abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16812232
Heel veel nummers op Sleepy Buildings behoren tot mn minst favorieten

erg he..

pi_16819788
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heel veel nummers op Sleepy Buildings behoren tot mn minst favorieten

erg he..

nee vind ik ook
live klinkt het wel helemaal top hoor .. maar had liever wat andere nummers gehoord (ben naar 1e concert van hun nieuwe tour geweest)
pi_16821017
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:57 schreef -Flemmel- het volgende:

[..]

nee vind ik ook
live klinkt het wel helemaal top hoor .. maar had liever wat andere nummers gehoord (ben naar 1e concert van hun nieuwe tour geweest)

Inderdaad, live klinkt het zeker goed (heb ze in Lux gezien)!
Vond het heel erg jammer dat ze Nighttime Birds en the May Song niet op het album hadden gezet, want die klonken heel erg mooi.. Spelen ze die nu eigenlijk alsnog? En doen ze nog nummers van Souvenirs? Die mochten niet op het album vanwege de verschillende platenmaatschappijen ofzo, maar ik hoop eigenlijk dat ze die nu wel live spelen..
pi_16823443
nighttime birds en the may song speelden ze ook niet live.. jammer
van souvenirs speelden ze broken glass en souvenirs..
verder nog de rest van sleepy buildings..
pi_16823744
Waarom willen sommige mensen altijd weten wat er gespeeld wordt op een concert? Laat je gewoon verrassen, dat is toch veel spannender?
* MuadDib baalt nu dat 'ie alweer weet wat ze wel of niet gaan spelen...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_16830976
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:02 schreef MuadDib het volgende:
Waarom willen sommige mensen altijd weten wat er gespeeld wordt op een concert? Laat je gewoon verrassen, dat is toch veel spannender?
* PdeHoog baalt nu dat 'ie alweer weet wat ze wel of niet gaan spelen...
Je weet natuurlijk nog niet in welke volgorde een en ander gespeeld wordt

Welk concert ga je eigenlijk naar toe? 2 Maart in Paradiso?

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_16831539
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk nog niet in welke volgorde een en ander gespeeld wordt

Welk concert ga je eigenlijk naar toe? 2 Maart in Paradiso?

Yupz
  dinsdag 3 februari 2004 @ 00:29:09 #108
33 Anton
A flower?
pi_16836083
quote:
Op maandag 2 februari 2004 09:55 schreef Xternal het volgende:
En is er ook ergens een soort top 10 van beste nummers, ben een beginnende fan zeg maar ... Heb alleen de laatste cd (Souvenirs) en ben daar helemaal weg van! Alvast bedankt!
Als echte fan zeg ik dan dat je eigenlijk alles moet hebben omdat alles goed is (nou ja, eigenlijk op Almost A Dance na, dat was een misser... alhoewel die muzikaal niet eens erg slecht is). Maar om te beginnen zijn de cd's Mandylion, How To Measure A Planet en Black Light District (mini-cd) onmisbaar.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_16840556
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:23 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Yupz

Cool! Da's dan nummer drie
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_16844408
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool! Da's dan nummer drie

Ikke ooook!! Paradiso
pi_16845693
Sorry MuadDib...
Bedankt Flemmel! Broken Glass is zooo mooi!!
pi_17477798
Wooow hoe vonden jullie het concert in Paradiso?? wat was DAT geweldig!!! ik was helemaal blij dat ze mn favoriete nummers van Souvenirs speelden, en dan ook nog Black light district (waaaaah) Poeh hee wat zijn hun goed
pi_17477897
Het was gisteren best gaaf inderdaad. Saturnine en Eleanor en als slot Black Light District. Erg cool. Vooral dat langdurig "gerag" op de gitaren

vervolgens terug naar het Arena, waar ze hadden bedacht dat het wel eens leuk kon zijn om de weg richting Den Haag af te sluiten en de rest van de wegen lekker ook op te breken met als gevolg dat ik 15 minuten rondjes heb gereden . Stelletje prutsers....al net zo erg als in Den Haag
pi_17479261
Zaterdag LUX!
pi_17479553
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef Betse het volgende:
Zaterdag LUX!
Veel plezier alvast
pi_17481095
thx
nog meer mensen van hier die gaan?
  woensdag 3 maart 2004 @ 16:07:40 #117
80732 Xternal
Say Hé! Say Ho!
pi_17482851
Komend weekend Groningen toch? (Oosterpoort)
  woensdag 3 maart 2004 @ 16:26:02 #118
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_17483194
Het was leuk gisteren
En het is al eerder gezegd, Black Light District schopte (zoals gewoonlijk) weer behoorlijk kont.
  donderdag 4 maart 2004 @ 23:49:05 #119
39823 Brozius
Ren je rot !!
pi_17506116
Was een te gek concert, kreeg weer kippevel van de ontzettende mooie stem van anneke
Did you ever realize that GOD spelt backwards is DOG...?!? makes you think !!
pi_31173082
Even een update!

Rond 20 oktober komt de DVD 'A Sound Relief' uit in de winkel. Hierop staat het (semi-acoustische) concert dat ze 23 mei dit jaar in Paradiso gaven. Degenen die een pre-order hebben geplaatst krijgen hem als het goed is deze week. Ik was bij de opnames in Paradiso en ik ben heel erg benieuwd hoe ie is geworden. Het is niet 'Sleepy Buildings op dvd': ze speelden gelukkig ook nummers van Souvenirs, oude nummers in een nieuwe uitvoering (zoals een hele mooie versie van Kevin's Telescope, die jammergenoeg niet op de dvd verschijnt maar waarschijnlijk wel ergens op internet) en een nieuw nummer. De tracklist van de dvd:

01. The Big Sleep
02. Broken Glass
03. Rescue Me
04. Alone
05. Travel
06. Red is a Slow Colour
07. A life All Mine
08. Golden Grounds
09. Amity
10. In Motion II
11. Marooned
12. Souvenirs
13. Like Fountains
14. Herbal Movement

Het optreden was echt ontzettend mooi Op www.gathering.nl staan een aantal foto's.

Ze zijn ook bezig met het nieuwe album, op de dvd staat dus al een nieuw nummer (Alone) Belooft veel goeds . Volgend jaar zullen ze nog een live-dvd opnemen (A Noise Severe) met hun stevigere 'nummers.

Ook is nu Accessories - B-sides and rarities uit, een dubbel cd met b-kantjes en zeldzame opnames (zoals demo's van Nighttime birds en How to measure a planet).

En Anneke heeft natuurlijk haar eigen 'solo project' Finn
  zondag 19 februari 2006 @ 23:28:09 #121
33 Anton
A flower?
pi_35273700
Schop

Binnenkort (april als alles goed gaat) komt er weer een nieuwe cd van The Gathering, genaamd Home. Gisteren en eergisteren hebben ze twee try-out shows gegeven, als voorproefje van de wereld tour die voor de rest van het jaar gepland is.

Ik was er gisteren bij in Zoetermeer, en wauw, wat was het geweldig! Na bijna een jaar niet gespeeld te hebben zijn ze terug met een stevige rockshow die staat als een huis. Ze hebben van alle voorgaande albums nummers gespeeld (de albums met anneke dan) en ook 3 nummers van Home. Als de rest van de cd zo gaat worden als deze nummers wordt het een geweldige cd.

Nog meer fok!kers die erbij waren?
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_35279443
Jaaa ik! Was gaaf inderdaad, ik was ook naar Zoetermeer. Beetje jammer van het geluid in het begin, maarja dat krijg je bij een try out.. Eleanor
Ik heb ook al kaartjes voor Paradiso en waarschijnljik ga ik nog naar Lux maar ik heb geen idee wanneer de voorverkoop daarvan begint..
Hier nog een sfeerimpressie van zaterdag (vanaf m'n vriend z'n telefoon dus niet echt geweldige kwaliteit maar ik vind het laatste stuk wel mooi ) http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=2Y6PW7R5RYVIQ3ILMU07YYLDXJ
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:17:06 #123
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_35648124
ik vind The Gathering ook echt top!!! En wat een charisma heeft Anneke zeg...wauw! Maar dammit, Lux is voor mij echt om de hoek maar ik ga de dag erna op vakantie en als het vliegtuig vroeg vertrekt mag ik er niet heen nouja ik ga hoe dan ook wel naar een ander concert van hen ik heb ze tot nu toe 2 keer gezien, 1 keer op het bevrijdingsfestival in Wageningen en een keer acoustisch, alleen Anneke en toetsenist (ben z'n naam even kwijt) in Doornroosje. Beide keren waren echt top, ik vind ze zowel een studio-band als een live-band want het gaat ze allebei erg goed af
pi_35744166
..... Anneke van Giersbergen .....
Wat een prachtig stemgeluid heeft die meid zeg ! (en wat een uitstraling !)
Het wordt weer eens tijd om van ' Muze ' te veranderen , hahaha .
  zondag 5 maart 2006 @ 16:32:21 #125
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_35744488
Ik ga naar ,t concert in Rotterdam op 18 mei.
Zeer goed om te horen dat ze ook ouder werk gaan spelen, heb er nu al zin in.
Ben benieuwd hoe Home gaat klinken.

The Gathering
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')