Je moet maar zo denken, deze verhalen doen het als je straks 30 bent en je eerste kind verwacht altijd goed!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:17 schreef Bart_Simpson het volgende:
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is.
en liefde maakt meer kapot, dan drank goed kan makenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:17 schreef Bart_Simpson het volgende:
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is.
JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Nou ik heb er ook 1:
Op de middelbare school, vraagt zo'n meid of ik even wat uit zou kunnen komen leggen. (Duits)
Dus ik denk.......okay......ik loop naar haar toe, en ga naast haar zitten. Dus ze slaat dat boek open en ik zeg: "ik ben net zo goed in Duits als jij hoor, dus ik weet niet wat ik moet vertellen".
Zegt zij: "nee, jij bent veel beter, leg me dit en dit even uit".
Dus ik leg het uit en zeg: "snap je het?" Zegt ze: "jahoor, maar wil je een snoepje?"
Ik zeg: "nee, ik wil geen snoepje.....dank je, ik denk dat ik weer naar mijn plek moet"
Zegt ze: "naja, ik probeer je hier te versieren hoor!"
Ik zeg: ow, daar geloof ik niks van. En ik was pleite.
STOM! Want ik vond haar eigenlijk hartistikke lekker, maar durfde gewoon niks...... en wie weet was ze eigenlijk wel serieus, maar maakte ze er maar een grapje van omdat ik zo lekker droog was.
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef dunc het volgende:
[..]
JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.![]()
En dan vinden sommigen het raar dat ze nooit een meid hebben :quote:Op zondag 29 februari 2004 23:20 schreef Me784 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hopeloos, en dat was wel 6 jaar geleden! er is nog altijd niks veranderd. ...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef dunc het volgende:
[..]
JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.![]()
ja, ja......hoe lomp kun je zijn. Ach, wist ik toen veel. Ik vond haar wel leuk......dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:52 schreef paradoXical het volgende:
[..]
En dan vinden sommigen het raar dat ze nooit een meid hebben :![]()
Zoals Seinfeld zou zeggen: They do work on tips you know....quote:Op maandag 1 maart 2004 17:57 schreef Roa het volgende:
Woei, terug van wintersport, was super
Anyway, was daar kroeg met vrij leuke serveerster, niet dat ik dacht een kans te maken, dus ik doe ook niets, ook een beetje omdat ze daar werkte en het de beste tent was.
Maar goed, laatste avond, kom der toch nooit meerdus ik echt aan et einde, vlak voor ik wegga (vrij aangeschoten):
ey...i've got to ask you something
what?
what's your name?
elly
oh...ohk....auf wiedersehen elly
en ik loop zo weg...en ze leek nog wel zo onwijs vriendelijk en lief te lachen toen ik tegen der begon te lullen... (is natuurlijk ook der werk, maar toch had ik et idee dat et 'meer' was)
![]()
Jij kijkt teveel Seinfeldquote:Op maandag 1 maart 2004 18:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals Seinfeld zou zeggen: They do work on tips you know....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |