abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17351778
schupke op verzoek...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17375565
Mijn blunder:
Ben met carnaval 5 dagen gaan stappen in een plaatselijk cafe. Heb 4 dagen daarvan op het prodium staan feesten met vrienden. Nou stond er die 4 dagen ook nog een andere vrienden groep op dat podium. Een meisje van die groep is een collega van mij en ik vind haar leuk. Nou is het enige wat ik gedaan heb is gekeken(iedere keer op t moment dat zij niet keek) en verder alleen gedag gezegd bij het zien.

En achteraf denk ik dan altijd Al had ik alleen maar een gesprekje aangeknoopt(dat zou voor mijn doen al goed zijn )

Maar ik heb iig wel haar msn(die had ik al voor carnaval ) dus dat is nog iets zodat ik wat meer contact met haar heb dan 1 maal per week op t werk.
  donderdag 26 februari 2004 @ 17:13:25 #153
17285 Ac1D
One Ring To Rule Them All
pi_17377259
Mijn blundervan de carnaval is een meisje laten lopen, waar ik al 2dagen mee stond te dansen etc. je kent het wel, leuk en aardig meisje verder en wat doe ik uiteindelijk, juist helemaal niks. Kan me nog wel voor me kop slaan. Ze vond het overigens ook niet zo leuk dat ik niks had gedaan
Ik sta ook wel bekend als BlackBurn(niet hier nee)
  vrijdag 27 februari 2004 @ 15:11:38 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17394041
Gescoord gister, maar natuurlijk hoort daar ook een blunder bij
Vriend van me zag een mooi meisje, hij zegt: ik wil weten hoe ze heet....
ik naar haar toe: hoi, die jongen daar wil weten hoe je heet....
zij: dat hoeft hij niet te weten....

Acht, leuk zo'n blauwtje lopen voor iemand anders
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 27 februari 2004 @ 15:23:51 #155
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_17394312
Ok, ik ook maar dan.
Een keer op een avond met veel teveel alchohol meisje versierd. Sta ik met haar op de dansvloer te zoenen/ dansen, "ga even naar de wc" zegt ze.
Na voor mijn gevoel een half uur (zal 5 min. zijn geweest) is ze nog steeds niet terug. Die is mooi weg dus dacht ik nog.
Geen probleem, vooral niet als je dronken bent. Op naar de volgende !
Sta ik met een ander meisje te zoenen, wordt er ineens een glas bier over mijn hoofd leeg gegooid. je raad het al......ze was dus niet weg!
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  vrijdag 27 februari 2004 @ 15:38:13 #156
86097 superdopey_
Beetje afwezig
pi_17394631
Haha geniaal die post hierboven, had ik wel willen zien

Helaas heb ik ook nog wel een aardige.

was 2 jaar geleden op wintersport. Lekker aan de apres ski. Sta heel de avond met een leuk meisje te dansen en zo. ging allemaal goed behalve het feit dat deze jongen iets teveel bier op had en veel te snel ging (qua een paar versier stappen overslaan).

Wat deed ik dus, volledig overmoedigd door al het bier en het meisje wat dat betreft verkeerd ingeschat. Ik zei ... het is echt heel stom... "zullen we gek gaan doen ?". En weg was ze (en terecht)

Ik wist het ook meteen en dacht bij mezelf "wat zeg ik nou ?!?!?". Nou ja ik heb haar verder niet meer gezien. Wel verder een leuke wintersport gehad
Ben mezelf niet of nooi gewees
  vrijdag 27 februari 2004 @ 16:17:52 #157
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17395370
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 16:59:14 #158
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_17396126
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 16:17 schreef Bart_Simpson het volgende:
Je moet maar zo denken, deze verhalen doen het als je straks 30 bent en je eerste kind verwacht altijd goed!
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  vrijdag 27 februari 2004 @ 16:59:22 #159
17285 Ac1D
One Ring To Rule Them All
pi_17396130
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 16:17 schreef Bart_Simpson het volgende:
en liefde maakt meer kapot, dan drank goed kan maken
Ik sta ook wel bekend als BlackBurn(niet hier nee)
pi_17404934
hehe ja idd kon er de dag er na al om lache in de skilift
Ben mezelf niet of nooi gewees
pi_17409343
Ik was afgelopen dagen in de UK om te stappen.. De vrouwen zijn daar erg gewillig (je wordt er gewoon versierd door die mokkels en dat vind ik niet altijd cool, omdat sommige best opdringerig kunnen zijn...)

Maar ok, begin van de avond lekker wezen eten, een tonijnsalade met ERG vel knoflooksaus.. OEI!

Spot een mooi meisje dus lekker close dansen, tot ik iets zeg, ze loopt zo weg mwhehehe.. FOKKKK! Me vrienden lachen en geven me een kauwgom

When I win, I win. When i loose? I still win..
  zondag 29 februari 2004 @ 11:36:35 #162
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17423132
Vanavond ga ik ook lekker shoarma eten met veel knoflooksaus!!!! maar ja, het is zondag en ga niet uit, dus is´t niet zo´n ramp :p...nooit meer op zaterdag shoarma voor het stappen voor mij
Heb wel is meegemaakt met ee nvriendin...zij is gek op boeren, dus ik liet een boer, zegt ze: jij hebt shoarma gegeten!
zij laat ee nboer...ik zeg: jij hebt een broodje bal op!

enorm gelachen daarom natuurlijk

ok ontopic gister in m'n stamdiscotheek...leuk meisje, ken haar al een tijdje...gister was zo gezellig, weer leuk gesprek gehad en op een gegeven moment vroeg ze of ik mee ging lopen met haar, ff ee nrondje lopen samen....lekkere knuffels gehad...maar deze eikel hier doet verder niets
pi_17423507
Niet echt een versierblunder.. maar toch wel een blunder op relatie gebied zeg maar..

Er is een meisje dat mij 3 jaar geleden leuk begon te vinden, ik had het toen nog niet echt door, pas het jaar daarop kreeg ik te horen dat ze mij leuk vond .
Ik vond haar wel eluk maar omdat ik nog contact gestoord was en zij iets jonger is heb ik niet toegehapt..
Best stom, want nou heb ik eindelijk met haar! en nog steeds zo verliefd als altijd

En nou ik dus een meisje heb komen alle dames met verhalen aanzetten.
Gister vertelde ik een vriendin over mij en mn meisje, zegt ze, ik weet iemand die jou ook leuk vind!
Blijkt dat het meisje te zijn waar ik ook een half jaar op verliefd ben geweest te zijn dat ik zoo blind heb kunnen zijn

Gister uit geweest, zij mocht niet mee , maarja ik zit niet onder de plak natuurlijk dus ik ging wel
Dus ik sta daar beetje te dansen (poging tot) en heb zie echt 3 meisjes super geintresserd staan kijken (op verschillende plekken he, niet dat het 3 vriendinnen waren) voordat ik mn meisje had heb ik dat nooit gezien!

Zal het zo zijn dat ik een bepaalde geur afscheid dat meisjes me intteresant gaan vinden ofzo!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zondag 29 februari 2004 @ 12:12:00 #164
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17423581
Die geur heet zelfvertrouwen...daar houden vrouwen van...
Nou had ik gister ee nbeetje teveen zelfvertrouwen (was gewoon heel erg melig en vrolijk)...ik ga weg ik zeg: eigenlijk zou ik reclame moeten maken voor het Teejater...
vriend van me: Waarom dan?
ik: nou ik kom hier elke week, supergezellig, zie er goed uit enzo en altijd lachen met z'n allen...

hoor ik achter me een meisje: je ziet er helemaal niet goed uit!

Dikke fuck voor haar maar ja, als je zoiets zegt vraag je wel om zo'n opmerking natuurlijk...

Maar dat je opeens aantrekkelijk wordt als je een vriendin hebt is ook gewoon zo, heb ik ook heel vaak meegemaakt.... Maar laat je er niet door verleiden zie het gewoon als een mooie toevoeging op je zelfvertrouwen en je ego dus
pi_17424049
Okay ik heb er ook een (om niet meer te vergeten)

Kwam keer meissie tegen in de discotheek lopen praten, dansen zoenen etc. Ze kwam een eind uit de buurt zegt ze "en nu moet ik dat hele stuk nog naar huis". Waarop ik antwoord "ach , dat is goed voor je conditie" . WTF ik was overigens wel flink aangeschoten en moest de volgende dag vroeg op. Maar dit gebeurt me geen tweede keer
pi_17424200
shit, weer geen versierblunder gemaakt gister, wel gescoord btw vanavond maar weer proberen...
een koe zegt boe
  zondag 29 februari 2004 @ 17:40:18 #167
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17429379
Nou ik heb er ook 1:

Op de middelbare school, vraagt zo'n meid of ik even wat uit zou kunnen komen leggen. (Duits)
Dus ik denk.......okay......ik loop naar haar toe, en ga naast haar zitten. Dus ze slaat dat boek open en ik zeg: "ik ben net zo goed in Duits als jij hoor, dus ik weet niet wat ik moet vertellen".
Zegt zij: "nee, jij bent veel beter, leg me dit en dit even uit".
Dus ik leg het uit en zeg: "snap je het?" Zegt ze: "jahoor, maar wil je een snoepje?"
Ik zeg: "nee, ik wil geen snoepje.....dank je, ik denk dat ik weer naar mijn plek moet"
Zegt ze: "naja, ik probeer je hier te versieren hoor!"

Ik zeg: ow, daar geloof ik niks van. En ik was pleite.
STOM! Want ik vond haar eigenlijk hartistikke lekker, maar durfde gewoon niks...... en wie weet was ze eigenlijk wel serieus, maar maakte ze er maar een grapje van omdat ik zo lekker droog was.

Nog 1: (zelfde school)
zegt zo'n meid opeens....."heej, Bart, jij komt vanavond toch ook zeker wel?? (schoolfeest)
Ik zeg: "ga jij?"
zegt ze: "tuurlijk!!"
Ik zeg: "Dus ben IK er niet!!"

ow wat lomp!!! (ik dacht leuk te zijn!!!)
  zondag 29 februari 2004 @ 23:02:30 #168
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_17435099
quote:
Op zondag 29 februari 2004 17:40 schreef Bart_Simpson het volgende:
Nou ik heb er ook 1:

Op de middelbare school, vraagt zo'n meid of ik even wat uit zou kunnen komen leggen. (Duits)
Dus ik denk.......okay......ik loop naar haar toe, en ga naast haar zitten. Dus ze slaat dat boek open en ik zeg: "ik ben net zo goed in Duits als jij hoor, dus ik weet niet wat ik moet vertellen".
Zegt zij: "nee, jij bent veel beter, leg me dit en dit even uit".
Dus ik leg het uit en zeg: "snap je het?" Zegt ze: "jahoor, maar wil je een snoepje?"
Ik zeg: "nee, ik wil geen snoepje.....dank je, ik denk dat ik weer naar mijn plek moet"
Zegt ze: "naja, ik probeer je hier te versieren hoor!"

Ik zeg: ow, daar geloof ik niks van. En ik was pleite.
STOM! Want ik vond haar eigenlijk hartistikke lekker, maar durfde gewoon niks...... en wie weet was ze eigenlijk wel serieus, maar maakte ze er maar een grapje van omdat ik zo lekker droog was.
JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.
Het leek zo'n goed idee...
pi_17435470
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef dunc het volgende:

[..]

JIJ weet de enige vrouw die wel recht voor ze raap is te vinden, en verneukt het alsnog.
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_17437063
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:20 schreef Me784 het volgende:

[..]

En dan vinden sommigen het raar dat ze nooit een meid hebben :
When I win, I win. When i loose? I still win..
  maandag 1 maart 2004 @ 01:13:12 #171
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17437278
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef dunc het volgende:

[..]

Ik ben hopeloos, en dat was wel 6 jaar geleden! er is nog altijd niks veranderd. ...
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:52 schreef paradoXical het volgende:

[..]

En dan vinden sommigen het raar dat ze nooit een meid hebben :
ja, ja......hoe lomp kun je zijn. Ach, wist ik toen veel. Ik vond haar wel leuk......dat weet ik nog wel.

Nu heb ik een nieuw target, en doe ik alle initiatieven nemen,.....echter.....wil ze niet geloof ik.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:51:22 #172
85448 Rickage
Rickiieee
pi_17441128
GEWELDUGGG dit topic..ik heb me rotgelachen..echt prachtig al die verhalen heb ik iig nog iets te doen op stage hier haha..ff ontopic..nog geen blunder..misschien komt er binnenkort 1..we zullen zien..iig zaterdag een vet leuk/mooi meisje met uitgaan gsien..benk nu mee aan het ouwehoeren..haha we zullen zien!
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  maandag 1 maart 2004 @ 17:57:23 #173
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_17446412
Woei, terug van wintersport, was super

Anyway, was daar kroeg met vrij leuke serveerster, niet dat ik dacht een kans te maken, dus ik doe ook niets, ook een beetje omdat ze daar werkte en het de beste tent was.

Maar goed, laatste avond, kom der toch nooit meer dus ik echt aan et einde, vlak voor ik wegga (vrij aangeschoten):

ey...i've got to ask you something
what?
what's your name?
elly
oh...ohk....auf wiedersehen elly

en ik loop zo weg...en ze leek nog wel zo onwijs vriendelijk en lief te lachen toen ik tegen der begon te lullen... (is natuurlijk ook der werk, maar toch had ik et idee dat et 'meer' was )

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  maandag 1 maart 2004 @ 18:16:46 #174
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17446676
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:57 schreef Roa het volgende:
Woei, terug van wintersport, was super

Anyway, was daar kroeg met vrij leuke serveerster, niet dat ik dacht een kans te maken, dus ik doe ook niets, ook een beetje omdat ze daar werkte en het de beste tent was.

Maar goed, laatste avond, kom der toch nooit meer dus ik echt aan et einde, vlak voor ik wegga (vrij aangeschoten):

ey...i've got to ask you something
what?
what's your name?
elly
oh...ohk....auf wiedersehen elly

en ik loop zo weg...en ze leek nog wel zo onwijs vriendelijk en lief te lachen toen ik tegen der begon te lullen... (is natuurlijk ook der werk, maar toch had ik et idee dat et 'meer' was )

Zoals Seinfeld zou zeggen: They do work on tips you know....
  maandag 1 maart 2004 @ 22:29:01 #175
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_17452343
quote:
Op maandag 1 maart 2004 18:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zoals Seinfeld zou zeggen: They do work on tips you know....
Jij kijkt teveel Seinfeld although i can't blame you (Seinfeld )

Anyway...ik zoek geen bevestiging ofzo, ik wilde het alleen even delen...een soort verkapte terugvindpost, en mijn bijdrage voor de komende jaren (or so I hope )
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')