abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2004 @ 23:09:05 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16612818
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:01 schreef akkien het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, maar de groep is wat groter geworden, het is niet meer het vaste kliekje wat het was.
En ik heb af en toe het idee dat niet alle ouders het heel erg op prijs stellen als ik post. Andere trouwens weer wel...maarja, dat kan natuurlijk ook heel erg aan mij zelf liggen.

Er zullen best mensen zijn die vinden dat wij kind-lozen ons er niet mee moeten bemoeien, maar ik heb daar gewoon maling aan en post vrolijk verder. Ik weet dat er anderen zijn die het wel waarderen.
Dus daar zou ik me verder niet zo veel van aan trekken.
  maandag 26 januari 2004 @ 23:12:07 #52
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16612903
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zullen best mensen zijn die vinden dat wij kind-lozen ons er niet mee moeten bemoeien, maar ik heb daar gewoon maling aan en post vrolijk verder. Ik weet dat er anderen zijn die het wel waarderen.
Dus daar zou ik me verder niet zo veel van aan trekken.

volgens mij is het ook een kwestie van je regelmatig laten zien, dat is dus ook de reden dat ik nog meepost. En later, als ik hopelijk nog lang niet, maar wel ooit , zwanger zal zijn, hoop ik hier ook gewoon gezellig nog mee te kunnen posten en hier steun te vinden.
imagination is more important than knowledge
pi_16612999
Zo ik heb even Janneke de fles gegeven en weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Reageren of niet. Mijn hemel wat een gedoe. Ik vind gewoon het pokketopic wel een leuke naam. Niks meer en niks minder. En dat die naam verandert word vind ik jammer. En Lois reageert hier grappig op met jeuk, waarop Phileine reageert en ik vond het ook wel een grappige woordspeling waardoor ik een verwijzing maakte naar Bo. En ja ik vind deze tekst mutsig klinken. Mag toch wel. En dan gaat het ineens over kliekjes en over dat ik de modjes niet zo waarderen en over niet op iedereen reageren . Nou zeg kom op. Die waardeer ik wel hoor . Ik geef alleen aan hoe ik het zie. Heb verder de ballen verstand van modereren (weet niet eens of ik het goed schrijf haha) maar dacht dat het zo zou kunnen werken zoals ik het ziet. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
En dat tandjes topic vond ik juist grappig. Wist niet dat dat hatelijk bedoeld was. Waarom eigenlijk? Ik kan me juist best voorstellen dat je beretrots ben op zn tand en na dat pokkegepraat dat ooke ven trots wil melden.
En de discussie over het forum opgedeeld enz dat snap ik helemaal niet wat heeft dat er nou allemaal mee te maken?
Volgens mij mis ik wat.
Ik kan alleen maar zeggen jammer want ik vind het nog steeds een leuke naam. Ik denk wel dat de titel alleen maar steeds toepasselijker gaat worden. Het pokketopic
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 januari 2004 @ 23:19:57 #54
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16613102
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:16 schreef jessie het volgende:
Zo ik heb even Janneke de fles gegeven en weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Reageren of niet. Mijn hemel wat een gedoe. Ik vind gewoon het pokketopic wel een leuke naam. Niks meer en niks minder. En dat die naam verandert word vind ik jammer. En Lois reageert hier grappig op met jeuk, waarop Phileine reageert en ik vond het ook wel een grappige woordspeling waardoor ik een verwijzing maakte naar Bo. En ja ik vind deze tekst mutsig klinken. Mag toch wel. En dan gaat het ineens over kliekjes en over dat ik de modjes niet zo waarderen en over niet op iedereen reageren . Nou zeg kom op. Die waardeer ik wel hoor . Ik geef alleen aan hoe ik het zie. Heb verder de ballen verstand van modereren (weet niet eens of ik het goed schrijf haha) maar dacht dat het zo zou kunnen werken zoals ik het ziet. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
En dat tandjes topic vond ik juist grappig. Wist niet dat dat hatelijk bedoeld was. Waarom eigenlijk? Ik kan me juist best voorstellen dat je beretrots ben op zn tand en na dat pokkegepraat dat ooke ven trots wil melden.
En de discussie over het forum opgedeeld enz dat snap ik helemaal niet wat heeft dat er nou allemaal mee te maken?
Volgens mij mis ik wat.
Ik kan alleen maar zeggen jammer want ik vind het nog steeds een leuke naam. Ik denk wel dat de titel alleen maar steeds toepasselijker gaat worden. Het pokketopic
de discussie die volgens mij al langer aan de gang is kwam weer even boven. En zeker niks persoonlijks voor jou, jessie.

Maar ik ga slapen, tot morgen...

maandag 26 januari 2004 @ 23:20:25 #55
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_16613115
Kom op Jessie! Ben je nou echt zo naief???

Je deelt een sneer links en rechts uit (ik voel me nog steeds niet echt leuk onder jouw opmerkingen in het voorstelrondje) en dan verwacht je dat hier geen reactie op komt?

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 26 januari 2004 @ 23:20:40 #56
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_16613127
Jezus wat een pokketoestand zeg! Dikke kus voor Karin en Lois
pi_16613144
Voorstelrondje? Ik ga gelijk ff kijken wat je bedoelt Leah.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 januari 2004 @ 23:24:11 #58
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_16613212
Misschien dat jullie het van de wetenschappelijke kant moeten bekijken. De pokken is héél wat anders dan de waterpokken. Vandaar dus het waterpokkentopic ipv het pokketopic (dan zou er niemand posten...)

Gewoon een poging tot bemiddeling, niet tot bemoeienis hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Offy op 26-01-2004 23:24]

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_16613219
Leah ik kan geen sneer vinden hoor in het voorstelrondje. Maar dan zal ik wel naief zijn. Ik snap er echt geen hol van.
Maar ik ga lekker slapen nu. Want morgen zal het wel een lange dag zijn met me meiden.

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 26-01-2004 23:28]

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2004 @ 23:27:31 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16613287
't Is toch wel een pokketopic, het roept kennelijk allerlei oud zeer op

En ik vind het niet leuk dat Lois en Karin alleen om een topictitel ineens de gebeten hond zijn. Daar moet toch gewoon over gepraat kunnen worden. En dan bij voorkeur niet in dit topic maar in het Moderatietopic, dat is er voor zulke dingen.

Erg jammer dat hier ineens zo fel gereageerd wordt en dat er zaken bijgesleept worden die er niks mee te maken hebben

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 26 januari 2004 @ 23:33:39 #61
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_16613444
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:27 schreef Rewimo het volgende:

En ik vind het niet leuk dat Lois en Karin alleen om een topictitel ineens de gebeten hond zijn. Daar moet toch gewoon over gepraat kunnen worden. En dan bij voorkeur niet in dit topic maar in het Moderatietopic, dat is er voor zulke dingen.

Erg jammer dat hier ineens zo fel gereageerd wordt en dat er zaken bijgesleept worden die er niks mee te maken hebben

Zoals ik al eerder zei; Lois en Karin doen hun stinkende best, ik geef het je te doen met een gezin ernaast...
Een beetje inlevingsvermogen zijn is dan wel op zijn plaats toch?

Ik sleep er niets bij, maar voel me wel aangevallen over de opmerkingen van Jessie over bekendheid enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Leah op 27-01-2004 00:16]

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 07:07:24 #62
13151 crew  Rewimo
pi_16617306
Ik heb in elk geval een voorstel over de naam, misschien een compromis (goed bedoeld hoor, niet om wie dan ook voor haar schenen te schoppen).

[Kinderziektes] Water-pokke-topic

De tag zal de meeste onzinposters wel afschrikken, en de rest komt tegemoet aan die pokke-pokken

Een mens verzint nog eens wat onder de douche...

En Leah, ik heb niet kunnen vinden waar je op doelt, maar ik vind het vervelend dat je je aangevallen voelt.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16617366
Nou het is me een rotnacht geweest.
Bo werd wakker van de pijn en jeuk en heeft na wat te drinken weer gespuugd. Ze zitten nu ook in dr gezicht. Ze is gewoon heel zielig.
Hopelijk gaat het nu minder worden ipv erger. Vooral rond de luier heeft ze heel veel last. Dus ik ga haar maar in haar blote kont laten lopen vandaag denk ik. En haar het jeukt heel erg op haar hoofd.
Bah zieke kindjes
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 08:26:26 #64
13151 crew  Rewimo
pi_16617645
Ach, arme Bo. Wat jammer dat ze zich zo naar voelt Jessie. Verwen haar maar lekker!
  Jubileum moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 09:45:16 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16618612
Zo dan topictitel veranderd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2004 @ 10:06:53 #66
13151 crew  Rewimo
pi_16618974
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:45 schreef Lois het volgende:
Dat kan ook ja
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:21:53 #67
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16619263
arme bo....
Jessie is het niet juist zo dat als je haar zonder luier rond laat lopen, ze nog meer gaat krabben en dat het alleen maar erger wordt?
als het van een luier erger wordt is dat natuurlijk ook niet echt handig, is een katoenen onderbroekje niet een idee? Of had ze die zowieso al aan?

En hoe gaat het nu met Chiara?

dinsdag 27 januari 2004 @ 10:22:28 #68
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16619274
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:45 schreef Lois het volgende:
deze is ook wel erg leuk
pi_16619634
Lois, bedankt voor het veranderen van de titel, deze spreekt me idd meer aan dan de voorgaande.
Ik vind dat ik daar best kritiek op mag hebben, en dit mag uiten. Kritiek op iemand hebben staat in mijn ogen los van het feit dat je respect hebt voor iemands inzet. Ik heb echt wel waardering voor de inzet van Lois en Karin en dat het forum er netjes uitziet! Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ik het altijd met ze eens moet zijn.

Het blijft FOK! hoor, het hoeft echt niet altijd even serieus te zijn, een grapje op z'n tijd lijkt me hier wel op z'n plaats. Beetje fokken mag ook in OUD hoor (bijv. het tandjestopic).

En dan word er weer het kliekjes verhaal erbij geroepen, waar dat nu weer voor nodig was, ik weet het niet, maar volgens mij staat dat helemaal los van dit topic. Ik had het idee dat de sfeer helemaal niet zo in een dip meer zat na dat er over gediscusseerd is.

Maar goed, Chiara dr plekje (zie foto) is niet veranderd, wel zie ik nog een paar rode plekjes zitten op dr lichaam. Ik weet dus even niet over et nu wel of niet de waterpokken zijn. We wachten wel weer even af.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16620915
He de naam is verandert. Leuk!!!

Akkien met luier gaat het meer broeden en zonder krabbelt ze niet. Alleen piest ze dus alles onder De rest van de dag maar weer een lueir om gedaan.
Ze heeft er echt veel last van.
Ze is kapot en ligt nu net in bedje, gelukkig te slapen geloof ik

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 11:34:44 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16620964
Kritiek mag altijd hoor, je hoeft het heus niet altijd eens met ons te zijn.
Ik was gisteren ook wat kort door de bocht, beetje toestand hier, vandaar dat ik het nu pas kon veranderen.
Ik vind dat je gewoon alles moet kunnen bespreken, laten we dat voortaan alleen wel even in het centrale modtopic doen, dan worden de "gewone" topics niet zo vervuild.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16621129
Prima Lois, ik zal een mogelijk volgende keer mijn kritiek in het juiste topic plaatsen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16621385
*een 3-vlekjes-tellend prinsesje naast me heb zitten*
pi_16621437
O, jee Knor. Wat nu? Je was toch bang dat jij het nu ook (weer) zou krijgen?
pi_16621480
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:53 schreef piglet het volgende:
O, jee Knor. Wat nu? Je was toch bang dat jij het nu ook (weer) zou krijgen?
tja niks, kijken wat de vlekkies doen en haar lekker verwennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')