ik schaamde me rot, iedereen lachen.. maarja, what the hell dacht ik.. stak een sigaret op en ging verder met zuipen... was enige meid die ik van die vakantie leuk vond
quote:Dan lijkt het mij dat et sarcastisch bedoeld was eigenlijk
Op zaterdag 7 februari 2004 20:51 schreef Kaensterle het volgende:
Niet echt een hele erge blunder, maar gisteravond:Meisje kijkt naar me, ik loop naar d'r toe en vraag "wat is er?" Zij: "ik vond dat je leuk danste", ik: "Maar nu niet meer?" Zij: "Nee". Ik: "Dan houdt 't op" en ik liep weg...
Zo ging het naar m'n herinnering, maar ik was stomdronken
quote:choleratyfus... dat is echt een enorme bijdrage aan het topic dude
Op zondag 8 februari 2004 11:32 schreef SimtekF1 het volgende:
terug vind post
ontopic: Gisteravond in Café... niet echt een blunder, maar ik zat een beetje te slijmen bij de vriendin van een leraar van me. maandag cijfers terug... we zullen zien
Op de terugreis met een vriendin van me in de auto, ze zegt: Ik zie jou als een soort broer....
normaal gesproken zou dit een enorme blunder zijn, maar ik voelde me enorm vereerd en het betekent veel voor me...
Ok maar goed, ik weer in m'n stamdiscotheek...Ik mocht drinken want voor de verandering was ik niet de bob (en dan mag je drinken en ga je altijd te ver
). Komt een meisje naar me toe, ik ken haar vaag, 4 weken geleden heel leuk gesprek met haar gehad, en in die tussentijd was ze er nooit. Dus ze komt naar me toe, weer een heel gesprek, zegt ze: Ik heb je lang niet gezien!
ik: inderdaad! ik heb je gemist!
zij: ahhhh (ging ze knuffelen, kusjes geven)...
ik: waar was je al die tijd
zij: bij m'n vriend...
ik: en waar is hij nu?
zij: soms wil je ook wel is aleen met je vriendinnen uit...
Maar zoals Seinfeld zou zeggen: It's the way that they just slip it in there (dat ze een vriend heeft dus)...
Later op de avond, zag ik het meisje wat ik altijd zag als "het mooiste meisje uit het Teejater". Paar maanden geleden was een vriend van me naar haar toe te gaan om contact te leggen voor mij, maar zij had al een vriend. Sindsdien lacht ze alleen maar naar me en zegt ze altijd lief gedag. Gister dus ook weer. Ik naar de barman toe, hij ging uitzoeken wat ze dronk, nou dat was dus een raket. Hij geeft haar een raket en zegt dat't namens mij was. Uiteindelijk raakte ik daardoor met haar in gesprek (dank je Remy
). Gezellig gesprek en het was allemaal prima. Totdat een vriendin van me naar me toe kwam want die was erachter gekomen dat ze al een vriend had (waarschijnlijk nog steeds dezelfde
)...Wel gvd, 2 keer op één avond...Verder wel leuk gepraat en gedanst met die 2 meiden enzo, maar ja...
En toch was't een GEWELDIGE avond!
quote:Jij denkt dat als je de vriendin van je leraar versiert, je een grotere kans op een mooi cijfer hebt?
Op zondag 8 februari 2004 11:48 schreef De_Warme_bakker het volgende:[..]
choleratyfus... dat is echt een enorme bijdrage aan het topic dude
ontopic: Gisteravond in Café... niet echt een blunder, maar ik zat een beetje te slijmen bij de vriendin van een leraar van me. maandag cijfers terug... we zullen zien
quote:Ik doe het iig met een reden.
Op zondag 8 februari 2004 11:48 schreef De_Warme_bakker het volgende:[..]
choleratyfus... dat is echt een enorme bijdrage aan het topic dude
quote:do i need to say more ?:P
Op zondag 8 februari 2004 16:33 schreef timmie76 het volgende:
de plaatselijke Appie haar bijbaan heeft.Er leuk uitzien, maar wel een erg domme doos zijn. Ik zou haast willen stellen, dat een bak bami van de afhaalchinees een hoger IQ heeft dan zij.
quote:alleen nuecken dan maar?
Op zondag 8 februari 2004 16:33 schreef timmie76 het volgende:
Afgelopen vrijdag in de kroeg. Redelijk lam van al het bier. Zie ik daar de meid staan die in de plaatselijke Appie haar bijbaan heeft. Daar ken ik haar dus ook van. Vond haar altijd wel erg leuk om te zien... Op een gegeven ogenblik kom ik met haar aan de praat. Ik dacht leuk..., maar........ Na een minuut of drie met haar gesproken te hebben bleek ze nogal last te hebben van het Silvie Meis-syndroom: Er leuk uitzien, maar wel een erg domme doos zijn. Ik zou haast willen stellen, dat een bak bami van de afhaalchinees een hoger IQ heeft dan zij. En na dit korte gesprekje was deze jongen weer een illusie armer...
Geniaal topic dit trouwens.
Gisteren weer lekker bezig geweest:
Vriendin kwam naar Utrecht, ik had haar al een tijd niet gezien en ze had me appartement nog niet gezien, plus dat we nog zouden stappen.
Mooi allemaal, wij dus stappen, en aangezien zij absoluut niet wist dat je je als meisje laat versieren, haar ff dat uitgelegd, op een gegeven moment begon ze dat allemaal uit te proberen. Ik allemaal naar me zin, zij ook.
Komen we op een gegeven moment bij the jam, en we hadden het gehad over wat ik een leuk soort meisje vond, dus ik wijs er 1 aan, en zeg:
"Die is wel leuk, maar veel te arrogant"
zie ik haar later op de avond praten met die vriendin van mij. Blijkt dat ze aan haar vroeg of ik haar vriend was, want ze vond mij wel leuk.
Heel leuk ![]()
Ik heb echt altijd oogkleppen op.
dus ik stond zegmaar in de ruimte direct na de deuren. Stond daar dus schouder aan schouder met een hele hoop mensen. Maar op een gegeven moment zie ik verderop een best leuk uitziende dame zitte.... niet echt heel bijzonder en ze had wel een beetje mannelijke kaaklijn maargoed.
Ik was niet echt veel van plan dus ik stond gewoon een beetje om me heen te kijken, maar merk op een gegeven moment wel dat de dame in kwestie me wel heel toevallig steeds recht in de ogen kijkt als ik ook die kant op kijk.
Dusjah, je staat in de trein en je moet wat... dus je speelt een beetje mee en kijkt r wat langer aan en begint een beetje te glimlachen...... krijgt een glimlach terug. Dus zo ging het een tijdje door...
totdat je een bobbel op haar keel ziet die daar normaal gesproken niet hoort te zitten. Zijn ademsappel dus ![]()
grrrr ik haat jongens met vrouwen-ogen en lang haar ![]()
maar ondertussen heb ik t ook voor elkaar gekregen om eens niet een blunder te maken... en heb nu een heel liev vriendinnetje
ha!, voelde wel beetje kick hoor stiekem
quote:Lijkt me logischer
Op donderdag 12 februari 2004 15:34 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik heb al een hele tijd een vriendin dus was wel op zoek naar iets nieuws oid.
quote:wat is dat nou weer voor een domme opmerking?! Er zijn ook relaties waar het heel goed gaat. We zijn heel blij met elkaar.
Op donderdag 12 februari 2004 18:24 schreef Aurelium het volgende:[..]
Lijkt me logischer
![]()
quote:Zoiets heet een grapje.
Op donderdag 12 februari 2004 20:18 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
wat is dat nou weer voor een domme opmerking?! Er zijn ook relaties waar het heel goed gaat. We zijn heel blij met elkaar.
quote:Miischien een domme opmerking (en geheel offtopic) , maar moet met zo'n username je ondertitel niet "never stop lying"zijn
Op donderdag 12 februari 2004 20:18 schreef MrAbagnale het volgende:
Viel me ff op, weet ook niet waarom
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Miischien een domme opmerking (en geheel offtopic) , maar moet met zo'n username je ondertitel niet "never stop lying"zijn
Viel me ff op, weet ook niet waarom
HOE moet ik dit nu zien?? Zie ik het verkeerd? Is dit een versierblunder? TELL ME
Waarom ben ik altijd zo laat met reageren...ik had toen ze lachte gewoon meteen op d'r af moeten stappen! maar ja..:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |