quote:Dat zeg ik net.
Op maandag 26 januari 2004 21:28 schreef miss_bleu het volgende:
chrisjx kan wel
quote:is dat nodig dan?
Op maandag 26 januari 2004 21:28 schreef vosss het volgende:
schop
quote:Waarom klonk het dan als iemand die net in leesgroepje 4 zit?
Op maandag 26 januari 2004 21:28 schreef miss_bleu het volgende:
chrisjx kan wel
Een wat oudere jongere kwam laatst naar mij toe met de kreet "Het wordt tijd voor beter in de ether." Ik vond dit een opmerkelijke uitspraak, er zijn immers al zoveel radiozenders. Toen ik hem, het was een jongeman, daar op attend maakte antwoordde hij "Maar al die zenders lijken hetzelfde." En daar had deze jongeman natuurlijk gelijk in; steeds meer zenders lijken op de andere zenders.
Ik dacht even na en vroeg hem "Maar waar luister je dan naar, jongeman?" "Naar internetradio, Dominee" antwoordde hij vlug. "Alleen zitten die dus niet in de ether." Een waar woord, en ik bedacht me dat hij vast bedoelde dat een van deze zenders een plek in de ether verdiende. Alleen, zijn deze zenders niet veel te kleinschalig? Ze spreken wellicht een veel te klein publiek aan?
Alsof hij mijn gedachten kon raden sprak de oudere jongere "Die zenders zijn natuurlijk veel te kleinschalig maar het gaat om het principe, een omroep voor een selecte groep zal het niet halen, maar een weinig gepraat, goede muziekzender wellicht wel." Dat leek mij inderdaad ook, en ik verzonk in gedachten, de man liep stil door.
"Geen gezwam, maar leuke muziek" Ik vroeg me af of dat weer geen eenheidsworst zou worden. "Leuk gezellig radio maken, maar toch interessat voor anderen" Zou dat haalbaar zijn? "Gelove in je eigen kunnen maar dan niet van jezelf uitgaan."
Een mooie gedachte om mee af te sluiten, ik wens u nog een prettig etensmaal, met spekjes of iets dergelijks. Of anders, op dit tijdstip, nog vanillevla.
quote:Jammer jongen... Tag en functie weg
Op maandag 26 januari 2004 21:28 schreef Romek het volgende:
AiRaid....Je bent té laat
quote:Ja vandaar ook me reactie
Op maandag 26 januari 2004 21:29 schreef static het volgende:[..]
Dat zeg ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |