quote:Ieder mens is gelijk, grondwet toch?
Op dinsdag 27 januari 2004 13:26 schreef heerder het volgende:
Commando's, Mariniers, Soldaten en mensen die lid zijn van elite eenheden?
De positie alleen zegt me niet zoveel...
quote:NTCE is een ELITE KOPRS wat hoog aangeschreven staat.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:30 schreef Posdnous het volgende:
Behalve tegen die NTCE- nerds.
quote:Ga eens weg! Jullie zijn niet leuk meer!
Op dinsdag 27 januari 2004 13:31 schreef heerder het volgende:[..]
NTCE is een ELITE KOPRS wat hoog aangeschreven staat.
quote:Stoer!
quote:ze zijn wel leuk...
Op dinsdag 27 januari 2004 13:32 schreef Zwansen het volgende:[..]
Ga eens weg! Jullie zijn niet leuk meer!
Van die trieste figuren die zonder uniform geen drol voorstellen
quote:idd we zijn wel leuk en we zijn bezig met een gruwelijke site
Op dinsdag 27 januari 2004 13:33 schreef BobRooney het volgende:[..]
ze zijn wel leuk...
quote:En mensen met een hoge dunk van zichzelf zijn irritant en in mijn ogen laag.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:31 schreef heerder het volgende:
[..]
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:dat mag maar of het verstandig is??????
Op dinsdag 27 januari 2004 13:40 schreef mhr-zip het volgende:
Ik poep op zulke gasten, mag dat ook?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:30 schreef Posdnous het volgende:
Behalve tegen die NTCE- nerds.
Misschien een idee voor een zekere Admin op dit forum.
quote:Tssk.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:44 schreef Roellio het volgende:
De meeste soldaten zijn kansloze schoolverlaters die het verdommen een nuttige functie binnen de maatschappij te vervullen.Misschien een idee voor een zekere Admin op dit forum.
Als je de oorlog had meegemaakt wat je geweten welke moedige, nobele taak soldaten vervullen.
quote:Helemaal mee eens, maar om op een forum op zo'n wijze duidelijk te maken hoe goed je wel niet bent, beter dan de rest, en dat men tegen je op moet kijken? not done...
Op dinsdag 27 januari 2004 13:45 schreef veteraan het volgende:
[..]
Als je de oorlog had meegemaakt wat je geweten welke moedige, nobele taak soldaten vervullen.
quote:Amen!
Op dinsdag 27 januari 2004 13:33 schreef smash789 het volgende:
Hmmmm... ik kijk niet tegen ze op. Hoewel ik wel een hele erge drang heb om neer te kijken op soldaten. Omdat ze denken dat ze zo stoer zijn enzo, dat ze heel wat zijn. Terwijl soldaat zijn eigenlijk één van de laagste beroepen is op de sociale ladder. Dit zal wel niet voor alle soldaten gelden, maar ik ken een paar soldaten en die zijn zo.
quote:Laat me raden, ex-soldaat
Op dinsdag 27 januari 2004 13:45 schreef veteraan het volgende:[..]
Tssk.
quote:Elk gezond mens heeft eigendunk dus so what?
Op dinsdag 27 januari 2004 13:35 schreef QuietGuy het volgende:[..]
En mensen met een hoge dunk van zichzelf zijn irritant en in mijn ogen laag.
BBE Mariniers
BSB Kmar
NTCE Strijders
Korps Commando's
Alle andere zandhazen en vlootboys zijn bagger!
quote:Wat een gelul
De meeste soldaten zijn kansloze schoolverlaters die het verdommen een nuttige functie binnen de maatschappij te vervullen.Misschien een idee voor een zekere Admin op dit forum.
quote:Ohja, vergeten... we moeten respect hebben voor een stel idioten die op commando van een ander mens zomaar onbekende personen gaan uitmoorden. En maar schelden op de personen zoals Murat.. die 1 leraar vermoorden.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:45 schreef veteraan het volgende:[..]
Tssk.
quote:COMMANDO'S (vooral die van de ntce) verichte nobele taken.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:49 schreef -Cindy18- het volgende:[..]
Ohja, vergeten... we moeten respect hebben voor een stel idioten die op commando van een ander mens zomaar onbekende personen gaan uitmoorden. En maar schelden op de personen zoals Murat.. die 1 leraar vermoorden.
ZONDER OORLOG GEEN VREDE
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:49 schreef -Cindy18- het volgende:[..]
Ohja, vergeten... we moeten respect hebben voor een stel idioten die op commando van een ander mens zomaar onbekende personen gaan uitmoorden. En maar schelden op de personen zoals Murat.. die 1 leraar vermoorden.
Ga jij je geschiedenis is leren.
quote:Tssk.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:47 schreef Roellio het volgende:[..]
Laat me raden, ex-soldaat
![]()
Maar wel van de oude stempel. In de oorlog vochten we nog met emotie, en voor het vaderland. Niet voor miljoenencontracten van shell en mcdonalds
quote:Precies!
Op dinsdag 27 januari 2004 13:52 schreef Twiggy het volgende:
M'n geliefde is ex-commando. Ik kijk er niet tegenop maar heb er wel veel respect voor.
quote:Euh... als je een luie school verlater bent houdt dat in dat je geen discipline hebt.... Dan komt je echt niet ver in het leger, zeker niet bij de commandos...
Niet echt dus... ik kijk er misschien wel een beetje op neer.
quote:Het zijn juist de personen waarvan je niet verwacht dat ze zoveel in hun mars hebben!
Op dinsdag 27 januari 2004 14:08 schreef ramsesii het volgende:
Laats zag ik zo'n soldatenmannetje staan en had echt iets van:" moeten we daar nou de oorlog mee winnen? Dan kunnen we beter gelijk maar opgeven".Niet echt dus... ik kijk er misschien wel een beetje op neer.
quote:
Ik kijk er niet tegenop maar heb er wel veel respect voor.
Soldaten moeten nog gevormd worden. Op je 30ste soldaat nog soldaat/korporaal zijn betekend dat je toch echt iets fout doet. (In m'n ogen dan.)
quote:Of dat het één je gewoon beter ligt dan het ander. Sommigen hoeven niet zo nodig promotie te maken en vinden hun job goed zat.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:18 schreef jack4ya het volgende:
Soldaten zijn altijd militairen,
militairen zijn niet niet soldaten.Soldaten moeten nog gevormd worden. Op je 30ste soldaat nog soldaat/korporaal zijn betekend dat je toch echt iets fout doet. (In m'n ogen dan.)
quote:Hmmm, misschien bij andere krijgsmachtonderdelen, maar zeker niet bij de gewone KL!
Op dinsdag 27 januari 2004 14:21 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Of dat het één je gewoon beter ligt dan het ander. Sommigen hoeven niet zo nodig promotie te maken en vinden hun job goed zat.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:29 schreef Salv het volgende:
Ik vind het wel strak die commando's. Op Discovery komen weleens van die programma's over de selectie van zo'n eenheid, hardstikke zwaar natuurlijk
EN als je ze later dan ziet in zo een aflevering in een gesprek dan zien er veel toch gewoon normaal uit. Geen brede schouders enzo
quote:Je vriend is gruwelijk!
M'n geliefde is ex-commando. Ik kijk er niet tegenop maar heb er wel veel respect voor.
quote:Ik denk niet dat een BBE`er daar over gaat lopen opscheppen
Op dinsdag 27 januari 2004 14:36 schreef STFU het volgende:[..]
Je vriend is gruwelijk!
Ik ben officieel ex-BBE'er ik heb wel een behoorlijk zware tijd achter de rug gehad.
Zit nu momenteel bij de NTCE, die gasten zijn ook taai!
quote:Weet niet waarover je het hebt, maar je moet me niet zeggen dat ik niet daarvoor heb gediend.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:38 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Ik denk niet dat een BBE`er daar over gaat lopen opscheppen
quote:Dus naar jou mening houd het elkaar in stand?
Op dinsdag 27 januari 2004 13:51 schreef heerder het volgende:[..]
COMMANDO'S (vooral die van de ntce) verichte nobele taken.
ZONDER OORLOG GEEN VREDE
Ik snap wel dat het soms nodig is dat mensen optreden tegen verkeerde dingen, maar het feit dat die verkeerde dingen tot stand komen is opzich al een gevolg van dat veel mensen zich laten overhalen door één persoon om slechte dingen te doen.
Hoe kan Hitler zo'n groot land in zijn geheel opzetten tegen de Joden?
Ik snap het niet....
En wat er nu in America gebeurt... al die zogenaamde vredesmissie's...
Ik hoop dat iedereen zich bewust is van wat voor spel ze in spelen...
quote:Een BBE`er die even vrolijk op een forum gaat roepen dat hij bij de BBE zat????
Op dinsdag 27 januari 2004 14:47 schreef STFU het volgende:[..]
Weet niet waarover je het hebt, maar je moet me niet zeggen dat ik niet daarvoor heb gediend.
Ik hou er niet van als er onjuistheden worden vermeldt over mij!
quote:Doe maar niet zo bijdehand, BBE is geen geheime organisatie hoor flapdrol!
Op dinsdag 27 januari 2004 14:51 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Een BBE`er die even vrolijk op een forum gaat roepen dat hij bij de BBE zat????
Geloof je het zelf?
quote:BBE = Bijzonder Bijstands Eenheid.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:30 schreef STFU het volgende:[..]
Doe maar niet zo bijdehand, BBE is geen geheime organisatie hoor flapdrol!
[qoute]
Een andere toepassing waarvoor de bril wordt gebruikt is om herkenning te voorkomen. De bivakmuts werkt prima, maar mensen zouden bijvoorbeeld hun buurman best aan zijn blik kunnen herkennen. Het is dan niet te voorkomen dat de laatste roddel zich als een lopend vuurtje door een woonplaats zou verspreiden.
[/qoute]
quote:Ten eerste valt dat best mee, en is de vaak gebruikte oranje of blanco carrerabril en bivakmuts niet bedoelt voor je buurman of buurvrouw, maar ter afschrikking richting het doel en lichaamberscherming.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:53 schreef SHERMAN het volgende:[..]
BBE = Bijzonder Bijstands Eenheid.
De mensen die we inzetten als het echt dreigt uit de hand te lopen.[qoute]
Een andere toepassing waarvoor de bril wordt gebruikt is om herkenning te voorkomen. De bivakmuts werkt prima, maar mensen zouden bijvoorbeeld hun buurman best aan zijn blik kunnen herkennen. Het is dan niet te voorkomen dat de laatste roddel zich als een lopend vuurtje door een woonplaats zou verspreiden.
[/qoute]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |