Da's waar. Niet geschoten is altijd mis en als je schiet dan schiet je weleens faliekant mis.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:20 schreef SilentChaos het volgende:
Maar meestal lukt't wel aardig hoor....maar bij scoren horen ook af en toe blunders he
Ik ben een beetje leeg geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2004 21:28 schreef cos-micV het volgende:
He hallo...wel ontopic blijven...![]()
Kom op met die blunders..heb wel zin om ff te lachen...
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Slet!![]()
Hahaha, gast, ik heb wel medelijden hoor! Is idd vrij bot van beide dames!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ook een oudje, maar wel al in mijn teejatertijd...Sta ik in de enorme rij om m'n jas te halen...staat er een meisje naast me: jij lijkt op joël van Idols!
ik: joël van idols? wie is dat?
zij: ja die homo die altijd met z'n vader is...
ik: ooooh hij, nou dank je
zij: nee t'is een compliment! hij is lekker!
ik: dus ik ben ook lekker?
zij: nee dat niet....
ik![]()
![]()
Paar weken terug....het was weer gezellig druk en iedereen stond "gezellig" te zoenen van mijn vrienden....Dus één van m'n beste vriendinnen kijkt dat zo aan en zegt: echt al die mensen staan te zoenen (waren er een stuk of 5 paar denk ik)...zij zegt: ik voel me eenzaam...
ik: zullen wij dan maar (eigenlijk was't meer als geintje bedoelt, maar ik had geen nee gezegd, dat zeg ik ook niet snel namelijk)
zegt ze: GADVER![]()
ik: je mocht willen dat je met mij mocht zoenen!!
toen zei ze nix meer, maar toch is't niet leuk om te horen, maar ik weet dat ze het niet slecht bedoelt...
Hahahah, I think I know herquote:
Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpostquote:Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Rickage het volgende:
haha dankjeiemand anders nog fotos van schone dames waarmee ze zich vermaakt hebben?
jij eggsTC?
of johnny cool?
Nou plaats ze snel, voordat ze van gedachten veranderen!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpost
Ik denk eerder dat het een poging was voor bijverkoop. In dat zinnetje zit net iets te veel "heb je nog iets anders nodig?" verscholen... Maar da's mijn kijk op de zaak natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:10 schreef Bart_Simpson het volgende:
kassa......zegt ze: zo nou, heb je in ieder geval een nieuwe jas......
Ik zeg: ja ja.......en dacht......afrekenen! afrekenen! Maar dat was natuurlijk een poging tot conversatie! En ze was niet eens onaardig! Nee, anders kreeg ik het niet zo benauwd........
En dan sta je buiten! SHIT! EIKEL!!
ik ken het ja, veel oogcontact en dan ook duidelijk ook.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
*knip*
Denk dat je dit verkeerd inschat. Het klinkt meer zo van, die kleding van jou ziet er ook niet uit, wat een oude vodde, maar nu heb je in ieder geval een nieuwe jas.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:10 schreef Bart_Simpson het volgende:
schiet me nog eentje te binnen:
ik ben dus een jas aan het passen in de kledingwinkel. Maar ja, ik ben daar niet zo handig in, dus ik trek al gauw een behulpzame tante naar me toe. Ze zegt, kan ik je helpen? Dus ik sta daar een beetje......uh.....ja.......ik wilde deze passen.
Dus zij haalt die jas van het rek, en het hangertje er uit.....en geeft hem aan me........dus ik wil die jas dicht ritsen...........pakt ze die sluiting zelf vast, en rits die jas voor me dicht! en toen stond ze opeens akelig dichtbij.......
Ik zo........uh.....staat ie?
Ja, hoor zegt ze......staat je best goed. Dus ik zo beetje voor de spiegel kloten......ja......mooi ik neem hem.
Dus ze zegt, ik zal hem voor je meenemen. Dus ze neemt die jas aan, en loopt naar de kassa......zegt ze: zo nou, heb je in ieder geval een nieuwe jas......
Ik zeg: ja ja.......en dacht......afrekenen! afrekenen! Maar dat was natuurlijk een poging tot conversatie! En ze was niet eens onaardig! Nee, anders kreeg ik het niet zo benauwd........
En dan sta je buiten! SHIT! EIKEL!!
nou posten die handel!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpost
Je leven zoals je dat eerst kende is voorbij....worden vergeleken met een IDOL!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ook een oudje, maar wel al in mijn teejatertijd...Sta ik in de enorme rij om m'n jas te halen...staat er een meisje naast me: jij lijkt op joël van Idols!
ik: joël van idols? wie is dat?
zij: ja die homo die altijd met z'n vader is...
ik: ooooh hij, nou dank je
zij: nee t'is een compliment! hij is lekker!
ik: dus ik ben ook lekker?
zij: nee dat niet....
ik![]()
![]()
[sprakeloos mode]quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:51 schreef nixxx het volgende:
Dit dan uit de mond van een 30 jarige, maar je zou zweren dat ze 25 was .. blonde deense schone.. Als ik mezelf voor me hoofd kon schoppen deed ik het nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |