ik zeg: "nee, ik wil geen snoepje.....dank je, ik denk dat ik weer naar mijn plek moet"
Zegt ze: "naja, ik probeer je hier te versieren hoor!"
knuppel...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:58 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Nou, ik kwam erg serieus over......dat weet ik nog wel.
Zij, vond het gewoon zeker geen leuke grap. Tja, was eigenlijk wel een beetje lullig, maar ja... gebeurt is gebeurt en ik vond haar niks, hoewel ik het niet zo wilde zeggen. Het blijft wel aardig......
want er is verder nooit iemand geweest die namelijk dat gevraagd heeft.....zij was de enige, en ik moest weer zo'n lame opmerking maken.......![]()
Ja, shit, ik wist niet wat ik moest doen! Ik kreeg het benouwd, en dacht dat ik vollop in de maling werd genomen. Dat wordt/werd ik meestal, maar later bedacht ik me dat ze het vast niet zo bedoeld had. Kreeg nog een kerstkaart ook, met een soort van.....koosnaam!! (nadat ik haar er 1 gegeven had)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:47 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom zeg je in godsnaam dat je naar je plek moet als ze zo lekker is![]()
.
Dan blijf je toch liever naast haar zitten tot je weggeschopt wordt ? :')![]()
100%quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef laidback het volgende:
[..]
knuppel...
Dat zijn van die spontane reacties... heb ik ook vaak gehad, dat soort acties. Je moet gewoon na een dergelijke opmerking 2 sec stilte in acht nemen om goed na te denken op wat je terug gaat zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:58 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Nou, ik kwam erg serieus over......dat weet ik nog wel.
Zij, vond het gewoon zeker geen leuke grap. Tja, was eigenlijk wel een beetje lullig, maar ja... gebeurt is gebeurt en ik vond haar niks, hoewel ik het niet zo wilde zeggen. Het blijft wel aardig......
want er is verder nooit iemand geweest die namelijk dat gevraagd heeft.....zij was de enige, en ik moest weer zo'n lame opmerking maken.......![]()
die komt wel terugquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:45 schreef Frum het volgende:
Goed collega's een middag lol gehad en kans op een date ooit nog eens compleet verkeken... wat een lol
Moet je alleen niet zeggen dat je het idee had dat ze de ware was voor je en dat je er eeuwig spijt van heb als je huidige partner naast je staat of in de buurt is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:59 schreef mynick het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, deze verhalen doen het als je straks 30 bent en je eerste kind verwacht altijd goed!![]()
Ja dat loop ik me nou ook al weken af te vragen... Op zich ben ik nou wel weer ongeveer over de shock heen, maar ik kan nog steeds niet bevatten dat ik ja zei!!! Zeker niet slimquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:32 schreef Rickage het volgende:
hahaha idd..lol..moet er nog ns bijkomen zon lelijk wijf
haha..gewoon wegduwen die handel..en hoe kan je UBERHAUPT jaah zaggen om te dansen met zon wijf
haha..LOL..
nie echt slim he!
hahaha lol..das ook nie echt slim hequote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Keertje in Antwerpen. Wat dansen met een meid en daarna er mee zoenen. Toen moest ik d'r leeftijd raden en ik zat er gruwelijk naast, dus toen zei ze dat ze even naar de WC ging. Ik dacht die is boos en die is weg....
Daarna dus bezig met een ander meisje... was dat andere meisje er weer. Dat leverde me nog een tik op!
Jah inderdaad. Eind goed, al goed!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:27 schreef Rickage het volgende:
[..]
hahaha lol..das ook nie echt slim he..achja..boeiend..je had tog alweer een andere dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |