Zowel bij If Then Else als Souvenirs, moest ik ook ff de tijd nemen om alles te laten inzinken, eigenlijk verwacht ik het zelfde met Home, zou het ergens zelfs een minpunt vinden als ik ,t album na 2 of 3 keer luisteren al helemaal ken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik had dat met Souvenirs, dat viel me de eerste keer zo tegen.. dat ik 'm een aantal maanden links heb laten liggen. De meeste Gathering albums zijn voor mij groei-albums, die pas na een aantal keer luisteren goed worden, en dan ben ik ook echt verslaafd
Die periodes heb ik ook regelmatig ja, elk album heeft ook zo'n eigen geluid dus je blijft bezig met luisteren zonder dat je 't zat wordtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
En inderdaad, eenmaal ingezonken, blijft een album van hun trekken.
Ik heb pas een periode gehad, dat ik echt alleen maar The Gathering op had staan.
Het is een band die gewoon niet of nauwelijks gaat vervelen.
Dat had ik dus ook met de tweede Planet schijf, tot ik de gaafheid van Probably Built In The Fifties en Illuminating ontdekte.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die periodes heb ik ook regelmatig ja, elk album heeft ook zo'n eigen geluid dus je blijft bezig met luisteren zonder dat je 't zat wordt
Ik had bv. CD2 van How to measure a planet pas na een paar jaar () 'ontdekt', ik luisterde eigenlijk alleen maar naar cd 1 omdat de 2e me gewoon niet aanstond de eerste keer dat ik 'm hoorde. Nu vind ik die eigenlijk nog beter dan cd1.. Nighttime Birds moest ook flink inzinken.
Nog steeds zijn er een aantal nummers waar ik niet aan kan wennen, hoe vaak ik ze ook heb gehoord, ik kan er gewoon niks mee (bv. Souvenirs, Marooned en nu In Between)
Ik hou op zich best van dromerig (vooral in de stijl van Broken Glass bijvoorbeeld) maar met mate.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:44 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het album eigenlijk alles behalve vind tegenvallen. Ik houdt dan wel van het dromerige wat Lamon minder waardeert.
weet jij toevallig wanneer de voorverkoop daarvan begint? Word echt niet goed van die site van Luxquote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef Mark het volgende:
ga ze in mei ook weer eens bekijken in Lux.
Die van rotjeknor is al begonnen geloof ik, en dat concert is pas 18 mei.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
weet jij toevallig wanneer de voorverkoop daarvan begint? Word echt niet goed van die site van Lux
Het is officieel een concert van Doornroosje, de voorverkoop is al een tijd geleden gestart: op http://www.doornroosje.nl/ kun je kaartjes bestellenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
weet jij toevallig wanneer de voorverkoop daarvan begint? Word echt niet goed van die site van Lux
Ah bedankt! Was ik anders voorlopig niet achtergekomen, handig geregeld..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is officieel een concert van Doornroosje, de voorverkoop is al een tijd geleden gestart: op http://www.doornroosje.nl/ kun je kaartjes bestellen
BETER DAN!!!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Had het niet verwacht maar The Gathering heeft zomaar de Edison voor Beste DVD Nationaal gewonnenEn terecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |