Mijn partner en ik doen er meestal 4 bij een normale, gemiddelde vrijparty. Meestal ongeveer dezelfde (de top 4 zegmaar) maar eigenlijk wel altijd in een andere volgorde.
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 27-01-2004 12:04]
Als we lekker een avondje willen vrijen komen er best wat varianten voorbij. meer als 5 zowieso
Een snelle wip is meestal hop uit de kleren en gaan met die banaan
Ok ok.. ik had het aantal gepost maar dat vond mijn vriendin niet leuk dus...
quote:watje
Op dinsdag 27 januari 2004 12:29 schreef BloodRayne het volgende:
Te veel om op te noemen.Ok ok.. ik had het aantal gepost maar dat vond mijn vriendin niet leuk dus...
Bij mijn laatste vriend begon het meestal met elkaar een beetje op te warmen... geen sex, maar beetje met elkaar spelen, masseren enz...
Op dat moment kruip je continue om elkaar heen en maak je het lekker gezellig.
Als de spanning dan zover was opgelopen dan kreeg hij altijd wel zin in de lekker dominante missionaris... maar dat was meestal maar paar minuten heftig ( en heel lekker ). Dan ging ik on top... even laten zien dat ik ook iemand kan laten genieten.. en meestal eindigden we hondjes of liggend achter elkaar gelepeld...
Dat eindigt gewoon heel intiem tegen elkaar aan en voelt echt heel lekker.
Uiteraard niet elke keer hetzelfde, maar dit vond ik toch wel de ideale volgorde...
quote:die bevalt mij ook wel.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:55 schreef -Cindy18- het volgende:
Whoei, gewaagde topic ;-)Bij mijn laatste vriend begon het meestal met elkaar een beetje op te warmen... geen sex, maar beetje met elkaar spelen, masseren enz...
Op dat moment kruip je continue om elkaar heen en maak je het lekker gezellig.
Als de spanning dan zover was opgelopen dan kreeg hij altijd wel zin in de lekker dominante missionaris... maar dat was meestal maar paar minuten heftig ( en heel lekker ). Dan ging ik on top... even laten zien dat ik ook iemand kan laten genieten.. en meestal eindigden we hondjes of liggend achter elkaar gelepeld...
Dat eindigt gewoon heel intiem tegen elkaar aan en voelt echt heel lekker.Uiteraard niet elke keer hetzelfde, maar dit vond ik toch wel de ideale volgorde...
quote:Standjes komen wel vaker terug... maar dan namen we er wel goed de tijd voor. Keuze en initiatief scheelt per moment.. de ene keer hij en de andere keer ik.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:15 schreef Twiggy het volgende:
Nog een vraag die mij te binnen schiet.
Doe je elk standje 1x of komen ze in één vrijpartij vaker terug? En wie neemt het initiatief voor het wisselen en de keuze van het standje?
quote:Op z'n dode hondjes noemen wij dat
Op dinsdag 27 januari 2004 12:55 schreef -Cindy18- het volgende:
en meestal eindigden we hondjes of liggend achter elkaar gelepeld...
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:09 schreef Twiggy het volgende:[..]
Op z'n dode hondjes noemen wij dat
Zal ik onthouden voor de volgende keer
quote:LOL
Op dinsdag 27 januari 2004 13:13 schreef Lucille het volgende:
Ik zet hem altijd op 2 standen, eerst aan en dan uit.
Soms komen standjes terug(meestal doggystyle ), soms niet.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:13 schreef Lucille het volgende:
Ik zet hem altijd op 2 standen, eerst aan en dan uit.
quote:Ik denk dat het wel voor zich spreekt dat we het hier hebben over de positie van het hele lichaam en dat het verplaatsen van één been over het algemeen weinig veranderd aan een standje.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:23 schreef Coolfire het volgende:
ik vind het een beetje een brede vraag, erzijn zoveel standjes! bijvoorbeeld de vrouw ligt op dr rug en een been omhoog en eentje omlaag is een standje, maar 2 benen omhoog ook, en benen opgetrokken ook... op die manier kom je toch wel op een stuk of 10 tot 15 standjes...
quote:Nou... Het scheelt nogal of je als je als vrouw de missionarisstand met 'rechte' benen, met één been of allebei je benen omhoog uitvoert. Een verandering van beenpositie kan zeker wel een heel ander gevoel opleveren.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:27 schreef Twiggy het volgende:[..]
Ik denk dat het wel voor zich spreekt dat we het hier hebben over de positie van het hele lichaam en dat het verplaatsen van één been over het algemeen weinig veranderd aan een standje.
quote:Dat zou ik toch niet willen zeggen.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:27 schreef Twiggy het volgende:[..]
Ik denk dat het wel voor zich spreekt dat we het hier hebben over de positie van het hele lichaam en dat het verplaatsen van één been over het algemeen weinig veranderd aan een standje.
Ga jij maar eens op je buik liggen om geneukt te worden en trek daarna 1 been omhoog(buigen), wedden dat je aardig verschil voelt...
Dat maakt er toch echt een ander standje van omdat de manier van binnenkomen anders is.
quote:Juist hierom begonnen wij altijd doggy-style. Dan deed het bij mij minder zeer voor hem om binnen te komen. Als ik dan een beetje verder 'opgewarmd' was, dan konden we verder naar andere standjes.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:32 schreef erodome het volgende:Dat maakt er toch echt een ander standje van omdat de manier van binnenkomen anders is.
Toch houd ik het liever op 4 duidelijk van elkaar te onderscheiden standjes waarin doggystyle absoluut niet ontbreekt.
quote:Denk als je de Kama Sutra erbij pakt... dat je de meeste wel een naampje kan geven...
Op dinsdag 27 januari 2004 13:23 schreef Coolfire het volgende:
ik vind het een beetje een brede vraag, erzijn zoveel standjes! bijvoorbeeld de vrouw ligt op dr rug en een been omhoog en eentje omlaag is een standje, maar 2 benen omhoog ook, en benen opgetrokken ook... op die manier kom je toch wel op een stuk of 10 tot 15 standjes...
Om nou tijdens de sex te zeggen: kom, laten we een gevleugelde eend gaan doen... nah, dan liever geen naampje ;-)
kom we gaan de lotusbloempaarhoudingonderstebovenbinnestebuitendoen
quote:Lijkt me geil
Op dinsdag 27 januari 2004 16:09 schreef Coolfire het volgende:
hahah die namen van de kama sutra zijn echt lachen, ik denk dat je halverwege in de slappe lach schiet omdat je debiele namen op loopt te nomen...kom we gaan de lotusbloempaarhoudingonderstebovenbinnestebuitendoen
quote:Dan is het einde van jullie vrijpartij wel duidelijk!
Op dinsdag 27 januari 2004 22:39 schreef megajelquer het volgende:
3 a 4 standjes per vrijpartij, vaak dezelfde daar mijn vriendin eigenlijk alleen face to face lekker vind
Ontopic: meestal 3-4 per partij
verder wordt vaak geeindigd met zij bovenop. zo komt ze klaar.
quote:Vandaar je avatar??!!
Op dinsdag 27 januari 2004 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
doggy-style.
quote:hmmm... gevleugelde eend...
Op dinsdag 27 januari 2004 15:57 schreef -Cindy18- het volgende:Om nou tijdens de sex te zeggen: kom, laten we een gevleugelde eend gaan doen... nah, dan liever geen naampje ;-)
quote:Verandering van spijs daarentegen, doet eten...
Op vrijdag 30 januari 2004 12:55 schreef _dazzling het volgende:
1 tje altijd dezelfde ook !never change a winning team!
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:16 schreef Copycat het volgende:[..]
Verandering van spijs daarentegen, doet eten...
niets leukers dan elkaar op allerlei manieren te herontdekken!! .
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:24 schreef Jerruh het volgende:
niets leukers dan elkaar op allerlei manieren te herontdekken!!.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:25 schreef Copycat het volgende:[..]
Hoe is het met de patiënt..?
het gaat, hij ligt weer ziek thuis .
maar ja, voor zover het lukt, gaan we gewoon verder .
quote:In dat geval: toch al gauw enkele standjes
Op dinsdag 27 januari 2004 13:31 schreef Copycat het volgende:[..]
Nou... Het scheelt nogal of je als je als vrouw de missionarisstand met 'rechte' benen, met één been of allebei je benen omhoog uitvoert. Een verandering van beenpositie kan zeker wel een heel ander gevoel opleveren.
ander vraagje: met al dat om-elkaar-heen-gedraai, ik neem aan op bed, moet het toch neit te koud zijn in de (slaap)kamer. Hoe is de temperatuur in jullie kamer? Of zet je dan gelijk de verwarming aan?
ps: bij ons is het 's winters soms 14 graden; dan wil je dus alleen maar standje 150 (onder de dekens) doen
In mijn slaapkamer is het meestal 18 - 20 graden. We beginnen meestal onder de dekens maar daar wordt het meestal al snel te warm.
quote:Hm... andere plaatsen zijn wel moeilijk hoor; bank = ok, maar keuken, bureau etc. is niet echt te doen. trap? lazeren we vast vanaf.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:19 schreef Twiggy het volgende:
Je hoeft toch niet per se in bed sex te hebben? Met m'n ex heb ik in twee jaar nog geen 10 keer sex in bed gehad. "Een bed is om in te slapen." is zijn credo.In mijn slaapkamer is het meestal 18 - 20 graden. We beginnen meestal onder de dekens maar daar wordt het meestal al snel te warm.
dus wordt het toch in bed, maar de temperatuur is echt niet alles... ok, na een tijdje wil je de dekenswel weg, maar ik vind het juist zo fijn om zonder dekens te beginnen! (maar niet in de kou, en opwarmen betekent in een warme kamer slapen...)
quote:Bed, bank, aanrecht, trap, overloop... elke vierkante meter valt te benutten.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:32 schreef Bright het volgende:dus wordt het toch in bed, maar de temperatuur is echt niet alles... ok, na een tijdje wil je de dekenswel weg, maar ik vind het juist zo fijn om zonder dekens te beginnen! (maar niet in de kou, en opwarmen betekent in een warme kamer slapen...)
In beginsel is het misschien even een beetje koud, maar als je zelf 'op temperatuur' komt, ligt de gevoelstemperatuur in de slaapkamer toch ook op snikheet?
Ik lig iig na de daad (...) zonder dekbed, maar met rode warmtekoontjes ( ) uit te hijgen.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 15:37 schreef Copycat het volgende:[..]
Bed, bank, aanrecht, trap, overloop... elke vierkante meter valt te benutten.
Heb op de slaapkamer nooit de verwarming aan en altijd het raam open.In beginsel is het misschien even een beetje koud, maar als je zelf 'op temperatuur' komt, ligt de gevoelstemperatuur in de slaapkamer toch ook op snikheet?
Ik lig iig na de daad (...) zonder dekbed, maar met rode warmtekoontjes () uit te hijgen.
ik ben veel te wild voor dekens, dat levert bij mij serieus enorm onhandige taferelen op! ik weet van elke situatie wel iets clumsys te maken .
Dus de kachel gaat gewoon lekker aan op 22/24 graden(als we beneden sex hebben), boven op de slaapkamer hebben we zo'n nep open haartje staan, binnen 5 minuten is het overheerlijk warm....
Kou heb ik een hekel aan, vooral als ik sex wil hebben, bibberend liggen terwijl iemand je likt ofzo, dat je de koude wind langs je voelt, brrrrrrrrr dan kom ik niet klaar hoor
Bibberend sex hebben is maar niks...
quote:Zijn er nog meer vrouwen die doggy style niet lekker vinden???
Op dinsdag 27 januari 2004 23:14 schreef Rooligan het volgende:[..]
Dan is het einde van jullie vrijpartij wel duidelijk!
Ontopic: meestal 3-4 per partij
quote:ik vind het wel lekker, maar niet echt geweldig, omdat je dan minder contact hebt ofzo
Op maandag 2 februari 2004 00:23 schreef Knorknor het volgende:[..]
Zijn er nog meer vrouwen die doggy style niet lekker vinden???
We beginnen vaak onder de dekens, maar dan wordt het snel genoeg warm en dan gaan ze af...
quote:Dat vind ik dat standje juist zo geweldig maken. Je kan je helemaal concentreren op jezelf, op wat je voelt en op wat je denkt.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:36 schreef vesta het volgende:[..]
ik vind het wel lekker, maar niet echt geweldig, omdat je dan minder contact hebt ofzo
quote:Hm dat moet ik eens onthouden...
Op vrijdag 30 januari 2004 19:04 schreef erodome het volgende:
Kou heb ik een hekel aan, vooral als ik sex wil hebben, bibberend liggen terwijl iemand je likt ofzo, dat je de koude wind langs je voelt, brrrrrrrrr dan kom ik niet klaar hoor
Bibberend sex hebben is maar niks...
Ik vind dit een erg interessant topic trouwens, want wij komen nooit verder dan 1
quote:da's Pi
Op dinsdag 27 januari 2004 12:11 schreef hawaii het volgende:
3,1415926535897932384626433832795
quote:nee echt?
Op donderdag 12 februari 2004 18:32 schreef VRCS het volgende:[..]
da's Pi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |