quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
........... Achteraf had ik gewoon poep moeten hebben aan de rest van de mensen in de trein...
Inderdaad, ik ben er ook niet trots op, 1 van de meeste beschamende momenten van de laatste jarenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:47 schreef CasB het volgende:
Het feit dat je een breezahsletje wil zoenen zegt al genoeg denk ik
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:17 schreef nozem het volgende:
Ooit in een heel, heel, heel zatte bui (paar maanden terug) een breezerchickie proberen te zoenen en dat ontaardde bijna in een rel. Paar stoere mannetjes met gelkoppen wilden me slaan (1 ervan was natuurlijk d'r vriendje ofzo) en een paar schreeuwerige viswijven scholden mij voor vanalles uit. Weet verder niet hoe het afliep, vermoedelijk ben ik gewoon het cafe uit gestrompeld en een broodje shoarma gaan eten.. heb geen klappen gekregen in ieder geval.
Was volgens mij in de blue parrot in Eindhoven, maar ook dat weet ik niet zeker ..
Met XTC op word ik een ontzettend zachtaardige slijmbal, en ga ik dingen zeggen als: Volgens mij heb jij een heel lieve persoonlijkheid, compleet met gelukzalige smile.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:43 schreef RealLife het volgende:
Ik weet nog wel dat ik voor het eerst een xtc-pilletje nam en ik zag een babe staan bij de bar. Ga tegen haar aan praten en zei leuk terug reageren en 't pilletje begon te werken. Ik kreeg geen zinnig woord nog uit mn strot en liep met een rood hoofd weg
... Te triest..
Hehehe, ik ben 19, en ik ben heel wat gewend van de jongens van de vulploeg. M'n bedrijfsleider is een idioot, maar wel een lieve.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:11 schreef yogidrink het volgende:
Etcetera hoe oud ben jij dan?
lijkt me niet echt fijn als je bedrijfsleider je probeert te zoenen :S omdat je ook met elkaar moet werken enzo!
Het was al die bier!!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:08 schreef Rickage het volgende:
haha dat is toch mooi..die blunder van yogi is echt LOL..hoe kan je daar nou weer bij weglopen
dat is echt superdom!!
L*L.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:08 schreef godard_k het volgende:
aangezien ik altijd loop te kijke op deze forums, ga ik zelf ook maar 'iets' toevoegen, maar echt bijzonder is het niet :
Was een avondje uit, leer ik een meisje kenne, allemaal leuk een prachtig. Later op de avond wask haar kwijt, ik d8.. boeie, ik naar hetpodium, een vriend van me zoeken. Sta ik daar ff, komt zij me opeens helemaal opzoeken.. en naast me staan tegen de muur.. ik zo.., komt dus ook me vriend aan lopen, zegt, jij krijgt nog een biertje, .. ik zo ...
![]()
toen nam ike en biertje![]()
, maargoed, niet dat ze helemaal super was, (wel lekker, maar niet mijn type ) maar ik had me er wel goed mee kunne vermaken
![]()
WHAHAHA, deze is echt het mooist, ik kan met niet eens voorstellen hoe je DAT doet!!1quote:Op zondag 21 maart 2004 09:44 schreef yogidrink het volgende:
schaam me weer om hier te posten maar ja
Was op een groot feest en ik sta te dansen en er staat een meisje rechts va mij ze draait richting mij en gaat met zn billen naar me onderbuiken begint te dansen.
en wtf doe ik: loop wegecht ik liep gewoon weg en ze was zo lekker
dit is geen blunder, maar meer iets wat ik maar de volgende keer als ik haar zie goed moet makenquote:Op maandag 22 maart 2004 18:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
L*L.
Nou ja ik had niet echt een blunder, meer een raar iets. Ik loop daarzo rond in een tent en wil naar de plee, maar was vet druk, dus ik loop een beetje door, opeens is er een grote lege ruimte waar ik heen liep en naast me liep zo`n meid en die dacht ff voor de dringen (kilotje of 55) maar op dat moment doe ik net een flinke stap naar voren, kreeg ze een body check van 3 meter hehe...Gelijk kwade gezichten haha
LOL..foei..gedroag OE..ie bunt nie thuus in de bunker!quote:Op maandag 22 maart 2004 18:26 schreef godard_k het volgende:
[..]
dit is geen blunder, maar meer iets wat ik maar de volgende keer als ik haar zie goed moet maken(deed me denken aan verhaal hierboven
)
Was bij me nichtje, en nou is het zo, me nichjte heeft een stuk of .. 5 leuke vriendinnen, waarvan ik er wel zo een stuk of.. 5 van zou willen zoenen, en nouja, andersom zit het ook allemaal wel nice. anyway, me nichtje was jarig, kzat daar te lulle met de vriendin van me neef, gezellig enzo, kwam zo en vriendin naast me zitte, en beetje praten, ik weer verder met gesprek van vriendin van me neef, gaat dus dat meisje me napraten. Nou ben ik veel geerriteerd maar bij haar kon ik het uiteindleijk niet meer hebben (mssn was het het limburgse accent
) , dus uiteindelijk hield ze ff op, ik weer verder lulle, doet ze het weer.. voor dat ik het wist, lag ze tegen de bank aan
(had haar omver gedouwt)
(I'm such a gentleman
)Nouja, normaal WEL! (maar daarna was het nog gezellig, maar het was ZOOO lomp , want nou ben ik niet de slapste)
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:23 schreef Rickage het volgende:
[..]
LOL..foei..gedroag OE..ie bunt nie thuus in de bunker!haha..bam..ga jij daar maar ff liggen ja!
ik heb geen blunder..maar wel een leuk misverstand tussen mij en een kameraad van mij:"
we zouden eerst naar de radstake gaan! (disco bij ons in de buurt) nou..dus komt een vriend van mij rond 8 uur bij me..belt die andere kameraad tegen half 10 op..ja..ik zit nu in de bus naar lido (andere disco bij ons in de buurt) en aangezien die vriend die bij mij was liever naar lido wou..hebben we op het laatst besloten toch naar lido te gaan..maargoed..
we komen daar..is hij er niet..dus wij al zo van OMG..
volgende dag..spreek ik hem..wat blijkt..hij belde mij voor de gein..hij wou dan in de radstake mn verbaasde kop zien dat hij er toch was..terwijl hij belde dattie na lido ging..nouja..ik lag dus krom van het lachen..echt zo dom..dik misverstand
maarja..lido was verder geen ruk aan..dus ook geen blunders ofzo!
jij bent altijd lomp lexquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:39 schreef Afwezig het volgende:
Was op een of ander wazig feest afgelopen vrijdag, ik loop daar beetje verdwaald rond, loop langs een meid, houdt me vast aan me buik, en begint tegen me te lullen. Versta er geen zak van, geen idee wie het was, maar ze was opzich wel leuk, en ik zie een maat van me sta en die maakt een gebaar dat ie bier voor me gehaald heb.
Dus ik probeer nog even grip te krijgen op wat die meid zegt, maar na wat knikjes "uhuh" en "ja" enzo, kon ik haar nogsteeds niet verstaan. Dus ik zeg "Ja leuk, maaruh, mag ik er nu even langs, me bier staat te wachten". Redelijk lomp weer![]()
haha dankje..het was ook behoorlijk lachwekkend achteraf..op zich vond ik het nie echt leuk op de avond zelf..maar toen ik eenmaal hoorde waarom ze hadden gebeld lach ik helemaal plat van het lachen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:28 schreef yogidrink het volgende:
[..]
LOL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |