quote:Niet echt, ligt eraan hoe je het bedoelt. Eerst waren het vier cellisten, nu zijn dat er drie, live nemen ze nog wel een vierde cellist mee. Maar de drummer kan je dan wel meerekenen als nieuw vierde bandlid.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze zijn trouwens met zijn vieren ja, en hun nieuwste CD is übergeil.
quote:inderdaad
Op dinsdag 27 januari 2004 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Niet als hij instrumentaal zou zijn
.
het nieuwe album is echt gaaf met de drums, is weer anders dan op de eerdere albums en klinkt echt goed
Ow toen ik ze in 2003 zag waren er toch maar 3 cellisten (en een drummer).quote:Op dinsdag 27 januari 2004 23:16 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Niet echt, ligt eraan hoe je het bedoelt. Eerst waren het vier cellisten, nu zijn dat er drie, live nemen ze nog wel een vierde cellist mee. Maar de drummer kan je dan wel meerekenen als nieuw vierde bandlid.
IK OOK!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik ben gisteren naar ze toe geweest in Antwerpen. Dat was best knettergaaf
Dit is al hun tweede tour in zeer korte tijd, ze komen vast nog weleens.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:40 schreef Henkmanz het volgende:
Waren ze in de buurt? Wauw.. kut dat ik het gemist heb dan!
Ze spelen vandaag ook nog op een of ander festival in Nederland.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:40 schreef Henkmanz het volgende:
Waren ze in de buurt? Wauw.. kut dat ik het gemist heb dan!
Ik heb gelezen dat ze er wel een showtje van maken. Maar ik moet ze nog steeds een keer live zien.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:19 schreef Massive het volgende:
Geweldige band. Maar ik heb zowieso al een erg zwak voor strijkinstrumenten.
Ik heb ze nog steeds niet live gezien. Iemand hier wel? Is het echt een show, of meer een 'recital' achtig concert-idee? Ben wel benieuwd.
Ik heb ze dan wel op huntenpop gezien, zeker een aanrader live.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze er wel een showtje van maken. Maar ik moet ze nog steeds een keer live zien.
Daar moet ik bij zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:18 schreef metalbazzz het volgende:
Beetje jammer dat er twee open topics zijn van deze band, ik pak maar even de recentste. Op 31 maart 2005 staat de band namelijk in 013 Tilburg.
Ze spelen steeds minder nummers van Metallica toch? Alleen daarvoor zou ik er namelijk naartoe gaan denk ik..quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:18 schreef metalbazzz het volgende:
Beetje jammer dat er twee open topics zijn van deze band, ik pak maar even de recentste. Op 31 maart 2005 staat de band namelijk in 013 Tilburg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |