abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:52:44 #26
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_16719597
had niet verwacht hier deze week nog in te posten, maar ja hoor:

al een paar weken verliefd op een meisje, we gingen gisteren naar de bios, na de nodige romantische situaties hadden we gezoend, nog een paar keer herhaald, uitermate prettig als je verliefd bent natuurlijk. nu wil het toeval dat ik die dag nogal zenuwachtig was en derhalve niet had gegeten.
na de bios gingen we nog ergens blowen (al een tijdje niet gedaan) en ja hoor, ik ga bewusteloos midden op ons tafeltje, naar buiten gedragen door de beveiliging, daar nog even fijn gekotst. met meisje meegwandeld naar haar huis, doei gezegd, mooie indruk zal ik achtergelaten hebben....

Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16732454
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:52 schreef raistlin6 het volgende:
had niet verwacht hier deze week nog in te posten, maar ja hoor:

al een paar weken verliefd op een meisje, we gingen gisteren naar de bios, na de nodige romantische situaties hadden we gezoend, nog een paar keer herhaald, uitermate prettig als je verliefd bent natuurlijk. nu wil het toeval dat ik die dag nogal zenuwachtig was en derhalve niet had gegeten.
na de bios gingen we nog ergens blowen (al een tijdje niet gedaan) en ja hoor, ik ga bewusteloos midden op ons tafeltje, naar buiten gedragen door de beveiliging, daar nog even fijn gekotst. met meisje meegwandeld naar haar huis, doei gezegd, mooie indruk zal ik achtergelaten hebben....

Prick
veel meer hoefde je ook niet te doen...
maarja..
ik ga slapen
  zaterdag 31 januari 2004 @ 18:32:47 #28
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_16746326
kickje
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 1 februari 2004 @ 14:50:24 #29
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_16775714
charge to 150.....clear *besjing*

He's not responding doctor.
DAMNIT, i'm not losing him, charge to 200....clear *besjing*

We've got a pols, but his condition is still critical

(oftewel: kick, tis weekend geweest, der moet toch iemand gefaald hebben? (ik nix geprobeerd, dus kon ook niet falen))

zondag 1 februari 2004 @ 15:19:29 #30
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_16776985
Zelfde als vorige week: mijn blunder was weer het nix doen
  zondag 1 februari 2004 @ 15:28:29 #31
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16777311
quote:
Op zondag 1 februari 2004 15:19 schreef ConQuestador het volgende:
Zelfde als vorige week: mijn blunder was weer het nix doen
Hier nog één...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 1 februari 2004 @ 15:34:44 #32
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_16777539
en hier ook weer. had wel eens beetje oogcontact met iemand. kwamen nog wat vrienden binnenlopen waar ik een tijd mee heb staan lullen. verder geen contact meer kunnen oppikken
pi_16777980
Op Trance Energy waren de meeste meiden niet echt om aan te zien. Zo erg dat de mooie meiden op 2 handen te tellen waren (en daar zaten vriendjes aan). Ik zou het al als blunder hebben beschouwd om met de meiden buiten die 2 handen te hebben gepraat....
pi_16778194
Vrijdag bij concertje (APC), stond vooraan en het was dus nogal druk, dame voor me stond de hele tijd tegen me aan te rijden, maar leek verder niet echt geintresseerd, maar dat kwam misschien omdat ik na een uur nog niks had ondernomen
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  zondag 1 februari 2004 @ 18:06:08 #35
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_16783875
*stond in de kroeg vrijdag,tikt een leuk meisje mij aan.. en die vroeg of mij naam Eric was.Ik zeg zo kei hard NEE!.. en draai me weer om

*Stom!

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_16786821
Ik heb de hele avond erg leuk met een jongen staan praten in een cafe in Leiden. Ja, alleen praten ja!
  zondag 1 februari 2004 @ 19:34:32 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16787469
Tjha zo sta je wat te lullen met een leuk meisje. ze zegt. Eigelijk ben je wel lief. verder lullen zeg ik. Heej dat is nou een leuke gozer voor je. Ga er voor

Drank

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 1 februari 2004 @ 21:22:04 #38
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_16792368
dude.........wat is dat met jou
pi_16793164
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Aspen Valley is naar mijn weten in Arnhem, maar wel een toffe tent!

Tegenwoordig (sinds anderhalfjaar denk ik) zit het ook in Enschede
  zondag 1 februari 2004 @ 22:02:13 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16794438
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:22 schreef SouthernSun het volgende:
dude.........wat is dat met jou
Ja weet ik dat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 1 februari 2004 @ 23:04:46 #41
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_16797126
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:35 schreef PteV het volgende:

[..]

Tegenwoordig (sinds anderhalfjaar denk ik) zit het ook in Enschede

Ja idd...ik was goed bezopen...maar ik weet nog wel zeker dat ik in Enschede was
  zondag 1 februari 2004 @ 23:10:47 #42
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_16797425
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:04 schreef hobbs het volgende:

[..]

Ja idd...ik was goed bezopen...maar ik weet nog wel zeker dat ik in Enschede was

Hehehehe, wie weet
  zondag 1 februari 2004 @ 23:26:51 #43
26467 raphidae
...antichrist...
pi_16798580
Ik was laatst het meisje dat ik extreem leuk vind tegengekomen en een tijdje mee gepraat, maar was het totaal vergeten omdat ik teveel gezopen had. Ze heeft het al zeker 8x aangehaald, dus het was geen goeie beurt.

En ik ging ook nog weg met een ander meisje.

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_16805194
Dit is totaal geen blunder eigenlijk, maar omdat ik deze topic wel volg wil ek het hier toch ff plaatsen.
Khoor namelijk meestal bij het groepje mensen hier dat meestal nix onderneemt, wat zeg ik, altijd gewoon

Nu lukte het me gisteren toch wel zeker, was het Chrysostomos feestje van men school, wel leuk, veel bekend volk enzo, nouja, had ik inees een mokkel vast, altij leuk.
Anderhalf uur mee naar buiten geweest, nix gebeurt, domme ik
Kom uiteindelijk terug binne, iedereen van 'Wa is er gebeurt?' Toen kwam ek op het fijne idee om misschien wel iets te doen, en idd ja, het sloeg aan :p

Anyways, half uurtje erna was ze weg, vandaag ze op msn gezien, ze loopt al achter iemand anders, fijne eerste versier-ervaring :/

maandag 2 februari 2004 @ 08:21:40 #45
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_16807561
quote:
Op maandag 2 februari 2004 01:36 schreef Spandi het volgende:
Dit is totaal geen blunder eigenlijk, maar omdat ik deze topic wel volg wil ek het hier toch ff plaatsen.
Khoor namelijk meestal bij het groepje mensen hier dat meestal nix onderneemt, wat zeg ik, altijd gewoon

Nu lukte het me gisteren toch wel zeker, was het Chrysostomos feestje van men school, wel leuk, veel bekend volk enzo, nouja, had ik inees een mokkel vast, altij leuk.
Anderhalf uur mee naar buiten geweest, nix gebeurt, domme ik
Kom uiteindelijk terug binne, iedereen van 'Wa is er gebeurt?' Toen kwam ek op het fijne idee om misschien wel iets te doen, en idd ja, het sloeg aan :p

Anyways, half uurtje erna was ze weg, vandaag ze op msn gezien, ze loopt al achter iemand anders, fijne eerste versier-ervaring :/

Nu klink je als een Amerikaanse soldaat die z'n enkel verstuikt heeft bij de bestorming van Normandië en daar over zit te janken bij z'n kameraden die armen en benen hebben verloren en met slagaderlijke bloedingen op 't strand liggen te sterven

Ik denk niet dat je op veel sympathie hoeft te rekenen

EDIT: wtf is een Chrysostomos?

pi_16815671
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:26 schreef raphidae het volgende:
Ik was laatst het meisje dat ik extreem leuk vind tegengekomen en een tijdje mee gepraat, maar was het totaal vergeten omdat ik teveel gezopen had. Ze heeft het al zeker 8x aangehaald, dus het was geen goeie beurt.

En ik ging ook nog weg met een ander meisje.

Wat??? 8x aangeheelad??
Ben je dronken of wat??
  maandag 2 februari 2004 @ 16:32:35 #47
19840 Libris
Live from Singapore
pi_16818961
Bij mij was het afgelopen weekend ook weer zover. Ik sta in een club met een meisje (gok niet meer dan 50 kilo) te dansen, struikelt ze opeens over iets, pakt mij vast (een ruime 75 kilo) ik verlies mijn evenwicht en val letterlijk op haar.... Ik kon gelukkig nog wel een hand onder haar hoofd leggen, zodat ze niet met haar hoofd op de grond knalde. Later nog wel mee gedansd en gezoend, maar toch niets geworden
  maandag 2 februari 2004 @ 17:31:41 #48
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16820933
Enschede ook een Aspen Valley? Kickuh nou ja, misverstand dan he
en Ook_gek....hoe krijg je't toch weer voor elkaar!~

Ok, mijn blunder van zaterdag....

Ik lekker dansen op de dansvloer in het Teejater (ik kom ook alleen maar op de dansvloer als ik de Bob ben hoor ). Staat er naast me op het podium (niet veel hoger hoor) een heel mooi meisje te dansen (ze was echt mooi, want ik was de bob dus kan ik dat nog wel beoordelen ).. Voel ik later drie keer kloppen op m'n hoofd...Ik kijk omhoog, zegt ze tegen me: oh SORRY!...
dus ik pak haar arm zachtjes beet en zeg: het geeft niet...
en ga weer verder dansen...Nooit meer wat van d'r vernomen verder ofzo...maar later dacht ik: hoe kan je in godsnaam iemand per ongeluk 3 keer op z'n hoofd tikken (1 keer kan ik begrijpen weet je dat je je stoot)....DOM

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_16821308
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:31 schreef SilentChaos het volgende:
er naast me op het podium (niet veel hoger hoor) een heel mooi meisje te dansen (ze was echt mooi, want ik was de bob dus kan ik dat nog wel beoordelen ).. Voel ik later drie keer kloppen op m'n hoofd...Ik kijk omhoog, zegt ze tegen me: oh SORRY!...
dus ik pak haar arm zachtjes beet en zeg: het geeft niet...
en ga weer verder dansen...Nooit meer wat van d'r vernomen verder ofzo...maar later dacht ik: hoe kan je in godsnaam iemand per ongeluk 3 keer op z'n hoofd tikken (1 keer kan ik begrijpen weet je dat je je stoot)....DOM
kijken of je lekker was, nee helaas was je dat niet daarom ging ze weer .

maar waarom loopt ze dan niet even om je heen?

uhm nou ik weet het ook niet , ik denk dat ze je wel schattig vond en ze wilden kijken of je thuis was was ze blond

* yogidrink praat shit !!

pi_16821871
quote:
Op maandag 2 februari 2004 08:21 schreef hobbs het volgende:
Nu klink je als een Amerikaanse soldaat die z'n enkel verstuikt heeft bij de bestorming van Normandië en daar over zit te janken bij z'n kameraden die armen en benen hebben verloren en met slagaderlijke bloedingen op 't strand liggen te sterven

Ik denk niet dat je op veel sympathie hoeft te rekenen

EDIT: wtf is een Chrysostomos?

Ja, weet ik wel hoor, is ook men bedoeling niet om sympathie uit te lokken, wou gewoon ff men eerste (mislukte) versierervaring hiero plaatsen.

En een Chrysostomos is hier in België de laatste honderd dagen scholen in je laatste jaar middelbaar, beetje school afbreken, de lagere jaren pesten en gewoon heel veel drank, wel leuk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')