quote:Er zullen best mensen zijn die vinden dat wij kind-lozen ons er niet mee moeten bemoeien, maar ik heb daar gewoon maling aan en post vrolijk verder. Ik weet dat er anderen zijn die het wel waarderen.
Op maandag 26 januari 2004 23:01 schreef akkien het volgende:[..]
daar heb je gelijk in, maar de groep is wat groter geworden, het is niet meer het vaste kliekje wat het was.
En ik heb af en toe het idee dat niet alle ouders het heel erg op prijs stellen als ik post. Andere trouwens weer wel...maarja, dat kan natuurlijk ook heel erg aan mij zelf liggen.
quote:volgens mij is het ook een kwestie van je regelmatig laten zien, dat is dus ook de reden dat ik nog meepost. En later, als ik hopelijk nog lang niet, maar wel ooit , zwanger zal zijn, hoop ik hier ook gewoon gezellig nog mee te kunnen posten en hier steun te vinden.
Op maandag 26 januari 2004 23:09 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Er zullen best mensen zijn die vinden dat wij kind-lozen ons er niet mee moeten bemoeien, maar ik heb daar gewoon maling aan en post vrolijk verder. Ik weet dat er anderen zijn die het wel waarderen.
Dus daar zou ik me verder niet zo veel van aan trekken.
quote:de discussie die volgens mij al langer aan de gang is kwam weer even boven. En zeker niks persoonlijks voor jou, jessie.
Op maandag 26 januari 2004 23:16 schreef jessie het volgende:
Zo ik heb even Janneke de fles gegeven en weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Reageren of niet. Mijn hemel wat een gedoe. Ik vind gewoon het pokketopic wel een leuke naam. Niks meer en niks minder. En dat die naam verandert word vind ik jammer. En Lois reageert hier grappig op met jeuk, waarop Phileine reageert en ik vond het ook wel een grappige woordspeling waardoor ik een verwijzing maakte naar Bo. En ja ik vind deze tekst mutsig klinken. Mag toch wel. En dan gaat het ineens over kliekjes en over dat ik de modjes niet zo waarderen en over niet op iedereen reageren . Nou zeg kom op. Die waardeer ik wel hoor . Ik geef alleen aan hoe ik het zie. Heb verder de ballen verstand van modereren (weet niet eens of ik het goed schrijf haha) maar dacht dat het zo zou kunnen werken zoals ik het ziet. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
En dat tandjes topic vond ik juist grappig. Wist niet dat dat hatelijk bedoeld was. Waarom eigenlijk? Ik kan me juist best voorstellen dat je beretrots ben op zn tand en na dat pokkegepraat dat ooke ven trots wil melden.
En de discussie over het forum opgedeeld enz dat snap ik helemaal niet wat heeft dat er nou allemaal mee te maken?
Volgens mij mis ik wat.
Ik kan alleen maar zeggen jammer want ik vind het nog steeds een leuke naam. Ik denk wel dat de titel alleen maar steeds toepasselijker gaat worden. Het pokketopic
Maar ik ga slapen, tot morgen...
Je deelt een sneer links en rechts uit (ik voel me nog steeds niet echt leuk onder jouw opmerkingen in het voorstelrondje) en dan verwacht je dat hier geen reactie op komt?
Gewoon een poging tot bemiddeling, niet tot bemoeienis hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Offy op 26-01-2004 23:24]
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 26-01-2004 23:28]
En ik vind het niet leuk dat Lois en Karin alleen om een topictitel ineens de gebeten hond zijn. Daar moet toch gewoon over gepraat kunnen worden. En dan bij voorkeur niet in dit topic maar in het Moderatietopic, dat is er voor zulke dingen.
Erg jammer dat hier ineens zo fel gereageerd wordt en dat er zaken bijgesleept worden die er niks mee te maken hebben
quote:Zoals ik al eerder zei; Lois en Karin doen hun stinkende best, ik geef het je te doen met een gezin ernaast...
Op maandag 26 januari 2004 23:27 schreef Rewimo het volgende:
En ik vind het niet leuk dat Lois en Karin alleen om een topictitel ineens de gebeten hond zijn. Daar moet toch gewoon over gepraat kunnen worden. En dan bij voorkeur niet in dit topic maar in het Moderatietopic, dat is er voor zulke dingen.Erg jammer dat hier ineens zo fel gereageerd wordt en dat er zaken bijgesleept worden die er niks mee te maken hebben
Ik sleep er niets bij, maar voel me wel aangevallen over de opmerkingen van Jessie over bekendheid enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Leah op 27-01-2004 00:16]
[Kinderziektes] Water-pokke-topic
De tag zal de meeste onzinposters wel afschrikken, en de rest komt tegemoet aan die pokke-pokken ![]()
Een mens verzint nog eens wat onder de douche...
En Leah, ik heb niet kunnen vinden waar je op doelt, maar ik vind het vervelend dat je je aangevallen voelt.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:45 schreef Lois het volgende:
Zo dantopictitel veranderd
En hoe gaat het nu met Chiara?
quote:deze is ook wel erg leuk
Op dinsdag 27 januari 2004 09:45 schreef Lois het volgende:
Zo dantopictitel veranderd
Het blijft FOK! hoor, het hoeft echt niet altijd even serieus te zijn, een grapje op z'n tijd lijkt me hier wel op z'n plaats. Beetje fokken mag ook in OUD hoor
(bijv. het tandjestopic).
En dan word er weer het kliekjes verhaal erbij geroepen, waar dat nu weer voor nodig was, ik weet het niet, maar volgens mij staat dat helemaal los van dit topic. Ik had het idee dat de sfeer helemaal niet zo in een dip meer zat na dat er over gediscusseerd is.
Maar goed, Chiara dr plekje (zie foto) is niet veranderd, wel zie ik nog een paar rode plekjes zitten op dr lichaam. Ik weet dus even niet over et nu wel of niet de waterpokken zijn. We wachten wel weer even af.
Akkien met luier gaat het meer broeden en zonder krabbelt ze niet. Alleen piest ze dus alles onder
De rest van de dag maar weer een lueir om gedaan.
Ze heeft er echt veel last van.
Ze is kapot en ligt nu net in bedje, gelukkig te slapen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |