Anne, als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen...
Anne, die momenten zouden eeuwig, moeten blijven duren... ???
quote:Clouseau - Anne [1989]
Op zondag 1 februari 2004 20:27 schreef RealRico het volgende:
Van wie is 't nummer:Anne, als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen...
Anne, die momenten zouden eeuwig, moeten blijven duren... ???
quote:denk het haast niet maar misschien
Op zondag 1 februari 2004 00:39 schreef sonar98 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik de laatste tijd een paar keer heb gehoord bij het uitgaan.Het is een numeer met hoofdzakelijk een saxofoon erin met daaronder een housebeat. Iemand een idee?
the sax brothers - Careless Whisper
Verder zoek ik nog een nummer gezongen door een vrouwenstem,. ook vaak te horen op ID&T. Volgens mij is de titel 'Never' omdat dat het vaakst gezongen woord is in het refrein. Het klinkt een beetje funky.
quote:Rune - Calabria
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik de laatste tijd een paar keer heb gehoord bij het uitgaan.
Het is een numeer met hoofdzakelijk een saxofoon erin met daaronder een housebeat. Iemand een idee?
quote:Ook een relax nummer .. maar is inderdaad niet degene die ik zoek. Degene die ik zoek begint echt al meteen met een sax en een beat .. maar dat kan ook aan de dj liggen. De stijl komt wel redelijk overeen.
Op zondag 1 februari 2004 20:44 schreef ActaniA het volgende:[..]
denk het haast niet maar misschien
the sax brothers - Careless Whisper
quote:Ja bedoel je Rune - Calabria ook niet?? Zie eerdere post van Altamira
Op zondag 1 februari 2004 20:55 schreef sonar98 het volgende:[..]
Ook een relax nummer .. maar is inderdaad niet degene die ik zoek. Degene die ik zoek begint echt al meteen met een sax en een beat .. maar dat kan ook aan de dj liggen. De stijl komt wel redelijk overeen.
quote:Oh... die had ik niet gezien .. dat is em inderdaad.... relax
Op zondag 1 februari 2004 20:58 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Ja bedoel je Rune - Calabria ook niet?? Zie eerdere post van Altamira
quote:DJ Shog - Another World (Marc van Linden Remix) ???
Op zaterdag 31 januari 2004 10:34 schreef Blackmage_ het volgende:
Hi there. Ik zoek een trance nr. Ik heb 'm 1 a 2 keer gehoord, dus omschrijving kan misschien niet helemaal kloppen, maar ga het toch proberen.Er zit een vocal in, die volgens mij iets zegt in de richting van : Trance is calling me. o.i.d.
Verder is het nog wel een stevig trance nr, en lijkt het volgens mij heel erg op het nr No Comment van G-Spott. Het heeft er iedergeval iets van weg.
Heeft iemand een idee welk nr ik zoek ? alvast bedankt.
Gezocht het muziekje wat vroeger gebruikt werd in een tv programma (Sterrenslag volgens mij).
Ik kan me maar 1 ding herinneren uit het liedje en dat is de regel
Take the long way home
Wie heeft er meer verstand van muziek dan ik en kan me vertellen wie of welke groep dit is........
quote:Supertramp - Take the long way home (1980)
Op zondag 1 februari 2004 21:19 schreef Klonk het volgende:
En dan nu een gouwe ouwe (met Tom Blomberg stem)
Gezocht het muziekje wat vroeger gebruikt werd in een tv programma (Sterrenslag volgens mij).
Ik kan me maar 1 ding herinneren uit het liedje en dat is de regel
Take the long way home
Wie heeft er meer verstand van muziek dan ik en kan me vertellen wie of welke groep dit is........
quote:Het klopt (tjee, eigenlijk te simpel voor woorden, precies dat ene zinnetje is ook de titel)
Op zondag 1 februari 2004 21:21 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Supertramp - Take the long way home (1980)
* kruipt in een hoekje weg, zich onderwel diep schamend
Dromen van verlangen.... bla bla bla
dromen van geluk
en niemand maakt het stuk....
Weet iemand van wie dit is?
quote:ik denk dat dat St. Germain is, hoe heet dat nummer...Tourist ofzo
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik de laatste tijd een paar keer heb gehoord bij het uitgaan.Het is een numeer met hoofdzakelijk een saxofoon erin met daaronder een housebeat. Iemand een idee?
quote:Harry en de Bumpers - De Grote Tieten Medley
Op zondag 1 februari 2004 21:50 schreef E- het volgende:
was gisteren in dieka, en hoorde daar een nummer dat ik nu zoek! weet alleen dat het een bekend lekker deuntje, en het was beetje nederlands/boers gezongen, de stem is me onduidelijk, geloof mannelijk. en het enige woord wat ik nog weet is (tiet) geloof van tijd...
edit: 'geloof van tijd...' niet gelezen
quote:Tiet veur een pafke - Verona
Op zondag 1 februari 2004 21:50 schreef E- het volgende:
was gisteren in dieka, en hoorde daar een nummer dat ik nu zoek! weet alleen dat het een bekend lekker deuntje, en het was beetje nederlands/boers gezongen, de stem is me onduidelijk, geloof mannelijk. en het enige woord wat ik nog weet is (tiet) geloof van tijd...
quote:
Op zondag 1 februari 2004 22:26 schreef roffeltje27 het volgende:[..]
Tiet veur een pafke - Verona
quote:fijne plaat was dat
Op zondag 1 februari 2004 23:24 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
[afbeelding]
[1988]
maar er komt deze tekst in voor wie kan mij er mee helpen ?
everything you can do i can do better
everything i can do i can do best...
quote:Het komt uit "Annie get your gun" En heet simpelweg:
Op zondag 1 februari 2004 23:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zoek een nummer volgens mij uit een of andere musical,maar er komt deze tekst in voor wie kan mij er mee helpen ?
everything you can do i can do better
everything i can do i can do best...
quote:Borodin - Prince Igor (= een opera)
Op maandag 2 februari 2004 00:18 schreef heaven7 het volgende:
Dat nummer van The Rapsody en Warren ofzoiets, prince Igor.. dat gezang van die vrouw, dat melodietje is toch gecovered van een ander nummer dacht ik? Weet iemand wat ik bedoel? Ik vind dat gerap namelijk vreselijk, alleen dat refreintje is mooiIk zou het origineel (als dat er is) graag horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |