Videodrome (1983), regie David Cronenberg.
(http://us.imdb.com/title/tt0086541/)
verder maar weer....
[Dit bericht is gewijzigd door Caldas op 26-01-2004 22:42]
Maar ik vindt Stir of Echoes en The Sixth Sense toch ook wel in dat rijtje passen.
quote:(toch?... met een o?)
Op maandag 26 januari 2004 22:43 schreef Yankee het volgende:
meomento
[Dit bericht is gewijzigd door Mac.Nificent op 26-01-2004 22:47]
quote:Ja, als elke film waarbij ik me toch wel dingen ga bij afvragen mindfucks zijn, dan is 50% van alle films die ik gezien heb een mindfuck. Mindfucks zijn films waarbij je het einde zegt: Holy Shit wat is er gebeurt, hoe is het nu geëindigd?, wat is er gebeurd?
Op maandag 26 januari 2004 11:04 schreef Beluga het volgende:[..]
Mwah, et gaat mij meer om de characters. Hij "mindfucked" je wereld. Het plot is bij Strangelove inderdaad heel gesloten. Maar je gaat je toch dingen afvragen. Dat bedoel ik meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Lonewolf2003 op 26-01-2004 22:49]
Cypher vind ik dan wel een goede mind fuck film, al zag ik daar het eind ook aankomen.
Existenz is ook een goede.
quote:Nee, het is toch echt memento.
Op maandag 26 januari 2004 22:47 schreef Mac.Nificent het volgende:[..]
(toch?... met een o?)
maarja, briljante mindfuckfilm
-
Oh ja shit Basic is ook goed!
quote:hehe als jij fight club wél een brainfuck vindt en memento niet, dan snap je memento gewoon niet
Op maandag 26 januari 2004 22:53 schreef DeX090 het volgende:
Memento was zo'n kutfilm, snap niet dat mensen die goed vonden.
Zelf vond ik Stir of Echoes wel goed, maar echt een mindfuck...nee, niet echt. Denk dat Fight Club hier toch wel beter past. The Sixth Sense ook wel. Verder ga ik The Ring morgen kijken, hoog gespannen verwachtingen.
quote:zelfde favo's plus Alexandra's Project
Op maandag 26 januari 2004 22:44 schreef sweek het volgende:
Mijn favorieten: Memento, Pi, Requiem For A Dream, Lost Highway, Mulholland Drive, Magnolia.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |