al een paar weken verliefd op een meisje, we gingen gisteren naar de bios, na de nodige romantische situaties hadden we gezoend, nog een paar keer herhaald, uitermate prettig als je verliefd bent natuurlijk. nu wil het toeval dat ik die dag nogal zenuwachtig was en derhalve niet had gegeten.
na de bios gingen we nog ergens blowen (al een tijdje niet gedaan) en ja hoor, ik ga bewusteloos midden op ons tafeltje, naar buiten gedragen door de beveiliging, daar nog even fijn gekotst. met meisje meegwandeld naar haar huis, doei gezegd, mooie indruk zal ik achtergelaten hebben....
quote:Prick
Op vrijdag 30 januari 2004 16:52 schreef raistlin6 het volgende:
had niet verwacht hier deze week nog in te posten, maar ja hoor:al een paar weken verliefd op een meisje, we gingen gisteren naar de bios, na de nodige romantische situaties hadden we gezoend, nog een paar keer herhaald, uitermate prettig als je verliefd bent natuurlijk. nu wil het toeval dat ik die dag nogal zenuwachtig was en derhalve niet had gegeten.
na de bios gingen we nog ergens blowen (al een tijdje niet gedaan) en ja hoor, ik ga bewusteloos midden op ons tafeltje, naar buiten gedragen door de beveiliging, daar nog even fijn gekotst. met meisje meegwandeld naar haar huis, doei gezegd, mooie indruk zal ik achtergelaten hebben....
He's not responding doctor.
DAMNIT, i'm not losing him, charge to 200....clear *besjing*
We've got a pols, but his condition is still critical
(oftewel: kick, tis weekend geweest, der moet toch iemand gefaald hebben? (ik nix geprobeerd, dus kon ook niet falen))
quote:Hier nog één...
Op zondag 1 februari 2004 15:19 schreef ConQuestador het volgende:
Zelfde als vorige week: mijn blunder was weer het nix doen
*Stom!
Drank
quote:Tegenwoordig (sinds anderhalfjaar denk ik) zit het ook in Enschede
Op vrijdag 30 januari 2004 16:37 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Aspen Valley is naar mijn weten in Arnhem, maar wel een toffe tent!
quote:Ja weet ik dat
Op zondag 1 februari 2004 21:22 schreef SouthernSun het volgende:
dude.........wat is dat met jou
quote:Ja idd...ik was goed bezopen...maar ik weet nog wel zeker dat ik in Enschede was
Op zondag 1 februari 2004 21:35 schreef PteV het volgende:[..]
Tegenwoordig (sinds anderhalfjaar denk ik) zit het ook in Enschede
quote:Hehehehe, wie weet
Op zondag 1 februari 2004 23:04 schreef hobbs het volgende:[..]
Ja idd...ik was goed bezopen...maar ik weet nog wel zeker dat ik in Enschede was
En ik ging ook nog weg met een ander meisje.
Nu lukte het me gisteren toch wel zeker, was het Chrysostomos feestje van men school, wel leuk, veel bekend volk enzo, nouja, had ik inees een mokkel vast, altij leuk.
Anderhalf uur mee naar buiten geweest, nix gebeurt, domme ik
Kom uiteindelijk terug binne, iedereen van 'Wa is er gebeurt?' Toen kwam ek op het fijne idee om misschien wel iets te doen, en idd ja, het sloeg aan :p
Anyways, half uurtje erna was ze weg, vandaag ze op msn gezien, ze loopt al achter iemand anders, fijne eerste versier-ervaring :/
quote:Nu klink je als een Amerikaanse soldaat die z'n enkel verstuikt heeft bij de bestorming van Normandië en daar over zit te janken bij z'n kameraden die armen en benen hebben verloren en met slagaderlijke bloedingen op 't strand liggen te sterven
Op maandag 2 februari 2004 01:36 schreef Spandi het volgende:
Dit is totaal geen blunder eigenlijk, maar omdat ik deze topic wel volg wil ek het hier toch ff plaatsen.
Khoor namelijk meestal bij het groepje mensen hier dat meestal nix onderneemt, wat zeg ik, altijd gewoonNu lukte het me gisteren toch wel zeker, was het Chrysostomos feestje van men school, wel leuk, veel bekend volk enzo, nouja, had ik inees een mokkel vast, altij leuk.
Anderhalf uur mee naar buiten geweest, nix gebeurt, domme ik
Kom uiteindelijk terug binne, iedereen van 'Wa is er gebeurt?' Toen kwam ek op het fijne idee om misschien wel iets te doen, en idd ja, het sloeg aan :pAnyways, half uurtje erna was ze weg, vandaag ze op msn gezien, ze loopt al achter iemand anders, fijne eerste versier-ervaring :/
Ik denk niet dat je op veel sympathie hoeft te rekenen
EDIT: wtf is een Chrysostomos?
quote:Wat??? 8x aangeheelad??
Op zondag 1 februari 2004 23:26 schreef raphidae het volgende:
Ik was laatst het meisje dat ik extreem leuk vind tegengekomen en een tijdje mee gepraat, maar was het totaal vergeten omdat ik teveel gezopen had. Ze heeft het al zeker 8x aangehaald, dus het was geen goeie beurt.En ik ging ook nog weg met een ander meisje.
Ok, mijn blunder van zaterdag....
Ik lekker dansen op de dansvloer in het Teejater (ik kom ook alleen maar op de dansvloer als ik de Bob ben hoor ). Staat er naast me op het podium (niet veel hoger hoor) een heel mooi meisje te dansen (ze was echt mooi, want ik was de bob dus kan ik dat nog wel beoordelen
).. Voel ik later drie keer kloppen op m'n hoofd...Ik kijk omhoog, zegt ze tegen me: oh SORRY!...
dus ik pak haar arm zachtjes beet en zeg: het geeft niet...
en ga weer verder dansen...Nooit meer wat van d'r vernomen verder ofzo...maar later dacht ik: hoe kan je in godsnaam iemand per ongeluk 3 keer op z'n hoofd tikken (1 keer kan ik begrijpen weet je dat je je stoot)....DOM
quote:kijken of je lekker was, nee helaas was je dat niet
Op maandag 2 februari 2004 17:31 schreef SilentChaos het volgende:
er naast me op het podium (niet veel hoger hoor) een heel mooi meisje te dansen (ze was echt mooi, want ik was de bob dus kan ik dat nog wel beoordelen).. Voel ik later drie keer kloppen op m'n hoofd...Ik kijk omhoog, zegt ze tegen me: oh SORRY!...
dus ik pak haar arm zachtjes beet en zeg: het geeft niet...
en ga weer verder dansen...Nooit meer wat van d'r vernomen verder ofzo...maar later dacht ik: hoe kan je in godsnaam iemand per ongeluk 3 keer op z'n hoofd tikken (1 keer kan ik begrijpen weet je dat je je stoot)....DOM
maar waarom loopt ze dan niet even om je heen?
uhm nou ik weet het ook niet , ik denk dat ze je wel schattig vond en ze wilden kijken of je thuis was was ze blond
* yogidrink praat shit !!
quote:Ja, weet ik wel hoor, is ook men bedoeling niet om sympathie uit te lokken, wou gewoon ff men eerste (mislukte) versierervaring hiero plaatsen.
Op maandag 2 februari 2004 08:21 schreef hobbs het volgende:
Nu klink je als een Amerikaanse soldaat die z'n enkel verstuikt heeft bij de bestorming van Normandië en daar over zit te janken bij z'n kameraden die armen en benen hebben verloren en met slagaderlijke bloedingen op 't strand liggen te stervenIk denk niet dat je op veel sympathie hoeft te rekenen
EDIT: wtf is een Chrysostomos?
En een Chrysostomos is hier in België de laatste honderd dagen scholen in je laatste jaar middelbaar, beetje school afbreken, de lagere jaren pesten en gewoon heel veel drank, wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |