quote:Ah, top
Op maandag 2 februari 2004 00:24 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Borodin - Prince Igor (= een opera)
quote:Alexander Borodin - Prince Igor (denk ik)
Op maandag 2 februari 2004 00:18 schreef heaven7 het volgende:
Dat nummer van The Rapsody en Warren ofzoiets, prince Igor.. dat gezang van die vrouw, dat melodietje is toch gecovered van een ander nummer dacht ik? Weet iemand wat ik bedoel? Ik vind dat gerap namelijk vreselijk, alleen dat refreintje is mooiIk zou het origineel (als dat er is) graag horen.
Edit: shit te laat....
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik weet zeker dat ik het nummer heb, maar ik kan hem in mijn mp3/wma collectie niet meer vinden, omdat ik de titel ben vergeten.Het is een lounge achtig nummer, wat volgens mij al een groot aantal jaren oud is. Er wordt (uiteraard) niet in gezongen.
De melodielijn is een toon, die steeds hoger wordt (bij het irritante af). Als 'ie op z'n hoogst is wordt ie afgekapt, en na een tijdje komt het weer terug.
De drum is heel relaxed (4/4 maat met tikken op de rand van de snare) en de bas ook.Ik weet het lekker vaag... sorry maar ik vind het nogal een mooi nummer en wil hem graag weer eens opzetten.
Wie o wie?
quote:Nee, dit is hem helaas niet.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:34 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Hele stomme gok, zal vast niet goed zijn, maar:
Hani - Baby Wants To Ride.
Iemand anders?
quote:TNX dude
Op maandag 2 februari 2004 00:23 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Het komt uit "Annie get your gun" En heet simpelweg:
Irvin Berling - Anything you can do, I can do better
quote:Toevallig "dronken van verlangen" van Robert Leroy ?
Op zondag 1 februari 2004 21:33 schreef Loutje het volgende:
Op zoek naar een nederlands nummer, gaat ongeveer zo:Dromen van verlangen.... bla bla bla
dromen van geluk
en niemand maakt het stuk....Weet iemand van wie dit is?
I've got the peace,
peace in my soul,
I've got love (de o van love werd even aangehouden)
kan ook zijn dat ik het niet goed verstaan heb en het moet zijn (of een combinatie met het vorige):
I found the peace,
peace in myself,
I've got love....
Weet iemand van welke artiest dit nummer zou kunnen zijn en hoe het nummer heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |