abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2004 @ 19:04:16 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16823800
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:43 schreef yogidrink het volgende:

[..]

kijken of je lekker was, nee helaas was je dat niet daarom ging ze weer .

maar waarom loopt ze dan niet even om je heen?

uhm nou ik weet het ook niet , ik denk dat ze je wel schattig vond en ze wilden kijken of je thuis was was ze blond

* yogidrink praat shit !!

Ze had me allang gezien dus ze wist wel hoe ik eruitzag....Verder was ik degene die vertrok...

Edit: En ja...ze was blond

[Dit bericht is gewijzigd door SilentChaos op 02-02-2004 19:31]

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_16831875
Ze interpreteren altijd mijn opmerkingen verkeerd, soms best lastig.
Lambo of Rekt
  maandag 2 februari 2004 @ 23:08:33 #53
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_16833395
Blunder: Vrienden worden.

pi_16836250
Hmmm, vrijdag: niet echt een blunder, gewoon helemaal volgens 't boekje, alleen, veel drank, beetje zoenen, maar toen moest ze gaan met d'r vriendinnen mee, ik dacht, ah boeie vraag dus ook niet d'r telefoonnummer of om nog eens wat te gaan doen, want ik dacht dat ik dan wel stoer was ofzo... en ja, ook volop respect van vrienden, maar dat was vooral omdat het toch wel een erg leuk meisje was en dat vond ik zelf eigenlijk ook al...

Dus: voortaan vraag ik altijd telefoonnummers!

Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  dinsdag 3 februari 2004 @ 08:34:24 #55
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_16840081
meid: hoe heet je ?
ik: ik ben mij
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:04:25 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16840370
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:35 schreef Ambivalent het volgende:
Hmmm, vrijdag: niet echt een blunder, gewoon helemaal volgens 't boekje, alleen, veel drank, beetje zoenen, maar toen moest ze gaan met d'r vriendinnen mee, ik dacht, ah boeie vraag dus ook niet d'r telefoonnummer of om nog eens wat te gaan doen, want ik dacht dat ik dan wel stoer was ofzo... en ja, ook volop respect van vrienden, maar dat was vooral omdat het toch wel een erg leuk meisje was en dat vond ik zelf eigenlijk ook al...

Je moet wat he om stoer te zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:28:53 #57
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_16840609
quote:

Dus je vrienden vinden 't stoer als je geen telefoonnummer vraagt? aparte vrienden heb jij...als ik zoiets zou doen zou ik dat over 5 jaar nóg moeten aanhoren...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:35:57 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16840685
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:28 schreef hobbs het volgende:

[..]

Dus je vrienden vinden 't stoer als je geen telefoonnummer vraagt? aparte vrienden heb jij...als ik zoiets zou doen zou ik dat over 5 jaar nóg moeten aanhoren...

JA ik ook
Ze zullen me ook kapot schelden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_16853645
quote:
ah boeie vraag dus ook niet d'r telefoonnummer of om nog eens wat te gaan doen, want ik dacht dat ik dan wel stoer was ofzo

En jij bent 20 whahaha zo gedroeg ik me toen ik 12 was.
Just one more thing..
pi_16856408
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

JA ik ook
Ze zullen me ook kapot schelden

Same here. Moet alleen weer een keer me telefoon leegmaken
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:18:11 #61
26467 raphidae
...antichrist...
pi_16859228
Ik heb veel te vaak dat ik de volgende dag de telefoonnummers niet meer kan matchen aan het gezicht.

Een keer met de 'verkeerde' (lees: een veel lelijkere meid dan ik in gedachten had) afgesproken daardoor

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_16861941
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:18 schreef raphidae het volgende:
Ik heb veel te vaak dat ik de volgende dag de telefoonnummers niet meer kan matchen aan het gezicht.

Een keer met de 'verkeerde' (lees: een veel lelijkere meid dan ik in gedachten had) afgesproken daardoor

zet erbij of ze leuk of niet is...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:07:12 #63
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_16862786
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:43 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

zet erbij of ze leuk of niet is...

als je het gezicht wat bij het telefoonnummer hoort niet kan onthouden, denk ik ook dat je niet in staat bent om te beoordelen of ze leuk is
pi_16864398
quote:

Klinkt heel bekend... Zelf ook een keer met een dame aan het sms'en die ik de avond ervoor had ontmoet... Ik wou haar een bericht sturen maar wist niet meer hoe ze heette en ik ben dus bij de a in mijn telefoon begonnen en toen kwam ik al snel een naam tegen die ik niet kende, dus moest ze dat zijn.... Bleek dus dat ik die avond van 2 meiden het nummer had gekregen en dat dit dus een lelijk paard was... (Op een normale avond is het geen telefoonnummers voor mij.... dus dit was niet echt een fijne verrassing )
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_16864502
quote:

Ik heb wel eens met een maat van me op het station afgesproken en gezorgd dat we er 15 min. van tevoren waren, in mijn auto observeren en event. de mogelijkheid om weg te rijden.

Niet netjes, wel leuk.

pi_16864755
Niet echt gehad, denk ik... één keer toen ik nog klein en dwaas was dat ik al mijn moed verzameld had en dat ik het de jongen die ik leuk vond het midden in de klas zei. Heel de klas zich ermee bemoeien... hij moest erover nadenken 15 min later wees hij me erg bot af... ik heel stoer, alsof het me niks deed, maar ik voelde me echt te lullig! Beetje meeflirten en me dan keihard afwijzen! Gelukkig is hij daarna verhuisd, maar nu beweerd hij me toen dus ook leuk gevonden te hebben en wil hij met me afspreken! 1,2,3... wat een l*l!
Delivered without an information leaflet
pi_16864904
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Niet echt gehad, denk ik... één keer toen ik nog klein en dwaas was dat ik al mijn moed verzameld had en dat ik het de jongen die ik leuk vond het midden in de klas zei. Heel de klas zich ermee bemoeien... hij moest erover nadenken 15 min later wees hij me erg bot af... ik heel stoer, alsof het me niks deed, maar ik voelde me echt te lullig! Beetje meeflirten en me dan keihard afwijzen! Gelukkig is hij daarna verhuisd, maar nu beweerd hij me toen dus ook leuk gevonden te hebben! 1,2,3... wat een l*l! Nou ja, dat was mijn blunder... meer blunders weet ik niet (meer)
Ik had in groep drie ook een leuk vriendinnetje met rood haar en lieve sproetjes. Op een familiefeestje zei een oom van me dat sproetjes maar stom waren, en toen heb ik het uitgemaakt de volgende dag .
pi_16864910
Dat is inderdaad best lullig Sandra....
Maar verder geen blunders gehad?? Ook geen jongens die bij jou een blunder hebben gemaakt??
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:54:35 #69
26467 raphidae
...antichrist...
pi_16866435
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:07 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

als je het gezicht wat bij het telefoonnummer hoort niet kan onthouden, denk ik ook dat je niet in staat bent om te beoordelen of ze leuk is

Er zit een verschil tussen een meid waarvan ik het nummer vraag omdat ik haar de volgende week wel even wil palen na het uitgaan en een meid die ik het vraag om een keer door de week af te spreken
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:09:38 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16888561
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik had in groep drie ook een leuk vriendinnetje met rood haar en lieve sproetjes. Op een familiefeestje zei een oom van me dat sproetjes maar stom waren, en toen heb ik het uitgemaakt de volgende dag .

Dat is best bot

Oke ik dan maar weer. Onder de dreigende druk van PeuRac

Af gelopen zaterdag was er een meisje. Oke het was achter af best een leuk meisje

Die stond elke keer tegen me aan te dansen. En ging met haar hand over me rug. En maar hele verhalen tegen me houden. Niet eens geluistert wat ze zei. Klonk niet geil En ze hing om iedereen heen. Op een gegeven moment was ik het zat en schoot uit m,n slof

Het kwam er op neer dat ik het volgende zei.
JA en nu kappen met dit gezeik. Kanker straal een pest golera end op. Ik word strond ziek van je vuile aandachts geile slet!

Hele avond niet meer gezien
Alleen iedereen vond me een boere lul Omdat ze best lekker was. En ze hing niet aan andere gasten. ze vroeg alleen een vuurtje. Dat had ze ook bij die vrienden gedaan van mij

Dus ja het is een blunder.
Nu blij PeuRac

pi_16888764
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:09 schreef ook_gek het volgende:
knip
Dat is geen blunder, maar dat is gewoon lomp
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:22:51 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16888869
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:17 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Dat is geen blunder, maar dat is gewoon lomp

Ja soms ben je mensen gewoon even zat
pi_16896628
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Het was niet in groep 3! Ik zat al op de middelbare school!
pi_16896648
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef Me784 het volgende:
Dat is inderdaad best lullig Sandra....
Maar verder geen blunders gehad?? Ook geen jongens die bij jou een blunder hebben gemaakt??
Nee, niet echt geloof ik!
pi_16896986
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:45 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Nee, niet echt geloof ik!

Je denkt van niet, maar waarschijnlijk lopen er wel heren rond die daar anders overdenken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')