abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17584367
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:20 schreef SilentChaos het volgende:

Maar meestal lukt't wel aardig hoor....maar bij scoren horen ook af en toe blunders he
Da's waar. Niet geschoten is altijd mis en als je schiet dan schiet je weleens faliekant mis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17584487
He hallo...wel ontopic blijven...
Kom op met die blunders..heb wel zin om ff te lachen...
  maandag 8 maart 2004 @ 21:50:13 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_17585166
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:28 schreef cos-micV het volgende:
He hallo...wel ontopic blijven...
Kom op met die blunders..heb wel zin om ff te lachen...
Ik ben een beetje leeg geloof ik
Vertel zelf is een mooie blunder, wij hebben ook wel is zin om te lachen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_17585202
Niet echt een versierblunder eigenlijk, maar toch wel iets geinigs na het stappen!

We waren flink bezopen en uit baldadigheid gingen we in de wijlen Schilderstraat tegen de ramen aanpissen. Die vrouwen dus in string & beha naar buiten, over de straat achter ons aan rennen met bezemstelen en flessen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Redactie Frontpage maandag 8 maart 2004 @ 23:02:08 #230
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17587396
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Slet!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 9 maart 2004 @ 09:15:05 #231
85448 Rickage
Rickiieee
pi_17591731
hhaha..lol .. cos-MicV heb je zelf geen leuke blunders? wij willen ook wel lachen, ik heb voorlopig nix te melden..zal ook wel ff duren denk ik..

*heeft binnenkort waarschijnlijk een relatie *

iemand nog mooie verhalen?
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:00:57 #232
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17596916
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ook een oudje, maar wel al in mijn teejatertijd...Sta ik in de enorme rij om m'n jas te halen...staat er een meisje naast me: jij lijkt op joël van Idols!
ik: joël van idols? wie is dat?
zij: ja die homo die altijd met z'n vader is...
ik: ooooh hij, nou dank je
zij: nee t'is een compliment! hij is lekker!
ik: dus ik ben ook lekker?
zij: nee dat niet....

ik

Paar weken terug....het was weer gezellig druk en iedereen stond "gezellig" te zoenen van mijn vrienden....Dus één van m'n beste vriendinnen kijkt dat zo aan en zegt: echt al die mensen staan te zoenen (waren er een stuk of 5 paar denk ik)...zij zegt: ik voel me eenzaam...
ik: zullen wij dan maar (eigenlijk was't meer als geintje bedoelt, maar ik had geen nee gezegd, dat zeg ik ook niet snel namelijk )
zegt ze: GADVER
ik: je mocht willen dat je met mij mocht zoenen!!
toen zei ze nix meer, maar toch is't niet leuk om te horen , maar ik weet dat ze het niet slecht bedoelt...
Hahaha, gast, ik heb wel medelijden hoor! Is idd vrij bot van beide dames!
pi_17600656
Oops....

[ Bericht 97% gewijzigd door rthls op 09-03-2004 16:22:48 (Dubbel bericht) ]
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_17600673
quote:
Op maandag 8 maart 2004 12:30 schreef Rickage het volgende:
[foto]

ZO..wat d8 je ervan?
Hahahah, I think I know her
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_17618246
Een x aantal weken geleden in de trein. Zondagavond, de trein van 20:50 vanuit Zwolle. Ik moest naar Breda. Ik stap in de trein, sleep een enorme rugzak me mee. Ik stap de coupé binnen en kijk naar binnen: "kut", denk ik, "trein vol, alleen een plaatsje voor achteruitrijden vrij". Normaal heb ik geen probleem met achteruit rijden, maar 2,5 uur lang vind ik iets minder. Anyway, ik ga zitten bij het raam en zet mijn tas op de stoel naast me (het was zo'n krappe tweezits plek waar je je poten amper niet kwijt kan. Tijdens het neerzetten van de tas zie ik dat er aan de andere kant van het gangpad een best wel leuk meisje zit, een jaar of 21 schat ik. Even snel oogcontact. Toen ik zat, bleek dat mijn tas voor "het uitzicht" stond. Ik dacht alweer "k#t". Niets aan te doen: too busy om die hele tas en mijzelf te verplaatsen. Ik pak mijn boek (LOTR deel 1, inmiddels met deel 2 bezig). Ik ga lezen en tijdens het omslaan van de bladzijde hang ik even wat naar voren en kijk naar haar. Oogcontact. Dit ritueel herhaald zich ongeveer een keer of 8 (en 8 keer bingo). Totdat zij in Nijmegen uitstapt. Nog even bij het uitstappen een vriendelijk glimlachje en pleite is ze. En wat denk je dan:

Hoe dom kan je zijn: je hebt 1:20 uur de tijd om iets te ondernemen en je doet niets. Neuh, ipv iets te ondernemen ga je een één of ander fantasieverhaal vertellen. Fantasie, sja... Dat zal ze altijd blijven...

Ik kan er nu wel om lachen, maar aan de andere kant ook niet.
pi_17618271
hahaha..d8 je dat ja?

waar woon je dan? ..kan het me moeilijk voorstellen maargoed
  woensdag 10 maart 2004 @ 14:10:15 #237
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17621943
schiet me nog eentje te binnen:

ik ben dus een jas aan het passen in de kledingwinkel. Maar ja, ik ben daar niet zo handig in, dus ik trek al gauw een behulpzame tante naar me toe. Ze zegt, kan ik je helpen? Dus ik sta daar een beetje......uh.....ja.......ik wilde deze passen.
Dus zij haalt die jas van het rek, en het hangertje er uit.....en geeft hem aan me........dus ik wil die jas dicht ritsen...........pakt ze die sluiting zelf vast, en rits die jas voor me dicht! en toen stond ze opeens akelig dichtbij.......
Ik zo........uh.....staat ie?
Ja, hoor zegt ze......staat je best goed. Dus ik zo beetje voor de spiegel kloten......ja......mooi ik neem hem.
Dus ze zegt, ik zal hem voor je meenemen. Dus ze neemt die jas aan, en loopt naar de kassa......zegt ze: zo nou, heb je in ieder geval een nieuwe jas......
Ik zeg: ja ja.......en dacht......afrekenen! afrekenen! Maar dat was natuurlijk een poging tot conversatie! En ze was niet eens onaardig! Nee, anders kreeg ik het niet zo benauwd........
En dan sta je buiten! SHIT! EIKEL!!
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_17622101
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:05 schreef Rickage het volgende:
haha dankje iemand anders nog fotos van schone dames waarmee ze zich vermaakt hebben? jij eggsTC? of johnny cool?
Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpost
Lambo of Rekt
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:35:03 #239
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_17632324
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 14:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de vrouwen het niet op prijs zullen stellen als ik die hier neerpost
Nou plaats ze snel, voordat ze van gedachten veranderen!!
Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
pi_17633425
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 14:10 schreef Bart_Simpson het volgende:
kassa......zegt ze: zo nou, heb je in ieder geval een nieuwe jas......
Ik zeg: ja ja.......en dacht......afrekenen! afrekenen! Maar dat was natuurlijk een poging tot conversatie! En ze was niet eens onaardig! Nee, anders kreeg ik het niet zo benauwd........
Ik denk eerder dat het een poging was voor bijverkoop. In dat zinnetje zit net iets te veel "heb je nog iets anders nodig?" verscholen... Maar da's mijn kijk op de zaak natuurlijk
  woensdag 10 maart 2004 @ 23:27:24 #241
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_17635317
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 11:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
*knip*
ik ken het ja, veel oogcontact en dan ook duidelijk ook.

Stap ik op zelfde station uit, is ze ineens weg
Drugs are good mkay?
  donderdag 11 maart 2004 @ 00:45:39 #242
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_17636835
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 14:10 schreef Bart_Simpson het volgende:
schiet me nog eentje te binnen:

ik ben dus een jas aan het passen in de kledingwinkel. Maar ja, ik ben daar niet zo handig in, dus ik trek al gauw een behulpzame tante naar me toe. Ze zegt, kan ik je helpen? Dus ik sta daar een beetje......uh.....ja.......ik wilde deze passen.
Dus zij haalt die jas van het rek, en het hangertje er uit.....en geeft hem aan me........dus ik wil die jas dicht ritsen...........pakt ze die sluiting zelf vast, en rits die jas voor me dicht! en toen stond ze opeens akelig dichtbij.......
Ik zo........uh.....staat ie?
Ja, hoor zegt ze......staat je best goed. Dus ik zo beetje voor de spiegel kloten......ja......mooi ik neem hem.
Dus ze zegt, ik zal hem voor je meenemen. Dus ze neemt die jas aan, en loopt naar de kassa......zegt ze: zo nou, heb je in ieder geval een nieuwe jas......
Denk dat je dit verkeerd inschat. Het klinkt meer zo van, die kleding van jou ziet er ook niet uit, wat een oude vodde, maar nu heb je in ieder geval een nieuwe jas.
pi_17638635
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 14:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

nou posten die handel!! als ze het toch niet erg vinden
  donderdag 11 maart 2004 @ 10:12:22 #244
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_17639425
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ook een oudje, maar wel al in mijn teejatertijd...Sta ik in de enorme rij om m'n jas te halen...staat er een meisje naast me: jij lijkt op joël van Idols!
ik: joël van idols? wie is dat?
zij: ja die homo die altijd met z'n vader is...
ik: ooooh hij, nou dank je
zij: nee t'is een compliment! hij is lekker!
ik: dus ik ben ook lekker?
zij: nee dat niet....

ik
Je leven zoals je dat eerst kende is voorbij....worden vergeleken met een IDOL!

Had ik al een keer verteld dat ik een Franse meid heb proberen te versieren met mn bezopen kop? Ach, wat boeit het om dit gedenkwaardige moment te herhalen ( )... Was in Nijmegen, was met een aantal vrienden daarheen en daar stond dus wel een leuke meid. We raakten aan de praat, aleen wat bleek: ze was Frans! Nou, mijn Frans is echt compleet van de pot gerukt en zeer gelimiteerd tot een aantal basisvaardigheden (oui, non, voulez vous couchez aves moi ce soir, merci, salut, bon soir en nog wat dingen als richting aangeven...) Maar goed, we praatten wat meer, toen nog in Engels, maar toen sloeg ze dus over in het Frans! Ja, wat moet je dan... Bleef maar volhouden, zei maar "oui" en "non" op gezette momenten, maar dat was het ook wel... Maar het voelde toch echt wel als een mega-afgang
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_17639932
haha..dat lijkt me idd behoorlijk lullig..dan denk je ook van OMG..praat ff in het engels ofzo
pi_17649487
Sommigen zouden dan vragen of ze weer door kon in het engels

En daarbij, hoe is het eigenlijk afgelopen? Want dat staat er dan weer niet?
  donderdag 11 maart 2004 @ 21:51:58 #247
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_17654706
In Kopenhagen... komt een mooie meid naast/half op me zitten in een ierse pub.. beetje praten... zegt ze " oh je bent nederlands" praat met vriendinnen, zegt weer.. " ow... die zijn slecht in bed he"
Dat was volgens mij hint 1.. hint 2 volgt.. " ik ben lerares.. ik geef duits muziek en biologie... dan moet ik ook sexuele voorlichting geven"... Dit dan uit de mond van een 30 jarige, maar je zou zweren dat ze 25 was .. blonde deense schone.. Als ik mezelf voor me hoofd kon schoppen deed ik het nu
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 12 maart 2004 @ 01:40:38 #248
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_17659739
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 21:51 schreef nixxx het volgende:
Dit dan uit de mond van een 30 jarige, maar je zou zweren dat ze 25 was .. blonde deense schone.. Als ik mezelf voor me hoofd kon schoppen deed ik het nu
[sprakeloos mode]
.
.
.
[/sprakeloos mode]

[ Bericht 34% gewijzigd door Too-niceguy op 12-03-2004 21:01:20 ]
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
  vrijdag 12 maart 2004 @ 09:39:08 #249
85718 Drej
Partyboy
pi_17662046
Doet me denken aan Jackass - the movie... "Kick yourself to the head Wee-man!"
pi_17681550
Ik weet niet als het echt een blunder is (wel een bewijs dat ik een sukkel ben) maareh.. dat mogen jullie beoordelen.

Het was carnaval en het was al sown 2 uur. Er was echt geen ene meid in de buurt die in mij geinterresserd was of waarin ik geinteresseerd was. Dus besloot ik hem maar flink op een zuipen te gaan zetten, want ik baalde als een stekker van die domme muziek die er werd gedraaid.

Nou ik begon dus flink te tanken en werd zatter en zatter. Tot ik sow zat was dat ik op een zatheids gehalte kwam, waarop ik al mijn intresse in vrouwen vergeet.

Komt er een meid naar mij toe en die zegt: "Hoi als wat ben jij verkleed?
Ik reageer daarop met een ietswat geirriteerde toon van: "Cowboy dat zie je toch (duh)"
Nou die was als sneeuw voor de zon verdwenen voordat ik besefte wat ik had gezecht.'
Toen ik besefte dat ik toch een enorme sukkel was, besloot ik maar om weer verder te gaan tanken om de pijn te verzachten en nog een opurtunity zou zich die avond zeker niet meer voordoen.

Dus ik sta daar weer verder tankend komt er een meid, ook als cowboy verkleed naar mij toe en zegt dat ze haar pistool kwijt is. Ik zeg sow tegen haar: "Ja, ik ben die van mij ook kwijt maar die van jouw licht daar bij je voeten op de grond, dommerik."
Ik bedoelde dommerik echt op een aardige manier, maar volgens mij kwam het uit mijn zatte bek veel minder aardig uit. Want ze pakte het pistooltje op en ging terrug bij haar vriendinnen staan.
Op dat moment boeide het me niet meer sow en ging gewoon verder als een gek staan dansen om die lompe boeren muziek.

Volgende dag werd ik wakker (met koppijn ja) en kreeg ik van een vriend van mij te horen dat hij een enorme knappe cow girl bij mij had gezien en of ik daar wat mee had gedaan.

Ik heb hem maar niks verteld
Als ik 1 ding van carnaval geleerd heb is dat drank meer kapot maakt dan je lief is.

It doesnt matter what your name is!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')