Winner takes all, it's the thrill of one more kill.
the last one to fall(?), will never sacrifice their will.
And i never look back ???? angels can see en nog iets blabla....
Dat liedje klonk best lekker..
quote:je bent lief :-) maar et was niet et goeie nummer want et refrein word ook gezongen en dat moet niet :-(
Op woensdag 28 januari 2004 18:41 schreef Kajalevi het volgende:
Beste Bonke,Die heb ik wel voor je. :-)
kussssssss
Kaja
quote:Offtopic: leer eens typen
Op woensdag 28 januari 2004 18:48 schreef bonke het volgende:
pft over wannabe gesproken "leer es lezen "
als je verder leest dan alleen de eerste zin dan zie je ook dat ik een instrumentaal nummer van dat liedje wil hebben
Ontopic: Ja je wilt een instrumentale versie hebben? Ik wil ook nog zoveel liedjes en films hebben
quote:ovtopik; sjee zech doe je dad altijd ?? iemant op zein tikfautjes weisen
Op woensdag 28 januari 2004 19:07 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Offtopic: leer eens typen
Ontopic: Ja je wilt een instrumentale versie hebben? Ik wil ook nog zoveel liedjes en films hebben
quote:ja, duh dat wordt zachtjes gezongen, dan zing je maar wat harder
Op woensdag 28 januari 2004 18:53 schreef bonke het volgende:[..]
je bent lief :-) maar et was niet et goeie nummer want et refrein word ook gezongen en dat moet niet :-(
ps : leuke avater heb je :-)
p.s. dank je, jij ook, maar die van jou is een jankert ;-)
quote:Denk je zelf dat ik nog ga zoeken, bekijk de rest van de topics eens even door om te kijken wat ik al gevonden heb voor anderen...
Op woensdag 28 januari 2004 20:31 schreef bonke het volgende:[..]
ps: hebbie al wat gevonden ?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 04:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zoek de naam van dit nummer
wie weet van wie die plaat is? en heet deze ook Poisson? Klonk zoooo lekker
quote:Bedoel je Alice Cooper ?
Op woensdag 28 januari 2004 23:32 schreef FrEeZzE het volgende:
ik hoorde vanmiddag op Arrow FM het origineel van de cover "Possion" van Grove Coverage (zo'n commercieel trance nummertje)wie weet van wie die plaat is? en heet deze ook Poisson? Klonk zoooo lekker
Wie weet een site of iets waar ik hem vandaan kan halen? (legaal natuurlijk
)
quote:Ja op www.tvland.nl is dit te vinden.
Op donderdag 29 januari 2004 09:35 schreef Pino.fok het volgende:
Ik zoek het geluidsfragment van idols. Die sample die je hoort tijdens het begin dat hoewohoewoohoWie weet een site of iets waar ik hem vandaan kan halen? (legaal natuurlijk
)
[Dit bericht is gewijzigd door sammyboy2000 op 29-01-2004 11:06]
quote:nee
Op donderdag 29 januari 2004 02:30 schreef defender het volgende:[..]
Bedoel je Alice Cooper ?
quote:En juist nu vind ik het, Love's Divine!!
Op donderdag 29 januari 2004 11:18 schreef bianca en michael het volgende:
O mensen, hoe heet nou dat nummer wat ik de laatste tijd steeds op de radio hoor van Seal, langzaam, mooi nummer...
quote:Niet Alice Cooper? Zou niet weten wie anders Poison heeft uitgevoerd (buiten Groove Coverage dan natuurlijk).
Op donderdag 29 januari 2004 10:46 schreef FrEeZzE het volgende:[..]
nee
quote:Da's Avril Lavigne, die heeft op een enorme niet gemotiveerde manier dat nummer verkracht 'voor 't goede doel' (opbrengst gaat naar een of ander fonds, maar als fonds zou ik 't een redelijke belediging vinden
Op donderdag 29 januari 2004 10:26 schreef sammyboy2000 het volgende:
Ik ben trouwens zelf ook op zoek naar een nummer. Er is zo rond juli 2003 een nummer uitgebracht waarbij je verschillende malen knock, knock knocking on heavens door (door een vrouwelijke artiest) hoort zingen. Maar volgens mij is dit nummer waar ik naar op zoek ben onder een andere naam uitgebracht want op Kazaa is dit nummer nergens te vinden.
Weet iemand hoe de titel van dit nummer luidt en door welke artiest het is gezongen?
quote:Die heb ik inderdaad ook gedownload maar dat is niet die gene die ik zoek, ik zal binnen nu en korte tijd wel even een geluidsfragment plaatsen wat ik heb, misschien dat het dan duidelijker is waar ik naar op zoek ben. Ik denk dus ook dat het nummer waar ik naar op zoek ben niet deze titel heeft omdat er een gedeelte van de tekst is veranderd en ik dus alle nummers met deze titel van verschillende artiesten heb gedownload.
Op donderdag 29 januari 2004 11:26 schreef LEiPiE het volgende:[..]
Da's Avril Lavigne, die heeft op een enorme niet gemotiveerde manier dat nummer verkracht 'voor 't goede doel' (opbrengst gaat naar een of ander fonds, maar als fonds zou ik 't een redelijke belediging vinden
)
quote:Midway - Monkey Forest (Original Mix)
Op zaterdag 24 januari 2004 04:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zoek de naam van dit nummer
quote:pft doet me de broek echt niet bollen hoor guppo
Op woensdag 28 januari 2004 21:26 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Denk je zelf dat ik nog ga zoeken, bekijk de rest van de topics eens even door om te kijken wat ik al gevonden heb voor anderen...
Dit is niet zo moeilijk, maar voor zo iemand doe ik geen moeite meer
quote:Excusses, dit is 'm wel... dank je
Op donderdag 29 januari 2004 11:24 schreef LEiPiE het volgende:[..]
Niet Alice Cooper? Zou niet weten wie anders Poison heeft uitgevoerd (buiten Groove Coverage dan natuurlijk).
quote:Randy Crawford heeft Knockin' on heavens door gezongen. Maar dat nummer is in 1989 uitgebracht. Weet je zeker dat het nummer daadwerkelijk in 2003 is uitgebracht?
Op donderdag 29 januari 2004 10:26 schreef sammyboy2000 het volgende:
Ik ben trouwens zelf ook op zoek naar een nummer. Er is zo rond juli 2003 een nummer uitgebracht waarbij je verschillende malen knock, knock knocking on heavens door (door een vrouwelijke artiest) hoort zingen. Maar volgens mij is dit nummer waar ik naar op zoek ben onder een andere naam uitgebracht want op Kazaa is dit nummer nergens te vinden.
Weet iemand hoe de titel van dit nummer luidt en door welke artiest het is gezongen?
quote:Ben er al achter...
Op dinsdag 27 januari 2004 18:54 schreef Reda het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een plaat van DJ Roog.
Je hoort er een vrouw wat Spaanse zinnen zeggen maar voor het grootste deel een mooi trompet met een lekker beatje erbij. Het is een beetje Bloomingdale style.Hij staat volgens mij ook op een album van hem (Funky House Music -track 11) maar dat is nergens te verkrijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |